Rok výroby:2013Typ motoru:2,2 Diesel 129kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:16 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:10. 4. 2014
2 litrové láhve se dají dát do všech dveří výborné jízdní vlastnosti silný motor s výborným kroutícím momentem nízká spotřeba,
Slabé stránky
regenerace systému i-Loop 19" kola, nákladné na pořízení žádné odkládací místo ve dveřích přehrávání skladeb z USB
Závady a opravy na autě
žádné
Hodnocení a zkušenosti s autem
Automobil jsem koupil nový v nejvyšší výbavě REVOLUTION s příplatkem - el.střešní okno + navigace. Je to má již 4. nově zakoupená mazda 6. Jak říká většina mazďáků, je to opravdu auto s duší. Člověk se do auta zamiluje.
Auto vlastním již 8.měsíc a opravdu si ji nemohu vynachválit až na drobounké nedostastky. Vyzkoušel jsem spotřebu paliva při různých stylech jízdy. Vždy odjeta plná nádrž. Při stylu na spotřebu jsem nádrž vyjel za neuvěřitelných 4,4l/100km a podotýkám 50/50 město, mimo město.
Ve sportovním stylu se spotřeba vyhoupla na 6,5l/100km. V průměru jezdím okolo 5,5l/100km. Vyšší spotřeba platí i při klidné jízdě na dálnici ryhlostí 130-140km/h.
A teď malé drobnosti, které mě trochu otravují život. Zklamalo mě špatně vyřešené přehrávání USB disku. Vždy, když vypnete a následně nastartujete motor se disk začne přehrávat od 1. skladby. Při 600 skladbách na disku si asi každý dokáže představit, jak člověka naštve si naťukat třeba 350. skladbu. Tak je lepší mít cca 50 skladeb a člověku se trochu uleví :-). Minus je také s odkládacím místem ve dveřich. Žádné, krom toho, že je ve všech dveřích místo pro 2 litrovou láhev - velké +.
Další ne příliš kladný nález je v systému i-loop. ("dobíjení přidavného tělesa el.energií"). Sice má tento systém výrazný vliv na spotřebu paliva, ale každých cca 500km dochází k jeho regeneraci a to potom autíčko papá. Tato regenerace, dle mého pozorování trvá cca 25km, co do spotřeby promluví.
Automobil Mazda 6 vřele doporučuji a ani 3. generace mě nezklamala. Někdy se divím nad malou prodejností tohoto vozu, ale na druhou stranu jich nebude na silnicích toli jezdit :-) a pomaleji se okouká.
Tak kdo uvažuje o koupi vozu střední třídy šup šup do autosalónu.
Podle mě je ta 25 km regenerace, co způsobuje vyšší spotřebu, filtr pevných částic. Systém i-eloop nepotřebuje žádnou regeneraci - je to víceméně obyčejný kondenzátor, do kterého lze uchovávat energii.
12.04.2014 | 19:50:58 | Michal
| 212.158.129.*Reagovat
RE: Regenerace systému i-eloop ?
Mám již manuál k i-eloopu a je to tam popsáno. Dobrá reakce, ale od mazdy to mám již potvrzeno.
A co je na tom divného? Tak vždy koupil Mazdu 6 když se zrovna začala prodávat v roce 2002 první generace a v roce 2008 druhá.
Takže když by to člověk vzal dle toho tak měl jak první tak i druhou 6 let což je ideální věk na prodej pokud člověk koupí nový auto a pak chce jít zase do novějšího kousku.
Reaguji :-). Je to má 4. mazda 6 (nová). První v roce 2003, 2.r.2006, 3.r.2009 a teď tato 4. (2013). Myslíte si, že kdybych nebyl spokojený, že si koupít 4. nový vůz stejné značky :-). Jak říkam - auto s duší (moc jich na trhu není). S pozdravem Milda02,
Komentáře uživatelů k recenzi Mazda 6
Regenerace systému i-eloop ?
Podle mě je ta 25 km regenerace, co způsobuje vyšší spotřebu, filtr pevných částic. Systém i-eloop nepotřebuje žádnou regeneraci - je to víceméně obyčejný kondenzátor, do kterého lze uchovávat energii.
12.04.2014 | 19:50:58 | Michal | 212.158.129.* Reagovat
RE: Regenerace systému i-eloop ?
Mám již manuál k i-eloopu a je to tam popsáno. Dobrá reakce, ale od mazdy to mám již potvrzeno.
29.04.2014 | 19:08:39 | Milda02, | 109.107.211.* Reagovat
tak mi vysvětlete když je to tak skvělé auto proč již máte 4. funglovku, to jste je odjezdil nebo něco jiného. To mi pak jako skvělé auto nepřipadá
11.04.2014 | 14:17:10 | | 178.255.168.* Reagovat
RE:
A co je na tom divného? Tak vždy koupil Mazdu 6 když se zrovna začala prodávat v roce 2002 první generace a v roce 2008 druhá.
Takže když by to člověk vzal dle toho tak měl jak první tak i druhou 6 let což je ideální věk na prodej pokud člověk koupí nový auto a pak chce jít zase do novějšího kousku.
11.04.2014 | 14:33:39 | | 62.245.124.* Reagovat
RE:
Reaguji :-). Je to má 4. mazda 6 (nová). První v roce 2003, 2.r.2006, 3.r.2009 a teď tato 4. (2013). Myslíte si, že kdybych nebyl spokojený, že si koupít 4. nový vůz stejné značky :-). Jak říkam - auto s duší (moc jich na trhu není). S pozdravem Milda02,
29.04.2014 | 19:06:45 | Milda02, | 109.107.211.* Reagovat
RE:
To je, panečku, logika :-)))
13.10.2014 | 19:59:56 | Ajap | 83.240.64.* Reagovat
Gratulujem k novej Mazde 6, je naozaj dizajnovo velmi pekna.
Co som skusal, najviac mi vadilo malo miesta pre pravu nohu a aj trochu male sedacky.
Inak ok. Ta spotreba je neuveritelne nizka. Nech sa dobre jazdi.
11.04.2014 | 10:31:14 | lubos | 85.237.224.* Reagovat