Je to dost rychlé auto, spolehlivé a má velkou sílu, ani není poznat, když mám dost naložené auto včetně 6 lidí, prostě má sílu i do kopce, dobře drží otáčky a dobrý krouták, přitom nemusí dost řadit.
Na dálnici dobře uhání v rychlosti bez problému okolo 180km/h, na zkoušku jsem zkoušel na max.rychlost až 200km/h, ale opravdu nekecám, byl jsem z toho překvapen, přitom vozidlo važí dost hmostnosti, ale nechci to přehánět!
Spotřeba je rozumná, když jezdím normálně tak okolo 7,5 - 8 litrů nafty, na dálnici při rychlosti 130km/h tak okolo 8 - 9litrů nafty. Má dost místa i pohodlné sezení. Auto má docela slušnou výbavu a za dobré peníze oproti VW.
Jinak jsem spokojen s jízdou i spotřebou, akorát v zimě při velkém mrazu zatopí dost pozdě než auto ohřeje!
Značka KIA mě překvapila, mají budoucnost díky spolupráce s Hyundai.
Jinak Carnivala doporučuju koupit, nebudete zklamáni!
Připojím svůj názor a zkušenost s Kia Carnival, měl jsem možnost řídit delší dobu Sharana,Galaxy jsem dokonce vlastnil, Espace a nedá se to s Kia Carnival vůbec srovnávat, Kia je nejpohodlnější pro všech šest cestujících dostatek místa, akorát dozadu se hůře větším lidem leze, ale jinak super prostor, podvozek nemá chybu, když jsou tlumiče v pořádku pohodový svezení i na dlouhý trati. Motor bez komplikací ( kupoval jsem Kia s počtem 90 000 km od pana veterináře poctivé kilometry se servisní knížkou) dnes mám po 14 měsících najeto 160 000Km jediné co jsem měnil byli přední tlumiče (bohužel jeden prasknul) ve 140 000 kotouče a jinak pouze oleje a filtry, jinak nemám žádný negativní postřehy. Teď dokonce přemýšlím, že pořídím ještě druhý vůz a určitě ten samý. Pořizovací cena oproti konkurenci je značně nízká a jízdní vlastnosti se nedají srovnat. Vyhrává Kia na plný čáře... Spotřeba okolo 7 litrů, rychlost bez problémů do 170 km/hod. Přeji mnoho šťastných kilometrů
Pokud ji ještě nemáš tak mi napiš, na lkral@snaggi.com a já ti ji pošlu. Je toho tam dost, ale není tam všechno, jestli někdo máte něco tak to ocením. Potřebuji zapojení ABS. (r.v.2005)
Myslím, že mohu poskytnout objektivní názor na toto vozidlo.. Měl jsem již 4 tyto vozidla ve výrobním období 02-06, Všechny byly 2.9 CRDI, a jedno, to poslední mám až do teď.. I táta měl 2 tyto Kie, ale nakonec jí dal pryč, z důvodu velkého objemu.. (já nechápu) Ale to je jedno.. Zpět k tématu: Lhal bych, kdybych tvrdil že tyto vozidla jsou spolehlivá a nemají nejmenší poruchy.. Nebudu se zde zminovat o běžných spotřebních věcech, co se mění po najetí určitého počtu kilometrů jako například, čepy, brzdy,rozvody včetně vodní pumpy, pneu atd.. Zaměřím se spíše na podstatnější věci, které sužují toto jinak fajn auto.. 1) Motor není žádný mercedes, jak si hodně lidí myslí, ale je to vývoj Kia a Hyundai, a je to 4valec 16vent, A používá systém vstřikování Commonrail od firmy Delphi.. A tady to začíná, tento systém je hodně náchylný na kvalitu nafty, takže jen tankovat u dobrých Č.stanic, Motor je hodně náchylnej na kvalitu oleje, jakmile olej není kvalitní a začnete tam lít (sračky) přidře se vám vačková hřídel, nebo dokonce praskne.. Další problém je u pohánění olejového čerpadla, pohání ho řetízek, který rád praská, ale jde zavčas vyměnit.. Když praskne, je zle nejvyší...Motor se zadře.. Další problem je alternátor, ani tak osobně sam není, ale volnoběžná řemenice, která je náchylná a když se vys.. Tak auto přestane brzdit a dobíjet, takže stojíte.. Motor je náchylnej na praskání hlav, a to zrovna tak nešikovně, že se nedají moc dobře vařit, ale je to jenom v tom, že motor potřebuje nechat chvilku zahřát.. Jinak motor sám o sobě není nijak zvlášť špatný, a navíc je i velmi silný, jen je potřeba zavčas měnit tyto komponenty, jinak je zle.. Doporučuji vyměnit Při 100tiskm Rozvody včetně vodní pumpy, a řetěz k pohonu olejového čerpadla a všechny filtry.. a tu volnoběžnou řemenici u alternátoru, A vyvarujete se potížím na dlouhých cestách.. Jinak převodovka je velmi příjemná a jednou se mi stalo, že prasklo pár zubů, ale vše vyřešeno.. Spojka Super, vydrží hodně a hodně a hodně... 2)Chladící soustava a Klimatizace, Chladící soustava je náchylná na rezavění, jelikož má i výměník v zadní části auta tak pod autem vedou trubky s chl. vodou, a ty reznou a pak voda vyteče a než to zaznamenáte, zadřete motor, tyto trubky jdou jednoduše nahradit trubkama gumovejma a máte klid a je to za pár peněz.. Klimatizace je slabinou těchto aut, trubky nejsou nijak zabalené ani ničím schované a rádi korodují a následně vznikne díra, i v chladiči.. V dnešní době, taky žádný problém, už to stojí všechno pár korun oproti dřívějšku.. 3) Podvozek, ano je pravdou, že trpí přední náprava, hlavně geometrie, musí se dělat častěji, neš je zdrávo ale zas máte klid a nesjíždíte si pneu, čepy vydřží poměrně dost, aj i ložiska vydrží dost, vše se odvyjí jakým způsobem bylo auto zatěžované a ježděné.. Je potřeba si uvědomit, že tyto vozidla si kupovali lidé, co neměli na VW sharana, nebo Multivana a také i podle toho i ten servis vypadal, já tvrdím, že když tohle auto dostane co potřebuje a chová se k němu člověk s určitou uctou, tak mu velmi dobře poslouží.. Ale přiznejme si, takových lidí je málo.. A navíc,ještě míň kdo si tehda tohle vozidlo koupil jen pro rodinu.. Většinou tyhle auta sloužily ve firmách, nebo tahaly těžké naklady a nebo koně.. Takže je potřeba dobře vybrat.. Jak už jsem psal na začátku, mám Carnivala do dnes, a neměnil bych, ale je potřeba mu věnovat o něco více pozornosti, než konkurenci... Ale také si uvědomte, za jakou cenu toto auto kupujete, je více než směšná a pohodlí maximální!! A navíc máte jistotu, že vám ho nikdo neukradne.. U konkurence, nejen, že se bojíte, že vám ho někdo ukradne, ale navíc za stejný rok výroby si musíte připlati řádově O 200 až 300 tis. víc... A pohodlí jako má Carnival, tam nenajdete... Ukončím to asi tím, že Carnival, je trochu problémové auto, ale zároveň je jeho užitková hodnota silně nedoceněná... A vážně, vážně nevěřte testům TUV... Táta na svem první Carnivalu najezdil okolo 380tiskm a auto stále jezdilo bez problému... U druhého měl myslím kolem 250tis a bylo také v super stavu.. Já mám na tomhle svým už okolo 230tiskm a jezdí perfektně.. Je potřeba měnit komponenty zavčas a vyvarujete se problémům... Tak přeji šťastné kilometry... :-)
Po přečtení vašeho příspěvku, zvláště po výčtu těch fatálních problémů, mi naskočila kopřivka. Předčil jste mé nejbujnější fantazie a představy o značce KIA.
Vážení majitelia a priaznivci KIA CARNIVAL, prosím o uvedenie Vašich skúseností s automatickou prevodovkou u tohto vozidla, taktiež ktorá z variant je riešená z otočnými sedačkami. Chcem totiž tento voz pre svojho invalidného syna - vozíčkara. Vopred ďakujem za Vaše príspevky.
vsetkym priaznivcom tohto typu auta si doporucujem zistit cenu naftoveho cerpadla. 2,9CRDI r.v. 2002 ---------------182 000sk.--------------------------------- nejde o ziaden preklep. v servise mi pukala sklovina v ustach takze ,,hura Carnival,,
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Carnival
Kia Carnival neměnil bych
Připojím svůj názor a zkušenost s Kia Carnival, měl jsem možnost řídit delší dobu Sharana,Galaxy jsem dokonce vlastnil, Espace a nedá se to s Kia Carnival vůbec srovnávat, Kia je nejpohodlnější pro všech šest cestujících dostatek místa, akorát dozadu se hůře větším lidem leze, ale jinak super prostor, podvozek nemá chybu, když jsou tlumiče v pořádku pohodový svezení i na dlouhý trati. Motor bez komplikací ( kupoval jsem Kia s počtem 90 000 km od pana veterináře poctivé kilometry se servisní knížkou) dnes mám po 14 měsících najeto 160 000Km jediné co jsem měnil byli přední tlumiče (bohužel jeden prasknul) ve 140 000 kotouče a jinak pouze oleje a filtry, jinak nemám žádný negativní postřehy. Teď dokonce přemýšlím, že pořídím ještě druhý vůz a určitě ten samý. Pořizovací cena oproti konkurenci je značně nízká a jízdní vlastnosti se nedají srovnat. Vyhrává Kia na plný čáře... Spotřeba okolo 7 litrů, rychlost bez problémů do 170 km/hod.
Přeji mnoho šťastných kilometrů
29.06.2014 | 18:48:59 | lstepina | 46.135.12.* Reagovat
Dílenská příručka
Pokud ji ještě nemáš tak mi napiš, na lkral@snaggi.com
a já ti ji pošlu. Je toho tam dost, ale není tam všechno, jestli někdo máte něco tak to ocením. Potřebuji zapojení ABS. (r.v.2005)
11.05.2011 | 08:08:12 | Libor Reagovat
Kia Carnival
Myslím, že mohu poskytnout objektivní názor na toto vozidlo.. Měl jsem již 4 tyto vozidla ve výrobním období 02-06, Všechny byly 2.9 CRDI, a jedno, to poslední mám až do teď.. I táta měl 2 tyto Kie, ale nakonec jí dal pryč, z důvodu velkého objemu.. (já nechápu) Ale to je jedno.. Zpět k tématu: Lhal bych, kdybych tvrdil že tyto vozidla jsou spolehlivá a nemají nejmenší poruchy.. Nebudu se zde zminovat o běžných spotřebních věcech, co se mění po najetí určitého počtu kilometrů jako například, čepy, brzdy,rozvody včetně vodní pumpy, pneu atd.. Zaměřím se spíše na podstatnější věci, které sužují toto jinak fajn auto.. 1) Motor není žádný mercedes, jak si hodně lidí myslí, ale je to vývoj Kia a Hyundai, a je to 4valec 16vent, A používá systém vstřikování Commonrail od firmy Delphi.. A tady to začíná, tento systém je hodně náchylný na kvalitu nafty, takže jen tankovat u dobrých Č.stanic, Motor je hodně náchylnej na kvalitu oleje, jakmile olej není kvalitní a začnete tam lít (sračky) přidře se vám vačková hřídel, nebo dokonce praskne.. Další problém je u pohánění olejového čerpadla, pohání ho řetízek, který rád praská, ale jde zavčas vyměnit.. Když praskne, je zle nejvyší...Motor se zadře.. Další problem je alternátor, ani tak osobně sam není, ale volnoběžná řemenice, která je náchylná a když se vys.. Tak auto přestane brzdit a dobíjet, takže stojíte.. Motor je náchylnej na praskání hlav, a to zrovna tak nešikovně, že se nedají moc dobře vařit, ale je to jenom v tom, že motor potřebuje nechat chvilku zahřát.. Jinak motor sám o sobě není nijak zvlášť špatný, a navíc je i velmi silný, jen je potřeba zavčas měnit tyto komponenty, jinak je zle.. Doporučuji vyměnit Při 100tiskm Rozvody včetně vodní pumpy, a řetěz k pohonu olejového čerpadla a všechny filtry.. a tu volnoběžnou řemenici u alternátoru, A vyvarujete se potížím na dlouhých cestách.. Jinak převodovka je velmi příjemná a jednou se mi stalo, že prasklo pár zubů, ale vše vyřešeno.. Spojka Super, vydrží hodně a hodně a hodně... 2)Chladící soustava a Klimatizace, Chladící soustava je náchylná na rezavění, jelikož má i výměník v zadní části auta tak pod autem vedou trubky s chl. vodou, a ty reznou a pak voda vyteče a než to zaznamenáte, zadřete motor, tyto trubky jdou jednoduše nahradit trubkama gumovejma a máte klid a je to za pár peněz.. Klimatizace je slabinou těchto aut, trubky nejsou nijak zabalené ani ničím schované a rádi korodují a následně vznikne díra, i v chladiči.. V dnešní době, taky žádný problém, už to stojí všechno pár korun oproti dřívějšku.. 3) Podvozek, ano je pravdou, že trpí přední náprava, hlavně geometrie, musí se dělat častěji, neš je zdrávo ale zas máte klid a nesjíždíte si pneu, čepy vydřží poměrně dost, aj i ložiska vydrží dost, vše se odvyjí jakým způsobem bylo auto zatěžované a ježděné.. Je potřeba si uvědomit, že tyto vozidla si kupovali lidé, co neměli na VW sharana, nebo Multivana a také i podle toho i ten servis vypadal, já tvrdím, že když tohle auto dostane co potřebuje a chová se k němu člověk s určitou uctou, tak mu velmi dobře poslouží.. Ale přiznejme si, takových lidí je málo.. A navíc,ještě míň kdo si tehda tohle vozidlo koupil jen pro rodinu.. Většinou tyhle auta sloužily ve firmách, nebo tahaly těžké naklady a nebo koně.. Takže je potřeba dobře vybrat.. Jak už jsem psal na začátku, mám Carnivala do dnes, a neměnil bych, ale je potřeba mu věnovat o něco více pozornosti, než konkurenci... Ale také si uvědomte, za jakou cenu toto auto kupujete, je více než směšná a pohodlí maximální!! A navíc máte jistotu, že vám ho nikdo neukradne.. U konkurence, nejen, že se bojíte, že vám ho někdo ukradne, ale navíc za stejný rok výroby si musíte připlati řádově O 200 až 300 tis. víc... A pohodlí jako má Carnival, tam nenajdete... Ukončím to asi tím, že Carnival, je trochu problémové auto, ale zároveň je jeho užitková hodnota silně nedoceněná... A vážně, vážně nevěřte testům TUV... Táta na svem první Carnivalu najezdil okolo 380tiskm a auto stále jezdilo bez problému... U druhého měl myslím kolem 250tis a bylo také v super stavu.. Já mám na tomhle svým už okolo 230tiskm a jezdí perfektně.. Je potřeba měnit komponenty zavčas a vyvarujete se problémům... Tak přeji šťastné kilometry... :-)
31.03.2011 | 20:01:02 | Steek Reagovat
RE: Kia Carnival
Po přečtení vašeho příspěvku, zvláště po výčtu těch fatálních problémů, mi naskočila kopřivka. Předčil jste mé nejbujnější fantazie a představy o značce KIA.
10.03.2019 | 11:18:01 | | 89.176.46.* Reagovat
Žiadosť o radu
Vážení majitelia a priaznivci KIA CARNIVAL, prosím o uvedenie Vašich skúseností s automatickou prevodovkou u tohto vozidla, taktiež ktorá z variant je riešená z otočnými sedačkami. Chcem totiž tento voz pre svojho invalidného syna - vozíčkara. Vopred ďakujem za Vaše príspevky.
30.03.2008 | 20:26:52 | Robert Reagovat
:-) :-)
vsetkym priaznivcom tohto typu auta si doporucujem zistit cenu naftoveho cerpadla. 2,9CRDI r.v. 2002 ---------------182 000sk.--------------------------------- nejde o ziaden preklep. v servise mi pukala sklovina v ustach takze ,,hura Carnival,,
19.10.2007 | 08:17:32 | mino Reagovat
SUPER AUTO
Nemá chybu, Itálie tam a zpět průměr 6,8 L/100 km, tichá, vada byla do 60 000 km narezlá nádržka u chladiče na klimatizaci
14.02.2007 | 18:26:30 | alsonn Reagovat
díky
děkuji za řádky, dlouho uvažuji o koupi carnivalu a půjdu do něj, mám rodinu a po přečtení místních 2 recenzí nemám dál o čem rozmýšlet.
27.12.2005 | 07:40:52 | Corlis Reagovat