Rok výroby:2007Typ motoru:2.9Stav km při koupi:58 000 kmStav km nyní:68 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:12. 2. 2011
Kia Carnival je ideální auto pro rodinu s dětmi. Vnitřní prostor je obrovský, hlavně šířka. Motor má velkou sílu a i když je auto těžké dokáže jezdit rychle. Průměrnou spotřebu mám 10 litrů/100km (většinou jezdíme po městě) Motor po zahřátí není vůbec hlučný. Podvozek je tichý a měkký. Auto má velkou výbavu a je velmi pohodlné, hlavně s automatickou převodovkou, která řadí velmi dobře. Mohu porovnat, jezdil jsem s 3 automaty. Vzhled a design je standart. Jízdní vlastnosti jsou k váze a velikosti překvapivě dobré. Nikde žádná koroze. Auto má jen 5 rychlostních stupňů a zbytečně velký obsah motoru, nejnovější verze KIA Carnival tyto věci už vyřešila. Pro vyndavání sedaček je potřeba trochu cviku, ale když příjdete na ten fígl je to snadné a prostor je pak pro náklad obrovský. Sedačky jsou ale těžké. Účinnost brzd je průměrná vzhledem k váze vozu. Tento vůz jsem si vybral, protože splňuje vše co čekám od roddiného auta za super cenu. Tento vůz bych určitě doporučil. Zatím po 7měsících najeto 10 000km a žádné závady. Poměr velikost, výbava, výkon a cena je super. Koupeno v Německu 3roky staré, najeto cca 53 000km výborný stav. Cena 275 000 kč.
Myslím, že mohu poskytnout objektivní názor na toto vozidlo.. Měl jsem již 4 tyto vozidla ve výrobním období 02-06, Všechny byly 2.9 CRDI, a jedno, to poslední mám až do teď.. I táta měl 2 tyto Kie, ale nakonec jí dal pryč, z důvodu velkého objemu.. (já nechápu) Ale to je jedno.. Zpět k tématu: Lhal bych, kdybych tvrdil že tyto vozidla jsou spolehlivá a nemají nejmenší poruchy.. Nebudu se zde zminovat o běžných spotřebních věcech, co se mění po najetí určitého počtu kilometrů jako například, čepy, brzdy,rozvody včetně vodní pumpy, pneu atd.. Zaměřím se spíše na podstatnější věci, které sužují toto jinak fajn auto.. 1) Motor není žádný mercedes, jak si hodně lidí myslí, ale je to vývoj Kia a Hyundai, a je to 4valec 16vent, A používá systém vstřikování Commonrail od firmy Delphi.. A tady to začíná, tento systém je hodně náchylný na kvalitu nafty, takže jen tankovat u dobrých Č.stanic, Motor je hodně náchylnej na kvalitu oleje, jakmile olej není kvalitní a začnete tam lít (sračky) přidře se vám vačková hřídel, nebo dokonce praskne.. Další problém je u pohánění olejového čerpadla, pohání ho řetízek, který rád praská, ale jde zavčas vyměnit.. Když praskne, je zle nejvyší...Motor se zadře.. Další problem je alternátor, ani tak osobně sam není, ale volnoběžná řemenice, která je náchylná a když se vys.. Tak auto přestane brzdit a dobíjet, takže stojíte.. Motor je náchylnej na praskání hlav, a to zrovna tak nešikovně, že se nedají moc dobře vařit, ale je to jenom v tom, že motor potřebuje nechat chvilku zahřát.. Jinak motor sám o sobě není nijak zvlášť špatný, a navíc je i velmi silný, jen je potřeba zavčas měnit tyto komponenty, jinak je zle.. Doporučuji vyměnit Při 100tiskm Rozvody včetně vodní pumpy, a řetěz k pohonu olejového čerpadla a všechny filtry.. a tu volnoběžnou řemenici u alternátoru, A vyvarujete se potížím na dlouhých cestách.. Jinak převodovka je velmi příjemná a jednou se mi stalo, že prasklo pár zubů, ale vše vyřešeno.. Spojka Super, vydrží hodně a hodně a hodně... 2)Chladící soustava a Klimatizace, Chladící soustava je náchylná na rezavění, jelikož má i výměník v zadní části auta tak pod autem vedou trubky s chl. vodou, a ty reznou a pak voda vyteče a než to zaznamenáte, zadřete motor, tyto trubky jdou jednoduše nahradit trubkama gumovejma a máte klid a je to za pár peněz.. Klimatizace je slabinou těchto aut, trubky nejsou nijak zabalené ani ničím schované a rádi korodují a následně vznikne díra, i v chladiči.. V dnešní době, taky žádný problém, už to stojí všechno pár korun oproti dřívějšku.. 3) Podvozek, ano je pravdou, že trpí přední náprava, hlavně geometrie, musí se dělat častěji, neš je zdrávo ale zas máte klid a nesjíždíte si pneu, čepy vydřží poměrně dost, aj i ložiska vydrží dost, vše se odvyjí jakým způsobem bylo auto zatěžované a ježděné.. Je potřeba si uvědomit, že tyto vozidla si kupovali lidé, co neměli na VW sharana, nebo Multivana a také i podle toho i ten servis vypadal, já tvrdím, že když tohle auto dostane co potřebuje a chová se k němu člověk s určitou uctou, tak mu velmi dobře poslouží.. Ale přiznejme si, takových lidí je málo.. A navíc,ještě míň kdo si tehda tohle vozidlo koupil jen pro rodinu.. Většinou tyhle auta sloužily ve firmách, nebo tahaly těžké naklady a nebo koně.. Takže je potřeba dobře vybrat.. Jak už jsem psal na začátku, mám Carnivala do dnes, a neměnil bych, ale je potřeba mu věnovat o něco více pozornosti, než konkurenci... Ale také si uvědomte, za jakou cenu toto auto kupujete, je více než směšná a pohodlí maximální!! A navíc máte jistotu, že vám ho nikdo neukradne.. U konkurence, nejen, že se bojíte, že vám ho někdo ukradne, ale navíc za stejný rok výroby si musíte připlati řádově O 200 až 300 tis. víc... A pohodlí jako má Carnival, tam nenajdete... Ukončím to asi tím, že Carnival, je trochu problémové auto, ale zároveň je jeho užitková hodnota silně nedoceněná... A vážně, vážně nevěřte testům TUV... Táta na svem první Carnivalu najezdil okolo 380tiskm a auto stále jezdilo bez problému... U druhého měl myslím kolem 250tis a bylo také v super stavu.. Já mám na tomhle svým už okolo 230tiskm a jezdí perfektně.. Je potřeba měnit komponenty zavčas a vyvarujete se problémům... Tak přeji šťastné kilometry... :-)
Vážení, autor článku má naprostú pravdu. Ja jazdím s Kiou Carnival II r.v.2004 už 3 roky, kúpená vo Viedni so 190000 Km a momentálne má 520.000,- Km. Takže nabehám vyše 100.OOO Km ročne a poviem Vám, že pohodlnejšie auto na dlhé cesty budete ťažko hľadať. Jazdím často SK - DE, SK - Praha a to na otočku. Motor i prevodovka sú originál a raz som generálkoval vstrekovacie trysky pri 350000 Km. Auto som kúpil za 2400 Euro a slúži pre firemné aj súkromné účely. Pravidelný servis a kvalitná nafta sú základné predpoklady dlhodobej spokojnosti nielen pri Carnivale. Teraz idem meniť auto a rozhodne to bude Carnival III. Vykašlite sa na celý TUV a dajte autu čo mu patrí a pri tých nákupných cenách Vás nebude mrzieť ani tá spotreba - ale to pohodlie je na nezaplatenie. Odkazujem všetkým TUV Kuvikom, ktorí Carnival poznajú len z Fotkz a recenzií - neotravujte ostatným život - kúpte a budete milo prekvapení.
13.01.2014 | 09:50:46 | Jaro
| 85.237.224.*Reagovat
žiju v německu. zde neprojde i žárovka od jiného výrobce, nebo vybledlá světla. většina aut shoří na prkotinách. zde se zkouší i to, zda sedačky nemaj vůle a to korejci maj.
Nejsem si jistý, že by auto neprošlo u TUV kvůli žárovce. Ale na druhou stranu mi uniká, když třeba jednotlivé značky kolíňat mají obsazeny rozdílné pozice v TUV, přestože jsou to naprosto shodná auta, lišící se jen logem na kapotě. Takže ten TUV určitě nemá absolutní vypovídací hodnotu.
No tak jsme se se dostali do slepé uličky a mohli bychom si takto psát třeba týden (možná k radosti některých účastníků tohoto fóra) a zbytečně bychom zabírali prostor moudřejším příspěvkům. Ani já nejsem přesvědčen o kvalitách Kie Carnival a zatím jsem ji nikdy nevlastnil abych to mohl posoudit. Ale co se týče spolehlivosti aut, určitě bych se více řídil statistikou ADACu o počtu nouzových odtahů nepojízdných aut té které značky a také možná zkušenostmi některých přispívatelů na tomto a podobných fórech. Vlastnil jsem asi 7 vozů a nikdy jsem se při koupi neřídil nějakými statistikami ale konkrétním stavem konkrétního vozu. Můj současný vůz (Volvo XC70 D5 AWD) rovněž nefiguruje na čelních místech TUV reportů a přesto z osobní zkušenosti se jedná o velice kvalitní a spolehlivý vůz. Zatím jsem se spálil pouze jednou (Renault) kdy se jednalo o velice nespolehlivý vůz a přesto STK procházel hladce a na výbornou. Asi jsme trochu psali každý o něčem jiném a já už rozhodně nemíním dál v diskusi pokračovat. Tvoji případnou odpověď si ale rád přečtu, pokud bude slušná.
že jsem vůbec tu recenzi psal. Je to recenze o mém autě, které je bez závad a zatím je naprosto spolehlivé. Kia má akci, když koupíte auto z druhé ruky, tak vám celé auto za 99kč kompletně zkontroluje. http://www.kia.cz/content/prodejaservis/vitejte_v_rodine_kia.aspx Mému vozu jsou 4 roky a závady po kontrole nejsou žádné.
Když někdo opakuje po někom stejnou stupidní větu (o modlitební knížce), na kterou jsem už reagoval, pak se nesmí divit reakci s použitím slova vůl. Navíc můj příspěvek se týkal pouze Kie Carnival, nikoliv jiných vozů. Není totiž zarážející jen to, že se pravidelně objevuje na konci, ale i to ohromné procento závad proti ostatním vozům. Má dokonce dvojnásobné množství závad, než ten předposlední. Průměr je 5,5% a tento vůz má nějakých 24%, ty starší dokonce 30%závad. Ale to přece nic neznamená, že...
Tak vážení, nadávat si asi nebudeme! Asi Vám ušlo, že jsem se ani slovem ve svém příspěvku nezmínil, že píšu o nějakém konkrétním typu auta. Ty údaje jsem si asi před dvěma léty přečetl ve Světě Motorů a konkrétně o škodovkách, kde byly rozebírány vážné závady z TUV reportu. Přesné číslo si už nepamatuji ale asi 30% všech vážných závad připadalo na osvětlení vozidla (více u Fabie). Doufám, že už mi nikdo volů nadávat nebude neb to nesvědčí o kultuře komunikace dotyčného.
macek: tak potom je to záhada, to sa akože skoro všetci majitelia P407, Kia Carnivalov, Lagún a pod. dohodnú na Facebooku, nevymenia si žiarovky, nechajú vybité čapy, či si najust nenastavia brzdy? No toto?!! To sa môže?!:))
P.S. Súhlasím v tom, že na nete, aj v "odborných" časopisoch koluje kvantum "odborných" rád, ktoré je lepšie ignorovať... A ak by som sa podľa nich riadil, tak asi do konca života chodím na bicykli...:(,
Tak za prvé: Už jsem tu jednou psal, a nemíním to ty vole opakovat, že TÜV NENÍ pro mě žádná modlitební knížka, ted' to snad pochopíš i ty. Za druhé: Statistika se týká VŠECH aut. Tedy je málo pravděpodobné, že by zrovna majitelé Kie Carnival byli tak hloupí, že by jich jezdilo nejvíce na tech. kontrolu nepřipravených, např.s právě tebou uváděnými závadami. A kdo umí číst tak ví, že na základě TÜV se právě sestavují žebříčky spolehlivosti. Nevím, co na tom někdo nechápe.
Pro marne a ostatní pro něž je TUV report motlitební knížka. Zkuste si někdy v nějakém odborném časopise přečíst rozbor těch vážných závad, kvůli kterým auta neprošla u TUV. Možná budete zírat, protože desítky procent dělají závady na osvětlení vozidla. Takže když nějaký troup jede k TUV s nesvítící žárovkou v hl. světlometu hned je tu vážná závada, nebo vůle v čepech př. nápravy, nebo nesouměrné brzdy. Se spolehlivostí vozidel tento report nemá co do činění.
Toto auto jezdí úžasně, nikde nic nevrže, nerezaví, neblbne. Po 4-letech je stále jako nové. Kdybych chtěl např. VW, které jsou prý spolehlivé a alespoň by se blížilo výbavou a parametry tomuto vozu, tak musím vytáhnou z prasátka o 200 000kč více. Myslíte si, že za 6 let co chci tento vůz používat, dám za opravy tuto částku? Znám 2 lidi kteří mají tuto novější Kiu Carnival v mém okolí a mají nalítáno daleko více bez závad. Moje původní auto bylo velmi haněné, smáli se mi snad všichni, zvlášť když jsem to koupil v AAA. Já na rozdíl od nich si nemusel kupovat průkazku na vlak abych se dostal do práce, když jejich super spolehlivá auta měli v servisu vyhrazená stání. :-)
Pred par lety byly nejnespolehlivejsi Sharany , Galaxy a Alhambry ale jen proto , ze mely poddimenzovane spojovacky a tim padem mely vule v predni naprave . Jinak ty auta jsou uplne v pohode jenom takovej detail je dostal na konec statistik . Takze zase bych to neprecenoval . Navic existuji statistiky J.D.Power a to je o spokojenosti majitelu se svymi auty a tam je to uplne o necem jinym .
Tak velké procento vážných závad rozhodně o něčem vypovídá, minimálně o nekvalitě zmíněného vozu. O pravidelnosti tohoto nechvalného umístění nemluvě. Já bych to osobně nebral na lehkou váhu. Je to ovšem jen můj názor, nikomu ho nevnucuji a nikomu Kiu Carnival nerozmlouvám.
Ač nerad, musím se Marneho zastat, má pravdu, Kia Karnival je skutečně - a to dlouhodobě - na úplném konci všech žebříčků spolehlivosti aut. Nemám k tomuto autu žádný vztah, ani kladný ani záporný, ale je to bohužel tak.
Ted' mi odpověz: ty by sis koupil takové auto, které je v žebříčcích spolehlivosti suverénně na posledním místě? Pochybuju. TÜV není moje modlitební knížka, ale určitě tyto statistiky nejsou o h.vně a rozhodně bych se vyhnul autu, které pravidelně "vévodí" chvostu takovýchto statistik.
Dle čeho soudíte že je to absolutně nejporuchovější auto? Odpovězte velmi mne to zajímá.A dále chci vědět které je nejméně poruchové. Slyšel jsem už mnoho hlášek ale určit nejporuchovější auto to řadím na druhé místo.První je hláška majitele Octavie že prý má nejlepší auto na světě.Řekl to můj kámoš nic proti Octávii, Marne neznám ale toto může vypustit z huby jenom blbec.Omluva za sprostý výraz ale někdy se to nedá.
Přeji hodně šťastných kilometrů.Nic si z pověsti značky nedělejte.Moje předchozí auto byla AlFa Romeo,která nemá nejlepší pověst,ale i když už mám jiné auto,vzpomínám na tu značku jenom v dobrém.
Nevěřím na spolehlivost jednotlivých typů aut jako je TÜV Každé auto které jsem měl bylo tabulkově naprosto nespolehlivé a přitom to byli všechno bezporuchová auta.
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Carnival
Kia carnival
Myslím, že mohu poskytnout objektivní názor na toto vozidlo.. Měl jsem již 4 tyto vozidla ve výrobním období 02-06, Všechny byly 2.9 CRDI, a jedno, to poslední mám až do teď.. I táta měl 2 tyto Kie, ale nakonec jí dal pryč, z důvodu velkého objemu.. (já nechápu) Ale to je jedno.. Zpět k tématu: Lhal bych, kdybych tvrdil že tyto vozidla jsou spolehlivá a nemají nejmenší poruchy.. Nebudu se zde zminovat o běžných spotřebních věcech, co se mění po najetí určitého počtu kilometrů jako například, čepy, brzdy,rozvody včetně vodní pumpy, pneu atd.. Zaměřím se spíše na podstatnější věci, které sužují toto jinak fajn auto.. 1) Motor není žádný mercedes, jak si hodně lidí myslí, ale je to vývoj Kia a Hyundai, a je to 4valec 16vent, A používá systém vstřikování Commonrail od firmy Delphi.. A tady to začíná, tento systém je hodně náchylný na kvalitu nafty, takže jen tankovat u dobrých Č.stanic, Motor je hodně náchylnej na kvalitu oleje, jakmile olej není kvalitní a začnete tam lít (sračky) přidře se vám vačková hřídel, nebo dokonce praskne.. Další problém je u pohánění olejového čerpadla, pohání ho řetízek, který rád praská, ale jde zavčas vyměnit.. Když praskne, je zle nejvyší...Motor se zadře.. Další problem je alternátor, ani tak osobně sam není, ale volnoběžná řemenice, která je náchylná a když se vys.. Tak auto přestane brzdit a dobíjet, takže stojíte.. Motor je náchylnej na praskání hlav, a to zrovna tak nešikovně, že se nedají moc dobře vařit, ale je to jenom v tom, že motor potřebuje nechat chvilku zahřát.. Jinak motor sám o sobě není nijak zvlášť špatný, a navíc je i velmi silný, jen je potřeba zavčas měnit tyto komponenty, jinak je zle.. Doporučuji vyměnit Při 100tiskm Rozvody včetně vodní pumpy, a řetěz k pohonu olejového čerpadla a všechny filtry.. a tu volnoběžnou řemenici u alternátoru, A vyvarujete se potížím na dlouhých cestách.. Jinak převodovka je velmi příjemná a jednou se mi stalo, že prasklo pár zubů, ale vše vyřešeno.. Spojka Super, vydrží hodně a hodně a hodně... 2)Chladící soustava a Klimatizace, Chladící soustava je náchylná na rezavění, jelikož má i výměník v zadní části auta tak pod autem vedou trubky s chl. vodou, a ty reznou a pak voda vyteče a než to zaznamenáte, zadřete motor, tyto trubky jdou jednoduše nahradit trubkama gumovejma a máte klid a je to za pár peněz.. Klimatizace je slabinou těchto aut, trubky nejsou nijak zabalené ani ničím schované a rádi korodují a následně vznikne díra, i v chladiči.. V dnešní době, taky žádný problém, už to stojí všechno pár korun oproti dřívějšku.. 3) Podvozek, ano je pravdou, že trpí přední náprava, hlavně geometrie, musí se dělat častěji, neš je zdrávo ale zas máte klid a nesjíždíte si pneu, čepy vydřží poměrně dost, aj i ložiska vydrží dost, vše se odvyjí jakým způsobem bylo auto zatěžované a ježděné.. Je potřeba si uvědomit, že tyto vozidla si kupovali lidé, co neměli na VW sharana, nebo Multivana a také i podle toho i ten servis vypadal, já tvrdím, že když tohle auto dostane co potřebuje a chová se k němu člověk s určitou uctou, tak mu velmi dobře poslouží.. Ale přiznejme si, takových lidí je málo.. A navíc,ještě míň kdo si tehda tohle vozidlo koupil jen pro rodinu.. Většinou tyhle auta sloužily ve firmách, nebo tahaly těžké naklady a nebo koně.. Takže je potřeba dobře vybrat.. Jak už jsem psal na začátku, mám Carnivala do dnes, a neměnil bych, ale je potřeba mu věnovat o něco více pozornosti, než konkurenci... Ale také si uvědomte, za jakou cenu toto auto kupujete, je více než směšná a pohodlí maximální!! A navíc máte jistotu, že vám ho nikdo neukradne.. U konkurence, nejen, že se bojíte, že vám ho někdo ukradne, ale navíc za stejný rok výroby si musíte připlati řádově O 200 až 300 tis. víc... A pohodlí jako má Carnival, tam nenajdete... Ukončím to asi tím, že Carnival, je trochu problémové auto, ale zároveň je jeho užitková hodnota silně nedoceněná... A vážně, vážně nevěřte testům TUV... Táta na svem první Carnivalu najezdil okolo 380tiskm a auto stále jezdilo bez problému... U druhého měl myslím kolem 250tis a bylo také v super stavu.. Já mám na tomhle svým už okolo 230tiskm a jezdí perfektně.. Je potřeba měnit komponenty zavčas a vyvarujete se problémům... Tak přeji šťastné kilometry... :-)
31.03.2011 | 18:59:16 | Steek Reagovat
RE: Kia carnival
Vážení, autor článku má naprostú pravdu. Ja jazdím s Kiou Carnival II r.v.2004 už 3 roky, kúpená vo Viedni so 190000 Km a momentálne má 520.000,- Km. Takže nabehám vyše 100.OOO Km ročne a poviem Vám, že pohodlnejšie auto na dlhé cesty budete ťažko hľadať. Jazdím často SK - DE, SK - Praha a to na otočku. Motor i prevodovka sú originál a raz som generálkoval vstrekovacie trysky pri 350000 Km.
Auto som kúpil za 2400 Euro a slúži pre firemné aj súkromné účely.
Pravidelný servis a kvalitná nafta sú základné predpoklady dlhodobej spokojnosti nielen pri Carnivale. Teraz idem meniť auto a rozhodne to bude Carnival III. Vykašlite sa na celý TUV a dajte autu čo mu patrí a pri tých nákupných cenách Vás nebude mrzieť ani tá spotreba - ale to pohodlie je na nezaplatenie.
Odkazujem všetkým TUV Kuvikom, ktorí Carnival poznajú len z Fotkz a recenzií - neotravujte ostatným život - kúpte a budete milo prekvapení.
13.01.2014 | 09:50:46 | Jaro | 85.237.224.* Reagovat
kokoti trpni.sa tu hadate ako male deti
23.02.2011 | 14:52:34 | Reagovat
žiju v německu. zde neprojde i žárovka od jiného výrobce, nebo vybledlá světla. většina aut shoří na prkotinách. zde se zkouší i to, zda sedačky nemaj vůle a to korejci maj.
17.02.2011 | 07:35:49 | martin Reagovat
Nejsem si jistý, že by auto neprošlo u TUV kvůli žárovce. Ale na druhou stranu mi uniká, když třeba jednotlivé značky kolíňat mají obsazeny rozdílné pozice v TUV, přestože jsou to naprosto shodná auta, lišící se jen logem na kapotě. Takže ten TUV určitě nemá absolutní vypovídací hodnotu.
16.02.2011 | 21:57:27 | Reagovat
marne
No tak jsme se se dostali do slepé uličky a mohli bychom si takto psát třeba týden (možná k radosti některých účastníků tohoto fóra) a zbytečně bychom zabírali prostor moudřejším příspěvkům. Ani já nejsem přesvědčen o kvalitách Kie Carnival a zatím jsem ji nikdy nevlastnil abych to mohl posoudit. Ale co se týče spolehlivosti aut, určitě bych se více řídil statistikou ADACu o počtu nouzových odtahů nepojízdných aut té které značky a také možná zkušenostmi některých přispívatelů na tomto a podobných fórech. Vlastnil jsem asi 7 vozů a nikdy jsem se při koupi neřídil nějakými statistikami ale konkrétním stavem konkrétního vozu. Můj současný vůz (Volvo XC70 D5 AWD) rovněž nefiguruje na čelních místech TUV reportů a přesto z osobní zkušenosti se jedná o velice kvalitní a spolehlivý vůz. Zatím jsem se spálil pouze jednou (Renault) kdy se jednalo o velice nespolehlivý vůz a přesto STK procházel hladce a na výbornou. Asi jsme trochu psali každý o něčem jiném a já už rozhodně nemíním dál v diskusi pokračovat. Tvoji případnou odpověď si ale rád přečtu, pokud bude slušná.
16.02.2011 | 21:44:30 | macek Reagovat
že jsem vůbec tu recenzi psal.
Je to recenze o mém autě, které je bez závad a zatím je
naprosto spolehlivé.
Kia má akci, když koupíte auto z druhé ruky, tak
vám celé auto za 99kč kompletně zkontroluje.
http://www.kia.cz/content/prodejaservis/vitejte_v_rodine_kia.aspx
Mému vozu jsou 4 roky a závady po kontrole nejsou žádné.
16.02.2011 | 21:37:16 | Al Bundy Reagovat
macek
Když někdo opakuje po někom stejnou stupidní větu (o modlitební knížce), na kterou jsem už reagoval, pak se nesmí divit reakci s použitím slova vůl. Navíc můj příspěvek se týkal pouze Kie Carnival, nikoliv jiných vozů. Není totiž zarážející jen to, že se pravidelně objevuje na konci, ale i to ohromné procento závad proti ostatním vozům. Má dokonce dvojnásobné množství závad, než ten předposlední. Průměr je 5,5% a tento vůz má nějakých 24%, ty starší dokonce 30%závad. Ale to přece nic neznamená, že...
16.02.2011 | 17:17:40 | marne Reagovat
to se nám to mele
Tak vážení, nadávat si asi nebudeme! Asi Vám ušlo, že jsem se ani slovem ve svém příspěvku nezmínil, že píšu o nějakém konkrétním typu auta. Ty údaje jsem si asi před dvěma léty přečetl ve Světě Motorů a konkrétně o škodovkách, kde byly rozebírány vážné závady z TUV reportu. Přesné číslo si už nepamatuji ale asi 30% všech vážných závad připadalo na osvětlení vozidla (více u Fabie). Doufám, že už mi nikdo volů nadávat nebude neb to nesvědčí o kultuře komunikace dotyčného.
16.02.2011 | 14:31:49 | macek Reagovat
macek: tak potom je to záhada, to sa akože skoro všetci majitelia P407, Kia Carnivalov, Lagún a pod. dohodnú na Facebooku, nevymenia si žiarovky, nechajú vybité čapy, či si najust nenastavia brzdy?
No toto?!!
To sa môže?!:))
P.S. Súhlasím v tom, že na nete, aj v "odborných" časopisoch koluje kvantum "odborných" rád, ktoré je lepšie ignorovať...
A ak by som sa podľa nich riadil, tak asi do konca života chodím na bicykli...:(,
15.02.2011 | 22:00:24 | ľuboš Reagovat
macek
Tak za prvé: Už jsem tu jednou psal, a nemíním to ty vole opakovat, že TÜV NENÍ pro mě žádná modlitební knížka, ted' to snad pochopíš i ty. Za druhé: Statistika se týká VŠECH aut. Tedy je málo pravděpodobné, že by zrovna majitelé Kie Carnival byli tak hloupí, že by jich jezdilo nejvíce na tech. kontrolu nepřipravených, např.s právě tebou uváděnými závadami. A kdo umí číst tak ví, že na základě TÜV se právě sestavují žebříčky spolehlivosti. Nevím, co na tom někdo nechápe.
15.02.2011 | 19:18:58 | marne Reagovat
marne
Pro marne a ostatní pro něž je TUV report motlitební knížka. Zkuste si někdy v nějakém odborném časopise přečíst rozbor těch vážných závad, kvůli kterým auta neprošla u TUV. Možná budete zírat, protože desítky procent dělají závady na osvětlení vozidla. Takže když nějaký troup jede k TUV s nesvítící žárovkou v hl. světlometu hned je tu vážná závada, nebo vůle v čepech př. nápravy, nebo nesouměrné brzdy. Se spolehlivostí vozidel tento report nemá co do činění.
15.02.2011 | 11:00:16 | macek Reagovat
albundy
co bol to hanene a vysmievane auto? Tico?
15.02.2011 | 08:45:03 | nstar Reagovat
Toto auto jezdí úžasně, nikde nic nevrže, nerezaví, neblbne.
Po 4-letech je stále jako nové.
Kdybych chtěl např. VW, které jsou prý spolehlivé a alespoň by se blížilo výbavou a parametry tomuto vozu, tak musím vytáhnou z prasátka o 200 000kč více.
Myslíte si, že za 6 let co chci tento vůz používat, dám za opravy tuto částku? Znám 2 lidi kteří mají tuto novější Kiu Carnival v mém okolí a mají nalítáno daleko více bez závad.
Moje původní auto bylo velmi haněné, smáli se mi snad všichni, zvlášť když jsem to koupil v AAA. Já na rozdíl od nich si nemusel kupovat průkazku na vlak abych se dostal do práce, když jejich super spolehlivá auta měli v servisu vyhrazená stání. :-)
14.02.2011 | 23:36:47 | Al Bundy Reagovat
Je to jako s manželkama . Někdo je s tou svojí spokojenej , i když jinej by ji za ty výkony ubil k smrti , ale proti gustu .......
14.02.2011 | 22:56:56 | Reagovat
Jo, není nad to, když je majitel spokojenej se svým autem, na kterém vymělil polovinu všeho, ale když to stálo tolik peněz, musím přece být spokojený.
14.02.2011 | 22:41:51 | Reagovat
Pred par lety byly nejnespolehlivejsi Sharany , Galaxy a Alhambry ale jen proto , ze mely poddimenzovane spojovacky a tim padem mely vule v predni naprave . Jinak ty auta jsou uplne v pohode jenom takovej detail je dostal na konec statistik . Takze zase bych to neprecenoval . Navic existuji statistiky J.D.Power a to je o spokojenosti majitelu se svymi auty a tam je to uplne o necem jinym .
14.02.2011 | 22:36:43 | Reagovat
Jasné:)) Tie svine nemecké si zasadli na chuderku KIU Carnival a robia jej zle:))
Podobne aj na Lagunu, či Nissan Primeru, al. 407..., ktoré sú vynikajúce autá... akurát PORUCHOVE.
P.S. 406 je vynikajúce autíčko. 407 je ešte LEPŠIE po technickej, ale má oveľa vyššiu chybovosť, ako 406, stačí sa opýtaťv servise.
A Nemci nepotrebujú klamať samých seba. Preto napríklad taký Mercedes E, al. C, CLS je prepadák, príp. BMW 5...
V tomto má Marne pravdu. Ale aspoň je KIA po pár rokoch skoro ZADARMO:))
14.02.2011 | 22:11:20 | ľuboš Reagovat
TÜV
Tak velké procento vážných závad rozhodně o něčem vypovídá, minimálně o nekvalitě zmíněného vozu. O pravidelnosti tohoto nechvalného umístění nemluvě. Já bych to osobně nebral na lehkou váhu. Je to ovšem jen můj názor, nikomu ho nevnucuji a nikomu Kiu Carnival nerozmlouvám.
14.02.2011 | 21:56:17 | marne Reagovat
TUV
Mrknul sem na to.Tohle je podle mne jen tabulka se závadami na stk nic víc nic mín.Podle toho se opravdu auta hodnotit nedají.
14.02.2011 | 21:26:20 | pol Reagovat
Marne
Těší mě umístění našich "zázraků" - docela překvapující, před jakými typy jsou. Ale to jsem jen odbočil od tématu :-))
14.02.2011 | 21:25:52 | Reagovat
Ač nerad, musím se Marneho zastat, má pravdu, Kia Karnival je skutečně - a to dlouhodobě - na úplném konci všech žebříčků spolehlivosti aut. Nemám k tomuto autu žádný vztah, ani kladný ani záporný, ale je to bohužel tak.
14.02.2011 | 21:21:15 | Reagovat
visna
Ted' mi odpověz: ty by sis koupil takové auto, které je v žebříčcích spolehlivosti suverénně na posledním místě? Pochybuju. TÜV není moje modlitební knížka, ale určitě tyto statistiky nejsou o h.vně a rozhodně bych se vyhnul autu, které pravidelně "vévodí" chvostu takovýchto statistik.
14.02.2011 | 21:21:05 | marne Reagovat
pol
Není to můj úsudek, je to prostý fakt Pro příklad:http://www.autorevue.cz/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report-2011
14.02.2011 | 21:12:49 | marne Reagovat
Marneho modlitebna knizka je TUV reports
14.02.2011 | 20:32:47 | visna Reagovat
marne
Dle čeho soudíte že je to absolutně nejporuchovější auto? Odpovězte velmi mne to zajímá.A dále chci vědět které je nejméně poruchové. Slyšel jsem už mnoho hlášek ale určit nejporuchovější auto to řadím na druhé místo.První je hláška majitele Octavie že prý má nejlepší auto na světě.Řekl to můj kámoš nic proti Octávii, Marne neznám ale toto může vypustit z huby jenom blbec.Omluva za sprostý výraz ale někdy se to nedá.
14.02.2011 | 19:51:45 | pol Reagovat
Přeji hodně šťastných kilometrů.Nic si z pověsti značky nedělejte.Moje předchozí auto byla AlFa Romeo,která nemá nejlepší pověst,ale i když už mám jiné auto,vzpomínám na tu značku jenom v dobrém.
13.02.2011 | 21:39:20 | Michael Reagovat
Nevěřím na spolehlivost jednotlivých typů aut jako je TÜV
Každé auto které jsem měl bylo tabulkově naprosto nespolehlivé a přitom to byli všechno bezporuchová auta.
13.02.2011 | 21:35:10 | Al Bundy Reagovat
To chce asi velkou dávku odvahy, koupit absolutně nejporuchovější auto a ještě ojetý, nicméně at' slouží k plné spokojenosti.
13.02.2011 | 19:19:53 | marne Reagovat