Rok výroby:2006Typ motoru:1,4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:84 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8,0 l/100 kmVloženo:1. 1. 2009
Předchozí auto: Škoda,ford Mini.........................
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Auto mám služobné. Závady som mal pri 40000km sa menili v záruke tyčky stabilizátora, prestriekanie predného náraznika, lúpal sa vrchný lak po údere od kamienkov.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Aut som odjazdil už dosť veľa hlavne slúžobných tak zainteresovaný vedia ako sa stakýmito autami jazdí. Kiu absolútne nešetrím auto vytáčam do obmedzovača po dialniciach keď sa dá jazdím na plný plyn 180 - 190Km/h. Spotreba mi vychádza pri takomto štýle asi 8L. Po pravde musím povedať že po motorickej stránke to ide ako hodinky a na to že to je 1,4 tak som vážne stoho prekvapený. Lepšiu 1,4 atmosferickú som ešte nešoféroval. motor aj po 80 000km na volnobech nieje absolútne počuť. Podvozok perfektne sedí na ceste vďaka zadnej náprave aj keď už cítim že tlmiče bude treba meniť. Ale čo môžme čakať od Slovenských a Českých ciest. Brzdové obloženia sú ešte pôvodné.Auto má veľký vnútorný priestor ale zasvetený to vedia, je väčší než Octavia, Focus!!S autom som zatial docela spokojný a tie poruchy to je v podstate nič nech mi niekdo napíše ktoré auto je úplne bezproblémové lebo také určite neexistuje! S tým lakom neviem prečo je taký nekvalitný keď tam majú najmodernejšiu striekaciu linku v Európe?
novy ceed vyzera celkom slusne, ale za octaviu by som ho nevymenil. ani so 7 rocnou zarukou nie.
niekto tu spominal poruchu 1.9 TDI motora VW GOLF po skonceni zaruky... nuz ja mam octaviu II uz skoro 5 rokov, najazdenych momentalne 313 tisic km a jedina vec co sa kedy pokazilo boli vzpery piatych dveri a to asi po 300 tis. km... tolko k spolahlivosti octavie II...
ceed som nejazdil, ale na prvy pohlad sa mi nezda, ze by mohol byt od O2 vacsi (co sa tyka batozinoveho priestoru jednoznacne vacsi ma O2, co sa tyka priestoru pre posadku, tam to je asi porovnatelne.
dalsia vec - cena - ceed by mohol byt lacnejsi, potom by mal sancu, no za tie peniaze berem radsej skodovku...
v záruke...., klobúk dole. Lak od kamienkov- záruka. Mám taký neurčitý, ale nutkavý pocit, že ďalšie auto bude asi značky KIA. Ak by tak dali aj Magentisa 7 rokov, tak neváham ani chvíľu. Alebo počkať na novú Ceed. Ak by som s týmto prišiel do Peugeotu, tak na mňa zavolajú cvokáreň, alebo policajtov...
Vo firme máme 6ks týchto aut a zatial žiadne závažné poruchy okrem spotreby neboli. Kolegovi pri 72000km v záruke vymenili tyčky stabilizátorov!!! Keby ste sa vyjadrovali k tejto téme aspoň tý čo v tom aute jazdili a nie že nejaký kamarát povedal ..... Takéto príspevky zbožnujem. Nebudem reagovať na autá ktoré som videl na ceste alebo v časopise čo tam niekto napísal.
A k tomu neustálemu spochybňovaniu, že záruka nefunguje. Neviem o tom, že by mal niekto problém s uplatnením reklamácie na Ceeda. A keby i nejaký problém bol, vždy je možnosť sa domáhať náhrady na súde. Ak má niekto dvojročnú záruku tak je vec "jasná". Nedokážem pochopiť ako môže niekto "dokazovať", že niečo je menej ako nič.
ty si fakt komik. A co myslíš, že by napísali novinári, kedy spojku nevymenili. Novinářům by ji vyměnili i na 30 let starým trábošovi a řekli by, že je to v záruce. Můžu se tě zeptat kolik je ti let?
Pozrel som si záručné podmienky a zo záruky 5 rokov sú výslovne vyňaté žiarovky, batéria, náplň klimatizácie, sviečky. Ostatné tam patrí - čiže i tlmiče, výfuk i brzdy (samozrejme zbrúsenie nie je závada), ale môžu sa napr. zvliniť kotúče ako sa stalo švagrovi na Oplii. Čo viem tak novinári menili po 70 tisíc spojku a v pohode to menili v záruke.
Ono jde taky o to na co se ta záruka vztahuje.Myslím že se to nebude vztahovat na spotřebák tj.tlumiče,brzdy,výfuk a věci podléhající běžnému opotřebení.U motoru je to omezený do150 000km a u zbytku auta taky.Takže je to ve skutečnosti marketingový tah. Huinday i30 to má na 5let na celý auto bez omezení km.
K Citroenu jsem si přikoupil 2 roky záruky (celkem tedy 4 roky) a stálo mě to něco přes 5 000. Katalogová cena byla vyšší, ale dostal jsem opět (jako už mockrát :-) ) slevu tuším 20 procent. Milé. A k té záruce Kia: Tatík má novýho Hyundaie, a v servisní knížce je asi 20 stran A5 toho, na co se záruka NEVZTAHUJE. To jsem ještě neviděl! Takže i kdyby byla zadarmo, tak se jim vyplatí. V závažných případech najdou kličku a vyjebou s vámi, ale za těch 7 let co vás nutí k nim kvůli záruce jezdit na údržbu, si ji vyberou několikanásobně. Toť můj názor. Pravda je, že prémiové značky by mohly zamachrovat delší zárukou, ale zase proč by to dělaly? Jsou v povědomí veřejnosti zapsány jako kvalitní a spolehlivé, prostě značkové, tak proč zbytečně riskovat? Jim to vyhovuje.
Ano je jednou z nejlevnějších (ovšem je třeba porovnávat motorizace a výbavy). Já ale opravdu proti KII nic nemám! jen tvrdím, že je naivní si myslet, že ta záruka je zdarma - nikdy nic není zdarma a nikdo nemůže prodělávat. K těm zárukám jen tolik, že to je obecný trend napříč sortimentem, já prodávám elektrospotřebiče a kvalitní značka má záruku 2 roky a konec ( u některých lze také přikoupit), ale nové, neznámé značky musejí dávat záruky delší např. 5 let, aby se vůbec na trhu prosadili, protože lidé jim nevěří, buď se jim to podaří a pak přejdou na klasiku, nebo ne skončí.
Kia Ceed je jedno z nejlevnějších aut nižší střední třídy, levnější je asi jen výběhová Astra Classic. Takže řečičky :-) Fakta vypadají jinak. Samozřejmě nevyjadřuji se k celkové kvalitě auta. Ale zaráží mě, že některé značky, které si hrají na kvalitní, nedají delší záruku jinak, než za příplatek. Čeho se bojí, když jsou tak kvalitní?
Je proboha přece jedno, jestli máš záruku v ceně, která je o to vyšší, nebo máš možnost volby a přikoupíš si ji zvlášť ( o to je základní cena nižší), že je to funkčně totéž je jasné, ale KIA má tuším 7 let jen na motor a převodovku, ostatní 5 let nebo tak nějak, když tak mě oprav, opravdu jsem to nestudoval. Já mám C-Maxe a 3 roky záruky (celkem tedy 5) stáli 11.900,- s DPH. Po 5-ti letech půjde z domu a tak stále dokola :-). Nicméně jestli si myslíš, že KIA dává záruku jako bonus a nemá ji zakalkulovanou v ceně, tak jsi dost naivní.
Jenže ta přikoupená záruka bude fungovat stejně, jako ta nepřikoupená, akorát si ji musíš přikoupit. Např. u Citroenu konkrétní částky na www stranu radši nedali, ale domnívám se, že prodloužení záruky na maximum, to je o 3 roky jistě přesáhne 10000,- Kč. A to je u malého auta 5% ceny. Takže firmám, které nabízejí prodloužené záruky a ještě zdarma, by mohli zákazníci líbat nohy (když ne něco jiného).
co ti v rámci té záruky uznají a s čím tě pošlou do p...., a že si o tom myslím svoje , to teda myslím. Ale to se dozvíme až tak za 7 let , až ti to bude končit. Jinak dnes se dá skoro u všech značek záruka přikoupit a není to žádný ranec, takže OK, fakt je , že tuhle zárukománii spustila Kia, dej ji za to pánbůh věčnou slávu.
Veľa sa diskutuje o záruke. Dnes som sa bavil s podnikateľkou ktorá nutne potrebuje auto a zrovna jej "dodýchal" jej štvorročný Golf 1,9 TDI. Už 5 týždňov je v značkovom servise a stále nič. Už je z toho zúfalá. Je to nejaká závada v motore a nemôžu dôjsť na to čo tomu je. Teraz splatila lízing a je prakticky bez auta. Musím povedať, že sa na 7 ročnú záruku na motor môjho Ceedu pozerala trochu inými očami ako "experti" čo "dokazujú", že "porucha sa prejaví do dvoch rokov a teda je dlhšia záruka zbytočná". Nechcem nikoho strašiť, ale ten motor je i v Oktávii a je jedno akú ma Oktávia povesť spoľahlivého auta - ak sa Vám stane takýto "prúser" štatistiky Vás nezaujímajú. Pokaziť sa môže všetko a záruka je vždy záruka.
No kdyby jsem si mel vybrat medzi Octavii a Ceedem, asi bych bral Octavii.Ceed je poruchovej pekac.Octavie sice taky nehmyri spolehlivosti, ale je to oproti Ceedu lepsi.Osobne bych bral do Octavie motory 1,8 T nebo 2,0 TFSI.Samozrejme, za danou cenu je na trhu spousta jezdenych vozu s vyssi kvalitou.Kdo chce nove at bere radsi Octavii a podobne prumerne vozy a kdo jezdene at bere treba BMW, Lexus a pod.
Predaje týchto dvoch konkurentov na Slovensku (M1 + N1): O2 - 1 920 ks, Ceed - 1 790 ks, Oktávia Tour - 349 ks Osobne nepovažujem Oktáviu Tour za konkurenciu pre Ceed - je to už morálne zastaralé vozidlo a i jeho predaj sa prepadá. Zrovnateľné autá Ceed a O2 sú najpredávanejšie v segmente nižšej strednej triede na Slovensku s miernou prevahou Ceedu.
Kde je Oktávia dobre viem, ale na Slovnensku je najpredávanejším modelom nižšej strednej triedy Kia Ceed a Oktávia je až na druhom mieste. Čiže žiadna chyba tam nie je.
V Čechách (stejně jako ve zbytku světa), je Oktávia řazena do nižší střední třídy (stejně jako Golf nebo ta Kia ,Focus ap.- je to vlastně na golfáckém podvozku), Pouze v GB ji počítají mezi střední třídu. Na Slovači je to možná jinak jinak -nevím. Pozn. žádnou Škodovku nevlastním, než se do mě zase někdo pustí
Kia a BMW sú určené pre úplne inú cieľovú skupinu. BMW má určite v kvalite navrch, ale samozrejme i cenove je niekde úplne inde. S tým ojazdeným autom je to dosť ošemetná záležitosť. Tak trochu mačka vo vreci. Môže to byť dobrá kúpa, ale i katastrofa. Nik zvyčajne nevie presnú históriu auta a falšujú sa i doklady. A nemusím vysvetľovať, že nejaká porucha na BMW je zväčša dosť drahá záležitosť. Ja mám Ceed - som spokojný a i keď boli nejaké reklamácie (rádio a tlmiče) všetko sa vyriešilo zadarmo a pokým to tak bude i po zvyšok záruky - nemôžem sa sťažovať. Manželka mala i haváriu a oprava bola v pohode - na ND sa čakalo asi týždeň. Počítam, že čím viac bude Ceedov (a momentálne je to najpredávanejšie auto nižšej strednej triedy) tým budú termíny kratšie.
Viem, že to nemá s technckými poznatkami - hodnotením auta nič spoločné, ale toto auto som si nekúpil z prostých dôvodov. Čo sa týka náhradných dielov, ako mi rozprávali moji pritelia, pripomína mi to Rover 200 alebo 400. Pri poškodení čelného skla ste museli čakať na dodávku 2 mesiace-úžasné. Toto skvelé auto na kt. dostala firma na Slovenku dotácie pri výstavbe ....si kúpite v Taliansku v priemere o 150 000 SK lacnejšie - politika ako v Albánsku. Jazdil som na CEEDe, ale rozhodol som sa dobré ! Poradim to isté aj vám. Kúpil som si z Nemecka 3 -oj ročné BMV a nedá sa to porovnať s Kia CEED. Technická úroven vozidiel na nemeckom trhu a aut kt. kúpite na našom trhu sa nedá porovnať. Nemec na svoj trh nedovolí umiestniť šmejd. Aj to isté auto u nás nieje to isté v Nemecku. Nekecám, nieje to len moja skúsenosť. Myslím, že je to s každou komoditou, nielen v automobil. priemysle. Popremýšľajte, kým sa rozhodnete. Nechajte si poradiť.
Musím súhlasiť, na 1.4 sú dynamické vlastnostimotora zaujímavé, ale stále je to len 1.4 a stále sa dosť trápi s tým autom. Zaujímavé, že 1.6 a 2.0 patria k úplnej spodine trhu. Inak, nechcem maľovať čerta na snehu, ale blížite sa k stovke, vaša Kia sa vám pravdepodobne čoskoro začne sypať a to potom ešte len uvidíte ako vám v servise budú ohrňať nos.
Ceed je jasne vnútorne väčšie auto ako Octávia.Zaujímavé ale je, že len v Čechách je zaradená Octávia do strednej triedy - vo zvyšku sveta je to jasne nižšia stredná trieda ! A to nehovorím, že stará Octávia Tour je už už skôr malé auto (s veľkým kufrom).
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d
O2 vs Ceed
novy ceed vyzera celkom slusne, ale za octaviu by som ho nevymenil. ani so 7 rocnou zarukou nie.
niekto tu spominal poruchu 1.9 TDI motora VW GOLF po skonceni zaruky... nuz ja mam octaviu II uz skoro 5 rokov, najazdenych momentalne 313 tisic km a jedina vec co sa kedy pokazilo boli vzpery piatych dveri a to asi po 300 tis. km... tolko k spolahlivosti octavie II...
ceed som nejazdil, ale na prvy pohlad sa mi nezda, ze by mohol byt od O2 vacsi (co sa tyka batozinoveho priestoru jednoznacne vacsi ma O2, co sa tyka priestoru pre posadku, tam to je asi porovnatelne.
dalsia vec - cena - ceed by mohol byt lacnejsi, potom by mal sancu, no za tie peniaze berem radsej skodovku...
03.10.2009 | 12:10:37 | Pista Reagovat
Ty brďo, tyčky stabilizátora
v záruke...., klobúk dole. Lak od kamienkov- záruka. Mám taký neurčitý, ale nutkavý pocit, že ďalšie auto bude asi značky KIA. Ak by tak dali aj Magentisa 7 rokov, tak neváham ani chvíľu. Alebo počkať na novú Ceed. Ak by som s týmto prišiel do Peugeotu, tak na mňa zavolajú cvokáreň, alebo policajtov...
06.07.2009 | 09:24:07 | ľuboš Reagovat
Voe
To právě děláš.
05.07.2009 | 22:04:06 | Yarda Reagovat
Vo firme máme 6ks týchto aut a zatial žiadne závažné poruchy okrem spotreby neboli. Kolegovi pri 72000km v záruke vymenili tyčky stabilizátorov!!!
Keby ste sa vyjadrovali k tejto téme aspoň tý čo v tom aute jazdili a nie že nejaký kamarát povedal ..... Takéto príspevky zbožnujem. Nebudem reagovať na autá ktoré som videl na ceste alebo v časopise čo tam niekto napísal.
05.07.2009 | 15:27:09 | rici Reagovat
35
A k tomu neustálemu spochybňovaniu, že záruka nefunguje.
Neviem o tom, že by mal niekto problém s uplatnením reklamácie na Ceeda. A keby i nejaký problém bol, vždy je možnosť sa domáhať náhrady na súde.
Ak má niekto dvojročnú záruku tak je vec "jasná".
Nedokážem pochopiť ako môže niekto "dokazovať", že niečo je menej ako nič.
25.06.2009 | 23:55:07 | Dušan Mihálik Reagovat
Dušane
ty si fakt komik. A co myslíš, že by napísali novinári, kedy spojku nevymenili. Novinářům by ji vyměnili i na 30 let starým trábošovi a řekli by, že je to v záruce. Můžu se tě zeptat kolik je ti let?
25.06.2009 | 20:55:13 | Vašek Reagovat
Pre Jirku
Pozrel som si záručné podmienky a zo záruky 5 rokov sú výslovne vyňaté žiarovky, batéria, náplň klimatizácie, sviečky. Ostatné tam patrí - čiže i tlmiče, výfuk i brzdy (samozrejme zbrúsenie nie je závada), ale môžu sa napr. zvliniť kotúče ako sa stalo švagrovi na Oplii.
Čo viem tak novinári menili po 70 tisíc spojku a v pohode to menili v záruke.
25.06.2009 | 20:27:57 | Dušan Mihálikd Reagovat
záruka
Ono jde taky o to na co se ta záruka vztahuje.Myslím že se to nebude vztahovat na spotřebák tj.tlumiče,brzdy,výfuk a věci podléhající běžnému opotřebení.U motoru je to omezený
do150 000km a u zbytku auta taky.Takže je to ve skutečnosti marketingový tah.
Huinday i30 to má na 5let na celý auto bez omezení km.
25.06.2009 | 17:25:14 | Jirka Reagovat
Itall
K Citroenu jsem si přikoupil 2 roky záruky (celkem tedy 4 roky) a stálo mě to něco přes 5 000. Katalogová cena byla vyšší, ale dostal jsem opět (jako už mockrát :-) ) slevu tuším 20 procent. Milé. A k té záruce Kia: Tatík má novýho Hyundaie, a v servisní knížce je asi 20 stran A5 toho, na co se záruka NEVZTAHUJE. To jsem ještě neviděl! Takže i kdyby byla zadarmo, tak se jim vyplatí. V závažných případech najdou kličku a vyjebou s vámi, ale za těch 7 let co vás nutí k nim kvůli záruce jezdit na údržbu, si ji vyberou několikanásobně. Toť můj názor. Pravda je, že prémiové značky by mohly zamachrovat delší zárukou, ale zase proč by to dělaly? Jsou v povědomí veřejnosti zapsány jako kvalitní a spolehlivé, prostě značkové, tak proč zbytečně riskovat? Jim to vyhovuje.
25.06.2009 | 17:15:58 | Standa Reagovat
To Itall
Ano je jednou z nejlevnějších (ovšem je třeba porovnávat motorizace a výbavy).
Já ale opravdu proti KII nic nemám! jen tvrdím, že je naivní si myslet, že ta záruka je zdarma - nikdy nic není zdarma a nikdo nemůže prodělávat.
K těm zárukám jen tolik, že to je obecný trend napříč sortimentem, já prodávám elektrospotřebiče a kvalitní značka má záruku 2 roky a konec ( u některých lze také přikoupit), ale nové, neznámé značky musejí dávat záruky delší např. 5 let, aby se vůbec na trhu prosadili, protože lidé jim nevěří, buď se jim to podaří a pak přejdou na klasiku, nebo ne skončí.
25.06.2009 | 16:45:54 | Vašek Reagovat
Vašek:
Kia Ceed je jedno z nejlevnějších aut nižší střední třídy, levnější je asi jen výběhová Astra Classic. Takže řečičky :-) Fakta vypadají jinak. Samozřejmě nevyjadřuji se k celkové kvalitě auta. Ale zaráží mě, že některé značky, které si hrají na kvalitní, nedají delší záruku jinak, než za příplatek. Čeho se bojí, když jsou tak kvalitní?
25.06.2009 | 16:32:59 | Itall Reagovat
Jenom matematika
Je proboha přece jedno, jestli máš záruku v ceně, která je o to vyšší, nebo máš možnost volby a přikoupíš si ji zvlášť ( o to je základní cena nižší), že je to funkčně totéž je jasné, ale KIA má tuším 7 let jen na motor a převodovku, ostatní 5 let nebo tak nějak, když tak mě oprav, opravdu jsem to nestudoval.
Já mám C-Maxe a 3 roky záruky (celkem tedy 5) stáli 11.900,- s DPH. Po 5-ti letech půjde z domu a tak stále dokola :-).
Nicméně jestli si myslíš, že KIA dává záruku jako bonus a nemá ji zakalkulovanou v ceně, tak jsi dost naivní.
25.06.2009 | 15:32:14 | Vašek Reagovat
Vašek:
Jenže ta přikoupená záruka bude fungovat stejně, jako ta nepřikoupená, akorát si ji musíš přikoupit. Např. u Citroenu konkrétní částky na www stranu radši nedali, ale domnívám se, že prodloužení záruky na maximum, to je o 3 roky jistě přesáhne 10000,- Kč. A to je u malého auta 5% ceny. Takže firmám, které nabízejí prodloužené záruky a ještě zdarma, by mohli zákazníci líbat nohy (když ne něco jiného).
25.06.2009 | 15:11:00 | Itall Reagovat
No jde o to,
co ti v rámci té záruky uznají a s čím tě pošlou do p...., a že si o tom myslím svoje , to teda myslím. Ale to se dozvíme až tak za 7 let , až ti to bude končit. Jinak dnes se dá skoro u všech značek záruka přikoupit a není to žádný ranec, takže OK, fakt je , že tuhle zárukománii spustila Kia, dej ji za to pánbůh věčnou slávu.
25.06.2009 | 14:04:53 | Vašek Reagovat
Záruka je záruka.
Veľa sa diskutuje o záruke. Dnes som sa bavil s podnikateľkou ktorá nutne potrebuje auto a zrovna jej "dodýchal" jej štvorročný Golf 1,9 TDI. Už 5 týždňov je v značkovom servise a stále nič. Už je z toho zúfalá. Je to nejaká závada v motore a nemôžu dôjsť na to čo tomu je. Teraz splatila lízing a je prakticky bez auta.
Musím povedať, že sa na 7 ročnú záruku na motor môjho Ceedu pozerala trochu inými očami ako "experti" čo "dokazujú", že "porucha sa prejaví do dvoch rokov a teda je dlhšia záruka zbytočná".
Nechcem nikoho strašiť, ale ten motor je i v Oktávii a je jedno akú ma Oktávia povesť spoľahlivého auta - ak sa Vám stane takýto "prúser" štatistiky Vás nezaujímajú.
Pokaziť sa môže všetko a záruka je vždy záruka.
25.06.2009 | 13:43:16 | Dušan Mihálik Reagovat
No kdyby jsem si mel vybrat medzi Octavii a Ceedem, asi bych bral Octavii.Ceed je poruchovej pekac.Octavie sice taky nehmyri spolehlivosti, ale je to oproti Ceedu lepsi.Osobne bych bral do Octavie motory 1,8 T nebo 2,0 TFSI.Samozrejme, za danou cenu je na trhu spousta jezdenych vozu s vyssi kvalitou.Kdo chce nove at bere radsi Octavii a podobne prumerne vozy a kdo jezdene at bere treba BMW, Lexus a pod.
25.06.2009 | 13:19:11 | jamieson Reagovat
mne staci ze sa do oktavii montovali motory 1,4 44kw to si myslim ze hovori za vsetko. proste HANBA SVETA
25.06.2009 | 12:19:27 | Reagovat
Vašek:
Zařazení nové Octavie chybně do střední třídy jsem skutečně někde viděl. A bylo to rozhodně v Česku.
25.06.2009 | 12:11:54 | Itall Reagovat
Oktávia vs.Ceed - Slovensko
Predaje týchto dvoch konkurentov na Slovensku (M1 + N1):
O2 - 1 920 ks, Ceed - 1 790 ks, Oktávia Tour - 349 ks
Osobne nepovažujem Oktáviu Tour za konkurenciu pre Ceed - je to už morálne zastaralé vozidlo a i jeho predaj sa prepadá.
Zrovnateľné autá Ceed a O2 sú najpredávanejšie v segmente nižšej strednej triede na Slovensku s miernou prevahou Ceedu.
25.06.2009 | 12:09:40 | Dušan Mihálik Reagovat
Pre Vašeka
Kde je Oktávia dobre viem, ale na Slovnensku je najpredávanejším modelom nižšej strednej triedy Kia Ceed a Oktávia je až na druhom mieste.
Čiže žiadna chyba tam nie je.
25.06.2009 | 11:27:50 | Reagovat
Pro Dušan Mihálik a Itall
V Čechách (stejně jako ve zbytku světa), je Oktávia řazena do nižší střední třídy (stejně jako Golf nebo ta Kia ,Focus ap.- je to vlastně na golfáckém podvozku), Pouze v GB ji počítají mezi střední třídu. Na Slovači je to možná jinak jinak -nevím.
Pozn. žádnou Škodovku nevlastním, než se do mě zase někdo pustí
25.06.2009 | 08:04:02 | Vašek Reagovat
Pre Otmara
Kia a BMW sú určené pre úplne inú cieľovú skupinu. BMW má určite v kvalite navrch, ale samozrejme i cenove je niekde úplne inde. S tým ojazdeným autom je to dosť ošemetná záležitosť. Tak trochu mačka vo vreci. Môže to byť dobrá kúpa, ale i katastrofa. Nik zvyčajne nevie presnú históriu auta a falšujú sa i doklady. A nemusím vysvetľovať, že nejaká porucha na BMW je zväčša dosť drahá záležitosť.
Ja mám Ceed - som spokojný a i keď boli nejaké reklamácie (rádio a tlmiče) všetko sa vyriešilo zadarmo a pokým to tak bude i po zvyšok záruky - nemôžem sa sťažovať.
Manželka mala i haváriu a oprava bola v pohode - na ND sa čakalo asi týždeň. Počítam, že čím viac bude Ceedov (a momentálne je to najpredávanejšie auto nižšej strednej triedy) tým budú termíny kratšie.
25.06.2009 | 07:50:06 | Dušan Mihálik Reagovat
Auto má už 95 000km a zatial bez problémov.
25.06.2009 | 06:57:15 | Rici Reagovat
Spotreba
Dobry den
Zaujimala by spotreba asi tak pri 130km/h na dialnici, a pri akej zatazi to asi je ?
DIKI
26.03.2009 | 15:45:00 | mmajo Reagovat
Kia CEED
Viem, že to nemá s technckými poznatkami - hodnotením auta nič spoločné, ale toto auto som si nekúpil z prostých dôvodov. Čo sa týka náhradných dielov, ako mi rozprávali moji pritelia, pripomína mi to Rover 200 alebo 400. Pri poškodení čelného skla ste museli čakať na dodávku 2 mesiace-úžasné.
Toto skvelé auto na kt. dostala firma na Slovenku dotácie pri výstavbe ....si kúpite v Taliansku v priemere o 150 000 SK lacnejšie - politika ako v Albánsku. Jazdil som na CEEDe, ale rozhodol som sa dobré ! Poradim to isté aj vám.
Kúpil som si z Nemecka 3 -oj ročné BMV a nedá sa to porovnať s Kia CEED. Technická úroven vozidiel na nemeckom trhu a aut kt. kúpite na našom trhu sa nedá porovnať. Nemec na svoj trh nedovolí umiestniť šmejd. Aj to isté auto u nás nieje to isté v Nemecku. Nekecám, nieje to len moja skúsenosť. Myslím, že je to s každou komoditou, nielen v automobil. priemysle. Popremýšľajte, kým sa rozhodnete. Nechajte si poradiť.
15.03.2009 | 16:50:34 | Otmar Reagovat
Moja nie slúžobná!!!
08.01.2009 | 06:55:15 | Reagovat
Musím súhlasiť, na 1.4 sú dynamické vlastnostimotora zaujímavé, ale stále je to len 1.4 a stále sa dosť trápi s tým autom. Zaujímavé, že 1.6 a 2.0 patria k úplnej spodine trhu. Inak, nechcem maľovať čerta na snehu, ale blížite sa k stovke, vaša Kia sa vám pravdepodobne čoskoro začne sypať a to potom ešte len uvidíte ako vám v servise budú ohrňať nos.
06.01.2009 | 23:29:34 | Angel_M Reagovat
motor
by práve po cca 80.000 km mal stíchnuť na definitívnu úroveň. KIA to má možno opačne.
03.01.2009 | 21:18:46 | 07 Reagovat
Přesně tak.
02.01.2009 | 13:59:06 | Itall Reagovat
Octávia vs. Ceed
Ceed je jasne vnútorne väčšie auto ako Octávia.Zaujímavé ale je, že len v Čechách je zaradená Octávia do strednej triedy - vo zvyšku sveta je to jasne nižšia stredná trieda ! A to nehovorím, že stará Octávia Tour je už už skôr malé auto (s veľkým kufrom).
02.01.2009 | 13:10:55 | Dušan Mihálik Reagovat