Zdravím, já mám něco takového (jen trochu více najeto): https://www.vanscentre.com/uzitkove-vozy/furgon-van/4211-iveco-daily-35c12-stredni-tazne/?step=0 A větší problémy jsem nezaznamenal. Spíš bych Iveco doporučil dál. Ale chápu, že každý to má jinak. Tomas
Mam iveco 2,8 92kw dvojmontaz. Ktore ma nostnost 950kg ale kazdy den v nom je 4,5tony a urobilo uz 250000km bez ziadnych investicii okre oleja filtrov atd. Teraz ma 890000km a stale ide takze iba odporucam. Ale mam aj mercedes sprinter 311cdi 80kw ma najazdene uz 1800000 km a este iba teraz zacina buchat olej ale este stale ide
Za auto som dal 4500€ malo 430 000km hned na druhy den kedy som ho kupil odislo turbo v servise ho vymenili 290€ potom vstreky 799€ potom nove cerpadlo. Potom zase nove 2 vstreky. Dalej nieco s elektrinou oprava 277€ cca po 20 000km odisiel cely motor novy stal 1600€ tak som to dal vstetko urobit. A auto ma stalo. Zhruba. 7000€ o dva tyzdne my odisli brzdy. Zlomila sa zadna naprava. Tak som to dal urobit. 550€ uz som nemal trpezlivost tak som ho predal za 3000€ a skoro som zabudol za 40000 km zozralo vyse 20litrov oleja. Tieto motory su katastrofy. Kupil som iveco 2,8 tdi 92kw. A to je nedobitny stroj ma vyse 700000km. A este zuadna velka investicia
Iveco Daily jsme pořídili jako předváděcí vůz v roce 2002. Zhruba 5 let se s ním jezdilo po ČR. Poté už méně. Má najeto 150 000km a kromě oleje, brzd. destiček, rozvodů atd. žádné větší investice. Jediná věc co se vyskytla tak zatuhla lanka na ruční brzdu. Neni to žádnej rychlík se kterým se dá jezdit 130 - 140, ale odtáhne o dost více než udává techn. průkaz. Takže dle mého názoru velmi dobrý pracant a držák.
Nemůžu s pisatelem souhlasit např. ohledně záruky vstřikovačů. Záruka je samozřejmě 2 roky !!! Bosch si ale vyhrazuje právo na kontrolu používaného paliva. Jestliže neodpovídá normě, pak je se zárukou problém. Kupování levné nafty pochybného původu vede k poruchám vstřiků. Já sám jsem měl a mám nyní nové vozy této značky jak s 2,3 tak 3,0 motory a nemohu jinak, než chválit.
Pises tu ze kolko veci sa ti kazi a za co si musel platit. Na cele auto mas minimalne zo zakona 2 roky zaruku, okrem veci podliehajucich beznemu opotrebeniu. By som tych chujov v servise zajebal....
Nejnovější komentáře v diskuzích
Mám to trochu jinak
Zdravím, já mám něco takového (jen trochu více najeto): https://www.vanscentre.com/uzitkove-vozy/furgon-van/4211-iveco-daily-35c12-stredni-tazne/?step=0
A větší problémy jsem nezaznamenal. Spíš bych Iveco doporučil dál. Ale chápu, že každý to má jinak. Tomas
26.10.2020 | 02:36:45 | Tomas | Recenze: Iveco 2.8 (2002)
RE: Iveco daily 2,8jtd
Ahoj chcel by som sa spýtať na prejazdnosť tohto auta cez zimu a na prázdno ako to ide do kopcov.
Ďakujem
08.11.2019 | 12:53:23 | Mário Kubiš | Recenze: Iveco 2.8 (2002)
Iveco daily 2,8jtd
Mam iveco 2,8 92kw dvojmontaz. Ktore ma nostnost 950kg ale kazdy den v nom je 4,5tony a urobilo uz 250000km bez ziadnych investicii okre oleja filtrov atd. Teraz ma 890000km a stale ide takze iba odporucam. Ale mam aj mercedes sprinter 311cdi 80kw ma najazdene uz 1800000 km a este iba teraz zacina buchat olej ale este stale ide
03.01.2017 | 22:12:33 | Gabriel | Recenze: Iveco 2.8 (2002)
Iveco daily 2,3hpi
Za auto som dal 4500€ malo 430 000km hned na druhy den kedy som ho kupil odislo turbo v servise ho vymenili 290€ potom vstreky 799€ potom nove cerpadlo. Potom zase nove 2 vstreky. Dalej nieco s elektrinou oprava 277€ cca po 20 000km odisiel cely motor novy stal 1600€ tak som to dal vstetko urobit. A auto ma stalo. Zhruba. 7000€ o dva tyzdne my odisli brzdy. Zlomila sa zadna naprava. Tak som to dal urobit. 550€ uz som nemal trpezlivost tak som ho predal za 3000€ a skoro som zabudol za 40000 km zozralo vyse 20litrov oleja. Tieto motory su katastrofy. Kupil som iveco 2,8 tdi 92kw. A to je nedobitny stroj ma vyse 700000km. A este zuadna velka investicia
19.10.2016 | 14:42:54 | Gabriel | Recenze: Iveco 2.8 (2002)
Také nesouhlasím
Iveco Daily jsme pořídili jako předváděcí vůz v roce 2002. Zhruba 5 let se s ním jezdilo po ČR. Poté už méně. Má najeto 150 000km a kromě oleje, brzd. destiček, rozvodů atd. žádné větší investice. Jediná věc co se vyskytla tak zatuhla lanka na ruční brzdu. Neni to žádnej rychlík se kterým se dá jezdit 130 - 140, ale odtáhne o dost více než udává techn. průkaz. Takže dle mého názoru velmi dobrý pracant a držák.
14.06.2012 | 23:10:53 | Kuba | Recenze: Iveco 2.8 (2002)
Slevy
Servis Iveco v okolí Prahy na www.tza.cz, splňuje normu ČSN 300033.
06.02.2012 | 03:58:53 | Karas | Recenze: Iveco 2.8 (2002)
Nesouhlasím !!!
Nemůžu s pisatelem souhlasit např. ohledně záruky vstřikovačů. Záruka je samozřejmě 2 roky !!! Bosch si ale vyhrazuje právo na kontrolu používaného paliva. Jestliže neodpovídá normě, pak je se zárukou problém. Kupování levné nafty pochybného původu vede k poruchám vstřiků. Já sám jsem měl a mám nyní nové vozy této značky jak s 2,3 tak 3,0 motory a nemohu jinak, než chválit.
24.06.2008 | 21:23:14 | Zdenek | Recenze: Iveco 2.8 (2002)
Iveco
Pises tu ze kolko veci sa ti kazi a za co si musel platit. Na cele auto mas minimalne zo zakona 2 roky zaruku, okrem veci podliehajucich beznemu opotrebeniu. By som tych chujov v servise zajebal....
18.03.2008 | 10:19:04 | lakinooo | Recenze: Iveco 2.8 (2002)