Rok výroby:2000Typ motoru:2.0 DTIStav km při koupi:111 000 kmStav km nyní:138 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:1. 9. 2006
Krátce po koupi se začala z motoru přenášet v pravotočivé zatáčce vibrace do řízení. Nakonec v servisu zjistili, že je třeba vyměnit silenbloky motoru. Jaké to bylo překvapení, že v této verzi s automatem tam jsou 4!
Dále odešel ventil u turba, ale nechal jsem ho vyměnit za ventil z Pasatu a šlape jako hodinky. Jinak se měnilo vše co je adekvátní ke stáří vozu, jako jsou žhavící svíčky, filtry atd.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem vyměnil, protože máme velkého psa a potřeboval jsem kombíka. Další podmínkou byla automatická převodovka, protože manželka neumí s manuálem jezdit. V této cenové kategorii to byla ideální volba.
S autem jsem v globálu velmi spokojen. Motor 2.0 DTI v kombinaci s automatem sice není pro "závodní" ježdění nejideálnější, ale disponuje slušnou dynamikou. Tlačítko SPORT na řadící páce umožní motoru podřadit a vytočit do nejvyšších otáček, takže předjíždění je mnohem snadnější a ztrácí se lenost dieslu. Jediné co musím tomuto motoru vytknout je jeho hlučnost, která je v kabině vyšší hlavně při vyšších otáčkách (ve srovnání s jinými diesly v této třídě).
Spotřeba se pohybuje v rozmezí 6.5 - 9.0 litrů nafty, opravdu hodně záleží jak s tím člověk jezdí. Při klidné jízdě mimo město slušných 6.5 litrů, když jezdím sportovněji a hodně točím motor + krátké trasy se studeným motorem + zapnutá klimatizace je spotřeba blízko 9.0 litrům.
Jízdní vlastnosti jsou výborné a s kvalitním obutím auto sedí a dobře zvládá nerovnosti vozovky.
V interiéru se pomalu začíná ozývat různé drnčení uvolněných částí plastu, ale je to zatím minimum. Zpracování interiéru odpovídá době a třídě auta.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra