Rok výroby:1997Typ motoru:1.4 16VStav km při koupi:194 700 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7-8 l/100 kmVloženo:22. 1. 2009
Mám LPG a auto cukalo na benzín. Výměna snímače tlaku (z vrakoviště) a dobrý.
Jinak zatím bez závad.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jedná se o moje první vlastní auto. Učil jsem se na Golfu I. Vždycky se mi Astra líbila a při výběru měla lehce prioritu. Z hlediska, že jsem student jsem se rozhodl pro auto na LPG a když se naskytla tato Astra -> neváhal jsem.
Hleděl jsem hlavně na spotřebu a poměr cena/výkon. Nechtěl jsem auto z bazaru a i když má auto hodně najeto, tak záleží jak se ty kilometry najeli. Předchozí majitel věnoval autu odbornou servisní péči a kilometry jsou najety hlavně po dálnici, taže převodovka a díly podvozku v hodně dobrém stavu.
Auto má hezký design, líbí se mi i interiér díky přehlednosti a digitálnímu displeji.
Byla mi jedno i motorizace auta, ale po odzkoušení a sžití se s ideálními otáčkami, můžu říct, že se jedná o docela svižné auto a patrně nejsilnější 1.4 ve své třídě. Jako 16V (66kW) se potřebuje pohybovat ve vyšších otáčkách a tam se jí náramně líbí a má i hodně slušnou spotřebu. Bez vychloubání můžu říct, že se s ní můžou měřit auta minimálně od 1.6 a výš. Samozřejmě to zase není Porche.
Jezdím zhruba z 7,5l benzínu a 8l plynu a dovoluji si říct, že jezdím prakticky za minimum. Jak jsem již říkal není to závodník, ale i v tomhle objemu se dokážou koně docela splašit a když potřebuju, tak tam jsou.
Jednalo se o snímač tlaku sání, někdy označován jako MAP senzor. Malá krabička do který vede hadička a konektor. Výměna na dvoře vrakoviště za cca 2 min a paráda. Myslim že rozhodně neovlivňuje bezpečnost.
Tu spotřebu mám změřenou přesně na plyn, benzín jsem dal od oka, ale je možný, spíš určitě, že se na benzín dostanu i níž. Na benzín jezdím těch prvních pár kilometrů než přepnu na plyn, takže si vezme víc.
No, vzhledem k bezpečnosti nevím, jestli je dobré montovat do plyňáku nějaký ventil z vrakoviště... a doufám, že ti ho alespoň namontoval servis autorizovaný na LPG.
Měl jsem úplně ten samý motor. Pětidvéřko, šestnácti ventil, 1,4 objem... a taky se nechci chlubit, ale já s tím jezdil za 6-6,5 litru... taky bych na ní nedal dopustit. Ted slouží kamarádce v Pardubkách a je s ní naprosto spokojená.
Mal som túto Astru presne s 1,4 16V motorom rok. 1996 kombicko. Suhlasim, motor mal 240 000 km a šlapal ako nový. Na svoj objem je dosť pružný a krásne ťahá v celom spektre otáčok, v pohode sa dá aj vytáčať, ale potom aj papá. Spotreba oleja v norme ( 1 l na 15 000 km) na svoj vek a najazdené km, a na fakt, že sa s tým jazdilo štýlom 8x denne studený štart a cesta 2 km po meste. Mimoriadne spoľahlivé auto. trošku chýbalo servo, ale na druhej strane má mimoriadne vydarený podvozok, ktorý vydrží tie naše roztrieskané cesty ( to u favorita sa za tie isté prejdené km menili tlmiče ,2x čapy a vôbec furt generálka náprav) Astra v pohode s minimálnymi vôľami na nápravácha riadení. Keby sa toto auto ešte výrábalo hneď by som ho kúpil, ale jedine nové. Tie čo sú v ponuke jazdené sú v strašnom stave. tá moja bola bezporuchová , ale faktom je že mala vždy pravidelný servis.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Jednalo se o snímač tlaku sání, někdy označován jako MAP senzor. Malá krabička do který vede hadička a konektor. Výměna na dvoře vrakoviště za cca 2 min a paráda. Myslim že rozhodně neovlivňuje bezpečnost.
Tu spotřebu mám změřenou přesně na plyn, benzín jsem dal od oka, ale je možný, spíš určitě, že se na benzín dostanu i níž.
Na benzín jezdím těch prvních pár kilometrů než přepnu na plyn, takže si vezme víc.
25.01.2009 | 20:22:27 | Lik Reagovat
Plyňák
No, vzhledem k bezpečnosti nevím, jestli je dobré montovat do plyňáku nějaký ventil z vrakoviště... a doufám, že ti ho alespoň namontoval servis autorizovaný na LPG.
24.01.2009 | 22:41:21 | Reagovat
Měl jsem úplně ten samý motor. Pětidvéřko, šestnácti ventil, 1,4 objem... a taky se nechci chlubit, ale já s tím jezdil za 6-6,5 litru... taky bych na ní nedal dopustit. Ted slouží kamarádce v Pardubkách a je s ní naprosto spokojená.
24.01.2009 | 22:30:54 | Mathysek Reagovat
astra
Mal som túto Astru presne s 1,4 16V motorom rok. 1996 kombicko. Suhlasim, motor mal 240 000 km a šlapal ako nový. Na svoj objem je dosť pružný a krásne ťahá v celom spektre otáčok, v pohode sa dá aj vytáčať, ale potom aj papá. Spotreba oleja v norme ( 1 l na 15 000 km) na svoj vek a najazdené km, a na fakt, že sa s tým jazdilo štýlom 8x denne studený štart a cesta 2 km po meste. Mimoriadne spoľahlivé auto. trošku chýbalo servo, ale na druhej strane má mimoriadne vydarený podvozok, ktorý vydrží tie naše roztrieskané cesty ( to u favorita sa za tie isté prejdené km menili tlmiče ,2x čapy a vôbec furt generálka náprav) Astra v pohode s minimálnymi vôľami na nápravácha riadení. Keby sa toto auto ešte výrábalo hneď by som ho kúpil, ale jedine nové. Tie čo sú v ponuke jazdené sú v strašnom stave. tá moja bola bezporuchová , ale faktom je že mala vždy pravidelný servis.
24.01.2009 | 21:20:34 | pietro Reagovat
Tak sorry no. Porsche
23.01.2009 | 17:19:00 | Lik Reagovat
co je porche???
23.01.2009 | 17:12:54 | Reagovat