Recenze Opel Astra 1,7Dti
“Nespolehlivé, poruchové.”

Autor recenze: VST (54 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:1,7 X17DTL Stav km při koupi:145 000 km Stav km nyní:205 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 7,2 l/100 km Vloženo: 25. 7. 2009

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

V životě jsem vlastnil asi 5 značek osobních automobilů. tou poslední byl Opel Astra 1,7 Dti Van. Mohu konstatovat, že to byla nejhorší značka ze všech. Během ujetí cca 50 tis. km, se vyskytlo tolik závad, že tomu nemohu ani věřit. Nyní ho budu muset asi dát do šrotu, protože bych se nedoplatil. Odešlo vstřikovací čerpadlo, nebo jeho řídící jednotka. Nejhlavnější závady byly a jsou i nadále :
- porucha vstřiků paliva
- žhavící svíčky / nenastartovaly motor /
- spínací relé žhavení / schořelo /
- vstřikovací čerpadlo
- tachomet / rychloměr si dělá co chce, nepravidelně /
- spínací skříňka / rozsypala se uvnitř /
- výškově nastavitelné světlomety / motorky /
- praskání žárovek H7 i H1 / 1 x měsíčně /
- dálkové ovládání zámku dveří
- teleskopy zadních 5. dveří
- plastové podběhy P a Z / samovolně odpadly /
- ztráta předního nárazníku
- porucha stíračů / hřídel čepů zoxidoval a přestal se točit /
- atd.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Horší značku automobilu již ve světě nenajdete. Nikomu ji nedoporučuji, hlavně s dieslovým motorem 1,7 Dti.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra

Vložit komentář

Zla kupa

Ja mám na Astre 1,7 DTi, r.v. 2000 najazdenych 275 000 a jedine co som na motore menil boli rozvody a daval som nove zhavice. Nie zeby tie stare nefungovali, len pre istotu. A okrem toho len menim olej. Takze to co tu popisuje mi pride, ze kupil vrak, o ktorom ho niekto presvedcil, ze je nove. Jednoducho zla kupa.

17.10.2015 | 15:54:39 | hyperchaos  | 78.141.116.* Reagovat

OPEL X17DTL MODEL 1999.

Mám opla této značky a nikde není napsný,že automobil musí jezdit 20 let bez poruchy.
Vše závisí na tom,jak se o vozidlo starám.
Né jenom sednout a jedu kde potřebuji.
Měnil jsem čerpadlo vstřikovací po 250 000 km.
Kompletní repas,včetně vstřikovacích trysek.
Dnes ráno jsem startoval při mínus deseti a motor naskočil na drc.Nemám žádné výhrady.Co se týká rychloměru,že si dělá co chce.Normální reakce na špatné přední levé ložisko.
To totiž snímá rychlost včetně stavu ujetých kilometrů a snímá to přes ABS.Normální věc.Za sedm let co mám astru jsem měnil třikrát H7 a dálkovou žárovku,ještě ani jednou.Co se týká spotřeby,jde pouze jen o styl jízdy.
Pokud chci auto rychlejší volím sportovní verzi.
Pokud chci auto aby mě někam dovezlo,nepotřebuji nároky.Takovou spotřebu jsem nemělm ani já,před poruchou vstřikovacího čerpadla.V zimě maximálně 6.5 litrů nafty.Teď mám spotřebu 5.l nafty.Auto je taky původně po havárii a stavitelné motorky které nastavují světla nemám problém doposud.Jen jeden motorek měl problém a podařilo se mě ho opravit doma před sedmy lety.Nárazník mě neupadnul ani jednou.Se stíračema jsem neměl ještě ani jednou problém.Žhaviče pokud nenastartují motor je problém ve žhavičích.Není problém je vyměnit za nové cc200 jeden.Lépe změřit multimetrem na odpor,musí vykazovat nulu a hlavně odpojit vodiče k žhavícím svíčkám. Žádná koroze na karosérii atd.S.em tam je dobré promazat i zámky či spínací skříňku aby to nešlo všechno na sucho.Včem vidím výhody u tohoto auta jsou ty,spoustu oprav si můžu dělat doma.Výměna turba a zmiňované díly které jsem již uvedl.Abych nezapoměl na rozvody včetně kladek.Jinak neznám žádné auto na světě které by jezdilo absolutně bez poruchy!Mám rád svého OPLA.

08.12.2012 | 22:15:04 | Ladislav  | 85.70.12.* Reagovat

Jseš kokot co si koupil ojetou a stočenou sračku aješ tě bouranou.Určitě si ušetřil,vidíš jak.Ten motor startuje i bez žhavení,je to dti-ale nesmí mít najeto milion.atd.Velmi neobjektivní recenze!!!!

10.06.2010 | 21:52:41 |  Reagovat

kúpil si zle

mám opel astra 1,7dti už 5 rokov ,auto štartuje z 9 ročnou pôvodnou autobatériou aj pri -15,od výmeny oleja do výmeny donho nedolejem viac ako 1dcl,iba jazdím a o nič sa nestarám. ked som ho kúpil malo 77000km na tachometri a 4 roky. teraz ma najazdené cca 133000km. zatial jediná chyba bola oprava štartéra za 120euro.som toho názoru že si kúpil auto s vela najazdenymi a vela stočenými km. vinu hladaj sam u seba a nie v automobilke opel.

09.03.2010 | 21:29:35 | magor12 Reagovat

smůla

s 99% si recenzent koupil dovezené auto tipoval bych to na itálii, no a tak to dopadne když chce člověk ušetřit, dieselový van si nikdo nekoupí na pojížďky ve městě, navíc podle závad jako upadnutý nárazník a podběhy je to auto na 90% bouračka tomu by seděly i závady jako poruchy tachometru a podobně..holt smůla...stejně jak si nekdo myslí že kupuje od firmy čtyry roky starou dieselovou octavii a věří že má 92000, i když nemá servisku, protože ji"nekdo ztratil"...pak to nechá dát na diagnostiku a tomu co vytáhnou z řídící jednotky se diví až se hory zelenají....co naplat....

05.08.2009 | 20:41:00 | drahosch Reagovat

Niekto kto si myslí že si kúpil auto so 145.000km a pritom bolo stočené z 300.000km-to potom nemože písať objektívnu recenziu. Ja mám ojazdeného Opla/2.0DTI/ 2roky/kúpil som ho s podstiv.101.000km,urobil som na nom 60.000km a menil som iba olej ,fitre a dva krát žiarovku.

04.08.2009 | 16:56:06 | Spokojný Reagovat

Mám najeto 140000 km a motor(1,9 benzín) neví co je porucha,spotřeba oleje 0,benzínu 7,5l .Proč bych si měl kupovat nafťáka??? Ne díky sazomet nechci, mám rád ticho.

31.07.2009 | 21:40:56 | Japan Reagovat

Nedivím se

Dosti často se lidi diví, když někdo jezdí v autech střední třídy s benzinovými motory 2,0 / 2.5 / 3.0...šmarjá to to musí žrát....no a co. Raději jezdit za 10L v bez poruchovém voze, než v takovým poddimenzovanýn nafťákem. Kdyby jste si lidi nekupovali furt ty naftové auta alá 1.4 - 1.7 tdi, tak nemáte takové problémy. Ten výčet závad jakýkoliv benzínový motor v tomto km proběhu nemůže znát, ať je to Toyota či Logan.

29.07.2009 | 22:27:38 | Pavel Reagovat

Galerista

Svezte se v 6 hrncový Vectře GTS a pochopíte proč automobilky vyrábějí různé řady... To co jsi vyjmenoval jsou závady, které se ti normálně za 50000km je těžko objeví... Taková vyhoněná Multicara. 1.7D si koupí jenom blázen, to je všeobecně jasný...

29.07.2009 | 18:48:17 |  Reagovat

Japan: No sice to Opel neomlouvá, měl si to více pohlídat, ale Movano není Opel (technikou) ale Renault, stejně tak Nissan Primastar? . Tyto vozy se vyráběli ve spoluprácí a vše je Renault (motor, brzdy, elektrika...). Opel si tam montuje jen svá rádia a pár maličkostí. Stejně tomu tak je u toho Nissanu (tím teda nechci osočovat Renault z nekvality, neznám ty auta moc).
Jinak ta astra je koukám Van, tak to už může bude vylítaný krám s najetýma km jak uváděl 07, který lítal někde ve firmách a kašlalo se na něj.
Ostatně já si na Opel stěžovat nemohu, 12let stará Vectra a vše funguje (klima, elektrika, motor....). Nelze soudit dle jednoho kusu, navíc s kdovíjakou historií.

29.07.2009 | 08:46:16 | LK Reagovat

Stará šunka

Kúpil si starú šunku s odjazdenými min. 300.000 km.R.v.2000 a Van diesel je kombinácia na cca 50.000 km/rok.Ak si to spočítaš zistíš,že môj počiatočný odhad je ešte optimistický.Osobne som vlastnil G Astru a do 200.000 km /okrem výfuku/ bez väčších problémov.Potom som to strelil.

29.07.2009 | 07:30:54 | 07 Reagovat

k čertu s ním

Alespoň je jasné proč tato "automobilka" krachuje.Od Oplu jsem jezdil sice jen s Movanem ale to byl děs.Jediné co bylo excelelentní byly brzdy,jinak katastrofa,vrchol byl když se rozpadl motor.Starý Adam se obrací v hrobě.

28.07.2009 | 21:30:59 | Japan Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Opel Astra