Rok výroby:2008Typ motoru:1.6 benzínStav km při koupi:3 kmStav km nyní:2 100 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,6 l/100 kmVloženo:8. 5. 2008
Předchozí auto:Škoda Fabia 1.4 sedanSaab Felicia 1.3 aj.
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
ASTRA sedan dosud neměla žádnou poruchu. Koupil jsem ji 3.3.2008.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor Twinport ECOTEC o zdvihovém objemu 1598ccm má max. výkon 85 kW při 6000ot/min a max. točivý moment 155Nm při 4000ot/min. Spotřeba ve městě 8,7l/100km, kombinovaná 6,5l/100km, mimo město 5,2l/100km. Při ustálené rychlosti 100km/h si vezme 5l/100km.
Sekvenční převodovka EASYTRONIC snížila spotřebu o 0,2l/100km na uvedené hodnoty. 1 elektromotor ovládá spojku, druhý převodovku. Je možné přepnout na manuál. Tlačítkem Sport se zapíná zvýšená akcelerace.
Brzdy jsou na mne moc "jedovaté", ale dá se na to zvyknout. V provedení Enjoy je komfort solidní, ale přesto jsem vzal navíc sadu Enjoy plus (nastavení sedadla řidiče v 6 směrech, elektronická klimatizace, tříramenný volant v kůži s ovládáním radia a palubního počítače aj.) Další doplňky zpříjemňují jízdu: dešťový senzor, elektrochromatické vnitřní zrcátko. Za přední mlhovky se připlácí 5500Kč, za palubní počítač 7000Kč.
ASTRA drží výborně stopu v zatáčkách. Objem kufru 490l potěší.
Měl bych dotaz na nízké otáčky motoru. Procesor řadí na nižší převodový stupeň až když klesnou otáčky na cca 1200ot/min. Zdá se mi to pozdě. Nechtělo by to přeprogramovat procesor EASYTRONICU?
Zdravím. Převodovka ve Vašem voze je obdobná, jako u renaultů. S touto převodovkou mám naježděno 33 tis. km. Doba přeřazení záleží na Vaší noze na plynu. Jedete li plynule, pak se řadí dříve nahoru a později dolů. Sešlápnete li plyn razantněji, řadí nahoru třeba až v 6 tis. otáčkách a dolů i při 4 tis. otáčkách. Je adaptabilní. Vyzkoušejte to.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Převodovka easytronic
Zdravím. Převodovka ve Vašem voze je obdobná, jako u renaultů. S touto převodovkou mám naježděno 33 tis. km. Doba přeřazení záleží na Vaší noze na plynu. Jedete li plynule, pak se řadí dříve nahoru a později dolů. Sešlápnete li plyn razantněji, řadí nahoru třeba až v 6 tis. otáčkách a dolů i při 4 tis. otáčkách. Je adaptabilní. Vyzkoušejte to.
08.05.2008 | 19:19:09 | Letitý fanda aut Reagovat