Rok výroby:2006Typ motoru:2,0 MZR-CD (Diesel) 105Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:9 800 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:8. 8. 2006
Předchozí auto:Mazda 6 sedan 2,0 MZR-CD (Diesel) 88 kW
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Žádná poruchu zatím není a nebyla.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dříve jsem vlastnil sedan, ale s menším výkonem. Zakoupil jsem si nejsilnější diesel s nejlepší možnou výbavou včetně BOSE SYSTÉMU.
Motor je dynamičtější, to jde znát v prvním dojmu. 6 rychlostní stupeň manuální převodovky tahne již od nižších otáček (cca 1500ot). Xenonová světla svítí perfektně.
Jedinná možná nevýhoda a mé zklamání je ve spotřebě paliva. Spotřeba se pohybuje zhruba od 7 - 9 litrů / 100 km. Ze začátku jsem byl z této zkušenosti více než zklamán, ale v servisu mi bylo řečeno, že po ujetí 20 tisíc km spotřeba rapidně klesne. Tak uvidím.
Jinak jízdní vlastní super. Když jsem vlastnil starší Mazdu 6 (r.v.2003), myslel jsem si, že se nedá již nic vylepšovat. Naopak, nová sedí ještě více přikovaná k silnici, DSC pracuje na 1. ABS rovněž. Prostě malý zázrak.
Mám Mazdu 6 2.0 MZR-CD 105kw liftback. Moje průměrná spotřeba je 6,8l v zimě a 6,4l v létě. Někdy ji přišlápnu, někdy se vozím jako pán. Dosud nejlepší a nejspolehlivější auto ve kterém se nebojím vozit dcerku (7let) a synka (7 měsíců) )
04.05.2016 | 07:37:01 | Zdeněk
| 93.99.228.*Reagovat
BLBOST
Spotreba u naftoveho 2,0 nemuze byt vetsi nez 7 a to jeste ve meste.Na dalku to vezme 5. To ze nekdo jezdi s 2,0 naftakem za 8-9 jezdi jako prase a nepatri mu auto do ruky. Kupte si osla piráti. Ja mam Mazdu 6 2,3i sport a kdyz jezdim v klidu, tak mam 8 spotrebu s benzinem.
hm, tak si někdy zkus spočítat spotřebu od plné k plné a nedívej se na počítač v autě a dojdeš k jinému číslu. U 2,3 benzinu jezdíš za 8 litrů tak možná na dálku. Mám už 3. Mazdu 6 a ta spotřeba je prostě taková okolo 7,5 litrů. Na dálku jedu za 5,8, ale tak možná do Chorvatska.
Dovolím si trochu oponovat. Mám Mazdu 6 r.v.2003, 2,3i 122kW, 5-kvalt. Jezdím kombinovaně 50/50 po Brně a mimo město. Včera ( 25.2.2013 ) jsem tankoval plnou až po hrdlo, naprosto stejný tankování jako před měsícem. A poslední průměrná spotřeba 7,70L / 100km ( natural 98 )!! Přiznávám, že celou dobu jízda předpisová, na tempomatu nastavenou 90km/h, no a po městě se semaforama toho člověk moc neovlivní. Nicméně na to, že je zima a je to 2,3i nesouhlasím s tvrzením, že s 2,3i se na 8L dostaneš jenom na dlouhou trasu. Podotýkám, že šlo o opravdu klidnou předpisovou jízdu. Samozřejmě když se člověk zapomene a začne ji honit, tak to začne žrát i trávu u silnice:-) Hezký den všem
8 l/100 km je u 2,3i doslova eko jazda... kús nám povedať, akú máš, keš sa musíš ponáhľať, "čo to dá" a premávka dovolí... pod 12 sa asi ani nedostaneš....
Ale u 6, diesel by fakt nemal byť problém jazdiť v priemere pod 6,5 l...
Tak jsem jel s mazdou výlet do Rakouska a uděla si o ní lepší obrázek. Auto bylo půjčené 51 000km. Mazda je určitě dobrou volbou jak už jsem psal níže. Celková spotřeba teď v zimě 5.8. Když jsme jeli zpět (Insbruck - Bratislava), tak jsem měl nastavený tempomat na dálnici na 125 km/h a velmi mě překvapila příjemná spotřeba - 4,8L palubní počítač, 5,0 výpočet, při rychlostním průměru 119 km/h i s Vídní. V techničáku je psaná spotřeba mimo město 5L. To jsem nečekal, protože u ostatních benziňáků obvykle na to aby člověk dosáhl výrobcem udávané spotřeby musí jet tak 90 km/h, jinak spotřeba pěkně roste. ( asi ta 6 ka) Při nastavené 137 km a průměru 125km/h byla spotřeba 5,6 (palubní počítač). Při popojíždění po kopcích v Alpách asi 6,4. Při nastavené rychlosti 100 km /h a rovné cestě je spotřeba kolem 4,2L (počítač) . Tedy ta spotřeba k výkonu motoru a šířce auta je dobrá a dostat se přes 7 litrů je docela těžké. Auto je asi dobrým kompromisem mezi tvrdým podvozkem a komfortním a snese i ostřejší jízdu. Podvozek mi připomíná nový golf. Jako kdyby měl 2 stupně - ze začátku je měkký a od jísté hrany tvrdý aby se auto dále nenaklánělo. Jisté až střední nerovnosti zvláště na dálnici tlumí velmi dobře. Pro větší nerovnosti je naopak tvrdý. (kterých je v Česku celkem dost) Celkově 9 hodinová cesta byla velmi příjemná a auto je slušny polykač kilometrů. Audi A6 s šestiválcem to sice neni, ale taky stojí polovinu a taky polovinu žere :-). A ten komfort je víc než poloviční :-) Jinak z zkušennosti s auty vyšších tříd moc nemám, kromě jízdy v Superbu. Mazda sedí líp.. Komfort (především akustický a podvozek) je podobný jestli jedete 100 nebo 170.. Motor je dobře odhlučněn, o něco horší se mi zdá hluk podvozku a aerodynamický hluk - kolem dveří. Ale je to v normě... Musím říct, že něco klepalo v palubní desce. Zátah turba je spíš až tak od 1900 otáček a to raketový. Tempomat na volantu je opravdu super.Celkově - slušný kočár.
Ten insbruck - bratislava klame ako svina, lebo sa ide prakticky stale dole kopcom..., az na jeden kopcek pri sant poltene. Na 607 som isiel s "davom", dazd, husta premavka, Ryxlost okolo 100-110 /km/h, priemerna asi 95 a spotreba okolo 4,8, nad 5 vybehla az za nitrou, ked som uz zacal tlacit na pilu trnava-nitra, stale v hustom dazdi pc meria presne.
Vkládal jsem recenzi o M6. Mám najete teď 53tis. km a spotřebal trochu klesla. Jezdím teď okolo 6,5-6,8l nafty. Co se týče auta, vše bez sebemenšího problému až na svou blbost. Nenechávejte si montovat žádný držák na mobil nebo navigaci. V dobré víře jsem si nechal namontovat držák PDA a od té doby mi skřípe palubovka. Naštvanej jsem byl hezky, jak na sebe, tak i na servis, protože slibovali, že nic vrzat nebude a ejhle. V 60tis. jdu na garančku, takže tuto věc budu reklamovat. Už to nějakou chvíli vydržím, nová Mazda 6 je na světě, ale příští rok příjde s diesem se 180k, tak si počkám. Jinak se mějte Mazďáci a doufám, že budete spokojeni tak jako já.
No právě jsem testl 6ku s 2L diselem a 6ti kvaltem. Musím říct, že docela dobrý. Byl jsem zvědavy na podvozek, protože Mazdy jsou děsně tvrdé. Podvozek je střední až tvrdý. Tedy Mazda 6 oproti 323 zjemnila a je mnohem komfortnější a použitelnější na delší cesty. Na slušné cestě se s autem jede velmi komfortně, na dálnici ve 160 jsem se cítil velmi příjemně. Na špatných cestách a kanálech je to o něco horší. Každopádně si myslím, že podvozek je velmi povedený (ikdyž tvrdší), auto pěkně sedí. Možná mi osobně víc sedne podvozek Oktávie (pohodlnější).
Motor se zdá byt slušně kultivovaný. Takový střed. Průběh turba je vyrovnaný, zabírá plynule asi od 1700, síly to má dost. Žádné rezonance do 4 tisíc slyšet nejsou. Jel jsem Superbem 96kw a motor byl tvrdší a hlučnějsí, méně vyrovnaný. Ale úspornější.
6ti kvalt je super, při 120 km/h to točí na asi 2000ot/ min. Při 160 km/h tam je od příjemných 2800 ot/min. Konečně snad ťamani pochopily, že točit na dálnici motor na vysoké otáčky není moc fajn. Právě jízda na dálnici mě hezky potěšila, ve 160 ce jsem si připadal velmi příjemně. V autě má človek pocit nízké rychlosti, což je dobře :-).
No se mi opravdu zdá, že proti Superbu, kterého jsem moc nešetřil Mazda žere dost. Na disel vůbec. Ale 100Kw je 100Kw. Ikdyž to mám jen z compu. Na dálnici při snaze jet 160 kolem 8 - 8.5. Když jsem jel zdechle po okrsce 5,5. Kde je stará Oktávka se 4 mi litry …
Ale jinak mám z auta dobry pocit. Ťamanská jednoduchost.. Rádio a bedny proti O2 nic moc.
Mám stejný motor ve své mazdě 2.0MZR-CD 105kw,motor super ale ta spotřeba opradu není taková,jakou uvádějí v manualu.Průměrná spotřeba podle počítače je 7.3-7.5l/100 ale skutečnost je jiná.Tankuju vždy do plný,tak není problém si spočítat ty litry a ujeté km-ve skutečnosti jezdím 9.3-9.5l/100.Mám celoročně zapnutou klimu a jízdy jsou půl a půl město dálnice.Nesnažím se jezdit na spotřebu ale tak "normálně",Mám najeto 31tis.
Koupiš nový motor a jezdíš dále ne.TDi motoru je tolik jen si vybrat.Jo švagr má Passata 1,9TDi 96KW a jezdí za 8 jenže jak říkal to už závodí.Nehledě nato,že v létě jezdí na fritovací olej a naprosto v pohodě.
Chtěl bych si pořídit nějaký diesel tak do 250000 a samozřejmě,že tohle auto budu mít delší dobu.Měl by to být combi...a taky trošku vybavený.A když laicky srovnám ceny,roky a výbavu např. u VW Passata,Š Octavie tak mi vychází pořád nejlíp asi tahle Mazdička.Nemůžete mi někdo napsat jak je to se servisováním a s cenou náhradních dílů?No a s tou spotřebou - známý má VW Tdi PD 130k a jezdí skoro za 8-9l kombinovanou..takže fakt nevím.Jinak díky za radu...P.
Lidi nebláznětě, kupujete si naftové auta za vidinou nízké spotřeby, ale to už dnes není téměř pravda, úsporné motory mají hlavně TDI VW (nemám rád VW) a to platí jen pro 1.9/2.0. Ale to je jediný pozitivum. Jám mám již 9 vozidlo (nyní japonské) a již dávno jsem pochopil, že raději jezdit za 8-9 L ve spolehlivém benzíňáku, než za o něco menší spotřebu nafťáka. Není daleko doba, kdy bude boom opět benzinových vozidel, technika jde dopředu (přímý vstřik atd.) Můj švára má Mondeo 2.0 TDCI a pod 7,5 - 9L se nedostane. Chci jen říci, že naftové auto se dnes už moc nevyplatí. Nedej bože když odejde vstřik/turbo nebo čerpadlo to je potom radosti.
Jo to souhlasim, opravdu benzin je benzin,hlavne v režii nakladu, mam japonce 16-16V a muzu rict co se tyka motorove spolehlivosti,kam se hrabou diesely,NE jeden kamarad kvuli vydine usetrenych par litru na 100 si koupil diesela a pak brecel co si v servisu reknou za prachy a to ani nemluvim o vaze a s tim další investice spojeny, jen pro shrnutí myslím si taky ze dneska benzín nebo naftak je uplne jedno ,co si benzín vezme za ujety km u nafty vrazite za servis
14.08.2016 | 12:41:51 | Pedro
| 89.103.147.*Reagovat
RE: spotřeba
somariny. servis u dobrého diesla je porovnateľný s benzínom.
Když naložím dva 50kg pytle cementu navíc nad přední nápravu co asi bude mít nižší životnost?, pneumatiky ,tlumiče ,čepy,brzdy,)atd.?No prostě zákonitě vše co souvisí ze zvýšenou hmotností kladenou na přední nápravu.A nekecejte tady blbosti že je na to od výroby myšleno.Když ano tak určitě je taky rozdíl v ceně .(Aku,brzdy,tlumiče?.....Možná jsem primitiv ale krapet logiky mi snad nikdo neupře.A pak na ten porovnatelný servis stačí jen tužka a papír.
RE: spotřeba no jo, síce neviem, prečo by mal 2.0 HDi vážiť oproti 2.0 benzínu o 100 kg
viac...:), ale nech. stačí zle trafiť jamu a aj 2.0 v BENZINE má zničenú nápravu..:) Brzdy -kotúče vydržia cca 200.000 km, aj ked obyčajne mením po cca 150.000 km kotúče spolu s platničkami, čapy na 607 sú po 500.000 km pôvodné, menené iba tyčky stabilizátorov, tlmiče menené 2 x.
na 508 vydržia podobne, ak nie viac. cez 160.000 km a zatiaľ ok.a je rozdiel jazdiť dlhodobo pod 5 l, resp. max 7,5-8,5-"na krv", priemerná 150 km/h +, resp pri úspornej jazde pod 4 litre, než 0 1-2 litre viac na 100 km.
No ta spotřeba dolů pujde, ale jen nepatrně - prostě za 4-5l nafty jako Škodovky to nejezdí a bohužel asi ani nebude. Ale řekl bych, že je to malá daň za ostatní výhody.
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 6
jak kvalitni jsou naftove motory v mazdě 6
12.06.2016 | 20:19:42 | Miloš | 46.33.112.* Reagovat
BLBOST
Mám Mazdu 6 2.0 MZR-CD 105kw liftback. Moje průměrná spotřeba je 6,8l v zimě a 6,4l v létě. Někdy ji přišlápnu, někdy se vozím jako pán. Dosud nejlepší a nejspolehlivější auto ve kterém se nebojím vozit dcerku (7let) a synka (7 měsíců) )
04.05.2016 | 07:37:01 | Zdeněk | 93.99.228.* Reagovat
BLBOST
Spotreba u naftoveho 2,0 nemuze byt vetsi nez 7 a to jeste ve meste.Na dalku to vezme 5. To ze nekdo jezdi s 2,0 naftakem za 8-9 jezdi jako prase a nepatri mu auto do ruky. Kupte si osla piráti. Ja mam Mazdu 6 2,3i sport a kdyz jezdim v klidu, tak mam 8 spotrebu s benzinem.
08.08.2011 | 20:59:02 | | 81.200.55.* Reagovat
RE:BLBOST
hm, tak si někdy zkus spočítat spotřebu od plné k plné a nedívej se na počítač v autě a dojdeš k jinému číslu. U 2,3 benzinu jezdíš za 8 litrů tak možná na dálku. Mám už 3. Mazdu 6 a ta spotřeba je prostě taková okolo 7,5 litrů. Na dálku jedu za 5,8, ale tak možná do Chorvatska.
15.09.2011 | 13:29:34 | Milda02, | 213.211.34.* Reagovat
RE:BLBOST
Dovolím si trochu oponovat.
Mám Mazdu 6 r.v.2003, 2,3i 122kW, 5-kvalt. Jezdím kombinovaně 50/50 po Brně a mimo město. Včera ( 25.2.2013 ) jsem tankoval plnou až po hrdlo, naprosto stejný tankování jako před měsícem. A poslední průměrná spotřeba 7,70L / 100km ( natural 98 )!!
Přiznávám, že celou dobu jízda předpisová, na tempomatu nastavenou 90km/h, no a po městě se semaforama toho člověk moc neovlivní.
Nicméně na to, že je zima a je to 2,3i nesouhlasím s tvrzením, že s 2,3i se na 8L dostaneš jenom na dlouhou trasu.
Podotýkám, že šlo o opravdu klidnou předpisovou jízdu. Samozřejmě když se člověk zapomene a začne ji honit, tak to začne žrát i trávu u silnice:-)
Hezký den všem
26.02.2013 | 17:30:28 | | 194.213.198.* Reagovat
RE:BLBOST
F.mondeo 2.0 Duratec HE (ten samý motor co dávali do mazdy) 6.1l/100km beroun-brno. pořád 120-140km/h.
05.12.2013 | 06:08:26 | traktorista | 172.16.103.* Reagovat
RE:BLBOST
8 l/100 km je u 2,3i doslova eko jazda...
kús nám povedať, akú máš, keš sa musíš ponáhľať, "čo to dá" a premávka dovolí... pod 12 sa asi ani nedostaneš....
Ale u 6, diesel by fakt nemal byť problém jazdiť v priemere pod 6,5 l...
15.09.2011 | 13:54:40 | ľuboš | 213.151.218.* Reagovat
nič moc
žiadna výpovedná hodnota.
to, že mazda je spoľahlivá všetci vedia, treba ísť do detailov
13.01.2009 | 17:48:09 | OVCA Reagovat
2200 km s mazdou 6
Tak jsem jel s mazdou výlet do Rakouska a uděla si o ní lepší obrázek. Auto bylo půjčené 51 000km. Mazda je určitě dobrou volbou jak už jsem psal níže. Celková spotřeba teď v zimě 5.8. Když jsme jeli zpět (Insbruck - Bratislava), tak jsem měl nastavený tempomat na dálnici na 125 km/h a velmi mě překvapila příjemná spotřeba - 4,8L palubní počítač, 5,0 výpočet, při rychlostním průměru 119 km/h i s Vídní. V techničáku je psaná spotřeba mimo město 5L. To jsem nečekal, protože u ostatních benziňáků obvykle na to aby člověk dosáhl výrobcem udávané spotřeby musí jet tak 90 km/h, jinak spotřeba pěkně roste. ( asi ta 6 ka) Při nastavené 137 km a průměru 125km/h byla spotřeba 5,6 (palubní počítač). Při popojíždění po kopcích v Alpách asi 6,4. Při nastavené rychlosti 100 km /h a rovné cestě je spotřeba kolem 4,2L (počítač) . Tedy ta spotřeba k výkonu motoru a šířce auta je dobrá a dostat se přes 7 litrů je docela těžké.
Auto je asi dobrým kompromisem mezi tvrdým podvozkem a komfortním a snese i ostřejší jízdu.
Podvozek mi připomíná nový golf. Jako kdyby měl 2 stupně - ze začátku je měkký a od jísté hrany tvrdý aby se auto dále nenaklánělo. Jisté až střední nerovnosti zvláště na dálnici tlumí velmi dobře. Pro větší nerovnosti je naopak tvrdý. (kterých je v Česku celkem dost) Celkově 9 hodinová cesta byla velmi příjemná a auto je slušny polykač kilometrů. Audi A6 s šestiválcem to sice neni, ale taky stojí polovinu a taky polovinu žere :-). A ten komfort je víc než poloviční :-) Jinak z zkušennosti s auty vyšších tříd moc nemám, kromě jízdy v Superbu. Mazda sedí líp..
Komfort (především akustický a podvozek) je podobný jestli jedete 100 nebo 170.. Motor je dobře odhlučněn, o něco horší se mi zdá hluk podvozku a aerodynamický hluk - kolem dveří. Ale je to v normě... Musím říct, že něco klepalo v palubní desce. Zátah turba je spíš až tak od 1900 otáček a to raketový. Tempomat na volantu je opravdu super.Celkově - slušný kočár.
19.02.2008 | 19:31:54 | black Reagovat
RE: 2200 km s mazdou 6
Ten insbruck - bratislava klame ako svina, lebo sa ide prakticky stale dole kopcom..., az na jeden kopcek pri sant poltene. Na 607 som isiel s "davom", dazd, husta premavka, Ryxlost okolo 100-110 /km/h, priemerna asi 95 a spotreba okolo 4,8, nad 5 vybehla az za nitrou, ked som uz zacal tlacit na pilu trnava-nitra, stale v hustom dazdi
pc meria presne.
14.11.2012 | 10:10:48 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
najeto 53.000 km
Vkládal jsem recenzi o M6. Mám najete teď 53tis. km a spotřebal trochu klesla. Jezdím teď okolo 6,5-6,8l nafty.
Co se týče auta, vše bez sebemenšího problému až na svou blbost. Nenechávejte si montovat žádný držák na mobil nebo navigaci. V dobré víře jsem si nechal namontovat držák PDA a od té doby mi skřípe palubovka. Naštvanej jsem byl hezky, jak na sebe, tak i na servis, protože slibovali, že nic vrzat nebude a ejhle. V 60tis. jdu na garančku, takže tuto věc budu reklamovat. Už to nějakou chvíli vydržím, nová Mazda 6 je na světě, ale příští rok příjde s diesem se 180k, tak si počkám.
Jinak se mějte Mazďáci a doufám, že budete spokojeni tak jako já.
09.02.2008 | 14:53:26 | Milda Reagovat
Moje zkušenost
No právě jsem testl 6ku s 2L diselem a 6ti kvaltem.
Musím říct, že docela dobrý.
Byl jsem zvědavy na podvozek, protože Mazdy jsou děsně tvrdé.
Podvozek je střední až tvrdý. Tedy Mazda 6 oproti 323 zjemnila a je mnohem komfortnější a použitelnější na delší cesty.
Na slušné cestě se s autem jede velmi komfortně, na dálnici ve 160 jsem se cítil velmi příjemně. Na špatných cestách a kanálech je to o něco horší.
Každopádně si myslím, že podvozek je velmi povedený (ikdyž tvrdší), auto pěkně sedí.
Možná mi osobně víc sedne podvozek Oktávie (pohodlnější).
Motor se zdá byt slušně kultivovaný. Takový střed. Průběh turba je vyrovnaný, zabírá plynule asi od 1700, síly to má dost. Žádné rezonance do 4 tisíc slyšet nejsou.
Jel jsem Superbem 96kw a motor byl tvrdší a hlučnějsí, méně vyrovnaný. Ale úspornější.
6ti kvalt je super, při 120 km/h to točí na asi 2000ot/ min. Při 160 km/h tam je od příjemných 2800 ot/min. Konečně snad ťamani pochopily, že točit na dálnici motor na vysoké otáčky není moc fajn.
Právě jízda na dálnici mě hezky potěšila, ve 160 ce jsem si připadal velmi příjemně. V autě má človek pocit nízké rychlosti, což je dobře :-).
No se mi opravdu zdá, že proti Superbu, kterého jsem moc nešetřil Mazda žere dost. Na disel vůbec. Ale 100Kw je 100Kw. Ikdyž to mám jen z compu. Na dálnici při snaze jet 160 kolem 8 - 8.5. Když jsem jel zdechle po okrsce 5,5. Kde je stará Oktávka se 4 mi litry …
Ale jinak mám z auta dobry pocit. Ťamanská jednoduchost.. Rádio a bedny proti O2 nic moc.
22.11.2007 | 21:57:42 | black Reagovat
Spotřeba
Mám stejný motor ve své mazdě 2.0MZR-CD 105kw,motor super ale ta spotřeba opradu není taková,jakou uvádějí v manualu.Průměrná spotřeba podle počítače je 7.3-7.5l/100 ale skutečnost je jiná.Tankuju vždy do plný,tak není problém si spočítat ty litry a ujeté km-ve skutečnosti jezdím 9.3-9.5l/100.Mám celoročně zapnutou klimu a jízdy jsou půl a půl město dálnice.Nesnažím se jezdit na spotřebu ale tak "normálně",Mám najeto 31tis.
25.10.2007 | 10:16:07 | Marek Reagovat
re:Pavel
Koupiš nový motor a jezdíš dále ne.TDi motoru je tolik jen si vybrat.Jo švagr má Passata 1,9TDi 96KW a jezdí za 8 jenže jak říkal to už závodí.Nehledě nato,že v létě jezdí na fritovací olej a naprosto v pohodě.
07.10.2007 | 14:39:08 | TDi Reagovat
Má cenu do toho jít..???
Chtěl bych si pořídit nějaký diesel tak do 250000 a samozřejmě,že tohle auto budu mít delší dobu.Měl by to být combi...a taky trošku vybavený.A když laicky srovnám ceny,roky a výbavu např. u VW Passata,Š Octavie tak mi vychází pořád nejlíp asi tahle Mazdička.Nemůžete mi někdo napsat jak je to se servisováním a s cenou náhradních dílů?No a s tou spotřebou - známý má VW Tdi PD 130k a jezdí skoro za 8-9l kombinovanou..takže fakt nevím.Jinak díky za radu...P.
07.10.2007 | 13:40:01 | Petr Reagovat
spotřeba
Lidi nebláznětě, kupujete si naftové auta za vidinou nízké spotřeby, ale to už dnes není téměř pravda, úsporné motory mají hlavně TDI VW (nemám rád VW) a to platí jen pro 1.9/2.0. Ale to je jediný pozitivum. Jám mám již 9 vozidlo (nyní japonské) a již dávno jsem pochopil, že raději jezdit za 8-9 L ve spolehlivém benzíňáku, než za o něco menší spotřebu nafťáka. Není daleko doba, kdy bude boom opět benzinových vozidel, technika jde dopředu (přímý vstřik atd.) Můj švára má Mondeo 2.0 TDCI a pod 7,5 - 9L se nedostane. Chci jen říci, že naftové auto se dnes už moc nevyplatí. Nedej bože když odejde vstřik/turbo nebo čerpadlo to je potom radosti.
09.09.2007 | 12:45:28 | Pavel Reagovat
RE: spotřeba
Jo to souhlasim, opravdu benzin je benzin,hlavne v režii nakladu, mam japonce 16-16V a muzu rict co se tyka motorove spolehlivosti,kam se hrabou diesely,NE jeden kamarad kvuli vydine usetrenych par litru na 100 si koupil diesela a pak brecel co si v servisu reknou za prachy a to ani nemluvim o vaze a s tim další investice spojeny, jen pro shrnutí myslím si taky ze dneska benzín nebo naftak je uplne jedno ,co si benzín vezme za ujety km u nafty vrazite za servis
14.08.2016 | 12:41:51 | Pedro | 89.103.147.* Reagovat
RE: spotřeba
somariny. servis u dobrého diesla je porovnateľný s benzínom.
14.08.2016 | 13:42:44 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: spotřeba
Když naložím dva 50kg pytle cementu navíc nad přední nápravu co asi bude mít nižší životnost?, pneumatiky ,tlumiče ,čepy,brzdy,)atd.?No prostě zákonitě vše co souvisí ze zvýšenou hmotností kladenou na přední nápravu.A nekecejte tady blbosti že je na to od výroby myšleno.Když ano tak určitě je taky rozdíl v ceně .(Aku,brzdy,tlumiče?.....Možná jsem primitiv ale krapet logiky mi snad nikdo neupře.A pak na ten porovnatelný servis stačí jen tužka a papír.
14.08.2016 | 21:38:02 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: spotřeba no jo, síce neviem, prečo by mal 2.0 HDi vážiť oproti 2.0 benzínu o 100 kg
viac...:), ale nech.
stačí zle trafiť jamu a aj 2.0 v BENZINE má zničenú nápravu..:)
Brzdy -kotúče vydržia cca 200.000 km, aj ked obyčajne mením po cca 150.000 km kotúče spolu s platničkami, čapy na 607 sú po 500.000 km pôvodné, menené iba tyčky stabilizátorov, tlmiče menené 2 x.
na 508 vydržia podobne, ak nie viac. cez 160.000 km a zatiaľ ok.a je rozdiel jazdiť dlhodobo pod 5 l, resp. max 7,5-8,5-"na krv", priemerná 150 km/h +, resp pri úspornej jazde pod 4 litre, než 0 1-2 litre viac na 100 km.
17.08.2016 | 00:35:30 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: spotřeba
Mam mondeo 2.0tdci 7 let. Najeto 280000 a spotreba kombi 6 litru,mesto 7 a dalky s rozumem 4 litry. Svagr asi jezdi brza,plyn.
27.11.2018 | 16:20:23 | Jarda | 46.29.226.* Reagovat
já mám taky 6 je mi 22 let, a je v dieslu 100kw. A když člověk nejezdí jako prase tak jezdím kolem 5l. max 6,1l, Výš se mi nikdy prúměr nevyšplhal....
29.04.2007 | 19:09:55 | Reagovat
spotřeba
No ta spotřeba dolů pujde, ale jen nepatrně - prostě za 4-5l nafty jako Škodovky to nejezdí a bohužel asi ani nebude. Ale řekl bych, že je to malá daň za ostatní výhody.
25.11.2006 | 13:58:03 | Lomcovák Reagovat
RE: spotřeba
:-) :-) Ještě sem se Škodovkou za 4 litry nejel.
10.11.2011 | 08:11:14 | Lada | 90.176.97.* Reagovat
RE: spotřeba
ja jezdim s octavii combi prumerne za 4,5l :)
14.11.2012 | 08:01:44 | Aleš | 81.201.48.* Reagovat
RE: spotřeba
A potom jste se probudil s rukou v nočníku :-)
17.08.2016 | 18:22:20 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: spotřeba
Octavia II FL, 2.0TD, dlouhodobá spotřeba 4.7l. Tak si ten nočník vylej na hlavu....
21.07.2017 | 12:57:23 | Zede | 109.81.210.* Reagovat
RE: spotřeba
VW GOLF IV 1.9 TDI 66 kw
Průměrná spotřeba 6,5 l.
50/50 dálníce/město.
Dokázal jsem i za 5 ale při 90 bez plynu a kosntatní rychlostí.
Ty keci že jizdá 4,5 jsou mimo, možná na okresce při 8 a nulové akceleraci.
05.12.2017 | 12:14:15 | Martin | 213.168.188.* Reagovat