Rok výroby:2013Typ motoru:Stav km při koupi:34 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:4. 12. 2018
Předchozí auto:Škoda Octavia 1,9TDI 74kwNissan Almera 1,5 66kw Mazda MX-5 Mazda 323 2,0 sport
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Silné stránky
povedená myšlenka převedena do reality výborná spotřeba při lehké noze i ve městě pohodlí ergnomie a výbava jízdní vlasnosti a design povedená myšlenka převedena do reality řidičsky neuvěřitelně příjemné atraktivní pro oči a rádi do něj zpět nasedáte do auta se těšíte
Slabé stránky
převodovka a motor způsobují nespavost slabší lak - pozor na myčky nerobustní zážitky na každém rohu zkuste si například klip na stínitko na řidičem :D kéž by přitlačili na materiálech a vychytávkách
Závady a opravy na autě
oleje a běžná údržba vakuová pumpa oprava turba výměna vačkové hřídele pokus o odstranění vibrací v převodovce při jízdě na 5 (110kmh) a 6 (130kmh) objevilo se znovu oprava zvláštních zvuků při přeřazování z 1 na 2 a 2 až 3 - hrůza! zlepšení po opravě brzdové kotouče a desky levý zadní třmen! svoláno na vzpěry 5 dveří přední čidlo v zimě přestalo fungovat - výměna cca 1500kč
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velice hezké a výbava je skvělá (revolution). Jízdní vlastnosti takřka nesrovnatelné a jedinečné. Poměr cena výkon jízdně pro řidiče úžasné. Automatické dálkové, mrtvé úhly, jízda do kopce, ochrana proti nárazu při jízdě ve městě - automatická brzda, kůže, vyhřívání sedaček atd. Pecka.
Pokud by se auto vyrábělo s větší důsledností a se snahou to za každou cenu dotáhnout do nějakého standardu, který uvozuje sakra značku a kvalitu, bylo by to nejlepší auto všech dob z buy again faktorem, designem, pohodlím, pohledností. Motor na to měl parametry, i když třeba čtyřkolka a 200 koní bylo zase jiné kafe. 150 koní a krouťák 400 byl dostačující a příjemný. Tichý diesel a parádní zátah v širokém spektru otáček.
Jenomže teď k tomu, co se nepovedlo.
Slyšíte fičet vítr kolem zrcátek. Při rychlostech na 160 kmh vibruje přední kapota. Když přejedete vyrostlou pampelišku, máte pocit, že Vám někdo páře auto zespodu, protože je tam snad jen plech a hned čalounění. Je opravdu slyšet hluk od kol respektive od podvozku. Za deště máte pocit, že jste schovaní ve stanu, třeba zkusit :D Převodovka není robustní a spolehlivá má otravné mouchy. Vibrovala páka, při řazení bylo slyšet chrčení při přechodu přes středovou polohu, částečně řešeno stížnostmi v servise. Motor měl typickou závadu, na kterou Mazda nereagovala aktivně svolávačkou. I po opravě auto ztrácelo tah, například jedete 140-150 a najednou zhrubne chod motoru a při mírném stoupání klesne rychlost ze 140 na 150 a při sešlápnutí plynu zrychlujete třeba 16 vteřin, než se auto opět rozjede na 150. Mnohem častěji, už jsem po zhrubnutí chodu raději zvolil schování se do pravého pruhu. Velmi zvláštní jev, na který mi v servise řekli, že se u nás jezdí 130kmh ( A problém vyřešen :D ) Ošahaný volant - špatná kůže. Když i přesto máte auto rádi, tak si chcete přehodit řidičovo stínítko a vytáhnete ho i se špuntem, který proti inženýrskému Audi, ještě nechodí ani do školky. Achjo!!!
S odhlučněním máte pravdu. Mazdiči to trochu podcenili a dali to dopořádku s prvním faceliftem r. 2015. Co se týče naftového motoru tak ten se bohužel celkově nepovedl a vzhledem k tomu, jak perfektní a úsporný je ten benzínový, tak nafta ani nedává smysl.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 6
S odhlučněním máte pravdu. Mazdiči to trochu podcenili a dali to dopořádku s prvním faceliftem r. 2015.
Co se týče naftového motoru tak ten se bohužel celkově nepovedl a vzhledem k tomu, jak perfektní a úsporný je ten benzínový, tak nafta ani nedává smysl.
01.12.2021 | 14:05:50 | j | 46.135.226.* Reagovat