Rok výroby:1998Typ motoru:3,0Stav km při koupi:230 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:30. 6. 2006
Auto melo poruchu audiosystému. Přesněji LCD, který neukazoval téměř nic. Způsoil to předchozí majitel, když nevhodným způsobem požil silikonový čistící prostředek. Další závada - výměna všech tlumičů pérování, ačkoliv ty původní ještě vykazovaly jistou činnost.
Poslední vadou na kráse je vůle v čepu horního ramene způsobená malou havárií v našich zeměpisných šířkách nazývané "nerovnost vozovky" s následkem totálního zničení pneu a ráfku. Výměna proběhne v blízké budoucnosti, neboť cena za tento díl 13000,-Kč vybízí ke snaze sehnar jej jiným způsobem.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velmi pohodlný vůz s vysokou spolehlivostí, který neprojevuje známky závad, které by limitovaly jeho použití na dlouhé trasy po Evropě. S výkonem 220HP a hnanou zadní nápravou není na silnicích outsiderem, kromě provozu na zasněžených silnicích. Zde je i se zapnutým režimem SNOW opatrnost na místě, neboť automatická převodovka se svými technickými vlastnostmi není nejvhodnější.
Koroze karoserie nepřipadá v úvahu ani na místech s odřeným lakem díky poctivé galvanizaci celého skeletu.
Jsem si jist, že pokud nebudu limitován ekonomickou situací, jinou značku již vyhledávat nebudu. Lexus je opravdu dobře zpracovaný stroj a lhůdka pro oko každého technika.
Značku Lexus som mal obľúbenú. Po Toyote som mal Lexus RX 350 h a potom som kúpil nový RX 450 h. Od začiatku mi vydával z prednej nápravy kovový hluk. Robilo to iba v chlade a vo vlhku zrána, keď nebolo vozidlo zohriaté - čiže od septembra do apríla. V lete to nerobilo. Niekoľko krát som s tým bol v servise a stále hovorili, že tam niečo dotiahli a bude to dobré. Opakovalo sa to neustále, tak poslali k auta servisných expertov z Toyota central Europe. Spôsob a správanie servisu ako aj Toyota centra Europe boli hrozne. Nechceli do auta okrem mňa nikoho pustiť ako svedka, aby počul hluk. Tvrdili, že je to môj subjektívny pocit. Keď som bol vo vozidle s technikom z TCE potvrdil, že to počuje, čo mám aj nahraté na kamere. Potom ale tvrdil, že je to bežný prevádzkový hluk a nie je to závada. Dal som si urobiť nezávislý posudok špecializovanou firmou, ktorá je štátom certifikovaná pre technickú kontrolu. Vypočuli si to a čudovali sa, ako toyota postupuje. Mám od nich súdno-znalecký posudok, kde konštatujú, že hluk sa prejavuje a je to závada. Kdežto servis v Žiline a Toyota central Europe tvrdia, že to je bežný prevádzkový hluk a nie je to závada. Auto bude mať dva roky. Všetko je v záruke a tvrdia, že neakceptujú záruku. Takáto je kvalita lexusu. Podľa všetkého je to problém v prevodovke alebo v poloosi a oni to nie sú schopní opraviť. Samozrejme, ideme to riešiť s právnikmi. Pre tých, čo chcú kupovať lexus a toyotu, radšej si nechajte auto vyskúšať za chladného počasia a vo vlhku, aby ste počuli, čo je podľa toyoty normálny prevádzkový zvuk. Myslím, že keby ste to počuli, radšej by ste chceli jazdiť na starom trabante. Som veľmi sklamaný, lebo celkovo sa mi lexus páči a rád na Ňom jazdím. Keby to nevydávalo ten hrozný hluk keď auto nie je zohriaté, tak by som v ňom rád pokračoval. Bohužial musím to zameniť za niečo kvalitnejšie a s lepšími službami. Niečo, čo sa pri chlade nebude sťahovať a vydávať hluk. Ľuboš zo Žiliny
Riwal: Súhlasím. Rozvody na 2,2 HDi sa vyrábajú na SK.
Keď ich kúpim u výrobcu, za cca 2.500 SKK. tak nejako, tak za TOTO isté, v orig. krabici, pýtali 300 % a viac navrch...A ešte varujú pred NEORIGINÁLNYMI dielmi... Hej, mal som vytiahnuť nonšalantne kreditku, zaplatiť. A potom ten istý servis nevie nájsť poruchu, ani opraviť, až ju nakoniec musí vyriešiť mechanik v stodole... . V servise cca 50-100.000 SKK oprava /potencionálne/ , u "fušera" 10.000,-
Važeny pane servisaku v mb součástky v specializovaných servisech jsou předražené až je to trapné ja si objednávám díly z usa take primo od autorizovaných prodejců a rozdíl v ceně je tak extrémní že je až směšné jak tu z lidí dělájí blbce a sprostě je tu okrádají uvedu příklad sháněl jsem do sedadla jednotku opds ve značkovém servisu v Praze 15000 v usa 75 doláčů Parkovací čidla se z usa daj sehnat za 3000 i z dovozem naše autorizované prodejny jen okrádaj lidi mechanici dělaj frajery a když jim človek přiveze nějaky vozidlo co je trošku exotičtější tak na to koukaj jak debilové ani nevědí pomalu kde co je trápný jsou tuzemský prodejny a dealeři ještě víc!!!!!
Je to fakt supr kára, mám ho půl roku, radost z každého kilometru, spotřeba dá zabrat, ale za tu jízdu to opravdu stojí. Mimochodem chtěl bych se zeptat majitele jakou má velikost elektronů, vypadají tak na 18-ky, bylo mi řečeno že při koupi větších kol bude dost trpět pohodlí, děkuji za odpověď
pracujem ako servisak v MB v Ba,ale este som nepocul aby majitel auta v tejto triede,zhanal suciastky kôli cene inde ako v specializovanom servise. je bezne,ze majitel takejto triedy ani nevie kolko plati za servis a neraz je to suma rocneho platu smrtelnika. je to naozaj trapne
Komentáře uživatelů k recenzi Lexus GS
Lexus RX 450 h
Značku Lexus som mal obľúbenú. Po Toyote som mal Lexus RX 350 h a potom som kúpil nový RX 450 h. Od začiatku mi vydával z prednej nápravy kovový hluk. Robilo to iba v chlade a vo vlhku zrána, keď nebolo vozidlo zohriaté - čiže od septembra do apríla. V lete to nerobilo. Niekoľko krát som s tým bol v servise a stále hovorili, že tam niečo dotiahli a bude to dobré. Opakovalo sa to neustále, tak poslali k auta servisných expertov z Toyota central Europe. Spôsob a správanie servisu ako aj Toyota centra Europe boli hrozne. Nechceli do auta okrem mňa nikoho pustiť ako svedka, aby počul hluk. Tvrdili, že je to môj subjektívny pocit. Keď som bol vo vozidle s technikom z TCE potvrdil, že to počuje, čo mám aj nahraté na kamere. Potom ale tvrdil, že je to bežný prevádzkový hluk a nie je to závada. Dal som si urobiť nezávislý posudok špecializovanou firmou, ktorá je štátom certifikovaná pre technickú kontrolu. Vypočuli si to a čudovali sa, ako toyota postupuje. Mám od nich súdno-znalecký posudok, kde konštatujú, že hluk sa prejavuje a je to závada. Kdežto servis v Žiline a Toyota central Europe tvrdia, že to je bežný prevádzkový hluk a nie je to závada. Auto bude mať dva roky. Všetko je v záruke a tvrdia, že neakceptujú záruku. Takáto je kvalita lexusu. Podľa všetkého je to problém v prevodovke alebo v poloosi a oni to nie sú schopní opraviť. Samozrejme, ideme to riešiť s právnikmi. Pre tých, čo chcú kupovať lexus a toyotu, radšej si nechajte auto vyskúšať za chladného počasia a vo vlhku, aby ste počuli, čo je podľa toyoty normálny prevádzkový zvuk. Myslím, že keby ste to počuli, radšej by ste chceli jazdiť na starom trabante. Som veľmi sklamaný, lebo celkovo sa mi lexus páči a rád na Ňom jazdím. Keby to nevydávalo ten hrozný hluk keď auto nie je zohriaté, tak by som v ňom rád pokračoval. Bohužial musím to zameniť za niečo kvalitnejšie a s lepšími službami. Niečo, čo sa pri chlade nebude sťahovať a vydávať hluk. Ľuboš zo Žiliny
18.04.2015 | 21:08:48 | Ľuboš | 78.99.28.* Reagovat
Nevhodný komentář
01.03.2010 | 17:41:53 | Lexus.cz
Riwal: Súhlasím. Rozvody na 2,2 HDi sa vyrábajú na SK.
Keď ich kúpim u výrobcu, za cca 2.500 SKK. tak nejako, tak za TOTO isté, v orig. krabici, pýtali 300 % a viac navrch...A ešte varujú pred NEORIGINÁLNYMI dielmi...
Hej, mal som vytiahnuť nonšalantne kreditku, zaplatiť. A potom ten istý servis nevie nájsť poruchu, ani opraviť, až ju nakoniec musí vyriešiť mechanik v stodole... .
V servise cca 50-100.000 SKK oprava /potencionálne/ , u "fušera" 10.000,-
14.09.2009 | 18:09:44 | ľuboš Reagovat
Važeny pane servisaku v mb součástky v specializovaných servisech jsou předražené až je to trapné ja si objednávám díly z usa take primo od autorizovaných prodejců a rozdíl v ceně je tak extrémní že je až směšné jak tu z lidí dělájí blbce a sprostě je tu okrádají uvedu příklad sháněl jsem do sedadla jednotku opds ve značkovém servisu v Praze 15000 v usa 75 doláčů Parkovací čidla se z usa daj sehnat za 3000 i z dovozem naše autorizované prodejny jen okrádaj lidi mechanici dělaj frajery a když jim človek přiveze nějaky vozidlo co je trošku exotičtější tak na to koukaj jak debilové ani nevědí pomalu kde co je trápný jsou tuzemský prodejny a dealeři ještě víc!!!!!
14.09.2009 | 15:58:39 | Riwal Reagovat
Je to fakt supr kára, mám ho půl roku, radost z každého kilometru, spotřeba dá zabrat, ale za tu jízdu to opravdu stojí. Mimochodem chtěl bych se zeptat majitele jakou má velikost elektronů, vypadají tak na 18-ky, bylo mi řečeno že při koupi větších kol bude dost trpět pohodlí, děkuji za odpověď
17.04.2008 | 00:46:06 | Reagovat
pracujem ako servisak v MB v Ba,ale este som nepocul aby majitel auta v tejto triede,zhanal suciastky kôli cene inde ako v specializovanom servise.
je bezne,ze majitel takejto triedy ani nevie kolko plati za servis a neraz je to suma rocneho platu smrtelnika.
je to naozaj trapne
05.02.2008 | 20:55:35 | Reagovat
Lexus je špička kam se na něj hrabou němci!
01.02.2008 | 07:41:56 | Tomík Reagovat
tak to si piš..
02.08.2006 | 14:17:35 | Diego Reagovat