Rok výroby:2010Typ motoru:1.4 CVVTStav km při koupi:65 000 kmStav km nyní:68 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:BenzínVloženo:24. 5. 2016
Pozinkovaná kvalitní karosérie Velmi pohodlné a prostorné Kvalitní, úsporný a bezproblémový motor 7 let záruka na celé auto Kvalitní audio s USB + 6 repro Spotřeba 5,9l až 7,4l
Slabé stránky
Vrzající interiér Tvrdý podvozek na nerovnostechh Chybí 6 rychlostní stupeň, hodně! Některé drobnosti (zadní sedáky úchyty)
Závady a opravy na autě
zatím žádné, ale předchozí majitel za 6 let provozu měnil spojkové obložení, jelikož hučela spojka při couvání a elektrické stahování okna, které přestalo vyjíždět. Nic víc!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím mám najeto cca 3.000Km a 3 měsíce seznamování. V úvodu bylo celkem obtíížné se naučit se spojkou, jjenž u korejců zabírá často a úmyslně v horní poloze a současně elektronický plyn je až příliš citlivý. Dokud si to neosvojíte, budete motor vytáčet nebo Vám prostě zdechne při rozjezdu. Dnes už na to ani nemyslím.Dva měsíce zajíždění to chtělo, ačkoli jsem řídil několikk aut. Motor je naprosto tichý, v kabině, jenž je velmi dobře odchlučněna o něm téměř nevíte, jeho projev lze rozpoznat pouze z vibraci, jenž přenáší na karoserii. Kolikrát mi to chcíplo a já ž podle otáčkomměru zjistil, že se tak stalo.Motor je to jednoduchý, atmosferický a pro nějaké běžné přesuny i dostačující. Mám verzi po FL 66kW a za sebe musím říct, že motor je neobvykle živý, v nízkých otáčkách ztrácí dech, ale pokud mu přišlápnete nad 2500 otáček, umíme se rozhodně projevit hezkým zvukovým projevem i slušnou akcelerací. Já jezdím dle předpisu a auto mi za odměnu velmi málo žere, nicméně žijeme ve státě ubožáku a každý den se najdou zoufalci, co mě musí za každou cenu předjet i v poli.Na dálnici udržuji cca 110 až 130km, spotřeba se tak drží nízko, auto nemá problém s rychlostí 170Km ale otáčky motoru jsou velmi vysoko a hluk v kabině už neodpovídá pohodlí.K hluku přispívají velmi hluučné pneu Michelin Energy Saver.K motoru jedna skvělá věc, přidal jsem aditiva a i po Praze se držím kolem 5,9l na 100Km, spotřeba spadla z nějakých 6,5l.Venkovní zpracování je výborné, karoserie po sesti letech jako nová, nikde žádné náznaky rezi a metalický lak taky super. Podvozek, nic neměněno za šest let a více techniků mi potvrdilo výborný stav po původním majiteli. Auto výborně drží v zatáčkách díky víceprvkové nápravě, ale první velké mínus vnímám v tvrdosti. Auto je příliš tvrdé a každou nerovnost cítite opravdu dost a to jezdím na 15". Brzdy, všechny kotoučové a všechny stále ještě původní, nicméně jejich proslulý ostrý projev mi nějak nepřipadá, prostě klasická brzda. Nemám zatím moc s čím porovnat, ale brzdy považuji za průměr. Situace se může radikálně změnit s výměnou za nové, netuším. Interiér, asi začnu tím hlavním negativem a to jsou požité plasty, palubka nevypadá zrovna nejlépe a interiér se velmi rychle rozvrzal po Praze, především palubka, sloupky a další. Zadní sedáky jsou lehce s vůlí. Nicméně pokud pomineme tyto nedostatky, je uvnitř velmi prostorné, pohodlné a prostě vyhoovující i pro delší cesty. Kufr je na tento typ vozu standardní a pokud sklopíte sedadla, naložíte objemné věci celkem ok. V HB bohužel chybí jakékoli háčky k uchycení tašek. Auto je celkově super a mohu jej vřele doporučit. Do 160 tisíc těžko obstaráte lepší vozidlo a hlavně s platnou zárukou.
Tuhle Kiu jsme pořizovali cca 2 roky zpátky v Ackach a zatím spokojenost. Na spojku jsem taky děsně nadával, překvapilo mě, jak mála oproti minulému modelu žere
je samozrejmosťou že auto má všetko pôvodné, to ani nemusíte spomínať... to aj môj getz z 2006 so 180 000 má podvozok pôvodný.... auto nižšej strednej musí 150 000 zvládnuť bezproblémovo a do smrti x násobne viac... takže vlastne nemáte o čom písať, ceed je obohraná platna ale aspon další spokojný vlastník do zoznamu...
Až tak úplně bych podvozek nespojoval s pohodlím vozu jasně že na tom má částečný podíl ale autor taky mohl myslet spíše například sedáky a posezení ve voze.
Pohodlností je myšlen komfort ve voze ohledně místa a samotných sedadel. Tvrdost auta je samozřejmě pro potřeby pojezdů po Praze nevyhovující, je příliš tvrdé.
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d
Kia
Tuhle Kiu jsme pořizovali cca 2 roky zpátky v Ackach a zatím spokojenost. Na spojku jsem taky děsně nadával, překvapilo mě, jak mála oproti minulému modelu žere
08.06.2016 | 09:28:18 | Nimb | 31.30.51.* Reagovat
68 000
je samozrejmosťou že auto má všetko pôvodné, to ani nemusíte spomínať... to aj môj getz z 2006 so 180 000 má podvozok pôvodný.... auto nižšej strednej musí 150 000 zvládnuť bezproblémovo a do smrti x násobne viac... takže vlastne nemáte o čom písať, ceed je obohraná platna ale aspon další spokojný vlastník do zoznamu...
04.06.2016 | 09:31:16 | miki | 85.237.234.* Reagovat
tvrdá pohodlnost
Nechápu, že když je i na pidi kolečkách příliš tvrdé a každou nerovnost cítite opravdu dost a následně je dána jako přednost pohodlnost...
29.05.2016 | 10:44:38 | Soli | 89.176.113.* Reagovat
RE: tvrdá pohodlnost
Až tak úplně bych podvozek nespojoval s pohodlím vozu jasně že na tom má částečný podíl ale autor taky mohl myslet spíše například sedáky a posezení ve voze.
30.05.2016 | 15:52:06 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: tvrdá pohodlnost
Jako že by v něm seděl na místě a dělal hén,hén a představoval si že jede.
30.05.2016 | 19:40:10 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: tvrdá pohodlnost
Pohodlností je myšlen komfort ve voze ohledně místa a samotných sedadel. Tvrdost auta je samozřejmě pro potřeby pojezdů po Praze nevyhovující, je příliš tvrdé.
27.07.2016 | 07:14:07 | Polsonside | 212.185.43.* Reagovat