Rok výroby:2002Typ motoru:1600Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:84 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,9 l/100 kmVloženo:25. 9. 2005
Značíná spotřeba oleje cca 2L na 100km, kolísavé otáčky motoru, neustálé drobné poruchy motoru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem moc spokojen nejsem, motory Opel tedy vyrábět moc neumí, osobně bych toto auto nikomu nedoporučoval. Jinak pohodlné auto, celkem slušně sedí na silnici, ale nemám k němu již důvěru. Stále se na voze něco řeší, člověka to unavuje a otravuje, různé cukání motoru a nejhorší je ta spotřeba oleje.
Opel už bych si osobně nikdy nekoupil, ztratil jsem k němu důvěru za ty peníze jsem čekal více.
chcel som sa spyatat mam opel astra h 1.7cdti.a mam taky probleem ked idem dlhsie po dialnici tak pri 3000 ot.zacne auto dusit.obmedzi sa vikona nejde nad 3000 otacook. a rozsvieti sa mi kontrolka poruchy v servise mi nevedele piradit vimenil som palivovi filter a stale to robi dakujem vam vopred
07.01.2015 | 23:31:57 | majo
| 178.41.209.*Reagovat
RE: moze mi niekto poradit ?
Auto (řídící jednotka) se ti "omezením výkonu" hodí do tzv. nouzového režimu,při vámi popisované jízdě to často bývá regulátor tlaku turba,ale může to být jakýkoliv snímač nebo čidlo.Stačí po zkušební jízdě a následné rozsvícení kontrolky napíchnout auto na diagnostiku a ta by měla načíst konkrétní chybu.
08.01.2015 | 06:51:12 | pavel e36
| 37.48.35.*Reagovat
může mi někdo poradit?
Dobrý den všimla jsem si že pár z Vás rozumí Opelu Astra Caravan 1,6 16V mám dotaz též mám toto auto ale mám s ním problém auto sice nastartuje ale už se nerozjede nemá tah ani sílu když zařadím rychlost a chci se rozjet začne se dusit a pak jen poposkakuje po intenzivním sešlapování plynu ale nerozjede se můžete mi poradit?Upozornuji že do servisu nedojedu.Děkuji
07.03.2013 | 08:26:13 | pavla
| 46.23.54.*Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
To je těžký radit takhle přes internet, aniž by člověk viděl auto. Chce to sehnat mechanika bohužel... Stejně to auto půjde do servisu, nářadí je v servisu a bez nářadí či diagnostiky je to marný, taky to bude chtít sehnat někoho na odtah. Jinak zběžně co tomu může být? Zkontrolovat všechny kapaliny, zvuk motoru, zda-li lze protůrovat v neutrálu až k omezovači, co se line z výfuku, atd.
auto protúrovat jde bez problémů kapaliny jsou nové a v pořádku.Při protúrování se line z výfuku příšerný smrad ale nekouří to jinak děkuji za radu
07.03.2013 | 13:08:47 | pavla
| 46.23.54.*Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Hmm a nějaké změny, které se na tom dělaly za poslední dobu? Když jsou tam nové kapaliny, jako voda a olej? Auto stojí venku? Zatím mě napadá, přeskočený rozvod, malé tlaky, umírající palivové čerpadlo, rozdělovač, prostě všechno možný a to je hodně z každýho druhu a je špatný se na něco zaměřit.:D Můžou to dělat úplně všechny soustavy, palivová, vzduchová, výfuková, elektronika. Jestli je větší smrad z výfuku než obvykle, tak to může zblbnout lambdu a ta to auto nepustí do vyšších výkonů, jee tam toho může být moře, řekl bych odpojte lambdu a třeba dojedete aspoň do servisu no nevím jestli se to zadaří, jestli to nedělá lambda, tak bude elektronika v pořádku... :D
A joo, zapoměl jsem, ten motor má EGR, takže to bude v elektrice a diagnostika to ukáže, nebude to závažná závada, chce to nějakýho dobrýho mechanika, stává se to i v Octávě 1.6. To by měli umět spravit klucí čeští. :)
Žádné změny se nedělaly jen se to vyměnilo koupila jsem ho před 4 měsíci a bylo akorát po technické celou dobu jezdilo normálně a z ničeho nic se mi tohle stalo děkuji za rady lambdu skusím odpojit a uvidíme kdyžtak ho dám do servisu i když se servisama mám špatné zkušenosti.
07.03.2013 | 14:19:09 | pavla
| 46.23.54.*Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Preskoceny rozvod a poradit " turovanie" motora.
Hm, super rada....
Utekaj do servisu, to nie je vesmirna raketa, al.jednoduxy motor.
Bude to banalita. Teda, aj je 3-6.000 czk banalitou.
No asi to byla špatná rada, to byly takové všeobecné kydy. U tohodle vlastně přeskočený rozvod hrozí potkáním ventilů. Měl jsem ale pár motorů, které byly vychytané a i když by praskl rozvod, tak by se nepotkaly ventily, byl to Alfácký motor, a pak Fiaťácký z Punta. A tam byl prostě motor bez výkonu, čili bez tlaků, Takže by se auto nerozjelo jako kdyby bylo s výkonem 0,2kW, tak na utáhnutí ventilátoru. :) Jinak OPEL, to je zlatý důl pro mechaniky, často se to kazí a dobře se to spravuje a berou za to o něco vyšší částky než na Škodu. Bude to stát peníze holt to je těžký. Taková praktická rada první je třeba shánět mechanika, pokud se tedy chce člověk vyhnout autorizovaným servisům a až pak kupovat vůz a většinou s ním, nebo přes něj. Na internetu se blbě shání servis, protože většinou na internetu jsou Ti drazí, mě trvalo najít dva servisy dobré a vůbec jsem je na netu nesehnal, většinou jsou dobré rady na forech značky, případně hledat no, už mechaniků moc není a ubývá jich, ale když bude ten mechanik slušný a bude vás chtít jako stálého zákazníka, tak vám to dá do kupy určitě a rád. Já si myslím, že to poznáte podle toho jak s vámi mluví a všímat si jestli není až příliž moc obětavý, to je radějc lepší takový morous, jako nemám čas atd, Tihle jsou někdy pracovití, a rádi nadávají, tomu i rozumí si myslím a je nutné je přemlouvat, ne nevím ale v lidech člověk se hodně doví, prostě nedat na to, že vám maže med kolem pusy, to je špatně a špatně je i ten, kdo je takový flegmatik. :D
Nevím jak je to s jinými typy Opela,ale znam kluka kterej má Zafiru nechce mu startovat a byl s tím v několika servisech a nikdo mu nedokázal říct co to je at to zkoušeli jak chtěli furt nevěděli co to je a nakonec se ukázalo že má vadnej startér koupil jinej a má pokoj.Jinak Zafira si myslím že je dobrý auto.Už sem s ní měla tu čest a byla bezporuchová takže si myslím že je to u každýho auta a typu jiný.Zafiru jsem měla 2 roky než mi jí jeden debil trefil tak šikovně že už se nedala opravit škoda jí.Ale jinak vám děkuji zkusím si s tim pohrát a uvidím třeba na to přijdu co tomu je a nebudu to muset dávat do servisu.
07.03.2013 | 18:04:02 | pavla
| 46.23.54.*Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Startér, taková banalita. :D Ale myslím, že vám uvěřím, v servise to napíchnou na diagnostiku a jak to nic nenahlásí tak se na to prostě vykašlou. Oni nebudou hledat závadu, jsou placení od hodiny a to je tak 5 stovek na hodinu a kdyby to nááhodou hledali celý den a nakonec taková ptákovina a naúčtovat to vám nemůžou, protože Normohodiny a byla by to jejich blbost, že na to nepříjdou do hodiny. Takže se na to raději vykašlou, nechaj to tam stát týden před servisem a pokud si to neodtáhnete tak vás ještě upozorní, že na to nemají čas a to přemlouvání atd. no nevím. To prostě je nezájem, u některých servisů takové myšlení je, že když vám to nespraví, jste potencionální kupec nového vozu. Už se mi to stalo i na technické kontrole, tak staré auto jsem neměl a týpek řekl při 10let starém autě, tam máte tolik závad, kupte si nové. A to tam bylo jen pár slabých C a 2 nebo3 B. To bylo vše v pohodě spravitelné do 30tisíc, jako čepy ramena, brzdy atd. což se taky povedlo, né oni si myslí, že kradu a koupím si vůz za půl milionu nebo tak... :/ Jinak Zafira dobrý vůz, velký. Jak jsem říkal ten zlatý důl Opel, znamená to, že zas tak poruchové to není, ale on nemá závady jen mechanické a elektronické, ale taky i občas něco prorezne, což 3 věci mno u ostatních aut se všemi problémy to stává málokdy a když už tak zas je v něčem spolehlivější no a tento je právě takový perfektní průměr. Ten váš problém se stane opravdu zřídka...Jestli jste měla Zafiru, určitě máte někoho, kam jste jí dávala do servisu. To že řeknu, že je Opel špatný(no spíše průměrný)neznamená, že budete měnit značku, když už je někdo zvyklý na to svoje, nene to si může dovolit jen ten kdo je zoufalý, nebo ten, kdo si to auto spravuje sám...
Ano přesně tak to bylo napíchli to na diagnostiku a nic jim to nehlásilo tak už se tim nezabývali a dokonce v jednom servisu mu řekli že si má koupit jinej motor že ho má v háji přitom motor je o.k.nic mu neni jen to startování.Servis sem bohužel žádný neměla kapaliny mi měnil kamarád a jinak tomu nic nebylo,aby to muselo do servisu.Holt ne každé auto je stejné(bohužel?bohudík?)Jinak Vám děkuji za rady určitě se v autech vyznáte děkuji moc.
08.03.2013 | 08:37:45 | pavla
| 46.23.54.*Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Treba si zavolat do normalneho servisu, netreba sa bat.
Idealne do Opla, na 1000% budu vediet lepsie, co Tvojmu autu je.
Nikdy nedavaj na dobre rady spoza PC..., nech su hociako dobre mienene.
Ak by to bola nejaka atypicka porucha, s ktorousi nevedia ani v AUTORIZOVANOM SERVISE poradit..., vtedy sa ma zmysel pytat na forach.
Ale pokial sa o Tvoje auto neobtrel mechanik, tak rady nepocuvaj, lebo na 100% si lambdu sondu nevymenis sama, resp.nezistis, cidobre snima udaje.
skor to bude nieco so zapalovanim, nedava dobre iskry, je toho vela, co moze byt pokaslane.
Raz jednemu vopchali handru do vyfuku tak hlboko, ze ju nebolo vidiet.
Napriklad ja som mal podobny problem a museli mi vymenit elektronicku zapalovaciu listu ci ako sa to vola. Nova stala aj s robotou 270,- € v neautorizovanom servise. Ale ako pise Lubos, najskor nech sa na to pozrie automechanik
08.03.2013 | 22:10:08 | Axel
| 178.41.201.*Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Taky jsem se nebavil o tom, že by byla vadná lambda, ale že je to jen následek. Lambda je zapojená na konektoru a pokud se odpojí a pojede to, pak to bude jen dobře a auto může dojet do servisu po vlastní ose. Nebo sehnat kamaráda, který by to auto odtáhnul, ono už jen odtah stojí slušný penízky. Lambda to sama o sobě nebude a jestli jo, bylo by tam toho víc. Další ucpaný výfuk a taková cifra, to snad nemyslíš vážně? Ty kokso(jak to říkáváte). Je běžné, pokud víš, tak benzínové auta, pokud mají dokonalé spalování tak jim kape z výfuku (přeměněná pára) a pokud s autem popojíždíš po pár km, pravidelně a auto občas neprotáhneš, tak se stane, že ta voda tam zůstane, protože ji neodpaříš a v zimě zledovatí v tom filtru a máš taky po srandě a to znamená, že ten výfuk se ucpává častěji než si myslíš, takže s ucpaným výfukem MUSÍ mít servis už nějaké zkušenosti a musí na to přijít... Jinak ucpaný výfuk hadrem, tak ani nenastartuješ, nebo ano a hned Ti to chcípne, na to pak příjdeš že se přidusuje už v hned po startu... )
mají pravdu, v háj motor.. jede to občas na 3 válce, že? Mě se t stalo také, začalo to občasnou ztrátou tahu.. myslím, že se to stalo už původnímu majiteli a se štěstím se toho vraku zbavil.. smůla pro tebe. Já musím měnit motor, dal jsem t oauto dědovi, tak aby ještě jezdilo.. ale upřímně, Astra 2.generace je ŠIT!
Jezdím z ojetou astrou uš přes rok po prvnim majiteli najeto 150000 2 deci oleje na 1200km. Zaleží hodně na majiteli jak jezdi,ajak se stara o své auto.
Mám astru F 1,8 16Va taky začala nějak žrát olej. Těsnění pod hlavou a vanou mám měněné, netěsnost bude asi kolem ventilů. Oply rozhodně nejsou špatné auta,ale spíš tyto auta doplácejí na neochotu, výmluvy, kecy a neodbornost v řadě servisů!!!
Olej si sice veme,můj názor,je spolehlivější než škodovka. Především jako ojeté auto lepší volba.Taky záleží jaký pán takoví krám.Je levnější než ojetá škodovka.Pro mě spolehlivé auto.
mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny
ano. 1,6 16V se nepovedl. Ale to se týká 1,6 XEL. Nyní už jsou kvalitní a obecně doporučovány. Takže pokud 1,6, hledejte ty s rokem výroby od 2001 a měli byste být v poho. Ale čert nidky nespí. Nikdy nevíte, jak s tím ten před vámi jezdil. 1,4 jsou bez starosti ale musí se točit. 1,8 - ty jsou řpímo nesmrtelné, ale pod 8L na 100km se jen tak nedostanete. Snad jen 100km/h po dálnici. Dlouhá pětka umí ušetřit.
Koupil jsem si toto coupe a nechal udělat garanční prohlídku s ýměnou snad všeho což nebylo levné a na autě jsem zjistil závadu, která je jedna z těch nepříjemných. To, že auto jakoby dávkuje výkon turba, takže si připadám, že při akceleraci přichází výkon kaskádovitě. To by se dalo vydržet, ale co je hodně nepříjemné, tak to, že auto cyklicky každých 5s cukne při volnoběhu z 900 ot/m na cca 850 ot/m a okamžitě zpět na 900. Tohle cukání jsem sám řešil a nevyřešil. Dal opět do Opel servisu a prd. Nejsou schopni závadu zjistit natož opravit. Dokonce mi přehrávali software v řídící jednotce a nic. Hlavní problém těchto servisů je , že jsou to výměnkáři a o principu motoru či jiných součástí ví pramálo natož autě jako celku. Oni prostě vyměňují, ale neví... a to je škoda.. Na slovenském fóru jsem našel dalších asi 5 lidí co mají stejný problém a nikdo vyřešen... už si vážně nevím rady. Do auta chci kvůli 3000km/měsíčně dát LPG, ale bojím se , aby to cukání LPG nevadilo. ps. oleje dolívám 1l na 1200km což je jako JAWA dvoutakt a ne motor v autě za 900.000,- :-(
Mam starsi astru (1998) s timhle motorem a krome spotreby oleje 0.5L na 700km si nemuzu stezovat na nic. Auto jede jako drak, ale je potreba ho vytacet nad 2500 ot/min. Pod 2500 ot/min je motor trochu lenivy. Jest razeni je trochunepresne, ale na to jsem si uz zvykl.
Jsem moc rád, že tyto recenze existují, chtěl jsem si koupit astru 1,6 16V, ale po přečtení těchto recenzí mám jasno nechce se mi dolévat olej každý měsíc mám fiata brava 1,4 12V prý se ten motor také nepovedl, ale já za 15000 od výměny do výměny nedoleju ani kapku a to mám motor najeto 170000 motor je úplně v pohodě šlape, jak hodinky vlastně celé auto je dobré chci ho prodat k vůli stáří. Děkuji všem, kteří se podílejí se svými zkušenostmi o vozidlech, protože to, jak všichni víme není levná záležitost je to člen rodiny a má to být radost a ne starost
Mam 1.6 8 V, 55 kw a motor ma najeto 225000 km a pohoda. Takze asi s tim 16 V je to smula. Ale muj pantata ma tu 1.6 16V 74 kw,motor 150000km a bez nejmensich problemu ani s tim olejem. zdravim.
mam 1.6.16V r.v.97 motor 1,6 X16XEL, a sem s ni spokojen..takovou spotrebu jakou tu pisete nemam ani nahodou..v manualech je ze by spotreba oleje nemela prekrocit 1L na 1000km .ja na litr mam tak 1500 km...spis na co bych si stezoval tak je prevodovka..trochu nepresna ale da se zvyknout:-)
Co se týká převodovky, měl jsem také probvlmy s přesností řazení, ale dal jsem si to seřídit, oprava byla hotová za 20 minut a stálo mě to pouze 100 kč. Vyplatí se s tím zajet na seřízeni, poněvadž hrozi při nešetrném zařazení rychlosti ohnutí nebo zlomení táhla a to už by byla docela dražší sranda.
Souhlasím ! Mám ten samý motor1,6 X16XEL,a spotřeba oleje je tak1litr oleje na 800km,po dálnici 1litr na 600km.Při nastartování po delší přestávce kouří jako dýmovnice.Měnil jsem gufera na ventilech a moc to nepomohlo(skoro vůbec)cena za opravu 10000Kč. edině sehnat jiný motor a mít štěstí.Jinak jsem s autem spokojen.
Tomuto motoru se fakt vyhněte, protože ten snad vyžere olej i z převodovky. Je to návrat ke ztrátovému mazání, ale bohužel olejová nádrž má malou kapacitu. Kontrolovat měrku každé 2. tankování se rozhodně vyplatí. Navíc vzhledem k té spotřebě je rozumné nelít tam vysoce drahou syntetiku, ale jakákoliv polosyntetika 10W40 je naprosto dostačující a navíc motoru tolik nechutná. Ach jo, po zcela nezničitelné C16NZ přišla X16XEL a je po klidném spaní. Myslím si, že by měli hoši ve vývoji zapracovat na překonstruování motoru, a to hned. Nedá se spoléhat na to, že to spousta lidí ještě neví.
S tímto komentářem nemohu souhlasit.Mám astru caravan r.v.99 1,6 16v již 12 roků,koupil jsem ji z Německa s doloženou servisní historií.Nyní má najeto 220 tisíc km,po celou dobu jsem jen jednou musel nechat vyčistit ERG ventil,jinak absolutně bez problémů.Spotřeba oleje je 0,1 lit. na 1000 km,což vzhledem k nájezdu je normální.Je to o servise,když předchozí majitel neměnil každých 15 000 km olej,pak se nemůžete divit,že motor žere olej.Až budu kupovat další vůz,tak zase Opel,jak zde někdo uvádí,že škodovka má levnější servis,tak o tom bych polemizoval,je to srovnatelné.
24.04.2017 | 08:50:22 | Michal
| 176.102.145.*Reagovat
Já mám motor 1,8 16V a plná spokojenost.Tyto motory 1,6 16V jsou velmi špatné kvůli žravosti oleje,90%majitelů má s tímto motorem problémy-Vectry,Astry...mnohem lepší volba je 1,4 16V,škoda,že jste se předem neinformoval více a nekoupil jiný motor,1,6tku Opel bych nechtěl ani zadarmo.Jinak pomůže výměnu stírátek popřípadě gufer na ventilech.
Ahoj Honza ja mam Zafiru 1,6 16v 74Kw,150 000km a právě taky řeším kouřivost motoru,když jsem sundal olejovou vanu že ji přetěsním tak jsem našel emulzi (olej+voda)v bloku motoru ale jen pod 1 a 4 válcem.myslel jsem že to bude těsnění pod hlavou tak jsem ho vyměnil.To těsnění tam bylo snad od výroby uplně steřelé po skompletování s novým těsněním kouří znovu. Prosím o radu ???x16xel (nechat otlakovat hlavu vyměnit olejové zdvihátka+gufera???
Koupil jsem astru g s motorem x16xel na konci roku a jsem spokojen. Souhlasím s výše uvedeným názorem "Jaký pán takový krám". Těmto vozům se musíte opravdu věnovat, kdo na údržbu kašle, tak na to zcela jistě jednou doplatí buď přímo on a nebo majitel po něm. Proto je třeba počítat při koupi vozu s nějakou rezervou na servis, ale to se týká i ostatních značek, přeci jenom nový auto nekupujete. Já osobně kontroluji olej každých 3000 km, dřív není potřeba. Jsem schopen po okreskách jezdit za 6 l/100 km. Kolísání otáček je u těchto motorů normální, stačí jenom jednou za čas motor protočit až k omezovači. Za tu cenu s kterou se prodávají dostanete dobře vybavený vůz s dobrými jízdními vlastnosti a když ho budete udržovat, tak i spolehlivý. Proto je ale podmínkou dobře vybírat.
Hoši já mám třetí astru F a UŽ BYCH SI JI NIKDY NEKOUPIL !!! je to hrůza !! takýe : první astru jsem měl z německa 1.8 16v 85 kW za 60 000 !!! prodal jsem ji za 15 000 ! s načatým motorem a neustálým rozsvěcením kontroly motoru,a imrvére to bylo na diagnostice... hrůza !!! Kluk co jsem mu to prodal už tam koupil 3TÍ MOTOR hoši 3TÍ !!! A pořád je to na srky pak jsem měl 16 16v a za ty dva měsíce nez jsem se ji zbavil tak jsem dolíval olej !!! a ted mam třetí a to je taky 16 16v a to je ABSURDNÍ AUTO !! OLEJNIČKA !!! ale neskutečná a ten kouř..... to je jak na zapase baník x sparta .. neni nic videt ...a dalsi problem s motorem a ruznyma čidlama a cvakani motoru atd... NIKDY UŽ SI OPEL NEKOUPIM a kamos mel 1.4 tu slabší a ten se malem ukřižoval.... HOŠI NIKDY ALE NIKDY SI TO NEKUPUJTE !! to si radeji kupte horský kolo zdar a sílu
26.05.2012 | 22:41:23 | asi blazen
| 88.101.11.*Reagovat
Jeder trottel kauf die opel - říkají němci, a asi vědí proč.
Už po první zkušenosti bych se tomu obloukem vyhýbal a Ty ses nepoučil ani potřetí. Kde je chyba?
RE: Jeder trottel kauf die opel - říkají němci, a asi vědí proč.
Zprava pro vše pomluvače.Mam opla s motorem 1.6 8-my ventyl.Najeto 400 tisíc km.S olejem problém nemám 1l na 10 000 km.Pohodlny spolehlivý.Nechodím kolem auta a ne leštím každou chvily.Motor špínavy proto že vtom nevrtám ,není proč.Je to nahoda?Určite je spousta takových vozu.Chybu si skuste najst snad v samy sobě.
15.01.2013 | 17:53:52 | opel 1.6 Klasik
| 84.42.142.*Reagovat
RE: Jeder trottel kauf die opel - říkají němci, a asi vědí proč.
Souhlasím plně s posledním komentářem,máme v rodině nekolik opelů staré i novější a těm co tak na značku nadávaj mohu vzkázat že to není značkou ale majitelem. uvědomte si že skoro každej tenhle vůz má alespon 1stočen tachometr,já jsem majitelem asi 9opelů už je ani nepočítám a věřte že budou další:-) a ani jeden mne nikde nenechal stát.oba bratři mají opla rodiče astru rv.2008 16,16v moje přítelkině dostala odemne na vánoce astru f 1.4 16v najeto 290tis km a auto přede jako malé kotátko.já mám astru h caravan 1.7cdti 74kw najeto 350tis km origo turbo a motor je top a jezdí za 5,6l pracovní auto mám ast.g caravan 1,6 8v lpg najeto 250tis km a na 10tis km doleju 0,5l oleje takže ten kdo tu píše takové extremní dolivání mě přijde jako ten co opla nikdy neměl a neví o čem je řeč.mám nekolik dalších opelu víceméně jen jako koníčková záležitost a při pohledu na každého z nich mám radost že jsem volil právě tuhle značku a jsem za ni rád. pro pána předemnou mám vzkaz že kamarád má astru f combi 1.6i rv.92 kupoval ji když měla najeto 160tis se serviskou a má na ní najeto 551tis km delal 2*rozvody 2*spojku a odstavuje ji ze silnice z duvodu že se rozpadá kastle.:-( věřím že by ještě neco dala:-)mějte se.
07.02.2013 | 22:10:53 | opel
| 93.99.182.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
moze mi niekto poradit ?
chcel som sa spyatat mam opel astra h 1.7cdti.a mam taky probleem ked idem dlhsie po dialnici tak pri 3000 ot.zacne auto dusit.obmedzi sa vikona nejde nad 3000 otacook. a rozsvieti sa mi kontrolka poruchy v servise mi nevedele piradit vimenil som palivovi filter a stale to robi dakujem vam vopred
07.01.2015 | 23:31:57 | majo | 178.41.209.* Reagovat
RE: moze mi niekto poradit ?
Auto (řídící jednotka) se ti "omezením výkonu" hodí do tzv. nouzového režimu,při vámi popisované jízdě to často bývá regulátor tlaku turba,ale může to být jakýkoliv snímač nebo čidlo.Stačí po zkušební jízdě a následné rozsvícení kontrolky napíchnout auto na diagnostiku a ta by měla načíst konkrétní chybu.
08.01.2015 | 06:51:12 | pavel e36 | 37.48.35.* Reagovat
může mi někdo poradit?
Dobrý den všimla jsem si že pár z Vás rozumí Opelu Astra Caravan 1,6 16V mám dotaz též mám toto auto ale mám s ním problém auto sice nastartuje ale už se nerozjede nemá tah ani sílu když zařadím rychlost a chci se rozjet začne se dusit a pak jen poposkakuje po intenzivním sešlapování plynu ale nerozjede se můžete mi poradit?Upozornuji že do servisu nedojedu.Děkuji
07.03.2013 | 08:26:13 | pavla | 46.23.54.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
To je těžký radit takhle přes internet, aniž by člověk viděl auto. Chce to sehnat mechanika bohužel...
Stejně to auto půjde do servisu, nářadí je v servisu a bez nářadí či diagnostiky je to marný, taky to bude chtít sehnat někoho na odtah.
Jinak zběžně co tomu může být? Zkontrolovat všechny kapaliny, zvuk motoru, zda-li lze protůrovat v neutrálu až k omezovači, co se line z výfuku, atd.
07.03.2013 | 12:06:56 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
auto protúrovat jde bez problémů kapaliny jsou nové a v pořádku.Při protúrování se line z výfuku příšerný smrad ale nekouří to jinak děkuji za radu
07.03.2013 | 13:08:47 | pavla | 46.23.54.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Hmm a nějaké změny, které se na tom dělaly za poslední dobu? Když jsou tam nové kapaliny, jako voda a olej? Auto stojí venku?
Zatím mě napadá, přeskočený rozvod, malé tlaky, umírající palivové čerpadlo, rozdělovač, prostě všechno možný a to je hodně z každýho druhu a je špatný se na něco zaměřit.:D Můžou to dělat úplně všechny soustavy, palivová, vzduchová, výfuková, elektronika.
Jestli je větší smrad z výfuku než obvykle, tak to může zblbnout lambdu a ta to auto nepustí do vyšších výkonů, jee tam toho může být moře, řekl bych odpojte lambdu a třeba dojedete aspoň do servisu no nevím jestli se to zadaří, jestli to nedělá lambda, tak bude elektronika v pořádku... :D
07.03.2013 | 13:32:54 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
A joo, zapoměl jsem, ten motor má EGR, takže to bude v elektrice a diagnostika to ukáže, nebude to závažná závada, chce to nějakýho dobrýho mechanika, stává se to i v Octávě 1.6. To by měli umět spravit klucí čeští. :)
07.03.2013 | 13:48:34 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Žádné změny se nedělaly jen se to vyměnilo koupila jsem ho před 4 měsíci a bylo akorát po technické celou dobu jezdilo normálně a z ničeho nic se mi tohle stalo děkuji za rady lambdu skusím odpojit a uvidíme kdyžtak ho dám do servisu i když se servisama mám špatné zkušenosti.
07.03.2013 | 14:19:09 | pavla | 46.23.54.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Preskoceny rozvod a poradit " turovanie" motora.
Hm, super rada....
Utekaj do servisu, to nie je vesmirna raketa, al.jednoduxy motor.
Bude to banalita. Teda, aj je 3-6.000 czk banalitou.
07.03.2013 | 15:47:55 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
No asi to byla špatná rada, to byly takové všeobecné kydy. U tohodle vlastně přeskočený rozvod hrozí potkáním ventilů. Měl jsem ale pár motorů, které byly vychytané a i když by praskl rozvod, tak by se nepotkaly ventily, byl to Alfácký motor, a pak Fiaťácký z Punta. A tam byl prostě motor bez výkonu, čili bez tlaků, Takže by se auto nerozjelo jako kdyby bylo s výkonem 0,2kW, tak na utáhnutí ventilátoru. :)
Jinak OPEL, to je zlatý důl pro mechaniky, často se to kazí a dobře se to spravuje a berou za to o něco vyšší částky než na Škodu. Bude to stát peníze holt to je těžký. Taková praktická rada první je třeba shánět mechanika, pokud se tedy chce člověk vyhnout autorizovaným servisům a až pak kupovat vůz a většinou s ním, nebo přes něj.
Na internetu se blbě shání servis, protože většinou na internetu jsou Ti drazí, mě trvalo najít dva servisy dobré a vůbec jsem je na netu nesehnal, většinou jsou dobré rady na forech značky, případně hledat no, už mechaniků moc není a ubývá jich, ale když bude ten mechanik slušný a bude vás chtít jako stálého zákazníka, tak vám to dá do kupy určitě a rád. Já si myslím, že to poznáte podle toho jak s vámi mluví a všímat si jestli není až příliž moc obětavý, to je radějc lepší takový morous, jako nemám čas atd, Tihle jsou někdy pracovití, a rádi nadávají, tomu i rozumí si myslím a je nutné je přemlouvat, ne nevím ale v lidech člověk se hodně doví, prostě nedat na to, že vám maže med kolem pusy, to je špatně a špatně je i ten, kdo je takový flegmatik. :D
07.03.2013 | 17:11:50 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Nevím jak je to s jinými typy Opela,ale znam kluka kterej má Zafiru nechce mu startovat a byl s tím v několika servisech a nikdo mu nedokázal říct co to je at to zkoušeli jak chtěli furt nevěděli co to je a nakonec se ukázalo že má vadnej startér koupil jinej a má pokoj.Jinak Zafira si myslím že je dobrý auto.Už sem s ní měla tu čest a byla bezporuchová takže si myslím že je to u každýho auta a typu jiný.Zafiru jsem měla 2 roky než mi jí jeden debil trefil tak šikovně že už se nedala opravit škoda jí.Ale jinak vám děkuji zkusím si s tim pohrát a uvidím třeba na to přijdu co tomu je a nebudu to muset dávat do servisu.
07.03.2013 | 18:04:02 | pavla | 46.23.54.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Startér, taková banalita. :D
Ale myslím, že vám uvěřím, v servise to napíchnou na diagnostiku a jak to nic nenahlásí tak se na to prostě vykašlou. Oni nebudou hledat závadu, jsou placení od hodiny a to je tak 5 stovek na hodinu a kdyby to nááhodou hledali celý den a nakonec taková ptákovina a naúčtovat to vám nemůžou, protože Normohodiny a byla by to jejich blbost, že na to nepříjdou do hodiny. Takže se na to raději vykašlou, nechaj to tam stát týden před servisem a pokud si to neodtáhnete tak vás ještě upozorní, že na to nemají čas a to přemlouvání atd. no nevím. To prostě je nezájem, u některých servisů takové myšlení je, že když vám to nespraví, jste potencionální kupec nového vozu. Už se mi to stalo i na technické kontrole, tak staré auto jsem neměl a týpek řekl při 10let starém autě, tam máte tolik závad, kupte si nové. A to tam bylo jen pár slabých C a 2 nebo3 B. To bylo vše v pohodě spravitelné do 30tisíc, jako čepy ramena, brzdy atd. což se taky povedlo, né oni si myslí, že kradu a koupím si vůz za půl milionu nebo tak... :/
Jinak Zafira dobrý vůz, velký.
Jak jsem říkal ten zlatý důl Opel, znamená to, že zas tak poruchové to není, ale on nemá závady jen mechanické a elektronické, ale taky i občas něco prorezne, což 3 věci mno u ostatních aut se všemi problémy to stává málokdy a když už tak zas je v něčem spolehlivější no a tento je právě takový perfektní průměr.
Ten váš problém se stane opravdu zřídka...Jestli jste měla Zafiru, určitě máte někoho, kam jste jí dávala do servisu. To že řeknu, že je Opel špatný(no spíše průměrný)neznamená, že budete měnit značku, když už je někdo zvyklý na to svoje, nene to si může dovolit jen ten kdo je zoufalý, nebo ten, kdo si to auto spravuje sám...
08.03.2013 | 07:02:10 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Ano přesně tak to bylo napíchli to na diagnostiku a nic jim to nehlásilo tak už se tim nezabývali a dokonce v jednom servisu mu řekli že si má koupit jinej motor že ho má v háji přitom motor je o.k.nic mu neni jen to startování.Servis sem bohužel žádný neměla kapaliny mi měnil kamarád a jinak tomu nic nebylo,aby to muselo do servisu.Holt ne každé auto je stejné(bohužel?bohudík?)Jinak Vám děkuji za rady určitě se v autech vyznáte děkuji moc.
08.03.2013 | 08:37:45 | pavla | 46.23.54.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Treba si zavolat do normalneho servisu, netreba sa bat.
Idealne do Opla, na 1000% budu vediet lepsie, co Tvojmu autu je.
Nikdy nedavaj na dobre rady spoza PC..., nech su hociako dobre mienene.
Ak by to bola nejaka atypicka porucha, s ktorousi nevedia ani v AUTORIZOVANOM SERVISE poradit..., vtedy sa ma zmysel pytat na forach.
Ale pokial sa o Tvoje auto neobtrel mechanik, tak rady nepocuvaj, lebo na 100% si lambdu sondu nevymenis sama, resp.nezistis, cidobre snima udaje.
skor to bude nieco so zapalovanim, nedava dobre iskry, je toho vela, co moze byt pokaslane.
Raz jednemu vopchali handru do vyfuku tak hlboko, ze ju nebolo vidiet.
2 mesiace stal v servise, kym na to prisli.
Ucet? Vyse 28.000 skk.
08.03.2013 | 09:55:45 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Napriklad ja som mal podobny problem a museli mi vymenit elektronicku zapalovaciu listu ci ako sa to vola. Nova stala aj s robotou 270,- € v neautorizovanom servise. Ale ako pise Lubos, najskor nech sa na to pozrie automechanik
08.03.2013 | 22:10:08 | Axel | 178.41.201.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
Taky jsem se nebavil o tom, že by byla vadná lambda, ale že je to jen následek. Lambda je zapojená na konektoru a pokud se odpojí a pojede to, pak to bude jen dobře a auto může dojet do servisu po vlastní ose. Nebo sehnat kamaráda, který by to auto odtáhnul, ono už jen odtah stojí slušný penízky. Lambda to sama o sobě nebude a jestli jo, bylo by tam toho víc.
Další ucpaný výfuk a taková cifra, to snad nemyslíš vážně? Ty kokso(jak to říkáváte).
Je běžné, pokud víš, tak benzínové auta, pokud mají dokonalé spalování tak jim kape z výfuku (přeměněná pára) a pokud s autem popojíždíš po pár km, pravidelně a auto občas neprotáhneš, tak se stane, že ta voda tam zůstane, protože ji neodpaříš a v zimě zledovatí v tom filtru a máš taky po srandě a to znamená, že ten výfuk se ucpává častěji než si myslíš, takže s ucpaným výfukem MUSÍ mít servis už nějaké zkušenosti a musí na to přijít...
Jinak ucpaný výfuk hadrem, tak ani nenastartuješ, nebo ano a hned Ti to chcípne, na to pak příjdeš že se přidusuje už v hned po startu... )
09.03.2013 | 10:45:30 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: může mi někdo poradit?
mají pravdu, v háj motor.. jede to občas na 3 válce, že? Mě se t stalo také, začalo to občasnou ztrátou tahu.. myslím, že se to stalo už původnímu majiteli a se štěstím se toho vraku zbavil.. smůla pro tebe.
Já musím měnit motor, dal jsem t oauto dědovi, tak aby ještě jezdilo.. ale upřímně, Astra 2.generace je ŠIT!
07.06.2013 | 11:35:00 | Vik | 90.183.151.* Reagovat
olej
Jezdím z ojetou astrou uš přes rok po prvnim majiteli najeto 150000 2 deci oleje na 1200km.
Zaleží hodně na majiteli jak jezdi,ajak se stara o své auto.
27.07.2012 | 07:57:12 | oplak | 81.200.56.* Reagovat
spotřeba oleje
Mám astru F 1,8 16Va taky začala nějak žrát olej. Těsnění pod hlavou a vanou mám měněné, netěsnost bude asi kolem ventilů.
Oply rozhodně nejsou špatné auta,ale spíš tyto auta doplácejí na neochotu, výmluvy, kecy a neodbornost v řadě servisů!!!
30.12.2009 | 07:52:40 | Reagovat
Opel
Olej si sice veme,můj názor,je spolehlivější než škodovka.
Především jako ojeté auto lepší volba.Taky záleží jaký pán takoví krám.Je levnější než ojetá škodovka.Pro mě spolehlivé auto.
17.09.2009 | 22:27:49 | maravit12 Reagovat
mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny
09.08.2009 | 11:58:25 | sopl Reagovat
nebojte se jednašestky
ano. 1,6 16V se nepovedl. Ale to se týká 1,6 XEL. Nyní už jsou kvalitní a obecně doporučovány. Takže pokud 1,6, hledejte ty s rokem výroby od 2001 a měli byste být v poho. Ale čert nidky nespí. Nikdy nevíte, jak s tím ten před vámi jezdil. 1,4 jsou bez starosti ale musí se točit. 1,8 - ty jsou řpímo nesmrtelné, ale pod 8L na 100km se jen tak nedostanete. Snad jen 100km/h po dálnici. Dlouhá pětka umí ušetřit.
18.03.2009 | 11:57:12 | Reagovat
Clovece to lpg tam ani necpy, Nechapu proc nekdo kupuje auta od opla, kdyz se prodavaji mazdy...
23.03.2008 | 23:03:20 | Reagovat
Astra 2.0T coupe
Koupil jsem si toto coupe a nechal udělat garanční prohlídku s ýměnou snad všeho což nebylo levné a na autě jsem zjistil závadu, která je jedna z těch nepříjemných.
To, že auto jakoby dávkuje výkon turba, takže si připadám, že při akceleraci přichází výkon kaskádovitě. To by se dalo vydržet, ale co je hodně nepříjemné, tak to, že auto cyklicky každých 5s cukne při volnoběhu z 900 ot/m na cca 850 ot/m a okamžitě zpět na 900. Tohle cukání jsem sám řešil a nevyřešil. Dal opět do Opel servisu a prd. Nejsou schopni závadu zjistit natož opravit. Dokonce mi přehrávali software v řídící jednotce a nic. Hlavní problém těchto servisů je , že jsou to výměnkáři a o principu motoru či jiných součástí ví pramálo natož autě jako celku. Oni prostě vyměňují, ale neví... a to je škoda..
Na slovenském fóru jsem našel dalších asi 5 lidí co mají stejný problém a nikdo vyřešen... už si vážně nevím rady.
Do auta chci kvůli 3000km/měsíčně dát LPG, ale bojím se , aby to cukání LPG nevadilo.
ps. oleje dolívám 1l na 1200km což je jako JAWA dvoutakt a ne motor v autě za 900.000,- :-(
12.03.2008 | 07:08:56 | Vesly Reagovat
spokojenost az na ten olej
Mam starsi astru (1998) s timhle motorem a krome spotreby oleje 0.5L na 700km si nemuzu stezovat na nic. Auto jede jako drak, ale je potreba ho vytacet nad 2500 ot/min. Pod 2500 ot/min je motor trochu lenivy. Jest razeni je trochunepresne, ale na to jsem si uz zvykl.
07.03.2008 | 12:08:10 | weki Reagovat
opel astra 1,6 16 V
Jsem moc rád, že tyto recenze existují, chtěl jsem si koupit astru 1,6 16V, ale po přečtení těchto recenzí mám jasno nechce se mi dolévat olej každý měsíc mám fiata brava 1,4 12V prý se ten motor také nepovedl, ale já za 15000 od výměny do výměny nedoleju ani kapku a to mám motor najeto 170000 motor je úplně v pohodě šlape, jak hodinky vlastně celé auto je dobré chci ho prodat k vůli stáří. Děkuji všem, kteří se podílejí se svými zkušenostmi o vozidlech, protože to, jak všichni víme není levná záležitost je to člen rodiny a má to být radost a ne starost
07.02.2008 | 14:19:03 | wolfik Reagovat
Opel astra f 1.6 8 V
Mam 1.6 8 V, 55 kw a motor ma najeto 225000 km a pohoda. Takze asi s tim 16 V je to smula. Ale muj pantata ma tu 1.6 16V 74 kw,motor 150000km a bez nejmensich problemu ani s tim olejem. zdravim.
18.01.2008 | 21:03:38 | vendik23 Reagovat
opel astra 1,6 16V
Opel Astra 1,6 16V 74 kW ... nešťastné motory. špatné ventily, velká spotřeba oleje. Motory 1,6 raději jen 55 kW a budete mít klid.
15.01.2008 | 22:29:38 | tomas Reagovat
Je uplne v pohode
mam 1.6.16V r.v.97 motor 1,6 X16XEL, a sem s ni spokojen..takovou spotrebu jakou tu pisete nemam ani nahodou..v manualech je ze by spotreba oleje nemela prekrocit 1L na 1000km .ja na litr mam tak 1500 km...spis na co bych si stezoval tak je prevodovka..trochu nepresna ale da se zvyknout:-)
19.12.2007 | 23:57:17 | dada Reagovat
RE: Je uplne v pohode
Co se týká převodovky, měl jsem také probvlmy s přesností řazení, ale dal jsem si to seřídit, oprava byla hotová za 20 minut a stálo mě to pouze 100 kč. Vyplatí se s tím zajet na seřízeni, poněvadž hrozi při nešetrném zařazení rychlosti ohnutí nebo zlomení táhla a to už by byla docela dražší sranda.
24.10.2012 | 14:25:20 | RADEK | 62.204.230.* Reagovat
1,6 16V motor
Také jsem takový motor měl, pomůže pouze přetěsnění válců a hlavy. Pak je to OK. A vydrží to cca 100 000km.
20.04.2007 | 23:34:07 | MIKI Reagovat
žere olej
Souhlasím !
Mám ten samý motor1,6 X16XEL,a spotřeba oleje je tak1litr oleje na 800km,po dálnici 1litr na 600km.Při nastartování po delší přestávce kouří jako dýmovnice.Měnil jsem gufera na ventilech a moc to nepomohlo(skoro vůbec)cena za opravu 10000Kč.
edině sehnat jiný motor a mít štěstí.Jinak jsem s autem spokojen.
12.05.2006 | 19:36:38 | georges Reagovat
Holt si měl asi smůlu, protože mám Astru taky a je naprosto v pohodě bez problému...
22.03.2006 | 14:18:09 | Reagovat
1.6 16V
Tomuto motoru se fakt vyhněte, protože ten snad vyžere olej i z převodovky. Je to návrat ke ztrátovému mazání, ale bohužel olejová nádrž má malou kapacitu. Kontrolovat měrku každé 2. tankování se rozhodně vyplatí. Navíc vzhledem k té spotřebě je rozumné nelít tam vysoce drahou syntetiku, ale jakákoliv polosyntetika 10W40 je naprosto dostačující a navíc motoru tolik nechutná. Ach jo, po zcela nezničitelné C16NZ přišla X16XEL a je po klidném spaní. Myslím si, že by měli hoši ve vývoji zapracovat na překonstruování motoru, a to hned. Nedá se spoléhat na to, že to spousta lidí ještě neví.
21.03.2006 | 14:41:35 | David Reagovat
RE: 1.6 16V
S tímto komentářem nemohu souhlasit.Mám astru caravan r.v.99 1,6 16v již 12 roků,koupil jsem ji z Německa s doloženou servisní historií.Nyní má najeto 220 tisíc km,po celou dobu jsem jen jednou musel nechat vyčistit ERG ventil,jinak absolutně bez problémů.Spotřeba oleje je 0,1 lit. na 1000 km,což vzhledem k nájezdu je normální.Je to o servise,když předchozí majitel neměnil každých 15 000 km olej,pak se nemůžete divit,že motor žere olej.Až budu kupovat další vůz,tak zase Opel,jak zde někdo uvádí,že škodovka má levnější servis,tak o tom bych polemizoval,je to srovnatelné.
24.04.2017 | 08:50:22 | Michal | 176.102.145.* Reagovat
Já mám motor 1,8 16V a plná spokojenost.Tyto motory 1,6 16V jsou velmi špatné kvůli žravosti oleje,90%majitelů má s tímto motorem problémy-Vectry,Astry...mnohem lepší volba je 1,4 16V,škoda,že jste se předem neinformoval více a nekoupil jiný motor,1,6tku Opel bych nechtěl ani zadarmo.Jinak pomůže výměnu stírátek popřípadě gufer na ventilech.
02.10.2005 | 19:25:26 | Reagovat
RE: motor 1,6 16v 74kw ,x16xel (nechat otlakovat hlavu vyměnit olejové zdvihátka+gufera???
Ahoj Honza ja mam Zafiru 1,6 16v 74Kw,150 000km a právě taky řeším kouřivost motoru,když jsem sundal olejovou vanu že ji přetěsním tak jsem našel emulzi (olej+voda)v bloku motoru ale jen pod 1 a 4 válcem.myslel jsem že to bude těsnění pod hlavou tak jsem ho vyměnil.To těsnění tam bylo snad od výroby uplně steřelé po skompletování s novým těsněním kouří znovu.
Prosím o radu ???x16xel (nechat otlakovat hlavu vyměnit olejové zdvihátka+gufera???
26.05.2013 | 09:17:37 | Honza zafira1,6 16v 74kw | 37.188.237.* Reagovat
oprava
omlouvám se za překlep, spotřeba oleje je 2l na 1000km.
30.09.2005 | 17:43:38 | Milan Reagovat
2 litry oleje na 100km? To musí vytvářet za autem pěknou kouřovou clonu
26.09.2005 | 22:47:43 | horrorist Reagovat
x16xel
Koupil jsem astru g s motorem x16xel na konci roku a jsem spokojen. Souhlasím s výše uvedeným názorem "Jaký pán takový krám". Těmto vozům se musíte opravdu věnovat, kdo na údržbu kašle, tak na to zcela jistě jednou doplatí buď přímo on a nebo majitel po něm. Proto je třeba počítat při koupi vozu s nějakou rezervou na servis, ale to se týká i ostatních značek, přeci jenom nový auto nekupujete.
Já osobně kontroluji olej každých 3000 km, dřív není potřeba. Jsem schopen po okreskách jezdit za 6 l/100 km. Kolísání otáček je u těchto motorů normální, stačí jenom jednou za čas motor protočit až k omezovači.
Za tu cenu s kterou se prodávají dostanete dobře vybavený vůz s dobrými jízdními vlastnosti a když ho budete udržovat, tak i spolehlivý. Proto je ale podmínkou dobře vybírat.
20.09.2011 | 12:39:14 | Frinta | 147.229.194.* Reagovat
RE astra 1.4 + 1.6 16V + 1.8 16v KATASTROFA
Hoši já mám třetí astru F a UŽ BYCH SI JI NIKDY NEKOUPIL !!! je to hrůza !! takýe : první astru jsem měl z německa 1.8 16v 85 kW za 60 000 !!! prodal jsem ji za 15 000 ! s načatým motorem a neustálým rozsvěcením kontroly motoru,a imrvére to bylo na diagnostice... hrůza !!! Kluk co jsem mu to prodal už tam koupil 3TÍ MOTOR hoši 3TÍ !!! A pořád je to na srky pak jsem měl 16 16v a za ty dva měsíce nez jsem se ji zbavil tak jsem dolíval olej !!! a ted mam třetí a to je taky 16 16v a to je ABSURDNÍ AUTO !! OLEJNIČKA !!! ale neskutečná a ten kouř..... to je jak na zapase baník x sparta .. neni nic videt ...a dalsi problem s motorem a ruznyma čidlama a cvakani motoru atd... NIKDY UŽ SI OPEL NEKOUPIM a kamos mel 1.4 tu slabší a ten se malem ukřižoval.... HOŠI NIKDY ALE NIKDY SI TO NEKUPUJTE !! to si radeji kupte horský kolo zdar a sílu
26.05.2012 | 22:41:23 | asi blazen | 88.101.11.* Reagovat
Jeder trottel kauf die opel - říkají němci, a asi vědí proč.
Už po první zkušenosti bych se tomu obloukem vyhýbal a Ty ses nepoučil ani potřetí. Kde je chyba?
27.05.2012 | 11:46:25 | Kolemjdoucí | 188.175.52.* Reagovat
RE: Jeder trottel kauf die opel - říkají němci, a asi vědí proč.
Zprava pro vše pomluvače.Mam opla s motorem 1.6 8-my ventyl.Najeto 400 tisíc km.S olejem problém nemám 1l na 10 000 km.Pohodlny spolehlivý.Nechodím kolem auta a ne leštím každou chvily.Motor špínavy proto že vtom nevrtám ,není proč.Je to nahoda?Určite je spousta takových vozu.Chybu si skuste najst snad v samy sobě.
15.01.2013 | 17:53:52 | opel 1.6 Klasik | 84.42.142.* Reagovat
RE: Jeder trottel kauf die opel - říkají němci, a asi vědí proč.
Souhlasím plně s posledním komentářem,máme v rodině nekolik opelů staré i novější a těm co tak na značku nadávaj mohu vzkázat že to není značkou ale majitelem. uvědomte si že skoro každej tenhle vůz má alespon 1stočen tachometr,já jsem majitelem asi 9opelů už je ani nepočítám a věřte že budou další:-) a ani jeden mne nikde nenechal stát.oba bratři mají opla rodiče astru rv.2008 16,16v moje přítelkině dostala odemne na vánoce astru f 1.4 16v najeto 290tis km a auto přede jako malé kotátko.já mám astru h caravan 1.7cdti 74kw najeto 350tis km origo turbo a motor je top a jezdí za 5,6l pracovní auto mám ast.g caravan 1,6 8v lpg najeto 250tis km a na 10tis km doleju 0,5l oleje takže ten kdo tu píše takové extremní dolivání mě přijde jako ten co opla nikdy neměl a neví o čem je řeč.mám nekolik dalších opelu víceméně jen jako koníčková záležitost a při pohledu na každého z nich mám radost že jsem volil právě tuhle značku a jsem za ni rád.
pro pána předemnou mám vzkaz že kamarád má astru f combi 1.6i rv.92 kupoval ji když měla najeto 160tis se serviskou a má na ní najeto 551tis km delal 2*rozvody 2*spojku a odstavuje ji ze silnice z duvodu že se rozpadá kastle.:-( věřím že by ještě neco dala:-)mějte se.
07.02.2013 | 22:10:53 | opel | 93.99.182.* Reagovat