Rok výroby:1999Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:116 000 kmStav km nyní:138 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:10. 4. 2006
Během půlročního provozu mi akorát přestal fungovat větrák na první tři stupně, na čtvrtý stupeň funguje. Záhada :).
Jinak absolutně bez nejmenších problémů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsem nadmíru spokojen, je lehce natuněné od Steinmetzu, takže nadělám i trochu parády, dobře sedí na silnici, je pěkně tiché, má velký zavazadlový prostor, po sklopení zadních sedadel se do kufru dá nacpat snad cokoliv :) Geniální je možnost sklopení opěrky mezi zadními sedadly a tím vytvoření otvoru pro převoz delších hubených předmětů v kufru (lyže) bez potřeby sklápět sedadla. Jezdil jsem letos s autem celou zimu (Krkonoše, Šumava, Krušné Hory) a jedinkrát jsem nemusel nandávat řetězy (pneu Firestone Winterstone 195/60), auto krásně drží.
Trochu se mi nelíbí spotřeba (průměr 8-9 l/100 km), zítra si přebírám auto po přestavbě na sekvenční LPG, tak uvidíme. Zrychlení při nižších otáčkách (hlavně na 2.stupeň) je taky slabší. Jinak naprostá spokojenost!
Ten ventilátor může být předřadný odpor. Tady jsou příspěvky z jednoho fóra: - Díky všem za rady a návod...včera jsem psal do autorizovaného servisu Opel v Ústí nad Labem jejich odpověď zněla, že by předřadný odpor stál cca 1400,- Kč..jen nevím, zda samotný nebo s montáží....ale i tak se mi to zdá hodně, uvážím-li že v Mototechně mi nabízeli předřadný odpor na Felicii za 150,- Kč a ještě jsem byl upozorněn, že se to lidem zdá moc peněz a tak raději ventilátor nechají běžet na maximum.... -Měl jsem stejný problém s ventilátorem, že fungoval pouze na čtvrtý supeň. Zjistil jsem že mám na předřadných odporech spálenou tepelnou pojistku. Zjistíš to tak, že ji vyřadíš propojením krátkým drátkem. Ta pojistka je váleček průměru asi 3 mm a délky 1 cm umístěný přímo na předřazených odporech a je na ní uvedena teplota, já měl 216°C. Tu pojistku jsem sehnal u opraváře domácích elektrospotřebičů asi za 20,- Kč, prý se používá v žehličkách. V horším případě máš spálené vinutí předřadných odporů a musíš je vyměnit. Starší se dají sehnat od 500,- Kč.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Ten ventilátor může být předřadný odpor.
Tady jsou příspěvky z jednoho fóra:
- Díky všem za rady a návod...včera jsem psal do autorizovaného servisu Opel v Ústí nad Labem jejich odpověď zněla, že by předřadný odpor stál cca 1400,- Kč..jen nevím, zda samotný nebo s montáží....ale i tak se mi to zdá hodně, uvážím-li že v Mototechně mi nabízeli předřadný odpor na Felicii za 150,- Kč a ještě jsem byl upozorněn, že se to lidem zdá moc peněz a tak raději ventilátor nechají běžet na maximum....
-Měl jsem stejný problém s ventilátorem, že fungoval pouze na čtvrtý supeň. Zjistil jsem že mám na předřadných odporech spálenou tepelnou pojistku. Zjistíš to tak, že ji vyřadíš propojením krátkým drátkem. Ta pojistka je váleček průměru asi 3 mm a délky 1 cm umístěný přímo na předřazených odporech a je na ní uvedena teplota, já měl 216°C. Tu pojistku jsem sehnal u opraváře domácích elektrospotřebičů asi za 20,- Kč, prý se používá v žehličkách. V horším případě máš spálené vinutí předřadných odporů a musíš je vyměnit. Starší se dají sehnat od 500,- Kč.
10.04.2006 | 12:28:52 | RRAAFF Reagovat