Všechno spotřební materiál z důvodu zanedbané péče předcházejících 5 majitelů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Moje první auto cena 8 000 Kč. - Pohodlné - zvlášť v Praze na dlažebních kostkách vás pohoupá(sedačky, pérování). Pozor v zatáčkách se naklání (těžiště vysoko) - Spotřeba 6,3 l mimo Prahu, ve městě to raději nepočítám. - na tak malé auto velký kufr po sklopení sedaček (převezl jsem i pračku) - spolehlivé závady jsou čitelné a dopředu se ohlašují. Cesta do Tater a zpět 2000 km bez problémů - živé běžně po dálnici 120 - 130 Km/hod. - musíte si zvyknout na ruční sytič. - ceny náhradních dílů bezkonkurenční. Kontakt do rozdělovače stojí 8 Kč.
Vlastním tiež jedneho z hore uvedených takto ma druhého obydvaja spokojný aj ked ja už pokukujem po niečom novšom ale za ten čas čo ho mám nebol problém s níčím občasne opravy ako konrola oleja a podobne to hej ale od výmeny do vimeny sa strati možno 3 dcl oleja používam už sintetiku 5w50 kvoli lepším šartom v zime a lepšiej viskozite v lete najnovšie namontované bezkontaktne počitačom riadene zapalovanie zvišilo vykon a tah a znižilo spotrebu meral som hu sistémom plna plna a priemerna spotreba 5,5L/100km vačkové hriadele poriešene čo je slab pata motora robia ich zo slabeho materialu ale po našom zasahu prežiju motor, vyriešený aj porblem s hnitim prahov ktoré su tam neni od výroby a je tam iba guma na spodu dvery vyrobene prahy z pozinkovaného plechu vyplnene montážnou penou a zlicované z kasnou auto posoby pevnejšie, zadne lemy vyriešené tiež vyrobené kvalitnejšie podblatniky zatmelene kaučikom a v predu vyrobene podblatniky ktroé tamod vyroby tiež niesu takže prehrdzavenie predných blatníkov nehrozi, toto leto sa tam skusi ešte pajcnuť system vstrekovania beznínu 4 bod všetko už prichystané čaka s alen an riadiacu jendotku očakavane zlepšenie akceleracie a uspori benzínu odhadované na 4,9-5,2 L/100km inak pre zniženei spotreby je halvne mať dobre nastavený rozdelovač v mojom pripade to odpada kedže to riadi už mikroprocesor na ktoromsi viem nastaviť komplet mapu zapalovania poda otáčok podtlaku a teploty a v druhom rade čistota karburatora trisky vzdušniky a tak nieje na škodu pretriskovať aj prvý stupen na mierne chudobnejšiu zmes odskušane jazdim na tom už dva roky a pokles vykonu zanedbatelny zato spotreba viditelne nižšia takže auto dobre len sa treba vedieť s tým pohrať a vychytať muchy ktore rumuni nedotiahli do konca čo ale ovšem nebrani aby ste si ich vy nedotiahli k dokonalosti :)
za fačko bych možná měnil .. a obětoval komfort atd ale za škodárnu (120/130atd) nikdy .. a na dálnici i 140 a víc vpohodě a mladá spokojeně spinkala na zadním sedadle - takže žádná strašná vibrace nebo hluk.. (ten auťák chce pořád zrychlovat - kolik vytáhne jsem ještě nezjistil - vždy jsem musel odbočovat nebo tak=)) jo a jelo nás i 6 a ve 130 uplna pohodicka a luxus .. =)) .. jediná závada - odešel zámek řidiče (když jsem stím moc fláknul) jinak bezproblémové auto .. nikdy mě nenechalo ve štichu - maximalní spoleh =)
Komentáře uživatelů k recenzi Oltcit Club
potvrdzujem
Vlastním tiež jedneho z hore uvedených takto ma druhého obydvaja spokojný aj ked ja už pokukujem po niečom novšom ale za ten čas čo ho mám nebol problém s níčím občasne opravy ako konrola oleja a podobne to hej ale od výmeny do vimeny sa strati možno 3 dcl oleja používam už sintetiku 5w50 kvoli lepším šartom v zime a lepšiej viskozite v lete najnovšie namontované bezkontaktne počitačom riadene zapalovanie zvišilo vykon a tah a znižilo spotrebu meral som hu sistémom plna plna a priemerna spotreba 5,5L/100km vačkové hriadele poriešene čo je slab pata motora robia ich zo slabeho materialu ale po našom zasahu prežiju motor, vyriešený aj porblem s hnitim prahov ktoré su tam neni od výroby a je tam iba guma na spodu dvery vyrobene prahy z pozinkovaného plechu vyplnene montážnou penou a zlicované z kasnou auto posoby pevnejšie, zadne lemy vyriešené tiež vyrobené kvalitnejšie podblatniky zatmelene kaučikom a v predu vyrobene podblatniky ktroé tamod vyroby tiež niesu takže prehrdzavenie predných blatníkov nehrozi, toto leto sa tam skusi ešte pajcnuť system vstrekovania beznínu 4 bod všetko už prichystané čaka s alen an riadiacu jendotku očakavane zlepšenie akceleracie a uspori benzínu odhadované na 4,9-5,2 L/100km inak pre zniženei spotreby je halvne mať dobre nastavený rozdelovač v mojom pripade to odpada kedže to riadi už mikroprocesor na ktoromsi viem nastaviť komplet mapu zapalovania poda otáčok podtlaku a teploty a v druhom rade čistota karburatora trisky vzdušniky a tak nieje na škodu pretriskovať aj prvý stupen na mierne chudobnejšiu zmes odskušane jazdim na tom už dva roky a pokles vykonu zanedbatelny zato spotreba viditelne nižšia takže auto dobre len sa treba vedieť s tým pohrať a vychytať muchy ktore rumuni nedotiahli do konca čo ale ovšem nebrani aby ste si ich vy nedotiahli k dokonalosti :)
03.06.2011 | 19:28:26 | Metue Reagovat
pohodlné?
oproti škode 120/130 to pohodlné je, taktiež aj tá hlučnosť v porovnaní so 120/130 je na mieste, tá spotreba 6,3l/100 km to je asi žart,
27.02.2006 | 21:16:15 | Reagovat
super kára
za fačko bych možná měnil .. a obětoval komfort atd ale za škodárnu (120/130atd) nikdy .. a na dálnici i 140 a víc vpohodě a mladá spokojeně spinkala na zadním sedadle - takže žádná strašná vibrace nebo hluk.. (ten auťák chce pořád zrychlovat - kolik vytáhne jsem ještě nezjistil - vždy jsem musel odbočovat nebo tak=)) jo a jelo nás i 6 a ve 130 uplna pohodicka a luxus .. =)) .. jediná závada - odešel zámek řidiče (když jsem stím moc fláknul) jinak bezproblémové auto .. nikdy mě nenechalo ve štichu - maximalní spoleh =)
05.02.2006 | 19:00:04 | Martin Reagovat
Hrozná šunka,když potřebuje rekonstrukci při 50000km.A svižně po dálnici 120-130?????To je snad špatný vtip, ne??
22.04.2005 | 21:52:45 | Golfis Reagovat