Recenze Opel Astra Caravan
“Rozumná volba - dost prostoru a pohodlné sezení i řízení.”

Autor recenze: Levis ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1.4 16V Stav km při koupi:67 000 km Stav km nyní:68 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 6,5-7,5 l/100 km Vloženo: 24. 5. 2004

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Forman

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při koupi klimatizace bez náplně (jinak OK a bez úniků - doplněno).

Mizerné pohyblivé kladky na rozvodech - pazvuky slyšitelné při volnoběhu a otevřené kapotě - kompletní výměna rozvodů.

Na dlaždičkách rezonuje výplň dveří u řidiče - ještě jsem neřešil, prý na to stačí silikon.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto z leasingu, u kterého původní majitel cca 6 měsíců kašlal na údržbu. Takže olej černý jak bota (překročen limit o cca 8 tis. km), vzduchový + pylový filtr vypadaly jak ptačí hnízdo, po zimě zasolený motorový prostor, mizerná brzdovka.

Po provedení běžné údržby + výměny náplní a rozvodů je to pohodlné auto, které se dobře řídí.

Motor 1.4 16v není sice moc dravý, ale pokud se jezdí ve 2-3 lidech + normální bagáž v kufru tak je svižný dostatečně a navíc to vypadá, že ani není moc žíznivý.

Na 14" kolech sedí dost nízko, na ostrém nájezdu do garáže drhnul šroubem na spoji dílů výfuku.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra

Vložit komentář

No s tím olejem je to zajímavé, ale sám vím že u Hondy měníme olej po 20tis. a když jde z toho ven, tak vypadá dosti zachovale. A jinak co jsem měl cca před 3 roky na vejšce předmět Tribologie, tak tam mluvili o dnešních olejích, jako o olejích které by ten interval 30tis měli v poho zvládnout....

04.05.2007 | 10:14:58 | karel Reagovat

dodatek po 25 tis km

Auto má za sebou cca 90 tis. km a v důsledku zanesení mazání karbonem (vřelé díky firmě GM za stanovení servisního intervalu výměny oleje na 20 tis. km ) se:
a) přebrušovalo uložení vaček v hlavě
b) ucpal mazací kanál v klice, čímž se rozšrotovalo jedno ojniční ložisko - výsledek "nová" sada ojnic z vrakáče, oprava kliky, nová ložiska na klice.
Suma sumárum 50 tis. Kč v luftě a jetý Opel s údržbou dle servisní knížky nikdy více (tedy pokud nebudu mít jistotu, že olej se měnil po 10 tis. km jak velí zdravý rozum)
Mimo motoru (kterému by se to při normálních výměnách oleje určitě nepřihodilo) je však vše zcela O.K. (motor byl venku, takže šlo posoudit jak nápravu + řízení tak převodovku a spojku)
P.S. Je to zřejmě nová móda neb firemní Megan má interval 30 tis nebo 2 roky, no nechci ten motor vidět, až bude mít tak 100 tis. .... a teprve 3 výměny oleje

17.10.2005 | 17:15:56 | Levis Reagovat

Dodatek po 15 tis. kmauto nás nikde nenechalo viset, nejvyšší dosažená průměrná spotřeba je 7,1 l při zimním výletu do Alp (4 lidi, bagáže po střechu a lyže na střeše).
Z výměn a údržby jen geometrie a svíčky + kvůli emisím a STK i výměna poměrně orezlého posledního dílu výfuku (Bosal, i s monáží 3500,- což není v porovnání s konkurencí špatné).

17.02.2005 | 11:54:53 | Levis Reagovat