Recenze Mazda 6 2.5
“Auto pro člověka se specifickými nároky.”

Autor recenze: Adis všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru: Stav km při koupi:120 000 km Stav km nyní:145 000 km Způsob řazení: Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 8.5 l/100 km Vloženo: 14. 6. 2023

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Volkswagen Passat 1.9TDI Volkswagen Passat 2.0TDI

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Spolehlivost
Motor
Spotřeba
Výbava
Výbava

Slabé stránky

Hlučnost!!!!
Drahé náhradní díly
Tvrdé plasty v interiéru

Závady a opravy na autě

Výměna všech brzd, zadních třmenů, předního horního uložení, spojky, xenonových výbojek, řízení..


Hodnocení a zkušenosti s autem

Mazdu jsem koupil z důvodu potřeby benzínového auta, jelikož jezdím převážně krátké trasy a můj předchozí VW Passat B6 2.0TDI by trpěl. Mazda byla ve výbavě GTA s motorem 2.5L, tudíž měla kožené sedačky s pamětí, sensor deště, automatická světla, tempomat, BOSE hudbu, duální klimatizaci, bixenony, vyhřívané sedačky atd... Zprvu se mi na autě vše líbilo. Podvozek byl parádní. Zatáčky nebyly žádný problém.

Po první delší cestě jsem si všiml, že od zadních kol se line nějaký hukot. Dával jsem za vinu špatným ložisků zadních kol. Nechal jsem je tedy vyměnit, ale po výměně se nic nezměnilo. Jen se přidalo zahřívání zadních kotoučů. Vyměnil jsem tedy zadní třmeny a byl pokoj. Nechal jsem vyměnit i spojku, protože už zabírala docela nahoře.

Když jsme s přítelkyní v létě výletili, tak jsem si všiml, že Mazda je velmi špatně odhlučněna. po hodinové jízdě mě bolela hlava. Nakoupil jsem materiál u Ahifi a začal jsem s odhlučněním. Odhlučnil jsem všechny dveře a prostor v kufru. Nijak zvlášť se to ale nezlepšilo. Poté mi začalo vadit pískání rádia. Důvod byl ten, že předchozí majitel nechal namontovat neoriginální zesilovač místo originálního BOSE a ten strašně pískal. Musel jsem mít tedy muziku hodně nahlas a nebo zcela vyplé rádio. Chtěl jsem zkusit vyměnit rádio za nějaké s Androidem, jelikož jsem byl zvyklý z Passatu na obrazovku s Bluetooth, DVD atd... Volba padla na rádio EONON. Namontoval jsem ho a n ajednou jsem se mohl koukat na filmy, pouštět muziku na Youtube nebo přes flashku, projíždět internet apod. Zvuk se zlepšil ( BOSE v Mazdě hraje opravdu příšerně), ale pískání zlstalo stejné. Dál jsem to neřešil.

Druhá rok vlastnictví jsme se rozhodli, že s přítelkyní pojedeme do Itálie na dovolenou. Musel jsem něco udělat s tím hlukem, protože by mi jinak cestou praskla hlava. Znovu jsem nakoupil materiál od Ahifi a odhlučnil jsem kapotu, podběhy, víko kufru, prostor pod zadníma sedačkama a celou podlahu. Po projetí jsem byl docela spokojený s výsledkem. Hluk od kol se hodně zlepšil. Odhlučnění podlahy bylo docela zásadní. Najednou se ale projevil aerodinamický hluk, s kterým jsem nemohl nic udělat. Při 130km/h se nedalo pořádně mluvit, což mě dost vytáčelo, protože taková rychlost je podle mne už hraniční a pomaleji nejezdím. Naložili jsme auto věcmi na dovolenou tzn. stan, židle, stolek, matraci, tašku s oblečením, tašku s jídlem a dokonce lednici. Všechno se do kufru sedanové Mazdy vešlo kupodivu v pohodě a na zadních sedačkách jsme měli každý jen mikinu.

Cesta tam i z5 proběhla bez žádných komlikací a auto ani na chvíly nezaváhalo. Spotřeba byla taky krásná. Na 2.5L benzín jsme jeli za 6.5-7L. Po návratu se začalo ozývat klepání z přední nápravy. Zkontrolovala se celá náprava tzn. tlumiče, ramena, čepy a přišlo se na to, že to dělá řízení. Nechal jsem namontovat repasované výměnným způsobem. Stálo to asi 16000,-. Po tomto už jsem na Mazdu vůbec neměl náladu. Ikdyž sloužila spolehlivě, tak ten otravný nepříjemný hluk by důvod k prodeji. I můj první Passat B5.5 byl na tom líp a co teprve druhý Passat B6. Zkrátka jsem si řekl, že bych chtěl něco, v čem se dá normálně cestovat a Mazda šla z domu. Za 2 roky jsem do ní se všemi opravami, úpravami, ůdržbou a pneumatikami nasypal 90000,-. Teď jezdím v BMW E39 525i a o hluku nemůže být řeč.

Tak zase příště s recenzemi na moje bývalé Passaty nebo současné BMW.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 6

Vložit komentář
 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Mazda 6