Rok výroby:2007Typ motoru:1600Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:3 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:6,9 l/100 kmVloženo:3. 7. 2007
Auto Kia Ceed mám 2 mesiace a mám najazdených 3000Km. Musím len konštatovať, že som sa veľmi dlho rozhodoval aké auto si vyberiem. Pri návšteve predajne a po skúšobnej jazde a to dosť dlhéj, kde som si auto odskúšal či už v meste, alebo na dialnici, musím konštatovať, že to čo Kia vyrobila je naozaj skvost. Rozhodoval som sa medzi Toyota Auris a poviem Vám, že aj keď Toyota je značka, už pri prejazde nerovností a betónu v inter. auta takmer všetko vrzgá a praska, čo v Kia sa nič podobné neodohráva.
Materiál interiéru je do najmenšieho detailu preprac. a ovládanie ventilácie je skutočne špičkové. Ak čakáte, že Vám pri vypnutom rádiu a mierne pustenej klimatizácie bude niečo niekde vrzgať, môžete na to zabudnúť. Motor auta je skutočne špičkovo dhluč. a v kabíne pri voľnobehu neviete či je auto vôbec naštartované.
Takže ak sa rozhodujete nad Kia, Vrelo Vám ju odporúčam a hlavne obuť auto na 16 palcové kolesá čo je úplná paráda v zákrutách. Auto bude síce trovhu hlučnejšie, ale sedel som už v kade čom a poviem Vám, že v tomto sa Vám bude zdať, že tie 16tky ani nemáte.
Po menšom zabehnutí a ubehnutí 3000Km je auto čoraz lepšie a verím, že to aj tak zostane. Ďám Vám ďalšie informácie, keď najazdím ďal. 3000Km.
Lidi já dám za výměnu oleje na tý mojí 1,2 HTP i s prací 1200kč,teď sem si výměnu dělal sám,za polosyntetický olej Mogul extreme 10W 40 sem dal v akci 499,olejový filtr do HTP stojí stovku,takže mě výměna oleje vyšla na cca 620kč :-)))
náplň stojí od 4.200 SKK, plus FAP cca 7.500,-, Ale Kia asi ešte nemá filter pevných častíc, ani staršie TDi-čka... Anonym 17:43: V zime som nenaštartoval iba raz:)), bola slabá baterka, po 5 rokoch a cca 370.000 km.... Ak je dobrá nafta, všetko je OK. V 2001-2 ?, boli vyše týždňa mrazy cez -24-26 stupňov C. Celý deň hmlisto, na 406 takých 5-6 cm ľadu. Ženina 106 benzín to vzdala, 406 naskočila na prvý pokus.
To: Jirka: Odkiaľ beriete, že je servis na diesle drahší?
Na 2,2 HDi od PSA sa vojdem s výmenou oleja, komplet filtrov do 2.500 SKK, plus peľový, ten je najdrahší :)), cez 1.200,-, naftový / raz za 60.000 km/, takže max: do 5.000 SKK, resp. 4.200 CZK / bez peľového a palivového cca 2.100 KČ.....inak NIČ. A vozím sa v dlhodobej spotrebe 5,6-6,2 l/100 km, pri "loudaní" sa krajinou mám po včerajších 250 km spotrebu 4,6 l/100 km, priemerná rýchlosť 65 km/h, v 1,6 tony ťažkej krave v plnke, za cenu lepšej Fábie:))./cca 330.000 km.../ To isté s 2,2 BENZÍNOM by som sa pod 8,0 l NEDOSTAL... čapy, tlmiče, alternátor a podbne sa MENÍ VŠADE...))
Hugo diesly maj dražší servisní náklady odjakživa.Spočítej si kolik dáš navíc proti benzinu,kolik dáš za servis za 5 let plus spotřeba a vyjde ti návratnost po víc jak 100 000 km.A pokud najezdíš do 20 000km za rok tak se to opravdu nevyplatí.Dneska navíc můžeš mixovat E85 s naturalem 95 1:1 a tím se výhoda levnější nafty smazává.
Stejně -myslim si,že se s dieslem musí člověk naučit jezdit,aby ho "nekurvil"... :-)) Já měl jednou půjčenýho Jumpra-dodávku na převoz nábytku,a musim říct -za studena to auto prostě NEJEDE,akcelerace hodně špatná (srovnávám s benzínem),zvuk studenýho dieslu taky zrovna žádná nádhera... -no nevim,ale asi zatim zůstanu u benzínku :-))))
No práávě :-)) Vstřikovače,čerpadlo,turbo,žhavení,atd... -nevim,ale toho bych se trochu bál.Řekl bych,že dřív byly ty náhradní díly-a i auta tak nějak kvalitnější,a dělaly se spíš na výdrž,než v dnešní době "na určitý počet KM",a potom huráá do servisu... :-)) Co mám kamarády,tak ať už je to citroen,peugeot boxer,atd,tak skoro po každý zimě na to musí něco kupovat,když je -20,tak si stěžujou,že nemůžou nastartovat,atd... Diesla sem nikdy neměl,jenom benzíny,tak z vlastní zkušenosti nemůžu posoudit,jen co vim od kamarádů,co diesly maj :-))
To isté, čo je na benzínovom, to je aj na naftovom. Možno palivový filter je o pár korún drahší... inak NIČ.
Dvojhmotový zotrvačník KIA nepoužíva, tak ani nemehlá bez citu ho NEMôŽU odpáliť ...:)), kotúče, platničky MUSIA vydržať vysoko cez 100.000 km, spojka takisto, vstrekovače aj turbo MUSÍ vydržať minimálne 150.000 km - záruka, pri troche citu 300-500.000 km, čapy trochu trpia kvôli nadváhe, ale dá sa eliminovať správnym brzdením a vyhýbaním sa nárazom, UŠETRIŤ sa dá na SVIEČKACH...:)), žhaviče sú skoro večné, min. 300-400.000 km MUSIA vydržať... fakt neviem, kde by a PREČO mali byť vyššie náklady na diesel...::))
To sú už iba povery, 20 rokov dozadu platné. / upozorňujem ale, že vychádzam z vlastných skúseností, z francúzskych "sračiek" PSA, takže ostatné diesle by mali byť na tom ešte LEPŠIE:))
Akonáhle sú trasy dlhšie ako cca 25-50 km, tak diesel sa oplatí vždy...))
20.000 km x 5 rokov, to je cca 150.000 SKK, resp. 5.000 eur k dobru... Nehovoriac o tom, že jazdenka v benzíne je ťažko predajná...:), takže ďalších -1-2.000 eur. a spoľahlivosť dieslov... pri troche rozumu a citu, to čo zájdeš za 6,4 l pri benzíne, na diesli musíš za 4,5-max. 5,0 l...:))
Ked som kupoval Ceeda tak som si skušobne odjazdil 1,6 benzín aj Diesel.Diesel sa mi páčil viac ma lepší tah od nižších otačok a väčši krutiaci moment.Rozhodol som sa pre benzín lebo jazdim max.do 20000km ročne a pri spotrebe 5,4 až 6,4 l na stovku sa mi aj tak diesel neoplatí.Aj ked po dialnici pri 130km je diesel určite šetrnejší.
Ja mám ceeda už od januara 2007 1,6 16V benzin a odvtedy jazdim stale so spotrebou od 5,4 - 6,4L .Teraz posledne mesiace Ostrava - Olomouc- Hodonín 5,6L je fakt dobra.
no to cumim aka banda mudrlantov sa tu zisla...ked si porovnam auris zo ceedom tak auris by som nechcel ani za svet.mal som 1,4benzin no tak chaby motor som davno nevidel.prevedenie celeho auta bolo som ceedom porovnatelne akurat sa mi viac pacil auris s umiestnenim rychlostnej paky a rucnej brzdy.momentalne si vozim zadok v ceed 1,6CRDi najazdenych 18000km oproti vsetkym toyotam je ceed tichucke auto a to tam zahrnam aj vyssie triedy napr. Avensis(2,2D4D)jazdne lastnosti su uplne super este sa mi nestalo ze by auto neslo kam som mu prikazal otocenim volantu.a motor je uuuplne super pri 1900ot/min ako keby niekto auto nakopol do zadku...a spotreba 4,9la to mu vacsinou davam trosku zabrat
Lebo normálny človek si prezerá auto skôr ako ho kúpi. A pri tom si väčšinou všimne aký má z interieru dojem. Skôr bude pravda tá, že si Ceed videl len z rýchlika.
mal som pred ceedom hondu. A nechalk som sa nabulakat na ceed.. urobil som asi najvacsiu chybu co sa tyka aut. Uplne nove auto.. a za jeden mesiac 3x v servise.. hlucne, dojem z interieru hrozny.. aspon pre mna.. no kazdopadne som sa popalil riadne.. zlata honda!!!! takze ak je niekto zvyknuty na kvalitu z japonska urcite nekupujte tu napodobeninu auta..
mam kiu ceed uz pol roka.1 chyba bola že začernel displey.2chyba že pri pomalej jazde bucha pravy zadny tlmyč.3 chyba asi 4 krat auto nenaštartovalo.po navšteve servisu s tlmyčom bolo povedane že asi nebude uznana reklamacia.preto niesom spokojny s autom.a to ma najazdenych len 3500km
No...volam sa dano a chcem povedat, ze pracujem ako taxikar, a vyfasoval som novucicku kiu Ceed...je to vyborne auto v kazdom smere...najviac sa mi paci multifunkcny volant a prepracovana stredova konzola.motoricky je to na 100%, ale co ma jedine trapi je, ze moj kolega sa poprevracal cez strechu, a neotvoril sa ani jeden airbag...a bol priputany.takze ta bezpecnost trosicka keby bola domyslena.ale som spokojny.kebyze si mam vybrat medzi Golfom 5 a Ceedom urcite si vyberiem Ceed.
mám najeto 10 000km,naprosto bez problémů.váhal jsem dlouho mezi meganem,picasem a ceedem.zvolil jsem dobře a myslím že v žilině se podařilo vyrobit spolehlivý a dobrý automobil.
mam ju uz 8 mesiac, najazdenych 19.000 km. 1,6 crdi EX Zatial som s nou mal len 3 problemy a dufam ze ze viac ich nebude:
1.) pred tescom mi jedna baba otvorila dvere na cervenom superb tak ze mi preliacila trosku moje, ale sebe kompletne zotrela farbu az po plech
2.) nejaky hajzlik mi zlomil antenu
3.) Mam 125 kg a pred cca tyzdnom mi mierne zacalo vrzgat sedadlo (nesadam si opatrne, ale vzdy sa zvalim :-)) ale uz mam prislub ze mi to vymenia. Hold zalezi od znacky. Znamy kupil citroen c4 full vybava, po 4.000 mu odisli tlmice - ale zabudnite na zaruku, musel ich pekne kupovat, dalsich 12.000
Co sa tyka jazdnych vlastnosti je celkom ok. Nie je to ziadny sportak, ale ci na ceste alebo dialnici kludne hocijakych zakomplexovancov vycvicim. Motoricky je to fakt vydarene auto. Aj dobre zrychlenie aj fajn sedi. Na seriove auto je to pohoda.
S cim suhlasim je zavadzajuca spotreba. Priemerne denne jazdim okolo 100 km ale spotrebu mam tak 5,7. Jazdim obec - 55, Mimo obec 100, Dialnica 140 priemerne. Ale zase ked jazdim dlhsie po normalnej ceste do 100 tak (tak okolo 200 a viac km) mi palubny ukaze dlhodoby priemer 3,8.
Co sa tyka bezbecnosti tak po tom co som videl, verim ze je to bezpecne auto ...
Na vlastne oci som videl co zostalo pri celnej zrazke z Octavia II a Kia Ceed vraj v 140 km / h (tak vravel odtahovak). Oktavka pomaly na 2 polovice, sofer aj spolujazdec mrtvi. Sofer ceedu, slaby otras mozgu a zlamana lava noha v stehne.
Zdravím,pravda je - jaká Laguna. Měl jsem 2.0i 8V o 112 Konících. Byl to nadmíru pohodlný a v zatáčkách si dovolím říci dost bezkonkurenční vůz. Ale těžký. Pro me slabou stránkou byl zvolený zbytečně silný 1. a o něco málo rozdílný 2. rychlostní stupeň. Na dálnici ukázal tachometr 220 km/h, ale po okrsku jsem se držel např. za vozem Kia Sephia 1.5i 8V o 82 konících jen díky tomu, že to opravdu sedělo.Ale možnost předjetí ani náhodou. Onu Kiu jsem měl před tím taky. Byla hodně dobrá a bez jediné poruchy. Akorát mizerně svítila. Interiér dost jednoduchý, ale dnes jsou trochu dost jinde. Spotřebu jsem dost hlídal a mohu jen potvrdit, že byla vždy nižší, než je uváděna v papírech. Ať jsem jezdil kdekoliv, chodila pořád v rozmezí 6.2-6.6l /100km. Norimberk-Ostrava 130-140km/h 4 osoby a plný kufr, spočítaná maximální možná 6,88 l/100.Jedině v zimě s řetězi jsem to po vyjetí nádrže spočítal na 7 l /100. Patří určitě mezi ty, které bych si koupil znova. Kiu a Lagunu moc nelze srovnat.
taky to jsou rozdílná vozidla..časem taky vyrostu,pak si koupím ještě menší obsah a budu jezdit na spotřebu..Pořád ale nebudu chápat lidi,kteří umí kritizovat aniž by jeli víc jak jednou a pokavad se nepletu,tak to hodnotí s jinou třídou...zajímala by mě na tu laguna recenze...........
Stastný to človek že či Auris alebo cEED O KOLKO JE aURIS drahší? Počul som,že v Cechách zaviedli prísne kritéria na šoférov,ked ako čitam,že to auto je lepšie z ktorého sa dá"vyžmýkať čo najviac tak asi to nie je pravda,ja som z toho vyrástol,mna to absolutne nezvrušuje.Aj MAtiz išiel 140 v pohode síce po rovine no a čo má byť?? Všetky autá vrzgaju časom ,sú to plasty etc Aj ked sa mi páčia ceed ev I30 jednoducho nepotrebujem také auto stačí mi trieda A ev B čiže I10 ev I20/Hyundai/Nerobím z auta otazku prestíže.Dokonca poznám aj viac ludí a bohatých ale má Matiz a je s tým spokojný doma sú len dvaja ,načo neviem aké luxusné autá kupovať ??!!Slováci vraj kupujú drahšie autá.než potrebujú.Ako je to v Cechách??
Samozrejme, že tvoja 10 ročná Lagúna je lepšia, len nikto nevie v čom. A možno by sa ti tá jazda v Ceede páčila viac, keby ťa pustili z kufra, len ťa asi nechceli púšťať do interiéru.
Nevim kolikrát jses vezl,ale jestli jen jednou a hned mu naložíš,tak se nedivím,že se tomu říkáš mrzák...Já si svoji 1.4 rád protáhnu a max mám 199km/h víc už mi stejně nedá..Mám 6 výrobní č.a nevidím problém.Tak jako je u mého v recenzi,že po 3 měsících je zbytečné psát recenzi,tak podle mě je zbytečný po jednom svezení psát komentář...Ale je to tvůj názor a to beru...Rád tě nechám svézt,škoda,že jses ani nepodepsal... :-)
Když s takovým mrzákem na dálnici pod 150 nejdeš, tak to musí ta jízda bejt velkej adrenalín...Jel jsem s tim 170 chvíli a bylo to nové (1.6) a už teda děs a bída, a to mám lagunu z r. 97...
Zdravim.Mám Cee´d 1.4.Je tady také recenze..Mám najeto 21435km a zatím stále bez nějakého vrzání nebo nějakého problému..Jezdim do centra Prahy,přímo k magistrátu a už jsem se několikrát bál,že mi ty špatně upravené silnice apod. něco rozvrzají..Po 20000km to je v pohodě,tak uvidíme co dalších 10000km.Spotřebu mám ted 7,2/100km..Z toho 70% je dálnice,kde pod 150km/hod nejdu..Mimo obec jezdím kolem 120km/h,když je volno a po vynulování pal.poč.mi lítala od 6,6-6,9...Přeji hodně příjemných km... Více info-www.kiaclub.cz
Mam Auris a nikde nic nevrzga. Bol som jazdit na Ceede, potom na Aurise a vyhral Auris. Naopak ako nedokonale auto sa mi jevil ten Ceed! Mal som Corollu, ktora mala najazdene 320 000 km a nic nevrzgalo. Sla pekne tichucko a aj ide. Ma ju teraz moja manzelka. Ceed je sice pekne auto, ale mne nesadlo. I tak si spravil lepsie ako kupit nejakeho Francuza, Skodu, ci ine koncernove auto ;-) Prajem vela stastnych km !
Tak s tym vrzganim si to pekne pohnojil u Toyoty. Moja toyota Carina ma najazdenych 280tis. km a nikde nic nevrzga, auto je tichucke aj pri vyssich otackach, nielen pri volnobehu. Po 3000km hodnotit nove auto nieje vobec objektivne, pockaj rok, alebo minimalne 20tis. km a potom napis, ci ti nieco vrzga. Mimochodom moja Carina je 2.0 a spotrebu mam 8l dlhodobo.Tak ta 1.6 nema bohvieaku spotrebu, nic v zlom kamarat.
Zdravím Vás, až teraz som si všimol, že som zabudol napísať obsah môjho auta. Takže opravujem. Je to 1,6 plná výbava. Spotreba je naozaj podľa môjho názoru slušná na ten obsah a ta je 6,9 l/100 Km a auto teda moc nešetrím, ale priznám sa, že ak je jazda dosť svižná, tak spotreba je maximálne a to naozaj maximálne 7,2 l/100 Km. Vrzganie nemám absolutne žiadne a to jazdím pomerne dosť často v meste bez zapnutého rádia a v Bratislave, kde je jám a rôz. nástrah až dosť.
Nepíšeš či máš 1,6 benzín alebo nafťák. Ja vlastním CEED 1,6 CRDI EX115k a s tým vrzganím to až také ružové nie je. Občas počujem mierne vibrácie od riadiacej páky, alebo palubovky. Keď zmením otáčky, vibrácie prestanú. Podotýkam, že nejazdím pod otáčky. Aj keď v papieroch píšu priemernú spotrebu 4,7 l/100km, ja robím 5,5 až 6,3l/100km. Ak by som jazdil na spotrebu 4,7 l/100km, asi by ma predbiehali aj stodvadsiatky.
Neviem ci auto velmi opatrne zabehavas a preto ta vyborna priemerna spotreba, alebo auto s vyse 100konmi,16palcovymi kolesami,klimou a v kombinovanej prevadzke dokaze naozaj jazdit dlhodobo za 6,9l?
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d
Lidi já dám za výměnu oleje na tý mojí 1,2 HTP i s prací 1200kč,teď sem si výměnu dělal sám,za polosyntetický olej Mogul extreme 10W 40 sem dal v akci 499,olejový filtr do HTP stojí stovku,takže mě výměna oleje vyšla na cca 620kč :-)))
05.09.2010 | 11:39:34 | Reagovat
No skôr už vydrží minimálne 180-200.000 km,
náplň stojí od 4.200 SKK, plus FAP cca 7.500,-, Ale Kia asi ešte nemá filter pevných častíc, ani staršie TDi-čka...
Anonym 17:43: V zime som nenaštartoval iba raz:)), bola slabá baterka, po 5 rokoch a cca 370.000 km.... Ak je dobrá nafta, všetko je OK. V 2001-2 ?, boli vyše týždňa mrazy cez -24-26 stupňov C. Celý deň hmlisto, na 406 takých 5-6 cm ľadu. Ženina 106 benzín to vzdala, 406 naskočila na prvý pokus.
04.09.2010 | 20:29:45 | Reagovat
Prostě to tak je.Dneska jenom doplnění aditiva do DPF po 80 000km vyjde na nějakejch 5000czk.
04.09.2010 | 19:55:59 | Jirka Reagovat
To: Jirka: Odkiaľ beriete, že je servis na diesle drahší?
Na 2,2 HDi od PSA sa vojdem s výmenou oleja, komplet filtrov do 2.500 SKK, plus peľový, ten je najdrahší :)), cez 1.200,-, naftový / raz za 60.000 km/, takže max: do 5.000 SKK, resp. 4.200 CZK / bez peľového a palivového cca 2.100 KČ.....inak NIČ. A vozím sa v dlhodobej spotrebe 5,6-6,2 l/100 km, pri "loudaní" sa krajinou mám po včerajších 250 km spotrebu 4,6 l/100 km, priemerná rýchlosť 65 km/h, v 1,6 tony ťažkej krave v plnke, za cenu lepšej Fábie:))./cca 330.000 km.../
To isté s 2,2 BENZÍNOM by som sa pod 8,0 l NEDOSTAL...
čapy, tlmiče, alternátor a podbne sa MENÍ VŠADE...))
04.09.2010 | 19:44:18 | ľuboš Reagovat
Hugo diesly maj dražší servisní náklady odjakživa.Spočítej si kolik dáš navíc proti benzinu,kolik dáš za servis za 5 let plus spotřeba a vyjde ti návratnost po víc jak 100 000 km.A pokud najezdíš do 20 000km za rok tak se to opravdu nevyplatí.Dneska navíc můžeš mixovat E85 s naturalem 95 1:1 a tím se výhoda levnější nafty smazává.
04.09.2010 | 19:26:51 | Jirka Reagovat
4. září 2010 | 17:30 | ľuboš
Stejně -myslim si,že se s dieslem musí člověk naučit jezdit,aby ho "nekurvil"... :-))
Já měl jednou půjčenýho Jumpra-dodávku na převoz nábytku,a musim říct -za studena to auto prostě NEJEDE,akcelerace hodně špatná (srovnávám s benzínem),zvuk studenýho dieslu taky zrovna žádná nádhera... -no nevim,ale asi zatim zůstanu u benzínku :-))))
04.09.2010 | 17:46:39 | Reagovat
4. září 2010 | 17:30 | ľuboš
No práávě :-))
Vstřikovače,čerpadlo,turbo,žhavení,atd... -nevim,ale toho bych se trochu bál.Řekl bych,že dřív byly ty náhradní díly-a i auta tak nějak kvalitnější,a dělaly se spíš na výdrž,než v dnešní době "na určitý počet KM",a potom huráá do servisu... :-))
Co mám kamarády,tak ať už je to citroen,peugeot boxer,atd,tak skoro po každý zimě na to musí něco kupovat,když je -20,tak si stěžujou,že nemůžou nastartovat,atd...
Diesla sem nikdy neměl,jenom benzíny,tak z vlastní zkušenosti nemůžu posoudit,jen co vim od kamarádů,co diesly maj :-))
04.09.2010 | 17:43:50 | Reagovat
Ktoré náhradné diely?:))
To isté, čo je na benzínovom, to je aj na naftovom. Možno palivový filter je o pár korún drahší... inak NIČ.
Dvojhmotový zotrvačník KIA nepoužíva, tak ani nemehlá bez citu ho NEMôŽU odpáliť ...:)), kotúče, platničky MUSIA vydržať vysoko cez 100.000 km, spojka takisto, vstrekovače aj turbo MUSÍ vydržať minimálne 150.000 km - záruka, pri troche citu 300-500.000 km, čapy trochu trpia kvôli nadváhe, ale dá sa eliminovať správnym brzdením a vyhýbaním sa nárazom, UŠETRIŤ sa dá na SVIEČKACH...:)), žhaviče sú skoro večné, min. 300-400.000 km MUSIA vydržať... fakt neviem, kde by a PREČO mali byť vyššie náklady na diesel...::))
To sú už iba povery, 20 rokov dozadu platné. / upozorňujem ale, že vychádzam z vlastných skúseností, z francúzskych "sračiek" PSA, takže ostatné diesle by mali byť na tom ešte LEPŠIE:))
04.09.2010 | 17:30:45 | ľuboš Reagovat
4. září 2010 | 16:57 | ľuboš
Ale zase třeba srovnej náhradní díly benzín/diesel... :-))
04.09.2010 | 17:01:25 | Reagovat
Akonáhle sú trasy dlhšie ako cca 25-50 km, tak diesel sa oplatí vždy...))
20.000 km x 5 rokov, to je cca 150.000 SKK, resp. 5.000 eur k dobru...
Nehovoriac o tom, že jazdenka v benzíne je ťažko predajná...:), takže ďalších -1-2.000 eur.
a spoľahlivosť dieslov... pri troche rozumu a citu, to čo zájdeš za 6,4 l pri benzíne, na diesli musíš za 4,5-max. 5,0 l...:))
04.09.2010 | 16:57:55 | ľuboš Reagovat
kia ceed
Ked som kupoval Ceeda tak som si skušobne odjazdil 1,6 benzín aj Diesel.Diesel sa mi páčil viac ma lepší tah od nižších otačok a väčši krutiaci moment.Rozhodol som sa pre benzín lebo jazdim max.do 20000km ročne a pri spotrebe 5,4 až 6,4 l na stovku sa mi aj tak diesel neoplatí.Aj ked po dialnici pri 130km je diesel určite šetrnejší.
04.09.2010 | 14:17:16 | jan299 Reagovat
Benzín vs. diesel
JJ Ceed se mi také moc libía a přemýšlím o nákupu jen nevím jestli jít do benzínu nebo do dieselu. :-)
04.09.2010 | 11:20:59 | Hugo Reagovat
ceed
Ja mám ceeda už od januara 2007 1,6 16V benzin a odvtedy jazdim stale so spotrebou od 5,4 - 6,4L .Teraz posledne mesiace Ostrava - Olomouc- Hodonín 5,6L je fakt dobra.
04.09.2010 | 01:23:35 | jan299 Reagovat
ty dokazes hodnotit KIU po 3000km a po 2 mesiacoch uzivania?.....:))))))
07.06.2010 | 07:28:16 | Reagovat
banda mudrlantov
no to cumim aka banda mudrlantov sa tu zisla...ked si porovnam auris zo ceedom tak auris by som nechcel ani za svet.mal som 1,4benzin no tak chaby motor som davno nevidel.prevedenie celeho auta bolo som ceedom porovnatelne akurat sa mi viac pacil auris s umiestnenim rychlostnej paky a rucnej brzdy.momentalne si vozim zadok v ceed 1,6CRDi najazdenych 18000km oproti vsetkym toyotam je ceed tichucke auto a to tam zahrnam aj vyssie triedy napr. Avensis(2,2D4D)jazdne lastnosti su uplne super este sa mi nestalo ze by auto neslo kam som mu prikazal otocenim volantu.a motor je uuuplne super pri 1900ot/min ako keby niekto auto nakopol do zadku...a spotreba 4,9la to mu vacsinou davam trosku zabrat
24.10.2008 | 07:51:06 | storm Reagovat
XX to si kupoval o polnoci v tmavom kúte ?
Lebo normálny človek si prezerá auto skôr ako ho kúpi. A pri tom si väčšinou všimne aký má z interieru dojem.
Skôr bude pravda tá, že si Ceed videl len z rýchlika.
13.10.2008 | 12:14:13 | Dušan Mihálik Reagovat
hroza
mal som pred ceedom hondu. A nechalk som sa nabulakat na ceed.. urobil som asi najvacsiu chybu co sa tyka aut. Uplne nove auto.. a za jeden mesiac 3x v servise.. hlucne, dojem z interieru hrozny.. aspon pre mna.. no kazdopadne som sa popalil riadne.. zlata honda!!!! takze ak je niekto zvyknuty na kvalitu z japonska urcite nekupujte tu napodobeninu auta..
13.10.2008 | 10:00:10 | xx Reagovat
kia ceed
mam kiu ceed uz pol roka.1 chyba bola že začernel displey.2chyba že pri pomalej jazde bucha pravy zadny tlmyč.3 chyba asi 4 krat auto nenaštartovalo.po navšteve servisu s tlmyčom bolo povedane že asi nebude uznana reklamacia.preto niesom spokojny s autom.a to ma najazdenych len 3500km
21.02.2008 | 20:06:56 | Reagovat
kia
No...volam sa dano a chcem povedat, ze pracujem ako taxikar, a vyfasoval som novucicku kiu Ceed...je to vyborne auto v kazdom smere...najviac sa mi paci multifunkcny volant a prepracovana stredova konzola.motoricky je to na 100%, ale co ma jedine trapi je, ze moj kolega sa poprevracal cez strechu, a neotvoril sa ani jeden airbag...a bol priputany.takze ta bezpecnost trosicka keby bola domyslena.ale som spokojny.kebyze si mam vybrat medzi Golfom 5 a Ceedom urcite si vyberiem Ceed.
30.08.2007 | 16:10:48 | Reagovat
1,4 LX
mám najeto 10 000km,naprosto bez problémů.váhal jsem dlouho mezi meganem,picasem a ceedem.zvolil jsem dobře a myslím že v žilině se podařilo vyrobit spolehlivý a dobrý automobil.
29.08.2007 | 06:55:22 | jirka Reagovat
suhlasim je to pecka
Zdravim
mam ju uz 8 mesiac, najazdenych 19.000 km.
1,6 crdi EX
Zatial som s nou mal len 3 problemy a dufam ze ze viac ich nebude:
1.) pred tescom mi jedna baba otvorila dvere na cervenom superb tak ze mi preliacila trosku moje, ale sebe kompletne zotrela farbu az po plech
2.) nejaky hajzlik mi zlomil antenu
3.) Mam 125 kg a pred cca tyzdnom mi mierne zacalo vrzgat sedadlo (nesadam si opatrne, ale vzdy sa zvalim :-)) ale uz mam prislub ze mi to vymenia. Hold zalezi od znacky. Znamy kupil citroen c4 full vybava, po 4.000 mu odisli tlmice - ale zabudnite na zaruku, musel ich pekne kupovat, dalsich 12.000
Co sa tyka jazdnych vlastnosti je celkom ok. Nie je to ziadny sportak, ale ci na ceste alebo dialnici kludne hocijakych zakomplexovancov vycvicim. Motoricky je to fakt vydarene auto. Aj dobre zrychlenie aj fajn sedi.
Na seriove auto je to pohoda.
S cim suhlasim je zavadzajuca spotreba. Priemerne denne jazdim okolo 100 km ale spotrebu mam tak 5,7. Jazdim obec - 55, Mimo obec 100, Dialnica 140 priemerne.
Ale zase ked jazdim dlhsie po normalnej ceste do 100 tak (tak okolo 200 a viac km) mi palubny ukaze dlhodoby priemer 3,8.
Co sa tyka bezbecnosti tak po tom co som videl, verim ze je to bezpecne auto ...
Na vlastne oci som videl co zostalo pri celnej zrazke z Octavia II a Kia Ceed vraj v 140 km / h (tak vravel odtahovak). Oktavka pomaly na 2 polovice, sofer aj spolujazdec mrtvi. Sofer ceedu, slaby otras mozgu a zlamana lava noha v stehne.
28.08.2007 | 17:44:20 | ceed Reagovat
Laguna-Kia?
Zdravím,pravda je - jaká Laguna. Měl jsem 2.0i 8V o 112 Konících. Byl to nadmíru pohodlný a v zatáčkách si dovolím říci dost bezkonkurenční vůz. Ale těžký. Pro me slabou stránkou byl zvolený zbytečně silný 1. a o něco málo rozdílný 2. rychlostní stupeň. Na dálnici ukázal tachometr 220 km/h, ale po okrsku jsem se držel např. za vozem Kia Sephia 1.5i 8V o 82 konících jen díky tomu, že to opravdu sedělo.Ale možnost předjetí ani náhodou. Onu Kiu jsem měl před tím taky. Byla hodně dobrá a bez jediné poruchy. Akorát mizerně svítila. Interiér dost jednoduchý, ale dnes jsou trochu dost jinde. Spotřebu jsem dost hlídal a mohu jen potvrdit, že byla vždy nižší, než je uváděna v papírech.
Ať jsem jezdil kdekoliv, chodila pořád v rozmezí 6.2-6.6l /100km. Norimberk-Ostrava 130-140km/h 4 osoby a plný kufr, spočítaná maximální možná 6,88 l/100.Jedině v zimě s řetězi jsem to po vyjetí nádrže spočítal na 7 l /100. Patří určitě mezi ty, které bych si koupil znova. Kiu a Lagunu moc nelze srovnat.
04.08.2007 | 02:54:13 | pitrs2277 Reagovat
Pro ToJu
Moje řeč...Člověk musí mít požitek z jízdy...
18.07.2007 | 18:29:42 | vlasta Reagovat
Pro Vlastu
Na spotrebu nejezdi,je to nuda:)
18.07.2007 | 16:16:00 | ToJa Reagovat
taky to jsou rozdílná vozidla..časem taky vyrostu,pak si koupím ještě menší obsah a budu jezdit na spotřebu..Pořád ale nebudu chápat lidi,kteří umí kritizovat aniž by jeli víc jak jednou a pokavad se nepletu,tak to hodnotí s jinou třídou...zajímala by mě na tu laguna recenze...........
17.07.2007 | 22:48:16 | vlasta Reagovat
Tak Laguna je na tyhle rychlosti stavena,tak se nediv ze se v ni citis pri 150 ok:) Ceed je dost dobry,ale je to obycejne auto
17.07.2007 | 22:06:01 | ToJa Reagovat
ceed
Stastný to človek že či Auris alebo cEED O KOLKO JE aURIS
drahší? Počul som,že v Cechách zaviedli prísne kritéria na šoférov,ked ako čitam,že to auto je lepšie z ktorého sa dá"vyžmýkať čo najviac tak asi to nie je pravda,ja som z toho vyrástol,mna to absolutne nezvrušuje.Aj MAtiz išiel 140 v pohode síce po rovine no a čo má byť??
Všetky autá vrzgaju časom ,sú to plasty etc
Aj ked sa mi páčia ceed ev I30 jednoducho nepotrebujem také auto stačí mi trieda A ev B čiže I10 ev I20/Hyundai/Nerobím z auta otazku prestíže.Dokonca poznám aj viac ludí a bohatých ale má Matiz a je s tým spokojný doma sú len dvaja ,načo neviem aké luxusné autá kupovať ??!!Slováci vraj kupujú drahšie autá.než potrebujú.Ako je to v Cechách??
17.07.2007 | 22:01:00 | Ivan Reagovat
to Anonym
Samozrejme, že tvoja 10 ročná Lagúna je lepšia, len nikto nevie v čom. A možno by sa ti tá jazda v Ceede páčila viac, keby ťa pustili z kufra, len ťa asi nechceli púšťať do interiéru.
05.07.2007 | 23:50:24 | Petrík Reagovat
Mrzák?
Nevim kolikrát jses vezl,ale jestli jen jednou a hned mu naložíš,tak se nedivím,že se tomu říkáš mrzák...Já si svoji 1.4 rád protáhnu a max mám 199km/h víc už mi stejně nedá..Mám 6 výrobní č.a nevidím problém.Tak jako je u mého v recenzi,že po 3 měsících je zbytečné psát recenzi,tak podle mě je zbytečný po jednom svezení psát komentář...Ale je to tvůj názor a to beru...Rád tě nechám svézt,škoda,že jses ani nepodepsal...
:-)
05.07.2007 | 23:38:45 | vlafi Reagovat
no teda
Když s takovým mrzákem na dálnici pod 150 nejdeš, tak to musí ta jízda bejt velkej adrenalín...Jel jsem s tim 170 chvíli a bylo to nové (1.6) a už teda děs a bída, a to mám lagunu z r. 97...
05.07.2007 | 23:18:38 | Reagovat
Zdravim.Mám Cee´d 1.4.Je tady také recenze..Mám najeto 21435km a zatím stále bez nějakého vrzání nebo nějakého problému..Jezdim do centra Prahy,přímo k magistrátu a už jsem se několikrát bál,že mi ty špatně upravené silnice apod. něco rozvrzají..Po 20000km to je v pohodě,tak uvidíme co dalších 10000km.Spotřebu mám ted 7,2/100km..Z toho 70% je dálnice,kde pod 150km/hod nejdu..Mimo obec jezdím kolem 120km/h,když je volno a po vynulování pal.poč.mi lítala od 6,6-6,9...Přeji hodně příjemných km...
Více info-www.kiaclub.cz
05.07.2007 | 20:57:09 | vlafi Reagovat
Trosku harasi, nie?
Mam Auris a nikde nic nevrzga. Bol som jazdit na Ceede, potom na Aurise a vyhral Auris. Naopak ako nedokonale auto sa mi jevil ten Ceed! Mal som Corollu, ktora mala najazdene 320 000 km a nic nevrzgalo. Sla pekne tichucko a aj ide. Ma ju teraz moja manzelka. Ceed je sice pekne auto, ale mne nesadlo.
I tak si spravil lepsie ako kupit nejakeho Francuza, Skodu, ci ine koncernove auto ;-)
Prajem vela stastnych km !
05.07.2007 | 08:52:38 | robo Reagovat
vrzganie
Tak s tym vrzganim si to pekne pohnojil u Toyoty. Moja toyota Carina ma najazdenych 280tis. km a nikde nic nevrzga, auto je tichucke aj pri vyssich otackach, nielen pri volnobehu. Po 3000km hodnotit nove auto nieje vobec objektivne, pockaj rok, alebo minimalne 20tis. km a potom napis, ci ti nieco vrzga. Mimochodom moja Carina je 2.0 a spotrebu mam 8l dlhodobo.Tak ta 1.6 nema bohvieaku spotrebu, nic v zlom kamarat.
04.07.2007 | 21:55:47 | Chocholoušek Reagovat
Doplnenie
Zdravím Vás,
až teraz som si všimol, že som zabudol napísať obsah môjho auta. Takže opravujem. Je to 1,6 plná výbava. Spotreba je naozaj podľa môjho názoru slušná na ten obsah a ta je 6,9 l/100 Km a auto teda moc nešetrím, ale priznám sa, že ak je jazda dosť svižná, tak spotreba je maximálne a to naozaj maximálne 7,2 l/100 Km. Vrzganie nemám absolutne žiadne a to jazdím pomerne dosť často v meste bez zapnutého rádia a v Bratislave, kde je jám a rôz. nástrah až dosť.
04.07.2007 | 17:37:02 | Vlado Reagovat
Nepíšeš či máš 1,6 benzín alebo nafťák. Ja vlastním CEED 1,6 CRDI EX115k a s tým vrzganím to až také ružové nie je. Občas počujem mierne vibrácie od riadiacej páky, alebo palubovky. Keď zmením otáčky, vibrácie prestanú. Podotýkam, že nejazdím pod otáčky.
Aj keď v papieroch píšu priemernú spotrebu 4,7 l/100km, ja robím 5,5 až 6,3l/100km. Ak by som jazdil na spotrebu 4,7 l/100km, asi by ma predbiehali aj stodvadsiatky.
04.07.2007 | 15:11:29 | ado Reagovat
6.9l
Neviem ci auto velmi opatrne zabehavas a preto ta vyborna priemerna spotreba, alebo auto s vyse 100konmi,16palcovymi kolesami,klimou a v kombinovanej prevadzke dokaze naozaj jazdit dlhodobo za 6,9l?
04.07.2007 | 11:09:35 | Roman Reagovat
Mnoho dalších spokojených a bezpečných km
04.07.2007 | 06:48:40 | Bebe Reagovat