Auto jako model celkově vyvinuté citroënem se mi líbilo, kastle působí jednoduchým dojmem, má ale řadu neotřelých detailů. Bomba je však hlavně vnitřek-přední sedadla svým pohodlím, tvarováním a výškou opěrek patří k tomu nejlepšímu co sem u malých aut zažil, tuplem na svou dobu.. Palubovka nevypadá lacině, navíc má boží tvarování ovládacích prvků-futuristické kužely za jednoramenným volantem jsou po chvilce návyku velmi pohodlné.
Ostatně celý interiér svým bohatým čalouněním a dobrou výbavou působí útulně - první favority byly proti tomu absolutní ubožáci, stačíporovnat výplně dveří, nebo potah sedadel. Kapitola sama pro sebe je pak i motor a podvozek.
Promyšlenější pérování než torzní tyče snad nikdo nevynalezl.
P.S. kdo neví jakou údržbu (nebylo ji mnoho)to auto chtělo tak ať nenadává.
Oltcita jsem měl taky: maximální spokojenost. Jen škoda absence posilovače brzd a extrémně hořlavých materiálů v interiéru. (stačil popel z cigarety a bylo obtížné zvětšující se vypálený otvor zhasit
Komentáře uživatelů k recenzi Oltcit Club
Oltcita jsem měl taky: maximální spokojenost. Jen škoda absence posilovače brzd a extrémně hořlavých materiálů v interiéru. (stačil popel z cigarety a bylo obtížné zvětšující se vypálený otvor zhasit
01.07.2005 | 14:11:19 | Dracula Reagovat