Rok výroby:2004Typ motoru:2.0 DTiStav km při koupi:121 000 kmStav km nyní:147 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 1. 2011
Neustále se kazila elektronika. Převodovka vydržela do 130000, pak musela na repas. V tu samou dobu přestaly fungovat parkovací senzory a bylo nutné vyměnit chladič pro klimatizaci.
13500 - čištění EGR ventilu
Ve 145000 "umřelo" dálkové ovládání centrálního zamykání.
V zimě mělo auto problém se startováním - když byly velké mrazy (-10), chytlo po cca 10 sekundách, nebo na druhý pokus, a automaticky se vypnulo ESP. Za jízdy se občas rozsvěcovala kontrolka poruchy (společná pro motor i převodovku), která někdy zhasla, někdy zůstala svítít. Diagnostika vždy ukazovala chybu "zkrat žhavení", s níž si nikdo nedokázal poradit.
Cca od 145000 km občas blikala kontrolka tlaku oleje (na volnoběh), což je podle manuálu normální, ale stejně to trochu znervózňovalo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
I přes časté chyby elektroniky jsem byl s autem celkem spokojený. Díky 6 airbagům a pevné konstrukci jsem se cítil bezpečně. Motor byl spolehlivý a neměl velkou spotřebu. Automatická převodovka fungovala dobře, i když občas trochu "trhala". Nicméně sportovní režim nebyl vyladěn pro dieselový motor, a i při normální jízdě byly rozjezdy dost líné. Kožený interiér s měkčenými plasty byl vyhovující. Vpředu i vzadu bylo dost místa. Přední sedadla byla vyhřívaná. Kufr nebyl nijak velký, ale středně velký kočárek do něj vlezl, když se sundaly kolečka.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Aka bola zavada zleho startu v zime? Vyriesili ste ju ? Aj mne to zle startuje, ked je velky mraz. Dakujem.
09.01.2011 | 17:31:55 | astra Reagovat
Dálkové centrální zamykání ti neumřelo-vyměň si baterii v klíčku
03.01.2011 | 22:20:06 | Reagovat