Rok výroby:1997Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:131 705 kmStav km nyní:184 383 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,63 l/100 kmVloženo:14. 2. 2007
Běžné provozní opravy - výměna tlumičů, brzdy, rozvody.
Jen minulou zimu jsem natankoval "kvalitní" benzín při těch velkých mrazech a 2 dny mi pak vyndavali led ze vstřiků (podle sdělení techniků).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za ty peníze příjemné rodinné auto. Motor odpovídá vozidlu. Jede to s ním slušně. Pokud chci předjíždět, tak bez velikých problémů. Pěkný zátah už odspodu. Pokud chci jezdit rychle - jdu přes 3tis. ot a motor je okamžitě živější. Dostatek výkonu (74kW) - takže ani na dálnici nejde spotřeba moc nahoru. Zahrádka nebo vlek přidají tak 0.7l. Dlouhodobá spotřeba 7,63 (50%město). Manželka jezdí cca o 0,5l míň než já (má lehčí nohu) Jediná výtka k motoru: rád žere olej. Je třeba to hlídat. Prý je to ale nemoc tohoto motoru. Mezi výměnami oleje, tam klidně naleju i 2l (pořád v normě dle návodu)
Pohodlí: V tomhle autíčku mne přestaly na dálkách bolet záda. Ve Fordu jsem trpěl jako zvíře. Dost veliký problém je v létě auto vyvětrat. Šíbr moc nepomůže - buď dělá kravál nebo nepoznám, že je otevřený. Vzadu je to ještě horší. Příští auto bude mít určitě klimu!
Vnitřní prostor: Vcelku dost místa všude (vpředu i vzadu). Známý se 195cm si vzadu pochvaloval, že se nemlátí o střechu. Zadní sedadlo dělené + loketní opěrka s otvorem pro lyže. Po sklopení sedaček vznikne cca 170cm rovné plochy (hezky se tam spí). V kombinaci se síťkou vznikne slušný stěhovák. Síťka jde dát za přední i zadní sedačky - dle libosti.
Ovládání: Trochu měkčí v zatáčkách (dá se na to zvyknout). Výborný posilovač. Uvítal bych seřiditelný volant. Perfektní výhled z auta - vpřed i vzad. Opravdu si s ním troufnu zacovat do jakékoliv mezery.
Koroze: trochu bolest, ale není to tak tragické, jak je tento model popisován. Lehce reznou 5. dveře + šrámy z parkovišť na dveřích. Jinak bez problémů.
Pokud bych nechtěl naftu (té se u zančky Opel opravdu bojím), tak bych šel do Astry G nebo Vectry B (pochopitelně kombík).
Dost mechaniků mne zrazovalo kvůli poruchovosti dieslových motorů. Navíc i dost slabý výkon. Známý měl stejný typ jako já ale s D. Do 1/2 roku měnil čerpadlo :-(. Neříkám to jako dogm, ale těch špatných názorů jsem slyšel dost.
díky za přínosnou recenzi,také uvažuji o koupi tohoto auta,zrovna mam možnost jedno kopit,ale je to nafta,co jste měl na mysli tim ze se nafty u teto značky bojite?
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
nafta v Oplu
Dost mechaniků mne zrazovalo kvůli poruchovosti dieslových motorů. Navíc i dost slabý výkon. Známý měl stejný typ jako já ale s D. Do 1/2 roku měnil čerpadlo :-(. Neříkám to jako dogm, ale těch špatných názorů jsem slyšel dost.
27.06.2007 | 23:06:08 | Pavel Reagovat
díky za přínosnou recenzi,také uvažuji o koupi tohoto auta,zrovna mam možnost jedno kopit,ale je to nafta,co jste měl na mysli tim ze se nafty u teto značky bojite?
11.05.2007 | 20:36:45 | bob Reagovat