Rok výroby:2004Typ motoru:2,9Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:103 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?22 měsícůPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:17. 11. 2005
30.000 Přestalo se elektronicky otvírat víko nádrže.
50.000 Hluk v převodovce - ulomený zub na jednom z oz. koleček.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nevýhody:
Auto hodně trpí díky své váze na geometrii předních kol, tz., že se přední pneu sjíždějí nepravidelně. Já osobně najedu s tímto autem 50 tkm ročně a geometrii dělám co 6 měs. Dále pak hlučný motor.
Výhody:
Velké auto, ve kterém odvezete opravdu skoro cokoliv, pro rodinu super vůz, naložíte bez problémů kola, která dáte mezi sedadla na stoják. Všechna sedadla jdou sklápět, třeba když vám usne dítě v autě. Hodně silný a pružný motor, při kterém ani v dlouhém stoupaní nepodřadíte na st. č. 4! Navíc dobrá spotřeba 7,5 - 8,5l, což u motoru 2,9 a váze přes 2t je docela slušné. Perfektní výhled z vysokého posezu, vynikající sedadla na dlouhé cesty, celkově hodně pohodlné auto za dobrý peníz s kterým se dá tahat až 2t.
V současné době mám najeto přes 100 tKm a jsem spokojen, až bude novy carnival III, tak si ho určitě koupím zas).
Myslím, že mohu poskytnout objektivní názor na toto vozidlo.. Měl jsem již 4 tyto vozidla ve výrobním období 02-06, Všechny byly 2.9 CRDI, a jedno, to poslední mám až do teď.. I táta měl 2 tyto Kie, ale nakonec jí dal pryč, z důvodu velkého objemu.. (já nechápu) Ale to je jedno.. Zpět k tématu: Lhal bych, kdybych tvrdil že tyto vozidla jsou spolehlivá a nemají nejmenší poruchy.. Nebudu se zde zminovat o běžných spotřebních věcech, co se mění po najetí určitého počtu kilometrů jako například, čepy, brzdy,rozvody včetně vodní pumpy, pneu atd.. Zaměřím se spíše na podstatnější věci, které sužují toto jinak fajn auto.. 1) Motor není žádný mercedes, jak si hodně lidí myslí, ale je to vývoj Kia a Hyundai, a je to 4valec 16vent, A používá systém vstřikování Commonrail od firmy Delphi.. A tady to začíná, tento systém je hodně náchylný na kvalitu nafty, takže jen tankovat u dobrých Č.stanic, Motor je hodně náchylnej na kvalitu oleje, jakmile olej není kvalitní a začnete tam lít (sračky) přidře se vám vačková hřídel, nebo dokonce praskne.. Další problém je u pohánění olejového čerpadla, pohání ho řetízek, který rád praská, ale jde zavčas vyměnit.. Když praskne, je zle nejvyší...Motor se zadře.. Další problem je alternátor, ani tak osobně sam není, ale volnoběžná řemenice, která je náchylná a když se vys.. Tak auto přestane brzdit a dobíjet, takže stojíte.. Motor je náchylnej na praskání hlav, a to zrovna tak nešikovně, že se nedají moc dobře vařit, ale je to jenom v tom, že motor potřebuje nechat chvilku zahřát.. Jinak motor sám o sobě není nijak zvlášť špatný, a navíc je i velmi silný, jen je potřeba zavčas měnit tyto komponenty, jinak je zle.. Doporučuji vyměnit Při 100tiskm Rozvody včetně vodní pumpy, a řetěz k pohonu olejového čerpadla a všechny filtry.. a tu volnoběžnou řemenici u alternátoru, A vyvarujete se potížím na dlouhých cestách.. Jinak převodovka je velmi příjemná a jednou se mi stalo, že prasklo pár zubů, ale vše vyřešeno.. Spojka Super, vydrží hodně a hodně a hodně... 2)Chladící soustava a Klimatizace, Chladící soustava je náchylná na rezavění, jelikož má i výměník v zadní části auta tak pod autem vedou trubky s chl. vodou, a ty reznou a pak voda vyteče a než to zaznamenáte, zadřete motor, tyto trubky jdou jednoduše nahradit trubkama gumovejma a máte klid a je to za pár peněz.. Klimatizace je slabinou těchto aut, trubky nejsou nijak zabalené ani ničím schované a rádi korodují a následně vznikne díra, i v chladiči.. V dnešní době, taky žádný problém, už to stojí všechno pár korun oproti dřívějšku.. 3) Podvozek, ano je pravdou, že trpí přední náprava, hlavně geometrie, musí se dělat častěji, neš je zdrávo ale zas máte klid a nesjíždíte si pneu, čepy vydřží poměrně dost, aj i ložiska vydrží dost, vše se odvyjí jakým způsobem bylo auto zatěžované a ježděné.. Je potřeba si uvědomit, že tyto vozidla si kupovali lidé, co neměli na VW sharana, nebo Multivana a také i podle toho i ten servis vypadal, já tvrdím, že když tohle auto dostane co potřebuje a chová se k němu člověk s určitou uctou, tak mu velmi dobře poslouží.. Ale přiznejme si, takových lidí je málo.. A navíc,ještě míň kdo si tehda tohle vozidlo koupil jen pro rodinu.. Většinou tyhle auta sloužily ve firmách, nebo tahaly těžké naklady a nebo koně.. Takže je potřeba dobře vybrat.. Jak už jsem psal na začátku, mám Carnivala do dnes, a neměnil bych, ale je potřeba mu věnovat o něco více pozornosti, než konkurenci... Ale také si uvědomte, za jakou cenu toto auto kupujete, je více než směšná a pohodlí maximální!! A navíc máte jistotu, že vám ho nikdo neukradne.. U konkurence, nejen, že se bojíte, že vám ho někdo ukradne, ale navíc za stejný rok výroby si musíte připlati řádově O 200 až 300 tis. víc... A pohodlí jako má Carnival, tam nenajdete... Ukončím to asi tím, že Carnival, je trochu problémové auto, ale zároveň je jeho užitková hodnota silně nedoceněná... A vážně, vážně nevěřte testům TUV... Táta na svem první Carnivalu najezdil okolo 380tiskm a auto stále jezdilo bez problému... U druhého měl myslím kolem 250tis a bylo také v super stavu.. Já mám na tomhle svým už okolo 230tiskm a jezdí perfektně.. Je potřeba měnit komponenty zavčas a vyvarujete se problémům... Tak přeji šťastné kilometry... :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Carnival
Kia Carnival
Myslím, že mohu poskytnout objektivní názor na toto vozidlo.. Měl jsem již 4 tyto vozidla ve výrobním období 02-06, Všechny byly 2.9 CRDI, a jedno, to poslední mám až do teď.. I táta měl 2 tyto Kie, ale nakonec jí dal pryč, z důvodu velkého objemu.. (já nechápu) Ale to je jedno.. Zpět k tématu: Lhal bych, kdybych tvrdil že tyto vozidla jsou spolehlivá a nemají nejmenší poruchy.. Nebudu se zde zminovat o běžných spotřebních věcech, co se mění po najetí určitého počtu kilometrů jako například, čepy, brzdy,rozvody včetně vodní pumpy, pneu atd.. Zaměřím se spíše na podstatnější věci, které sužují toto jinak fajn auto.. 1) Motor není žádný mercedes, jak si hodně lidí myslí, ale je to vývoj Kia a Hyundai, a je to 4valec 16vent, A používá systém vstřikování Commonrail od firmy Delphi.. A tady to začíná, tento systém je hodně náchylný na kvalitu nafty, takže jen tankovat u dobrých Č.stanic, Motor je hodně náchylnej na kvalitu oleje, jakmile olej není kvalitní a začnete tam lít (sračky) přidře se vám vačková hřídel, nebo dokonce praskne.. Další problém je u pohánění olejového čerpadla, pohání ho řetízek, který rád praská, ale jde zavčas vyměnit.. Když praskne, je zle nejvyší...Motor se zadře.. Další problem je alternátor, ani tak osobně sam není, ale volnoběžná řemenice, která je náchylná a když se vys.. Tak auto přestane brzdit a dobíjet, takže stojíte.. Motor je náchylnej na praskání hlav, a to zrovna tak nešikovně, že se nedají moc dobře vařit, ale je to jenom v tom, že motor potřebuje nechat chvilku zahřát.. Jinak motor sám o sobě není nijak zvlášť špatný, a navíc je i velmi silný, jen je potřeba zavčas měnit tyto komponenty, jinak je zle.. Doporučuji vyměnit Při 100tiskm Rozvody včetně vodní pumpy, a řetěz k pohonu olejového čerpadla a všechny filtry.. a tu volnoběžnou řemenici u alternátoru, A vyvarujete se potížím na dlouhých cestách.. Jinak převodovka je velmi příjemná a jednou se mi stalo, že prasklo pár zubů, ale vše vyřešeno.. Spojka Super, vydrží hodně a hodně a hodně... 2)Chladící soustava a Klimatizace, Chladící soustava je náchylná na rezavění, jelikož má i výměník v zadní části auta tak pod autem vedou trubky s chl. vodou, a ty reznou a pak voda vyteče a než to zaznamenáte, zadřete motor, tyto trubky jdou jednoduše nahradit trubkama gumovejma a máte klid a je to za pár peněz.. Klimatizace je slabinou těchto aut, trubky nejsou nijak zabalené ani ničím schované a rádi korodují a následně vznikne díra, i v chladiči.. V dnešní době, taky žádný problém, už to stojí všechno pár korun oproti dřívějšku.. 3) Podvozek, ano je pravdou, že trpí přední náprava, hlavně geometrie, musí se dělat častěji, neš je zdrávo ale zas máte klid a nesjíždíte si pneu, čepy vydřží poměrně dost, aj i ložiska vydrží dost, vše se odvyjí jakým způsobem bylo auto zatěžované a ježděné.. Je potřeba si uvědomit, že tyto vozidla si kupovali lidé, co neměli na VW sharana, nebo Multivana a také i podle toho i ten servis vypadal, já tvrdím, že když tohle auto dostane co potřebuje a chová se k němu člověk s určitou uctou, tak mu velmi dobře poslouží.. Ale přiznejme si, takových lidí je málo.. A navíc,ještě míň kdo si tehda tohle vozidlo koupil jen pro rodinu.. Většinou tyhle auta sloužily ve firmách, nebo tahaly těžké naklady a nebo koně.. Takže je potřeba dobře vybrat.. Jak už jsem psal na začátku, mám Carnivala do dnes, a neměnil bych, ale je potřeba mu věnovat o něco více pozornosti, než konkurenci... Ale také si uvědomte, za jakou cenu toto auto kupujete, je více než směšná a pohodlí maximální!! A navíc máte jistotu, že vám ho nikdo neukradne.. U konkurence, nejen, že se bojíte, že vám ho někdo ukradne, ale navíc za stejný rok výroby si musíte připlati řádově O 200 až 300 tis. víc... A pohodlí jako má Carnival, tam nenajdete... Ukončím to asi tím, že Carnival, je trochu problémové auto, ale zároveň je jeho užitková hodnota silně nedoceněná... A vážně, vážně nevěřte testům TUV... Táta na svem první Carnivalu najezdil okolo 380tiskm a auto stále jezdilo bez problému... U druhého měl myslím kolem 250tis a bylo také v super stavu.. Já mám na tomhle svým už okolo 230tiskm a jezdí perfektně.. Je potřeba měnit komponenty zavčas a vyvarujete se problémům... Tak přeji šťastné kilometry... :-)
31.03.2011 | 19:59:52 | steek Reagovat