Rok výroby:2006Typ motoru:1.4 benzinStav km při koupi:1 700 kmStav km nyní:17 100 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:1. 6. 2007
Zaseklo se CD v přehrávači a nešlo ani rádio.Vyřešila to až pojistka,která se musela vyndat a znovu nasadit.
V motoru chvilkami něco píská,ale jakmile sešlápnu spojku,tak to přestane.Při servisní prohlídce mi bylo řečeno,že může být někde jen kamínek,který se ošoupe.
O dalších problémech nevím.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vhled vozidla je dynamický a má nezvyklé rysy. Sedačky jsou pohodlné a ani po delší cestě z nich nejsem unavený. Zavazadlový prostor je dostačující.
Výbava je na české poměry velká za malou cenu. Brzdy jsou hodně jedovaté,ale dost účinné. Spotřeba je adjektvátní k jízdě.
Na malý obsah má velký výkon a pružnost. Dobrá kombinace pro Evropu mě donutila jezdit autem o obsahu 1.4 v plné výbavě(plus kola,metalíza,koberečky)za cenu 407000,-
Potkávací světla by mohla svítit lépe a doporučuji koupit 16 kola.Na 15 si není tak jisté v zatáčkách a boční vítr vyvede auto ze stopy. V interiéru je příjemný měkkčený plast.Není slyšet žádný hluk,audio hraje také dobře a ventilace s klimatizací pracují jak mají.
Člověk si musí zvyknout na posilovač řízení a citlivost brzd.Po pár dnech jízdy mohu jen doporučit a jsem si jist,že bych jen tak něměnil.
Zdieľam s autorom to isté, super auto ( pre toho, kto neskúsil iné) V živote by som si toto skvelé autíčko nevymenil za moj MB. Neveríte, vyskúšajte. Drahé -vec názoru. Skúste iný nemecky výrobok, alebo TOYOTU. p.s.( ale nepovedzte to nikomu! to auto KIA CEED nestojí za tie peniaze a nervy )
sused ti to nanda s fabkou? teraz neviem co si mam o tebe mysliet...pokial viem 1.6 motor co mas ty ma 122 koni, co ziadna fabia nema, teda okrem RSky...raz sme si s kamosom dali sprinty, ja s 1OO konovou 1.6kou(Vectra) a on isiel na fabii 1.4 75 koni a ani si neskrtol...tak potom nechapem vyhlasenia ze ti to sused nanda...to ma potom asi fakt tu RSku...
tak to tady tak čtu a musím říct , že 1,4 opravdu není žádný dravec , ale fábii 1,4 16v strčí do kapsy mám možnost to porovnat a opravdu jízdní vlastnosti cee´da jsou mnohem lepší . Předtím než jsem koupil 1.4 cee´da tak jsem měl felicii 1.6 a zde mohu říct že felície byla živější i když jen do již zmiňovaných 4 tis. otáček. Samozřejmě mi to nedalo , tyto dvě auta porovnat a popravdě musím říct , že ceed nejdříve ztrácel ,ale jen chvíli . Jo, co musím ještě říct je to, že porovnání sil se neodehrávalo na rovině , ale do kopce ( jsem z Liberce a kdo zná cestu na Ještěd tak ví že je tam celkem rovnej 1,5 kilometru dlouhej úsek kterej k takovému závodu přímo svádí) zhruba v polovině jsem mohl feldu klidně předjet nebejt tam plná čára.
tak ja som sa nechal nahovorit na toto auto.spociatku len jazda po meste,ale ked som s nim vysiel na dialnicu ostal som prekvapený...toto auto nepozna slovo tah motora.mam 1,6 16 ventil,tahalo to az niekde okolo 5000 otaciek,ale taketo trapenie motora sa mi nepozdava.inak sa to da...a na to video o rozbiehani...asi tolko,sused ma fabiu a nanda mi to kedy sa mu zachce,a to ja jej riadne slapem na krk...takze s tým druhym dychom je to pravda...na tomto aute ma zaujala cena super výbava za 470tisic,fabka v tej istej vybave by ma vysla drahsie.takze tak.este sa povozim,a vyhliadnem sa po niecom dynamickejsom :)
Zdarek. I kdyz jsem taky poklidny jezdec pokud me nenastve stara:)) tak nemohu uplne souhlasit. Podle mne by auto melo mit dostatek sily na predjeti napr. nakladaku krerej vam kouri prepalenou naftu, nebo kdyz mate pred sebou silenou zenskou a to same v blede modrym pana s bekovkou. Tim je auto pro mne i bezpecne protoze uz nekolikrat se mi stalo ze diky akceleraci motoru jsem vyvazl ze zapekloite situace ktera nebyla zpusobena moji vinou ( doopravdy to tak bylo:)). Kazdopadne si myslim ( jeste nemam vyzkouseno ) ze motory Ceedu bohate postacuji mym pozadavkum. I kdyz u kombika bych asi volil 1,6 at naftu ci benzin. Tak zase nekdy Popy
Hyundaye ako aj Kiae nie sú autá stavané na švih a razantnost jazdy v zmysle plyn a brzda ,ale skůr na plynulu jazdu,pri tzv škodovke aj 64 konový motor má výkon lebo sa hned roztočí na 4000 otáčok samozrejme roztočí aj nádrž s benzínom,na daewoo zase je to ešte lepšie cítit pomalé zaberanie a tým plynulost a pokojné jazdenie a nie nekludné nervozne -len tlačit na plyn.. Ja oblubujem autá pokojné s postupným výkonom a tým aj s miernou spotrebou.Mladí majú vrtulu v zadku,ktorá sa im točí a točí a musia" tlačit na plyn a brzdu,jinak to nejede::: Autá sú stvorené na cestu z bodu A do bodu B a u niektorých do bodu C-cintorín..
Konečně někdo,kdo o tom ví dost..Někteří lidé asi nepochopí,že cee´d je i mezi 7 vybranými na auto roku atd..Jinak souhlasím..Bez Hyundai by to bylo jen snem Kia Motors..Díky ní přišla kvalita a já jí za to děkuji..At ti to jezdí...www.kia-club.org
Zdarek. Jen bych chtel pridat svuj nazor na cele to deni kolem Ceedu. Pokud se podivate na vsemozne portaly zjistite ze se o Ceedu mluvi/pise ze vsech nejvice. Duvod je jasny. Diky Hnujdaji . Treba bychom z neho dostali i neco inteligentnejsiho. Kazdopadne se rozhoduji koupit nove auto a Kia SW to asi vyhraje. Duvody nemusim vypisovat a nejde jen o cenu auta. Kia SW je krasna a co vic zacinam ji duverovat i co se kvality tyce a to jako kvalitar pracuji. Tak hodne stastnych ujetych KM pratele.
dle mého není třeba to točit tak vysoko a jede to taky dobře..Ani já ho takhle pořád netočím..Myslím,že ten motor na svůj obsah jezdí dobře i na nižší otáčky.Je pravda,jak tu někdo píše,že ve 4tis.to dostane druhý dech,ale stále to jede lépe než felina..měl jsem předtím octávku a zkrátka jsem spokojenější s tímhle..ale jak píše Radek-dvoulitr je něco jiného,jde o to na co je člověk zvyklý...Co se týká spotřeby,je jasné,že to ve vyšších rychlostech více žere,ale při 190km/h se nikdy nedostanu na horší spotřebu než u te 1.6 74kW octavky co jsem měl.S tou jsem nikdy nešel pod 8,5L a i klidnou jízdou byl rekord 7,3L po okreskách a to jsem musel jet max 80km/h..Nechci tu nikoho přemlouvat,jen říct svůj názor..Mám se cee´dem najeto 31.000km za půl roku a myslím,že o něm trochu vím,ale třeba pánové ujeli ještě víc km se cee´dem..
Dívej, asi tak. Pokud to nebudeš hodit nad 4.500ot, tak prostě nepojedeš. Resp. dynamika bude slabší, ale nad tyto otáčky to chytne "druhý dech" a letíš.
Jestli točíš 5 nebo 6000ot to už je ve finále docela jedno. Spotřeba bude značná. Mimochodem, motor asi má proměnné časování ventilů (neznám specifikaci motoru), proto ta mrtvola v nižších otáčkách - viz motor VTEC od Hondy.
Ale nejsu blbej, to vím taky že benzín se musí vytáčet. Je zajímavý že Polo 1.4 má maximum v 5000ot, což je o 1200 míň než ten Ceed. A já přeci neříkám, že jsem s tím jel na volnoběh, ale 4-5000ot na benzín je přeci normální.
Jestli si někdo myslí, že motor o objemu 1.4 bude táhnout od volnoběhu...:-(( Milej zlatej, kup si dvoulitr a máš svůj problém vyřešen. 1.4 je mixér, tak se musí vytáčet, to je snad jasné....
Díky, to video je naprosto jasný. Všimnul jsem si, že to točíš docela vysoko. Vím, že Ceed má výkon posazený hodně vysoko, přes 6000ot., ale zajímá mě taky, jak to jede při 4000. A to mě právě zklamalo. Jede to jak Felicie. Musíš to fakt točit aby to jelo? GiGi
To je klidně možný,že Fábka nemá šanci,co jsem odpozoroval z jednoho videa...ženeš se v obci nad 100 podle tacho.To když Fábka jede podle předpisů fakt na Tebe nemá
No tak to bylo asi zajeto na hodně malých otáčkách..Bez keců-jen octavka 1.9 TDi PD se 135 konmi mi ujede a fabie nemá šanci vůbec.Zkuste se dojít svézt ještě jinam..Jen tak,aby jste mi věřil tady je odkaz,kde se vám představí 1.4 pod mojema křídlama http://www.youtube.com/profile?user=vlastik28
Ahoj, dneska jsem se svezl s 1.4 Ceedem(benzin). Byl jsem velice nepříjemně překvapen, že to auto vůbec nejede. Pravda, bylo to testovací auto a mělo to najeto jen 1700km, ale oproti Fabii 1.4 to prostě nejede. Kde je těch 80kW? Dostat to auto do otáček (nad 5000) byl fakt problém. Můžete to potvrdit nebo jsem měl jen "divný" kus?
po 10km jízdy hodnoti..jsi asi velkej mazák..já mám ted 28500km a ztráta času to rozhodně není..Jak už jsem psal tady nebo jinde,přesně takové hodnocení mám nejradši...ale škoda mluvit...nevím co myslíš tím nejsilnější variantou,ale diesel je u nás k mání zatím jen 1.6 a nejsilnější je dvoulitr..Nejdřív si zjisti vše o autě a pak ho kritizuj..oni různé recenze a srovnávací testy jsou asi vymyšlené...škoda mluvit...
Se Ceedem,jsem ujel asi 10km(další kilometry by byla ztráta času) a myslím si,že auto odpovídá ceně.Nemám rád auta,která Vás jenom někam přepraví a ježdění si užívám,což se Ceedem je naprosto nemožné.Řídil jsem diesel v nejsilnější variantě.
Samozrejme, že sa bude vyrábať aj nehorľavé. tak isto ako napr. VW Touran, ktorý zhorel na nadjazde do Vajnor v BA. A to bol deň po garančke. Mám exclusiv video na mojom MT. Od hasičov som sa dozvedel, že to nebol prvý Touran, ktorý hasili. A páni, v žiadnom prípade sa nejednalo o predsériové kusy.
Zdravim...Mám najeto přes 22.000km a stále bez závad a problémů...Na kondici neztratil ani kousek..http://www.kiaclub.cz/car_detail.php?id=228&lang=cze
zdarec pánové, myslím jak už tu někdo psal je předčasné dělat recenzi na tento automobil ještě sem neviděl ceeda který má najeto 10 000km to je totiž hranice která si myslím ukáže v jaké je auto kondici pak asi bude na místě bavit se o recenzi. jednoho ceeda máme v práci má najeto cca 2000km měl sem tu čest sním jet chová se docela slušně ale které auto ne že? je to 1.6. 16v 122koní motor dostačující, ve čtyřech lidech sem musel řadit akorat ve velkém kopci odpružení také odpovídající akorat mě trochu sra... ty tlačítka na volantu při točení do plného rejdu ale je to asi otázka zvyku jinak další ovládací prvky v poho. no uvidíme až bude mít najeto 10 000km tak se zase ozvu a věřte že to nebude trvat dlouho jezdí den co den minnimalně 400km. zatim čus a štastné kilometry se ceedem
Že či slovák je hrdý na utá vyrábané Na Slovensku samozrejme že je dobé aby sa vyrobilo čo najviac pre zvýšenie HDP-hrubý domáci produkt a vytvára prac miesta etc české auto tak isto nexistuje nakoniec keby som kupoval fabku alebo oktavku nebol by som si istý či a kde bolo vyrobené zmnotované v Cechádz,Ukraine,v Rusku alebo v Číne? české pivo už tiež nie je české atď Ja Zase vlastním HyundaI gETZ a manžeklka Atos oba autá za cenu jednej oktavky s priemernou výbavou na chodenie do 100 km načo viac Obe autá majú manual klimat metalizu etc.Páčia sa mi ceed ev i30,ale potrebujem na bežné používanie také auto??Spotreba u týchto aut je taká ako deklaruju na Getz 1,3/druhý rok/mávam 5.3-5,8 l/100km Držím palce Kia-Hyundaiu,aby sa im darilo a o také serepetičky ako daždový senzor &v &utoma klimatiz nestojím ani ovládanie na volante-blboť na uputanie...
Snad to bude ted jasné: 7 let nebo 150.000km. První 3 roky bez omezení ujetých km. Ze 7 let se 5 let vztahuje na celý vůz a další 2 kryjí pohonné ústrojí.
Chlapi neřešte jedno auto..Zkrátka shořelo a hotovo..Záruka je tvrdá realita a i když souhlasím,že je to dobrej reklamní tah,tak dle mého na tom neproděljí ani kalhoty ani žádný jiný oděv..Co většinou čtu,tak je dost častý problém s rádiem,který řeší pojistka..Mě to potkalo také,asi tak v půlce března,jinak hraje v pohodě jak rádio,CD i USB...
Tá záruka je realita. Oni ti ju totiž k tomu autu dajú, tak neviem prečo trepeš. A keby ten dement za volantom sledoval budíky a s rastúcou teplotou tomu nenakladal jak prasa, tak tomu zabrániť mohol. Takže očividne o tom vieš hovno.
samozrejme,ze 7 rocna zaruka je nadnesena a ide viac menej o reklamny tah.je to auto ako kazde ine,takze pojazdite 5 rokov a budete radi ak sa ho zbavite.vyhovorka,ze auto zhorelo kvoli chybe vodica,este dnes pobavi.on totiz nemal sancu tomu zabranit.
No jednoducho si asi fandia, keď majú momentálne najmodernejšie montážne linky v Európe. A keď sa im to bude sypať, vďaka záruke je to ich problém. A k tomu zhorenému kusu. Pri predsériových autách sa stávajú všelijaké veci a dokonca nie len pri nich. Jednalo sa o chybnú súčiastku a chybu vodiča. Údajne by sa to nemalo opakovať. Uvidíme.
Velmi by mě zajímalo sledovat, jak velké kalhoty na dlouhé záruce Cee´d KIA prodělá. A jak to vůbec s tou zárukou bude ve skutečnosti. Mylsím, že se to bude sypat jako jiná auta a KIA bude měnit a měnit. Ale třeba se mýlím a bude to fakt extrémně spolehlivé auto. Akorát by nemělo občas na dálnici do Bratislavy chytnout plamenem.
zdravim.ceed sice nemam,ale som s nim v kazdodennom kontakte.co mne osobne vadi je ovladanie radia na volante.som zvyknuty tocit jednou rukou a takmer vzdy preladim radio,alebo pridam ,uberiem hlasitost.ide ma slak trafit.stacilo by posunut tlacitka viac do stredu.dalej,na prisposobenie opradla si musite zvyknut na minimalny priestor pre ruku.ale to urobite raz za cas.dalsi problem vidim v geometrii.staci troska pojazdit a hodnoty su mimo tolerancie.inak musim suhlasit,ze je priestranne,pohodlne a motory skutocne vykonne.cas ukaze ci stalo za to.osobne by som isiel do 1.6 CRDi
Omlouvám se za špatný údaj.Nevěděl jsem,jak jak to napsat.Je to tedy skoro nové..Mnohem větší info o Kia Cee´d vám poskytnou tyto stránky www.kiaclub.cz
Som šťastným majiteľom nového autíčka typu Kia Cee 1,6 16V a zatiaľ som maximálne spokojný. Najazdil som zatiaľ len 900 km, ale moje dojmy sú len pozitívne. Najviac si cením kvalitné autorádio, ktoré stále chytí signál a ten je takmer neustále kvalitný bez ohľadu či idem po Bratislave, alebo medzi kopcami stredného Slovenska, kde som na starších vozoch vždy mal problémy. Spotreba úplne odpovedá deklarovaným parametrom. Brzdy sú vysoko účinné a treba si na ich rýchly nástup trochu zvyknúť. Motor je tichý a výkonný (122 koní). Priestoru je vnútri habadej. V práci máme Ople Astra (nová generácia) a v porovnaní s ním je interier Ceedu neporovnateľne lepší. Vynikajúce je podsvietenie palubnej dosky, ktoré sa dá i pekne regulovať. Jediné čo ma trápi je kto a kde mi ho kde poznačí na laku.
Súhlasím s posledným príspevkom. Žiadne auto netreba kupovať hneď, ako je uvedené na trh. treba vychytať detské muchy. Aj keď na druhej strane, zvýšených výdavkov pri takej záruke by som sa neobával.
Stačí se jen podívat na žeříčky poruchovosti jak Tuv,tak ADAC a není co řešit.Spolehlivost a bezporuchovost se nezmění mávnutím proutku,to je běh na desetiletí.Ceed je určitě povedené auto do segmentu,kde se uplatní,ale kupovat hned nultý ročník mi nepřijde jako dobrý nápad,a to platí na každé auto.Výkon 1,4 je skutečně obdivuhodný,otázkou je,jak takhle převýkoněný motor-vzhledem k objemu - na tom bude se životností.Počkat 2,3 roky až bude mít sem tam náké najeto přes sto tisíc a rozhodl bych se.Samozřejmě nic pro snoby,pak už se moc lidí neohlédne.
Ceed se mi docela líbí, jen mám trošku obavy z kvality. Jezdil jsem v Kia Sportage 2.0 benzín i 2.0TD, na obou vozidlech cca 40.000km a bylo to dost špatný. Poruchy náhonu 4x4, výměna redukční převodovky v obou případech (!), motor 2.0TD po 100.000km odepsaný. Ceed je jiná katerogie a hlavně je jiné datum. Prosím o podrobnější info o vozidle, díky.
Zdar, chcem sa opytat na spotrebu, vazne uvazujem o Ceede, bol som si ho uz aj vyskusat a ta 1.4 sa javi ako fajn motor s dobrym tahom na take priestorne auto. Otazka: uvadzas spotrebu 6.5l, aky podiel mas dialnice, a ked co to papa pri tych 140 - 150 km/h? Planujem pouzivat auto hlavne na cesty Praha - Kosice, ci ten priplatok 60k za diesel bude rentabilny, tak isto prehliadky pre diesel su cca asi o 3k drahsie ako benzin (mam to priamo od predajcu)... dik a vela stastnych km...
Mal som možnosť jazdy mimo mesta s Kia ceed 1.6 benzin a poviem Vám že lepši motor v tejto kubature som ešte nemal a to malo auto ani nie 400 km najazdene. A som zvedavy, čo to bude až to bude "zabehnute". V interiery panuje ticho a tátah cítite iba v operadle. Čím vyššie otáčky, tým lepší ťah.
Máme nejaké Ceed v práci na testovanie, ale s motorom CRDi. Od nikoho som nepočul nič iné, ako chválu. A neviem, čo na tom nechápeš, tak Ti to ozrejmím. Oproti Oct. I výborná výbava, veľký rázvor a priestor pre posádku, maximálne vyhovujúci kufor, sympatický dizajn a vypracovanie a hlavne bezkonkurenčná záruka 7 rokov na celé vozidlo, 5 rokov na motor, prevodovku, nápravy. Ak Ti ide o image kórejského auta, tak Ťa môžem ubezpečiť, že v Octavii predošlej generácie ho nebudeš mať o nič lepší. Potom Ti už len stačí, aby si na papier napísal plusy a mínusy oboch áut a myslím, že viac nie je o čom rozmýšľať.
Anonym a aké je teda auto po 1700km keď ho Vlasta kupoval? Ale ajtak nechápem niekoho kto si kúpi auto za 400tis takejto kategórie a výbavy. To radšej OI. Ale to je len môj názor
Teda neviem prečo si všetci myslia že Kia Ceed, VW Tuareg, Peugeot atď. sú nejaké "pravé" slovenské výrobky, na ktoré by mal byť každý slovák hrdý... . Tieto autá su skôr vnímané ako kórejské, nemecké atď. Podobne ako Nissany montované v Španielsku a Anglicku, alebo Suzuki vyrábané v Maďarsku...
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d
Super auto, ale nie pre mňa!
Zdieľam s autorom to isté, super auto ( pre toho, kto neskúsil iné)
V živote by som si toto skvelé autíčko nevymenil za moj MB. Neveríte, vyskúšajte. Drahé -vec názoru. Skúste iný nemecky výrobok, alebo TOYOTU.
p.s.( ale nepovedzte to nikomu! to auto KIA CEED nestojí za tie peniaze a nervy )
15.03.2009 | 17:24:23 | Frajer Reagovat
Jak stáhnout video na autoweb.cz?
Poradi mi nekdo, jak stahnout video na www.autoweb.cz ? Diky
09.03.2008 | 13:23:00 | john p. Reagovat
to alfaomega
sused ti to nanda s fabkou? teraz neviem co si mam o tebe mysliet...pokial viem 1.6 motor co mas ty ma 122 koni, co ziadna fabia nema, teda okrem RSky...raz sme si s kamosom dali sprinty, ja s 1OO konovou 1.6kou(Vectra) a on isiel na fabii 1.4 75 koni a ani si neskrtol...tak potom nechapem vyhlasenia ze ti to sused nanda...to ma potom asi fakt tu RSku...
19.01.2008 | 15:11:29 | lakyi Reagovat
1,4 ex
tak to tady tak čtu a musím říct , že 1,4 opravdu není žádný dravec , ale fábii 1,4 16v strčí do kapsy mám možnost to porovnat a opravdu jízdní vlastnosti cee´da jsou mnohem lepší . Předtím než jsem koupil 1.4 cee´da tak jsem měl felicii 1.6 a zde mohu říct že felície byla živější i když jen do již zmiňovaných 4 tis. otáček. Samozřejmě mi to nedalo , tyto dvě auta porovnat a popravdě musím říct , že ceed nejdříve ztrácel ,ale jen chvíli . Jo, co musím ještě říct je to, že porovnání sil se neodehrávalo na rovině , ale do kopce ( jsem z Liberce a kdo zná cestu na Ještěd tak ví že je tam celkem rovnej 1,5 kilometru dlouhej úsek kterej k takovému závodu přímo svádí) zhruba v polovině jsem mohl feldu klidně předjet nebejt tam plná čára.
19.01.2008 | 10:02:02 | xyz Reagovat
cee´d
tak ja som sa nechal nahovorit na toto auto.spociatku len jazda po meste,ale ked som s nim vysiel na dialnicu ostal som prekvapený...toto auto nepozna slovo tah motora.mam 1,6 16 ventil,tahalo to az niekde okolo 5000 otaciek,ale taketo trapenie motora sa mi nepozdava.inak sa to da...a na to video o rozbiehani...asi tolko,sused ma fabiu a nanda mi to kedy sa mu zachce,a to ja jej riadne slapem na krk...takze s tým druhym dychom je to pravda...na tomto aute ma zaujala cena super výbava za 470tisic,fabka v tej istej vybave by ma vysla drahsie.takze tak.este sa povozim,a vyhliadnem sa po niecom dynamickejsom :)
22.12.2007 | 00:02:10 | alfaomega Reagovat
LPG
Samozřejmě,už jsem o tom slyšel,ale víc o tom ještě nevím
27.10.2007 | 22:22:37 | vlafi Reagovat
LPG
Mám dotaz šla by KIA ceed předělat na LPG ? díky za odpověd
27.10.2007 | 12:12:57 | Miki Reagovat
Zdarek.
I kdyz jsem taky poklidny jezdec pokud me nenastve stara:)) tak nemohu uplne souhlasit. Podle mne by auto melo mit dostatek sily na predjeti napr. nakladaku krerej vam kouri prepalenou naftu, nebo kdyz mate pred sebou silenou zenskou a to same v blede modrym pana s bekovkou. Tim je auto pro mne i bezpecne protoze uz nekolikrat se mi stalo ze diky akceleraci motoru jsem vyvazl ze zapekloite situace ktera nebyla zpusobena moji vinou ( doopravdy to tak bylo:)).
Kazdopadne si myslim ( jeste nemam vyzkouseno ) ze motory Ceedu bohate postacuji mym pozadavkum. I kdyz u kombika bych asi volil 1,6 at naftu ci benzin.
Tak zase nekdy
Popy
26.10.2007 | 10:42:37 | POPY Reagovat
Ceed etc
Hyundaye ako aj Kiae nie sú autá stavané na švih a razantnost jazdy v zmysle plyn a brzda ,ale skůr na plynulu jazdu,pri tzv škodovke aj 64 konový motor má výkon lebo sa hned roztočí na 4000 otáčok samozrejme roztočí aj nádrž s benzínom,na daewoo zase je to ešte lepšie cítit pomalé zaberanie a tým plynulost a pokojné jazdenie a nie nekludné nervozne -len tlačit na plyn..
Ja oblubujem autá pokojné s postupným výkonom a tým aj s miernou spotrebou.Mladí majú vrtulu v zadku,ktorá sa im točí a točí a musia" tlačit na plyn a brzdu,jinak to nejede:::
Autá sú stvorené na cestu z bodu A do bodu B a u niektorých do bodu C-cintorín..
18.10.2007 | 21:03:31 | Reagovat
Konečně někdo,kdo o tom ví dost..Někteří lidé asi nepochopí,že cee´d je i mezi 7 vybranými na auto roku atd..Jinak souhlasím..Bez Hyundai by to bylo jen snem Kia Motors..Díky ní přišla kvalita a já jí za to děkuji..At ti to jezdí...www.kia-club.org
08.10.2007 | 23:38:10 | vlafi Reagovat
KIA leti vzhuru
Zdarek. Jen bych chtel pridat svuj nazor na cele to deni kolem Ceedu. Pokud se podivate na vsemozne portaly zjistite ze se o Ceedu mluvi/pise ze vsech nejvice. Duvod je jasny. Diky Hnujdaji . Treba bychom z neho dostali i neco inteligentnejsiho. Kazdopadne se rozhoduji koupit nove auto a Kia SW to asi vyhraje. Duvody nemusim vypisovat a nejde jen o cenu auta. Kia SW je krasna a co vic zacinam ji duverovat i co se kvality tyce a to jako kvalitar pracuji. Tak hodne stastnych ujetych KM pratele.
08.10.2007 | 23:14:54 | POPY Reagovat
to GIGI
dle mého není třeba to točit tak vysoko a jede to taky dobře..Ani já ho takhle pořád netočím..Myslím,že ten motor na svůj obsah jezdí dobře i na nižší otáčky.Je pravda,jak tu někdo píše,že ve 4tis.to dostane druhý dech,ale stále to jede lépe než felina..měl jsem předtím octávku a zkrátka jsem spokojenější s tímhle..ale jak píše Radek-dvoulitr je něco jiného,jde o to na co je člověk zvyklý...Co se týká spotřeby,je jasné,že to ve vyšších rychlostech více žere,ale při 190km/h se nikdy nedostanu na horší spotřebu než u te 1.6 74kW octavky co jsem měl.S tou jsem nikdy nešel pod 8,5L a i klidnou jízdou byl rekord 7,3L po okreskách a to jsem musel jet max 80km/h..Nechci tu nikoho přemlouvat,jen říct svůj názor..Mám se cee´dem najeto 31.000km za půl roku a myslím,že o něm trochu vím,ale třeba pánové ujeli ještě víc km se cee´dem..
08.10.2007 | 00:47:17 | vlafi Reagovat
Dívej, asi tak. Pokud to nebudeš hodit nad 4.500ot, tak prostě nepojedeš. Resp. dynamika bude slabší, ale nad tyto otáčky to chytne "druhý dech" a letíš.
03.10.2007 | 09:48:24 | Reagovat
to Radek
Ano, motor je CVVT. Bohužel nejsu expert na auta, takže nevím, co to pro ten motor znamená. Takže říkáš, že motory s CVVT jsou prostě mrtvoly?
03.10.2007 | 09:28:00 | GiGi Reagovat
Jestli točíš 5 nebo 6000ot to už je ve finále docela jedno. Spotřeba bude značná. Mimochodem, motor asi má proměnné časování ventilů (neznám specifikaci motoru), proto ta mrtvola v nižších otáčkách - viz motor VTEC od Hondy.
03.10.2007 | 09:10:59 | Radek Reagovat
to Radek
Ale nejsu blbej, to vím taky že benzín se musí vytáčet. Je zajímavý že Polo 1.4 má maximum v 5000ot, což je o 1200 míň než ten Ceed.
A já přeci neříkám, že jsem s tím jel na volnoběh, ale 4-5000ot na benzín je přeci normální.
03.10.2007 | 08:17:29 | GiGi Reagovat
výkon
Jestli si někdo myslí, že motor o objemu 1.4 bude táhnout od volnoběhu...:-(( Milej zlatej, kup si dvoulitr a máš svůj problém vyřešen. 1.4 je mixér, tak se musí vytáčet, to je snad jasné....
03.10.2007 | 08:01:03 | Radek Reagovat
to VLAFI
Díky, to video je naprosto jasný. Všimnul jsem si, že to točíš docela vysoko. Vím, že Ceed má výkon posazený hodně vysoko, přes 6000ot., ale zajímá mě taky, jak to jede při 4000. A to mě právě zklamalo. Jede to jak Felicie.
Musíš to fakt točit aby to jelo?
GiGi
03.10.2007 | 07:25:34 | GiGi Reagovat
hmm
To je klidně možný,že Fábka nemá šanci,co jsem odpozoroval z jednoho videa...ženeš se v obci nad 100 podle tacho.To když Fábka jede podle předpisů fakt na Tebe nemá
03.10.2007 | 00:00:06 | KubikCv Reagovat
to GIGI
No tak to bylo asi zajeto na hodně malých otáčkách..Bez keců-jen octavka 1.9 TDi PD se 135 konmi mi ujede a fabie nemá šanci vůbec.Zkuste se dojít svézt ještě jinam..Jen tak,aby jste mi věřil tady je odkaz,kde se vám představí 1.4 pod mojema křídlama
http://www.youtube.com/profile?user=vlastik28
02.10.2007 | 23:42:58 | vlafi Reagovat
výkon
Ahoj, dneska jsem se svezl s 1.4 Ceedem(benzin). Byl jsem velice nepříjemně překvapen, že to auto vůbec nejede. Pravda, bylo to testovací auto a mělo to najeto jen 1700km, ale oproti Fabii 1.4 to prostě nejede. Kde je těch 80kW? Dostat to auto do otáček (nad 5000) byl fakt problém.
Můžete to potvrdit nebo jsem měl jen "divný" kus?
Díky
GiGi
02.10.2007 | 17:35:25 | GiGi Reagovat
to jsi frajer
po 10km jízdy hodnoti..jsi asi velkej mazák..já mám ted 28500km a ztráta času to rozhodně není..Jak už jsem psal tady nebo jinde,přesně takové hodnocení mám nejradši...ale škoda mluvit...nevím co myslíš tím nejsilnější variantou,ale diesel je u nás k mání zatím jen 1.6 a nejsilnější je dvoulitr..Nejdřív si zjisti vše o autě a pak ho kritizuj..oni různé recenze a srovnávací testy jsou asi vymyšlené...škoda mluvit...
02.09.2007 | 03:28:21 | vlasta Reagovat
Se Ceedem,jsem ujel asi 10km(další kilometry by byla ztráta času) a myslím si,že auto odpovídá ceně.Nemám rád auta,která Vás jenom někam přepraví a ježdění si užívám,což se Ceedem je naprosto nemožné.Řídil jsem diesel v nejsilnější variantě.
31.08.2007 | 20:02:08 | jonáš Reagovat
Samozrejme, že sa bude vyrábať aj nehorľavé. tak isto ako napr. VW Touran, ktorý zhorel na nadjazde do Vajnor v BA. A to bol deň po garančke. Mám exclusiv video na mojom MT. Od hasičov som sa dozvedel, že to nebol prvý Touran, ktorý hasili. A páni, v žiadnom prípade sa nejednalo o predsériové kusy.
17.07.2007 | 20:00:58 | Petrík Reagovat
Zdravim...Mám najeto přes 22.000km a stále bez závad a problémů...Na kondici neztratil ani kousek..http://www.kiaclub.cz/car_detail.php?id=228&lang=cze
17.07.2007 | 19:43:28 | Reagovat
Fakt ho chci
Měl bych zájem o toto auto. Ale zajímalo by mě, jestli se bude dělat i v nehořlavém provedení. Na dálnici člověk nikdy neví.
17.07.2007 | 19:17:22 | rejpa Reagovat
zdarec pánové, myslím jak už tu někdo psal je předčasné dělat recenzi na tento automobil ještě sem neviděl ceeda který má najeto 10 000km to je totiž hranice která si myslím ukáže v jaké je auto kondici pak asi bude na místě bavit se o recenzi. jednoho ceeda máme v práci má najeto cca 2000km měl sem tu čest sním jet chová se docela slušně ale které auto ne že? je to 1.6. 16v 122koní motor dostačující, ve čtyřech lidech sem musel řadit akorat ve velkém kopci odpružení také odpovídající akorat mě trochu sra... ty tlačítka na volantu při točení do plného rejdu ale je to asi otázka zvyku jinak další ovládací prvky v poho. no uvidíme až bude mít najeto 10 000km tak se zase ozvu a věřte že to nebude trvat dlouho jezdí den co den minnimalně 400km. zatim čus a štastné kilometry se ceedem
17.07.2007 | 16:31:02 | maninak Reagovat
Kia
Že či slovák je hrdý na utá vyrábané Na Slovensku
samozrejme že je dobé aby sa vyrobilo čo najviac pre zvýšenie HDP-hrubý domáci produkt a vytvára prac miesta etc
české auto tak isto nexistuje nakoniec keby som kupoval
fabku alebo oktavku nebol by som si istý či a kde bolo vyrobené
zmnotované v Cechádz,Ukraine,v Rusku alebo v Číne?
české pivo už tiež nie je české atď
Ja Zase vlastním HyundaI gETZ a manžeklka Atos
oba autá za cenu jednej oktavky s priemernou výbavou
na chodenie do 100 km načo viac Obe autá majú manual klimat metalizu etc.Páčia sa mi ceed ev i30,ale potrebujem na bežné používanie také auto??Spotreba u týchto aut je taká ako deklaruju na Getz 1,3/druhý rok/mávam 5.3-5,8 l/100km Držím palce Kia-Hyundaiu,aby sa im darilo a o také serepetičky ako daždový senzor &v &utoma klimatiz nestojím ani ovládanie na volante-blboť na uputanie...
16.07.2007 | 22:29:21 | Ivan Reagovat
ZÁRUKA!!!!!!!!!!!
Snad to bude ted jasné: 7 let nebo 150.000km. První 3 roky bez omezení ujetých km. Ze 7 let se 5 let vztahuje na celý vůz a další 2 kryjí pohonné ústrojí.
12.07.2007 | 09:30:51 | vlasta Reagovat
zbytečné
Chlapi neřešte jedno auto..Zkrátka shořelo a hotovo..Záruka je tvrdá realita a i když souhlasím,že je to dobrej reklamní tah,tak dle mého na tom neproděljí ani kalhoty ani žádný jiný oděv..Co většinou čtu,tak je dost častý problém s rádiem,který řeší pojistka..Mě to potkalo také,asi tak v půlce března,jinak hraje v pohodě jak rádio,CD i USB...
05.07.2007 | 23:57:36 | vlasta Reagovat
to Jozef
Tá záruka je realita. Oni ti ju totiž k tomu autu dajú, tak neviem prečo trepeš. A keby ten dement za volantom sledoval budíky a s rastúcou teplotou tomu nenakladal jak prasa, tak tomu zabrániť mohol. Takže očividne o tom vieš hovno.
05.07.2007 | 23:46:03 | Petrík Reagovat
chyba vodica?
samozrejme,ze 7 rocna zaruka je nadnesena a ide viac menej o reklamny tah.je to auto ako kazde ine,takze pojazdite 5 rokov a budete radi ak sa ho zbavite.vyhovorka,ze auto zhorelo kvoli chybe vodica,este dnes pobavi.on totiz nemal sancu tomu zabranit.
03.07.2007 | 18:32:16 | jozef Reagovat
heh
No pokud se nepletu, tak shorelo JEDNO auto, ne auta
03.07.2007 | 14:47:22 | Sham Reagovat
No jednoducho si asi fandia, keď majú momentálne najmodernejšie montážne linky v Európe. A keď sa im to bude sypať, vďaka záruke je to ich problém. A k tomu zhorenému kusu. Pri predsériových autách sa stávajú všelijaké veci a dokonca nie len pri nich. Jednalo sa o chybnú súčiastku a chybu vodiča. Údajne by sa to nemalo opakovať. Uvidíme.
03.07.2007 | 13:19:12 | Petrík Reagovat
7 let záruka
Velmi by mě zajímalo sledovat, jak velké kalhoty na dlouhé záruce Cee´d KIA prodělá. A jak to vůbec s tou zárukou bude ve skutečnosti. Mylsím, že se to bude sypat jako jiná auta a KIA bude měnit a měnit.
Ale třeba se mýlím a bude to fakt extrémně spolehlivé auto. Akorát by nemělo občas na dálnici do Bratislavy chytnout plamenem.
03.07.2007 | 11:42:59 | haldexman Reagovat
zdravim.ceed sice nemam,ale som s nim v kazdodennom kontakte.co mne osobne vadi je ovladanie radia na volante.som zvyknuty tocit jednou rukou a takmer vzdy preladim radio,alebo pridam ,uberiem hlasitost.ide ma slak trafit.stacilo by posunut tlacitka viac do stredu.dalej,na prisposobenie opradla si musite zvyknut na minimalny priestor pre ruku.ale to urobite raz za cas.dalsi problem vidim v geometrii.staci troska pojazdit a hodnoty su mimo tolerancie.inak musim suhlasit,ze je priestranne,pohodlne a motory skutocne vykonne.cas ukaze ci stalo za to.osobne by som isiel do 1.6 CRDi
02.07.2007 | 20:36:08 | jozef Reagovat
Oprava
Omlouvám se za špatný údaj.Nevěděl jsem,jak jak to napsat.Je to tedy skoro nové..Mnohem větší info o Kia Cee´d vám poskytnou tyto stránky
www.kiaclub.cz
29.06.2007 | 15:22:58 | vlasta Reagovat
Kia Ceed 1,6 16V
Som šťastným majiteľom nového autíčka typu Kia Cee 1,6 16V a zatiaľ som maximálne spokojný. Najazdil som zatiaľ len 900 km, ale moje dojmy sú len pozitívne. Najviac si cením kvalitné autorádio, ktoré stále chytí signál a ten je takmer neustále kvalitný bez ohľadu či idem po Bratislave, alebo medzi kopcami stredného Slovenska, kde som na starších vozoch vždy mal problémy. Spotreba úplne odpovedá deklarovaným parametrom. Brzdy sú vysoko účinné a treba si na ich rýchly nástup trochu zvyknúť. Motor je tichý a výkonný (122 koní). Priestoru je vnútri habadej. V práci máme Ople Astra (nová generácia) a v porovnaní s ním je interier Ceedu neporovnateľne lepší. Vynikajúce je podsvietenie palubnej dosky, ktoré sa dá i pekne regulovať. Jediné čo ma trápi je kto a kde mi ho kde poznačí na laku.
27.06.2007 | 07:16:14 | dušan Reagovat
Súhlasím s posledným príspevkom. Žiadne auto netreba kupovať hneď, ako je uvedené na trh. treba vychytať detské muchy. Aj keď na druhej strane, zvýšených výdavkov pri takej záruke by som sa neobával.
22.06.2007 | 23:14:45 | Petrík Reagovat
plzeňák
Stačí se jen podívat na žeříčky poruchovosti jak Tuv,tak ADAC a není co řešit.Spolehlivost a bezporuchovost se nezmění mávnutím proutku,to je běh na desetiletí.Ceed je určitě povedené auto do segmentu,kde se uplatní,ale kupovat hned nultý ročník mi nepřijde jako dobrý nápad,a to platí na každé auto.Výkon 1,4 je skutečně obdivuhodný,otázkou je,jak takhle převýkoněný motor-vzhledem k objemu - na tom bude se životností.Počkat 2,3 roky až bude mít sem tam náké najeto přes sto tisíc a rozhodl bych se.Samozřejmě nic pro snoby,pak už se moc lidí neohlédne.
18.06.2007 | 14:34:49 | Reagovat
Ceed se mi docela líbí, jen mám trošku obavy z kvality. Jezdil jsem v Kia Sportage 2.0 benzín i 2.0TD, na obou vozidlech cca 40.000km a bylo to dost špatný. Poruchy náhonu 4x4, výměna redukční převodovky v obou případech (!), motor 2.0TD po 100.000km odepsaný. Ceed je jiná katerogie a hlavně je jiné datum. Prosím o podrobnější info o vozidle, díky.
18.06.2007 | 14:10:39 | Radek Reagovat
Spotreba
Zdar, chcem sa opytat na spotrebu, vazne uvazujem o Ceede, bol som si ho uz aj vyskusat a ta 1.4 sa javi ako fajn motor s dobrym tahom na take priestorne auto. Otazka: uvadzas spotrebu 6.5l, aky podiel mas dialnice, a ked co to papa pri tych 140 - 150 km/h? Planujem pouzivat auto hlavne na cesty Praha - Kosice, ci ten priplatok 60k za diesel bude rentabilny, tak isto prehliadky pre diesel su cca asi o 3k drahsie ako benzin (mam to priamo od predajcu)... dik a vela stastnych km...
18.06.2007 | 13:49:19 | Eshik Reagovat
oprava
V tej rýchlosti som prehodil lehoty záruky, takže správne 7 rokov pohon, 5 rokov celé auto. Sorry :)
12.06.2007 | 23:42:01 | Petrík Reagovat
vyborna jazda
Mal som možnosť jazdy mimo mesta s Kia ceed 1.6 benzin a poviem Vám že lepši motor v tejto kubature som ešte nemal a to malo auto ani nie 400 km najazdene. A som zvedavy, čo to bude až to bude "zabehnute". V interiery panuje ticho a tátah cítite iba v operadle. Čím vyššie otáčky, tým lepší ťah.
04.06.2007 | 13:23:51 | dodo Reagovat
Anonym
Máme nejaké Ceed v práci na testovanie, ale s motorom CRDi. Od nikoho som nepočul nič iné, ako chválu. A neviem, čo na tom nechápeš, tak Ti to ozrejmím. Oproti Oct. I výborná výbava, veľký rázvor a priestor pre posádku, maximálne vyhovujúci kufor, sympatický dizajn a vypracovanie a hlavne bezkonkurenčná záruka 7 rokov na celé vozidlo, 5 rokov na motor, prevodovku, nápravy. Ak Ti ide o image kórejského auta, tak Ťa môžem ubezpečiť, že v Octavii predošlej generácie ho nebudeš mať o nič lepší. Potom Ti už len stačí, aby si na papier napísal plusy a mínusy oboch áut a myslím, že viac nie je o čom rozmýšľať.
04.06.2007 | 00:10:10 | Petrík Reagovat
anonym
Anonym a aké je teda auto po 1700km keď ho Vlasta kupoval?
Ale ajtak nechápem niekoho kto si kúpi auto za 400tis takejto kategórie a výbavy. To radšej OI. Ale to je len môj názor
03.06.2007 | 22:58:09 | mtb Reagovat
jak může mít nové auto nejeto 1700km?to sem jezdí ze slovenska po ose nebo co?nové je nové,předváděcí je předváděcí,tedy skoro nové,ale ne nové
02.06.2007 | 11:59:09 | Reagovat
recenzia
Myslím že po 17 500 km už može čo to napísať aj ked je toho vcelku skromne, čakáme na dalšie komentáre a skúsenosti.
02.06.2007 | 11:31:15 | miki Reagovat
Teda neviem prečo si všetci myslia že Kia Ceed, VW Tuareg, Peugeot atď. sú nejaké "pravé" slovenské výrobky, na ktoré by mal byť každý slovák hrdý... . Tieto autá su skôr vnímané ako kórejské, nemecké atď. Podobne ako Nissany montované v Španielsku a Anglicku, alebo Suzuki vyrábané v Maďarsku...
01.06.2007 | 23:55:17 | neb Reagovat
Psát recenzi na auto po čtyřech měsících užívání?To dost nechápu.Ale v pohodě. Pochválil jsi, tak tě slováci budou mít ráááádi
01.06.2007 | 23:47:10 | 1.6 55 kw Reagovat
Ceed
Parada. Konecne nejaka recenze o Ceedu z CR.
01.06.2007 | 09:52:40 | Sham Reagovat