Rok výroby:2008Typ motoru:1,4Stav km při koupi:10 kmStav km nyní:29 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7,3 l/100 kmVloženo:11. 10. 2010
zvlněné přední kotouče při 12 000 km problémy s vestavěným rádiem (přelaďuje se samo,atd....) odlupující se barva na hagusech začínající rez na pátých dveřích vrzajízí palubovka vůle v řízení,asi čepy
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při první garanční prohlídce v autorizovaném servise jsem reklamoval přední brzdové kotouče.Při převzetí vozidla ze servisu mi bylo řečeno,že kotouče byly zvlněné a proto je museli sestružit.Škoda,že to moc nepomohlo.Po mém dotazu proč je nevyměnili za nové mi bylo zděleno,že jsem si to zavinil sám a proto se na ně nevztahuje žádná "7" záruka.Takže jsem jim ze srdce poděkoval a už mě tam neuvidí.
Tak Luboši, podle tvého popisu, až zase pojedeš v tom levém pruhu, SUNDEJ nohu z brzdy. Jinak plácáš nesmysly. A představ si že zvlněné kotouče mají některé typy aut víc a jiné méně často, a představ si, že někteří řidiči sváteční v dešti nejezdí a kotouče mají zvlněné taky. Ale neustálé diskuse o hovnu s tebou mě nebaví.
Anonym 17:51, 13.10.: Asi jazdíš iba krátke trasy, keď tvrdíš, že sa v daždi nedeje nič:))
A ak naozaj tvrdíš, že jazdíš od 1981, tak vráť vodičák a nemúť hlavy iným...:)). Predstav si, že neprší, kalíš si to v ľavom pruhu, lebo inak si v DE odsúdený do prostredného, al. pravého..., samozrejme, skoro vždy sa musíš niekomu uhýbať, brzdiť, lebo premávka je hustá... a zrazu, predstav si, začne pršať. Dokonca aj v našej republike nastane taký jav, občas:)). Brzdy do červena môžeš vidieť tak na obrázku, al. F1, či superšporte, ale na OSOBNOM aute?:)), no, neviem. Ale keď sú moje kotúče rozpálené, tak sú tak do siva, až svetla... a teraz to zalej vodou 10 - 20 stupňovou:))..... P.S. A mimochodom, SAM si odporuješ, keďže si sám potvrdil, že sa môžu zdeformovať..., iba toľko.
maj pravdu velebnosti :-) nějak jsem si nemohl vzpomenout na správný výraz. Hlavně když víme, o co jde. Přesto to nic nemění na tom, že je to nesmysl s tím brzděním v dešti, neboť v dešti je za jízdy (obzvlášt takovými rychlostmi) vše stále mokré, včetně brzd. K vaší poznámce - jestli jste tak dobrý kalič, že co jste zakalil, to bylo křivé, nedivím se, že to náš těžký průmysl dotáhl až do pr...e.
Anonyme anonyme,ty tady perlíš.Jako bývalý mistr kalírny ti můžu napsat,že málokdy se stane,že po prudkém zachlazení z teploty nad AC3 se součást nedeformuje.No a popotahování je výraz pro úpravu kalhot,jinak asi možná blábolíš o popouštění - ale to jsme zase někde jinde.....
Bubny nemám, mám kotouče s vnitřním chlazením, a sakrablé, jezdím v dešti a ještě se mi nezvlnily. Asi nejsou předtím doběla. Ale zvlnily se mi u staré ojetiny i bez deště. Nebyly totiž originální a tudíž ani kvalitní. Pak stačí málo, pár přehřátí, ostřejší brzdění (bez deště) a jsou vlnité.
Nezvlní, déšť na to nemá vliv - jen babské kecy. A v mlze bez světel jsem jezdil už v roce 1981. Takže neuč starého psa štěkat :-) Ale vždy jen když nebyl provoz, na silnici 3. třídy a krokem. Potkal jsem v té době 1 auto za hodinu. Dnes už takové mlhy nejsou. A provoz je úplně jiný. Dnes si to už nedovolím. Možná je to tím, že už jsem dospělý :-)
Anonym 17:51: A ešte si zabudol dodať, že už roky tvrdím, že
na zimných pneu. mám NIŽŠIU spotrebu ako na letných, že zimné majú nižší VALIVÝ odpor než letné..:)). Som rád, že si do mňa buchnutý, ale som na ženské:)). P.S. A ak budeš pozornejšie čítať, tak si predstav, že najradšej jazdím aj na diaľnici nejakých 90, na tempomate... hej, ale aspoň si prečítam v pokoji noviny, najem sa, dám si kávičku. A s tými hmlovkami si to vyskúšaj. Raz Ti to môže zachrániť život...))
Luboši, kotouče se nevlní tím, že v dešti prudce zabrzdíš s rozpálenými kotouči. A už vůbec proto není systém dosušování kotoučů, jako aby se nevlnily. Mícháš dvě věci. Za prvé: V dešti se neděje nic, pouze pokud je vody více, mokré destičky hůře brzdí. Proto to dosušování. Aby nebyly mokré a dobře brzdily. Za druhé: Za jízdy vodou ve velkém dešti kotouče nerozžhavíš doběla, právě proto, že jsou tou vodou neustále chlazeny. Viděl jsem kotouče do červena, ale do běla ještě ne. Ale to sem nepatří. Za třetí: To nejdůležitější: Proč se kotouče zvlní? Protože jsou rozpálené intenzivním brzděním do červena (takovýto kov je tvárný, ale také se teplotně roztahuje) a pokud nejsou dokonalé a kvalitní, jejich tvar se změní působením dorsálních sil. Pokud je poleješ vodou, maximálně se zakalí (spíš nejde o kalení v pravém smyslu slova, ale o popotahování). Nebo jsi někdy viděl, že by se rozpálený a do vody ponořený kov zvlnil??? To bylo k věci. A teď trochu z jiného soudku: Jsi tak strašně nabubřelý vejtaha, který musí v každém příspěvku dávat najevo, že jako normálka jezdím 150-200 km/h, občas si v této rychlosti prudce zabrzdím (hahaha), přečtu noviny, obložím chlebíček a nechám si vykouřit.... najezdím 80 000 km ročně, v mlze nejlépe bez světel, a tak dále... že skutečně mám dojem, že se ve skutečnosti realizuješ jen na těchto recenzích mezi chudinkami sockami, co jezdí jen 20 000 ročně rychlostí jen 140 km/h a nikdy neměli díky tomu brzdy do běla. Jo, a taky se jim na suchém asfaltu ojíždějí rychleji zimní gumy než letní, těm hloupým sockám. Ty a tvůj svět alá Luboš jste prostě scifi. Ale nic ve zlém, jaký by to byl svět, kdyby jsme všichni byli normální :-)
Já nevím,ale aby se "dosušovaly" destičky přibržďováním... -to by v zimě,kdy je na silnících mokro a sníh neustále,tak to by se musely dosušovat pořád... Nijak jsem to neskoumal,ale ať je mokro,nebo neni,tak jsem vždy bez sebemenších problémů zabrzdil,a že bych nějak pocítil vlhkost destiček-to ne.... Prostě když potřebuji zabrzdit,tak zabrzdím.Je pravda,že už by kotouče chtěli vyměnit,tak až budu měnit destičky,bude výměna i kotoučů :-)
A táák, to jsem nevěděl. Je to tedy tím, že pipi moc často prudce brzdí z rychlosti 150-200 km/h. Tak doufám, že se z toho poučí. Ale radši najdi nějaké náhradní vysvětlení pro případ, že by tomu tak náhodou nebylo. Co když pipi jezdí předvídavě a jen do 150 km/h? Ale tak tomu určitě nebude, jinak by se mu nemohly u tak kvalitního vozu zvlnit kotouče. Už mlčím.
Dokonca jedna automobilka, asi Audi má systém, ktorý pravidelne zabezpečuje
jemné "dosúšanie" brzd, tak, že na chvíľku pritlačí platničky na kotúče. Teraz neviem, či je to stále, alebo iba za dažďa..., Skús 3 x hádať, PREČO ASI:)). ľuboš
To:Itall: Servis nemám, ale asi veľa toho nenajazdíš,
inak by si videl, čo sa deje, keď si tak rúbeš 150-200 km/h a musíš niekoľko krát prudko brzdiť... , alebo niekde serpentínami, dole kopcom...Tak, že kotúče sú rozpálené do biela a nevieš sa pomaly dotknúť kolesa:)). A teraz si predstav, že to obleješ studenou vodou:)). No, až budeš jazdiť a mať vodičský, potom daj vedieť:)). P.S. Ten smrad, čo ide z áut, to sú horiace brzdy - platničky, skús sa niekedy postaviť pod nejaký kopec:))
ale kotúče sa zvlnia obyčajne vtedy, keď ich rozpálite a v daždi niekoľkokrát prudšie zabrzdíte...::)) Na 607 mi vydržali až do onoho osudného momentu cez 150.000 km s platničkami, ešte by vydržali ďalších 20-50.000 km, ale rýchla jazda cez Nemecko, za dažďa a plne naložený..:((/ obyčajne mením platničky SPOLU s kotúčmi:))
Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d
Luboš
Tak Luboši, podle tvého popisu, až zase pojedeš v tom levém pruhu, SUNDEJ nohu z brzdy. Jinak plácáš nesmysly. A představ si že zvlněné kotouče mají některé typy aut víc a jiné méně často, a představ si, že někteří řidiči sváteční v dešti nejezdí a kotouče mají zvlněné taky. Ale neustálé diskuse o hovnu s tebou mě nebaví.
14.10.2010 | 21:01:59 | Reagovat
Anonym 17:51, 13.10.: Asi jazdíš iba krátke trasy, keď tvrdíš, že sa v daždi nedeje nič:))
A ak naozaj tvrdíš, že jazdíš od 1981, tak vráť vodičák a nemúť hlavy iným...:)). Predstav si, že neprší, kalíš si to v ľavom pruhu, lebo inak si v DE odsúdený do prostredného, al. pravého..., samozrejme, skoro vždy sa musíš niekomu uhýbať, brzdiť, lebo premávka je hustá... a zrazu, predstav si, začne pršať. Dokonca aj v našej republike nastane taký jav, občas:)). Brzdy do červena môžeš vidieť tak na obrázku, al. F1, či superšporte, ale na OSOBNOM aute?:)), no, neviem. Ale keď sú moje kotúče rozpálené, tak sú tak do siva, až svetla... a teraz to zalej vodou 10 - 20 stupňovou:))..... P.S. A mimochodom, SAM si odporuješ, keďže si sám potvrdil, že sa môžu zdeformovať..., iba toľko.
14.10.2010 | 19:29:24 | ľuboš Reagovat
pán z kalírny
maj pravdu velebnosti :-) nějak jsem si nemohl vzpomenout na správný výraz. Hlavně když víme, o co jde. Přesto to nic nemění na tom, že je to nesmysl s tím brzděním v dešti, neboť v dešti je za jízdy (obzvlášt takovými rychlostmi) vše stále mokré, včetně brzd. K vaší poznámce - jestli jste tak dobrý kalič, že co jste zakalil, to bylo křivé, nedivím se, že to náš těžký průmysl dotáhl až do pr...e.
14.10.2010 | 17:07:18 | Reagovat
Panu "chytrému"
Anonyme anonyme,ty tady perlíš.Jako bývalý mistr kalírny ti můžu napsat,že málokdy se stane,že po prudkém zachlazení z teploty nad AC3 se součást nedeformuje.No a popotahování je výraz pro úpravu kalhot,jinak asi možná blábolíš o popouštění - ale to jsme zase někde jinde.....
14.10.2010 | 14:38:38 | zima24 Reagovat
Luboš
Bubny nemám, mám kotouče s vnitřním chlazením, a sakrablé, jezdím v dešti a ještě se mi nezvlnily. Asi nejsou předtím doběla. Ale zvlnily se mi u staré ojetiny i bez deště. Nebyly totiž originální a tudíž ani kvalitní. Pak stačí málo, pár přehřátí, ostřejší brzdění (bez deště) a jsou vlnité.
13.10.2010 | 19:15:35 | Reagovat
Luboš
Nezvlní, déšť na to nemá vliv - jen babské kecy. A v mlze bez světel jsem jezdil už v roce 1981. Takže neuč starého psa štěkat :-) Ale vždy jen když nebyl provoz, na silnici 3. třídy a krokem. Potkal jsem v té době 1 auto za hodinu. Dnes už takové mlhy nejsou. A provoz je úplně jiný. Dnes si to už nedovolím. Možná je to tím, že už jsem dospělý :-)
13.10.2010 | 19:12:27 | Reagovat
17:51: A ak si naozaj myslíš, že sa "Tvoje" asi špeciálne kotúče v daždi nezvlnia, tak si.... ehm, naivný.:)). Jedine, že tam máš bubny:)). ľuboš
13.10.2010 | 18:30:25 | Reagovat
Anonym 17:51: A ešte si zabudol dodať, že už roky tvrdím, že
na zimných pneu. mám NIŽŠIU spotrebu ako na letných, že zimné majú nižší VALIVÝ odpor než letné..:)). Som rád, že si do mňa buchnutý, ale som na ženské:)). P.S. A ak budeš pozornejšie čítať, tak si predstav, že najradšej jazdím aj na diaľnici nejakých 90, na tempomate... hej, ale aspoň si prečítam v pokoji noviny, najem sa, dám si kávičku. A s tými hmlovkami si to vyskúšaj. Raz Ti to môže zachrániť život...))
13.10.2010 | 18:27:24 | ľuboš Reagovat
Hlásím se k "sockám" ,co najedou cca 20 000 ročně,s dálniční rychlostí okolo 130-140km/hod :-)))
13.10.2010 | 18:02:35 | Jirka KOPR Reagovat
Luboš
Luboši, kotouče se nevlní tím, že v dešti prudce zabrzdíš s rozpálenými kotouči. A už vůbec proto není systém dosušování kotoučů, jako aby se nevlnily. Mícháš dvě věci. Za prvé: V dešti se neděje nic, pouze pokud je vody více, mokré destičky hůře brzdí. Proto to dosušování. Aby nebyly mokré a dobře brzdily. Za druhé: Za jízdy vodou ve velkém dešti kotouče nerozžhavíš doběla, právě proto, že jsou tou vodou neustále chlazeny. Viděl jsem kotouče do červena, ale do běla ještě ne. Ale to sem nepatří. Za třetí: To nejdůležitější: Proč se kotouče zvlní? Protože jsou rozpálené intenzivním brzděním do červena (takovýto kov je tvárný, ale také se teplotně roztahuje) a pokud nejsou dokonalé a kvalitní, jejich tvar se změní působením dorsálních sil. Pokud je poleješ vodou, maximálně se zakalí (spíš nejde o kalení v pravém smyslu slova, ale o popotahování). Nebo jsi někdy viděl, že by se rozpálený a do vody ponořený kov zvlnil??? To bylo k věci. A teď trochu z jiného soudku: Jsi tak strašně nabubřelý vejtaha, který musí v každém příspěvku dávat najevo, že jako normálka jezdím 150-200 km/h, občas si v této rychlosti prudce zabrzdím (hahaha), přečtu noviny, obložím chlebíček a nechám si vykouřit.... najezdím 80 000 km ročně, v mlze nejlépe bez světel, a tak dále... že skutečně mám dojem, že se ve skutečnosti realizuješ jen na těchto recenzích mezi chudinkami sockami, co jezdí jen 20 000 ročně rychlostí jen 140 km/h a nikdy neměli díky tomu brzdy do běla. Jo, a taky se jim na suchém asfaltu ojíždějí rychleji zimní gumy než letní, těm hloupým sockám. Ty a tvůj svět alá Luboš jste prostě scifi. Ale nic ve zlém, jaký by to byl svět, kdyby jsme všichni byli normální :-)
13.10.2010 | 17:51:35 | Reagovat
To dosusovani kotoucu - ne desticek - maji S-class Mercedesy ( a mozna i dalsi , ale MB urcite )
13.10.2010 | 17:25:12 | Reagovat
Zdarec všem,dostal jsem na email odkaz na seznam nevyhovujících čerpacích stanic-nevím,jestli je to na 100% pravda,ale podělím se o to s vámi :-)
http://kverulant.org/pumpari.html
13.10.2010 | 17:03:39 | Jirka KOPR Reagovat
Já nevím,ale aby se "dosušovaly" destičky přibržďováním... -to by v zimě,kdy je na silnících mokro a sníh neustále,tak to by se musely dosušovat pořád...
Nijak jsem to neskoumal,ale ať je mokro,nebo neni,tak jsem vždy bez sebemenších problémů zabrzdil,a že bych nějak pocítil vlhkost destiček-to ne....
Prostě když potřebuji zabrzdit,tak zabrzdím.Je pravda,že už by kotouče chtěli vyměnit,tak až budu měnit destičky,bude výměna i kotoučů :-)
13.10.2010 | 16:39:47 | Reagovat
luboš:
A táák, to jsem nevěděl. Je to tedy tím, že pipi moc často prudce brzdí z rychlosti 150-200 km/h. Tak doufám, že se z toho poučí. Ale radši najdi nějaké náhradní vysvětlení pro případ, že by tomu tak náhodou nebylo. Co když pipi jezdí předvídavě a jen do 150 km/h? Ale tak tomu určitě nebude, jinak by se mu nemohly u tak kvalitního vozu zvlnit kotouče. Už mlčím.
13.10.2010 | 15:35:34 | Itall Reagovat
co tak pre to, ze ked su platnicky zvlhnute tak auto ihned nebrzdi a skracuje sa reakcny cas a predlzuje brzdna draha
13.10.2010 | 14:17:39 | 23 Reagovat
Dokonca jedna automobilka, asi Audi má systém, ktorý pravidelne zabezpečuje
jemné "dosúšanie" brzd, tak, že na chvíľku pritlačí platničky na kotúče. Teraz neviem, či je to stále, alebo iba za dažďa..., Skús 3 x hádať, PREČO ASI:)). ľuboš
13.10.2010 | 13:58:37 | Reagovat
To:Itall: Servis nemám, ale asi veľa toho nenajazdíš,
inak by si videl, čo sa deje, keď si tak rúbeš 150-200 km/h a musíš niekoľko krát prudko brzdiť... , alebo niekde serpentínami, dole kopcom...Tak, že kotúče sú rozpálené do biela a nevieš sa pomaly dotknúť kolesa:)). A teraz si predstav, že to obleješ studenou vodou:)). No, až budeš jazdiť a mať vodičský, potom daj vedieť:)). P.S. Ten smrad, čo ide z áut, to sú horiace brzdy - platničky, skús sa niekedy postaviť pod nejaký kopec:))
13.10.2010 | 13:55:06 | ľuboš Reagovat
Jasně, nesmíš prudce brzdit v dešti, na to zkrátka auta v 21. století nejsou stavěná :o) Jdi se vycpat, luboši, nemáš náhodou značkový servis?
13.10.2010 | 13:42:43 | Itall Reagovat
Neviem, či teraz nekrivdíte servisu,
ale kotúče sa zvlnia obyčajne vtedy, keď ich rozpálite a v daždi niekoľkokrát prudšie zabrzdíte...::))
Na 607 mi vydržali až do onoho osudného momentu cez 150.000 km s platničkami, ešte by vydržali ďalších 20-50.000 km, ale rýchla jazda cez Nemecko, za dažďa a plne naložený..:((/ obyčajne mením platničky SPOLU s kotúčmi:))
13.10.2010 | 13:22:22 | ľuboš Reagovat