Rok výroby:1998Typ motoru:I6Stav km při koupi:308 000 kmStav km nyní:324 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:13.3 l/100 kmVloženo:4. 12. 2014
Lehce ubihala chladici kapalina. Reseni-vymena tesneni pod hlavou. Pak praskl chladic-vymena za pouzity. Rozkvidlane predni prave dolni rameno-vymena za druhovyrobu Febest. Kape olej aut. prevodovky. Reseni-pretesneni a vymena 2xgufero (orig. toyota). Vymena vpoust/vypoust. sroubu (orig. toyota) differencialu s vymenou oleje a gufero kardanu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k veku vozidle ocekavate ze bude chtit obcas do neceho investovat, ale neni to nejak extra dira do rozpoctu vzhledem k existenci druhovyroby a unifikaci nahr.dilu spol. Toyota. Hodne pomaha jejich katalog www.japan-parts.eu. Jednoduse si najdete potrebny dil a pak vygooglujete ho za nejlepsi cenu.
Z venku vozidlo jevi znamky opotrebeni, ovsem ani stopa koroze po 16 zimach v Europe (stalo venku). Na aute stoji extraspolehlivy motor 2JZ 6 valcu do rady, coz zarucuje naprosto tichy bez vibraci a slusny odpich. Spotreba hodne zavisi na stylu jizdy, prumer je nasledujici-po Praze bez zbesilosti ovsem taky beze zdrzovani provozu bere 13,5-14 l. BA95 na dalnici 9-11 l. BA95. Motor dobre nese prestavbu na plyn, zatim do toho ale nejdu. Viceprvkove napravy zarucujou naprosto skvely pocit za jizdy dokonce po dlazbe i po tolika letech a jednoduchou (v porovn. s Audi A6 treba) udrzbu a nastaveni. Nahon na zadek je doplnen stabilizaci VSC (vice info naleznete tady https://www.youtube.com/watch?v=QYM35amRxJA) ktera drzi opravdy kvalitne. Automaticka prevodovka mimo klasickych P R N D ma navic moznost volby 4 3 2 L stupne pri jizde ze svahu a radi jemne a bez trhnuti. Zrychleni do 100 za 8,6 vterin delalo tenhle Grand Sedan nejrychlejsim ve sve tride v dobe premiery, pochopitelne.
Ovladani je jednoduche a prijemne v jakekoliv rychlosti, ovladaci prvky jsou tradicne japonsky intuitivni a celkem vnitrek (kuze, plasty, tlacitka) zanechava prijemny pocit dobre poskladaneho, pevneho a kvalitniho auta. Nic nekodrnca, nic neskripe, neskrabe i po tolika letech, VW a spol maji co zlepsovat i v soucastnych svych vyrobkach. Vuz ma original zvukovy system se subwooferem primo z tovarny, zvuk je kvalitni v jakekoliv hlasitosti, pritom zvukotesnost vozidla je nskutecna-ani v 180 km/h nemusite nejak zvysovat hlas. Predni sedacky maji 12 druhu nastaveni+ohrev zadku je v zime k nezaplaceni. Klima je automaticka s kontrolou kvality vzdchu (coud z nakladaku se dovnitr nedostava). Mista vzadu je dost jak pro 2 tak pro 3 osoby, ovsem uprostred se nachazi tunel kardanu takze s tim se musi pocitat. Lexus Grand Sedan 300 neni rodinne vozidlo pro deti, pytle brambor, lyze, tchyni a t.d. v to ani nedoufejte. Nejde sklopit zadni sedacky, ovsem kufr je dost objemny a bez vetsich potizi pobira plnohodnotnou rezervu, naradi a 2-3 velke zavazadla.
Vysledek: vuz je dost raritou v CR a budi zajem a respekt i pres svuj vek. Mezi euroauty vypada nevsedne, zajimave a i presto ze muze jezdit "sportovne" nechce se v nem pachat vytrznosti. Skvele se v nem jezdi jak mesto tak dalnice, i po 1200 km vam neboli prdel a nezatekaj ruce. Vynika spolehlivosti a kvalitou vozu 90-ch let, ma charizma a jednodusse stane vasim mazlem.
Ten predok je podľa fotky nejako biedne spasovaný alebo sa mi to len zdá? Ja som mal svojho času Hondu Legend 3,2 V6, natočené okolo 600000km a nevedel som o nejakej netesnosti prevodovky alebo že by bolo podfúknuté tesnenie pod jednou z hláv. Chladič vyzeral ako nový, takisto aj komplet výfukové potrubie ešte s !!!pôvodným!!! katalizátorom (dokonca podľa EK plne funkčným). Takže nejako typujem, že ten Lexus bude mať natočené brutálne viac alebo sa ho nejakému pablbovi pred tebou podarilo doraziť.
Ahoj! Mas recht, byl prede mnou bourany na predek, pred chvili jsem to spravil-tady je jeste stara fotka s obrovskyma mezerama. Taktez dostal ranu do zadku, tam to ale je k nepoznani protoze prisel jen o svetlo. S Hondou je to jeste vetsi jistota-v CRV jsme mel B20 motor a ani jednou (a to mel s jistotou stocenych 200 000 km) jsem nedolival olej.
10.12.2014 | 11:25:12 | Roman
| 94.113.250.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Lexus GS
Ten predok je podľa fotky nejako biedne spasovaný alebo sa mi to len zdá? Ja som mal svojho času Hondu Legend 3,2 V6, natočené okolo 600000km a nevedel som o nejakej netesnosti prevodovky alebo že by bolo podfúknuté tesnenie pod jednou z hláv. Chladič vyzeral ako nový, takisto aj komplet výfukové potrubie ešte s !!!pôvodným!!! katalizátorom (dokonca podľa EK plne funkčným). Takže nejako typujem, že ten Lexus bude mať natočené brutálne viac alebo sa ho nejakému pablbovi pred tebou podarilo doraziť.
06.12.2014 | 09:25:36 | Svoro | 62.197.243.* Reagovat
RE:
Ahoj! Mas recht, byl prede mnou bourany na predek, pred chvili jsem to spravil-tady je jeste stara fotka s obrovskyma mezerama. Taktez dostal ranu do zadku, tam to ale je k nepoznani protoze prisel jen o svetlo. S Hondou je to jeste vetsi jistota-v CRV jsme mel B20 motor a ani jednou (a to mel s jistotou stocenych 200 000 km) jsem nedolival olej.
10.12.2014 | 11:25:12 | Roman | 94.113.250.* Reagovat