Auto koupeno nové, od začátku problémy se startováním, pozdější výměna veškerých start. kabelů, cívek atd. Jakžtakž odstraněno - doma v garančce nic. Od začátku vysoká spořeba benzinu 12l, oleje 1L/700km.
Auto bylo na vrácení, což jaksi nedopadlo.
Po 15 000 km přední ložiska kol.
V 17 000 km benzín čerpadlo.
Ve 23 000 km začína klepat motor z pravé strany.
V 33 000 km závada v elek. požar v motorovém prostoru - topení.
V 36 000 km motor zadřen.
Vůz rozprodán na díly. V zhledem k cenám ojetin Olcit je jasné, že kvalita bude asi u jiného výrobce.
Tohle auto mělo svoje plus i mínus. Plus v tom, že bylo oproti škodovkám praktičtější co do zavazadelníku, v létě nevařilo a v zimě docela slušně topilo. Mínusů bylo ale taky dost: mizerná antikorozní ochrana, takže pokud se člověk intenzivně nestaral, auto rychle shnilo. Problematická elektrointalace, já měl navíc radovánky se zimními (ne)starty, slabý kloub opěradla sedáku, odcházející svíčky, nejisté jízdní vlastnosti, bezpečnost na úrovni škodovek. Ve své době to byla možná zajímavá alternativa k š105/120, ale tím to končí. Pár skvěle opečovávaných a fungujících kusů pověst tohoto rumuna nezachrání.
Mam najeto 146000 a po vymene takrka vseho musim presto rict ze jsem z Oltika nadsenej. Jen par otazek k Vasim problemum - pozar v motoru kvuli zavade v el. - topeni? Vzdyt oltcit ma topeni jen vzduchem hnanym pres motor! Spotreba - byvalo stacilo nechat vycistit karb., seridit a vesel byste se do 8l/100km, zadren motor - predpokladam ze to nebylo z niceho nic...
Dnes jsem měl,slabou chvilku a po X letech jsem vzpomněl na ten rumunský zázrak a mrknul sem.Kolik pozitivních recenzí zde a přibylo. :-) Jinak kdyby jste ho chtěl někdo prodat a byl v super stavu,tak ho beru.Před lety jsem na "oltíka" napsal negativní recen.ale dnes bych koupil do sbírky,jako raritu aby moji potomci mohli vydět co se taky mohlo vyrábět a prodávat. Jinak požár v motorovém prostoru nebyl tak neobvyklý,karburátor byl čištěn,seřizován snad tisíckrát :-( a vzhledem ke spotřebě 1l oleje na 700km byl motor silně zakarbonován...proto došlo k zadření,a ještě začala klepat vačka na pravé straně, ale asi do to vidíte víc než já.A jen pro inspiraci,koupil jsem tenkrát motor,z auta dovezeného z D (Visa). A ten byl pořádku a měl 73000km. A první co zjišťoval,polák co si přijel díly z auta,tak jestli je ok vačka na pravé straně.A ještě co se týče spotřeby vozu,tak vzduchem chlazené motory jsou všeobecně náchylně k vyšší spotřebě paliva,oleje.Ale tohle byl opravdu "zázrak" .Mějte se
Komentáře uživatelů k recenzi Oltcit Club
nic moc
Tohle auto mělo svoje plus i mínus. Plus v tom, že bylo oproti škodovkám praktičtější co do zavazadelníku, v létě nevařilo a v zimě docela slušně topilo. Mínusů bylo ale taky dost: mizerná antikorozní ochrana, takže pokud se člověk intenzivně nestaral, auto rychle shnilo. Problematická elektrointalace, já měl navíc radovánky se zimními (ne)starty, slabý kloub opěradla sedáku, odcházející svíčky, nejisté jízdní vlastnosti, bezpečnost na úrovni škodovek. Ve své době to byla možná zajímavá alternativa k š105/120, ale tím to končí. Pár skvěle opečovávaných a fungujících kusů pověst tohoto rumuna nezachrání.
17.12.2007 | 09:10:12 | jura Reagovat
Co bys nechtěl?
Víš proč má Oltcit tak velký čelní sklo?
Aby bylo dobře vidět toho debila, co si ho koupil.
11.10.2006 | 21:17:20 | Lázslo Fernsehen Reagovat
OLTCIT JE ŽUMPA
07.02.2006 | 13:37:14 | Reagovat
Od Rumunského auta se narozdíl od prostitutky nedá nic chytit. (Maximálně tak filcky v Oltcitu po té zmíněné prostitutce)
12.08.2005 | 15:30:18 | Drifter x Reagovat
Mam najeto 146000 a po vymene takrka vseho musim presto rict ze jsem z Oltika nadsenej. Jen par otazek k Vasim problemum - pozar v motoru kvuli zavade v el. - topeni? Vzdyt oltcit ma topeni jen vzduchem hnanym pres motor! Spotreba - byvalo stacilo nechat vycistit karb., seridit a vesel byste se do 8l/100km, zadren motor - predpokladam ze to nebylo z niceho nic...
11.07.2005 | 22:02:15 | tryskomet Reagovat
RE: dnes jsem vzpomněl na ten zázrak z rumunska
Dnes jsem měl,slabou chvilku a po X letech jsem vzpomněl na ten rumunský zázrak a mrknul sem.Kolik pozitivních recenzí zde a přibylo. :-) Jinak kdyby jste ho chtěl někdo prodat a byl v super stavu,tak ho beru.Před lety jsem na "oltíka" napsal negativní recen.ale dnes bych koupil do sbírky,jako raritu aby moji potomci mohli vydět co se taky mohlo vyrábět a prodávat. Jinak požár v motorovém prostoru nebyl tak neobvyklý,karburátor byl čištěn,seřizován snad tisíckrát :-( a vzhledem ke spotřebě 1l oleje na 700km byl motor silně zakarbonován...proto došlo k zadření,a ještě začala klepat vačka na pravé straně, ale asi do to vidíte víc než já.A jen pro inspiraci,koupil jsem tenkrát motor,z auta dovezeného z D (Visa). A ten byl pořádku a měl 73000km. A první co zjišťoval,polák co si přijel díly z auta,tak jestli je ok vačka na pravé straně.A ještě co se týče spotřeby vozu,tak vzduchem chlazené motory jsou všeobecně náchylně k vyšší spotřebě paliva,oleje.Ale tohle byl opravdu "zázrak" .Mějte se
28.08.2012 | 10:10:34 | antirumun | 10.224.96.* Reagovat
Hmmm, tak to ¨ste měl asi pěknou smůlu. Možná jej vyrobili v pátek odpoledne Ale Vámi uváděné důvody pro zatracení Oltcita chápu.
01.07.2005 | 14:23:39 | WVKiller Reagovat