Rok výroby:1990Typ motoru:1200Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:25. 3. 2006
Stržené ovládání okna u řidiče, okno šikmo zapadne do dveří, zavřít ale jde.
Přidřená pouzdra na volant.
Unavené navíjení bezpečnostních pásů.
Rozpadlý zámek třetích dveří.
Upadnutá mřížka z čelního vývodu topení.
Po zapnutí kvičící větrák.
Neustále svítící kontrolka nabíjení, přesto že auto dobíjí.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Koupil jsem si ho, protože jsem potřeboval auto za co nejméně peněz. Naštěstí všechny škodovky v bazaru byly předražené, tak jsem si vybral tohle auto a udělal jsem dobře. Hned po prvním rozjezdu byl poznat absolutně rozdílný a kladný pocit oproti škode 120. Stejné to bylo i s interiérem vozu. Na to, že jsem Oltcita nikdy nechtěl, jsem si na něho docela zvykl.
Jelikož jsem odhadl jeho životnost, neměl jsem náladu se o něho starat a tak kromě výměny výfuku a pouzder na volant v servisu a pár vlastnoručních oprav (čep dveří, opravení blatníku, výměna sedačky a zámku) jsem na něho vůbec nesáhl. Ostatní závady jsem nechal svému osudu.
Chvíli mě zlobili svíčky, nešlo po delší odmlce nastartovat, ale když jsem zjistil jak na něho, bylo to celkem v pořádku, pokud jsem ho nenechal venku v mrazu.
Doplnění oleje je horor! Vypáčit umělé víčko zastudena nejde a za tepla se ohýbá. Když jsem ho tam nenasadil na fest, tak mi vypadlo.
Pokud necháte auto déle stát a poté zapnete větrák, obdržíte v obličeji kousky listí, semínek a dalsího bordelu ze stromů.
Jízdní vlastnosti má divné, hrozně se v zatáčkách naklápí. Ve sněhu nebo v blátě jsem vždycky vyjel všude. Přesto že motor "má dost", bere si olej, kape z něho olej, nemá seřízený karburátor, má momentálně opět děravý výfuk a přibržděná kola, jede na tento stav poderžele dobře. Je to malé auto, přesto je vepředu spousta místa a nebyl jsem tam slisován a pokud jsem vezl nábytek, kolo, cokoli, sám jsem byl překvapen, co do něho všechno lze nacpat.
Ruční brzdu má na přední kola, takže s ní určitě hodiny nehodíte. Z toho byly také u STK na větvi.
Výměna kola je dílem okamžiku, nářadí je ve výbavě vozu a uloženo v karoserii, takže ho nezapomenete.
Nevím proč je kontrolka na stav benzínu daleko tmavší, než ostatní, za světla není poznat jestli svítí nebo ne a palivoměr občas zůstává po vypnutí zapalování viset kousek nad nulou.
Pokud Vám začne šílet otáčkoměr a házet otáčkama v závislosti na odebraném proudu (blinkrech), máte zoxidované svorky na baterii a tím pádem to ani nedobíjí.
Auto se mi líbí akorát zepředu, jinak ne. Koupil bych si ho znovu jen kdybych musel vybírat ze starých škodovek (což se doufám už nestane), protože je nesrovnatelně lepší. Potěší také zabudované digitání hodiny ve stropě.
Oltcitů jsme měl několik, i když občas něco zlobilo, pohodlnější auto už jsem nenašel, rychlé, vše projelo, prostorné, učelné, mrzí mne, že nemá nástupce...
Náhodou škoda105,120 stojí za nic oltcit je na rozdíl od nich podstatně lepší.Jo a propo tahle kára jede narozdíl od těch vašich vraků podstatně líp...!!!!!!!!!!!
než jezdit OLCITEM tak budu radši chodit pěšky-vyjde to nastejno. Akorát s tím rozdílem,že já se někde uprostřed cesty nerozsypu.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhAAAAAAAAAAAAAAAH aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa O-:
Jednu dobu jsem byl také majitelem této káry, je pravda,že co se může rozbít to se rozbije, ale kupodivu to i tak pořád jezdí. Používal jsem ho víceméně na cesty do hospody občas i zpátky A ten jedinečný zvuk motoru -vysavač. Na popojíždění v okruhu 10km výborná kára! Dál jsem si s tím netroufl.
Komentáře uživatelů k recenzi Oltcit Club
Olda
Oltcitů jsme měl několik, i když občas něco zlobilo, pohodlnější auto už jsem nenašel, rychlé, vše projelo, prostorné, učelné, mrzí mne, že nemá nástupce...
30.05.2018 | 00:48:46 | oloušek | 94.230.150.* Reagovat
Black devil
Mno rumun je dobrá kára a než š105_120 to raději tohle nebo š 120_130 rapid ten je dle mího názoru lepši
06.11.2007 | 16:52:12 | Reagovat
Black devil
Náhodou škoda105,120 stojí za nic oltcit je na rozdíl od nich podstatně lepší.Jo a propo tahle kára jede narozdíl od těch vašich vraků podstatně líp...!!!!!!!!!!!
29.10.2007 | 19:21:22 | Reagovat
na tvuj věk fakt smutný
než jezdit OLCITEM tak budu radši chodit pěšky-vyjde to nastejno. Akorát s tím rozdílem,že já se někde uprostřed cesty nerozsypu.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhAAAAAAAAAAAAAAAH
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa O-:
21.03.2007 | 12:22:01 | L Reagovat
Než jezdit v Olcitu to radši Škoda 105,120.
21.03.2007 | 09:46:22 | (-: Reagovat
Jednu dobu jsem byl také majitelem této káry, je pravda,že co se může rozbít to se rozbije, ale kupodivu to i tak pořád jezdí. Používal jsem ho víceméně na cesty do hospody občas i zpátky A ten jedinečný zvuk motoru -vysavač. Na popojíždění v okruhu 10km výborná kára! Dál jsem si s tím netroufl.
07.12.2006 | 10:57:10 | Reagovat
..uvědomuju si,že sem vlastně šťasnej člověk.....že sem tohle nepsal...
05.09.2006 | 05:52:19 | Reagovat
wau!
chlape radši to zapal ,než se v tom zabiješ...!
04.04.2006 | 13:38:22 | roztig Reagovat