Odchazely predni cepy kazdych 15000 km, po 30 tis.km odesly postupne vsechny loziska na kolech, co dva roky vyfuk a v 65000 km spojka.
Po 6 letech zacala prokvetat karoserie, takze jsem se toho suntu zbavil.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Protoze za komousu moc aut bez poradniku nebylo, sahnul jsem po Oltcitu v domneni, ze francouzi si hlidaji vyrobu - chyba lavky.
Nektere dily byly original francouzske a ty celkem vydrzely, zbytek - skoda mluvit.
Ale zase nikdy jsem netrcel nikde na ceste, kazda zavada se ohlasovala dost dopredu a to jsem s nim jednou delal i Bulharsko. Tam to konecne jelo. Vzduchem chlazeny motor se u nas nikdy poradne nezahral. A na rozdil od skodovek nastartoval i pri minus 30 st.Celsia.
Komentáře uživatelů k recenzi Oltcit Club
voe
jak by se sem dostal francouz?
Za komancu se sem francouzu dovazelo pomerne dost. Laskave si nejdriv dopln vedomosti a pak kecej voe
06.02.2007 | 10:58:00 | reihensechszylinder Reagovat
francúzkej rumun
OLTCITroen - veď to mal aj v názve - vole.
06.10.2006 | 14:16:53 | Reagovat
Sice rumunskej ale v licenci citroenu VOLE
25.08.2006 | 18:52:58 | Reagovat
?????????????,
kde by se tu vzal za komančů francouz?Olcit je rumunskej vole
19.07.2006 | 19:24:59 | pavel Reagovat