Nechápu jak muže být někdo nespokojen já mám na disláku 400000km a jedine co mě těd odešlo je zadní pružiny,jinak bežná udržba mám ještě kabrio stejné značky takže pokud někdy koupim nové auto tak zas opla
Takze auto jsem zdarne v roce 2005 prodal, po celkovych nakladech na opravy cca 60tis. Panove maji pravdu, opel byl opravdu spolehlive auto, ale tato spolehlivost skoncila pri nastupu Ecotec motoru! Jeste abych dodal, napodruhe u vozu odesla klimatizace, byla provedena GO motoru (zjisteny ohnute dva vyfukove ventily, pistni krouzky na sr***u, lambda sonda ukazovala nesmysly, atd.). Mohl bych pokracovat do nekonecna. Ted jsem si poridil japonce Mazdu 323F a jsem velice spokojen. Natocil jsem jiz 60tis. km a auto bez sebemensich problemu!!! Takze, OPLU zdar
Kolkrát by mě zajímalo, kolik Opelů, jakého stáří a jakého stavu prošlo rukama lidí, kteří na tuto značku tolik plivou. Mám 2.Opela a nemohu říci křivého slova. Kadetta jsem prodal, když začínal točit 18. rok provozu a měl natočeno ke 1/4 milionu km, a to byla prosím 1.3 s karburátorem. Odešel mi na něm pouze zapalovací modul, který byl původní. O auto jsem se staral, na jaře a na podzim jsem mu věnoval víkend, abych vyměnil potřebné kapaliny a filtry atp a přes rok jsem čas od času koukl pod kapotu. Teď mám Vectru A, poslední ročník, a ta je ještě lepší, tam zatím nebylo vůbec nic po 30000 km. Kadett ještě trpěl na korozi, ale Vectra má kastli netknutou. Teď to Opel sice trochu pokazil s 1.6 16V (a 2.0 DTI) , který žerou olej, ale když se tomu to motoru člověk vyhne a zvolí jiný tak to jistě nebude o nic horší volba než třeba Passat s problematickou a drahou přední nápravou nebo Octa s pokulhávající váhou vzduchu.
Tyto opravy jsou naprosto normální, nechápu, jak může vinit výrobce za výměnu baterie, svíček, výfuku apod...to vše u staršího auta? Bylo by namístě spíš napsat v kolika najetých km se to stalo a jak starý byl vůz. Tady spíš mělo být napsáno už nikdy auto z bazaru...
já bych to nepovažoval za poruchové auto: 1) normál - to dělají všichni 2) pravidelná výměna každý rok nebo 15000km 3) baterie holt nejsou věčné - 4-5 let a výměna (zánovní nemusíš ji prodat s autem) 4) pneu měníme všichni - to není závada 5) svíčky jsou spotřební zboží - interval cca 30 t. km (záleží na výrobci)
Nechápu, proč uvádíte výměnu rozvodů, filtrů, svíček, náplní a pneumatik do závad. S tím jste musel už při koupi auta počítat. Také závady na brzdách, čepy a silenbloky na motoru, pokud byly vyloženě špatné, se podle mě daly odhalit ještě před koupí. Na úniky oleje v 1,6 16V Vás upozorní ve kdejaké diskuzi o vozech Opel. Střední a zadní díl určitě taky neodešel najednou, ale jeho loučení se dalo vysledovat už při koupi. (Připomíná mi to film "Marečku, podejte mi pero" - ...a dívali jste se dopodu? Ne. To byste se museli zohout, že?). Myslím si, že kdybyste si auto před koupí řádně prošel, nemusel jste dopadnout tak jak jste dopadl. Uvědomte si, že prodej ojetých aut je u nás dost výnosný job a ne každý prodejce je čestný....
Hele,ja jsem viděl Opla Astru z roku 96,která má nalítáno 203 700km,a furt je v dobrým stavu.Koroze skoro žádná,kromě:kapoty(trochu),LZ límec blatníku,PP blatník.Prahy vůbec nejsou prohnilí.Na to,že se používá jako užitkový auto,skoro pořát jezdí s přívěsem tak furt má dobrej stav.Ale má jednu závadu prasklej,vypadlej ze zadních silentbloků vejfuk.
Rád bych napsal kolegovi co psal komentář níže, že ač je zřejmě velký fanoušek značky opel, nemohu s ním souhlasit. Mám zkušenosti s velkým množstvím oplů (nové, služební) a je to opravdu auto neskutečně poruchové. Každé (a to ve firmě nejenom mě) se po nějaké době ( někomu hned, někomu až po roce) začalo neuvěřitelně srát. Pak jsem měl pocit, že jsem víc v servisu než v práci. Každého chci proto varovat - OPEL NEVER
Vim, že se do auta musí vždy něco investovat a smůla je, že někdy víc než chceme. Ale OPEL je dobrý a kvalitní auto a když si něco kupuju, tak musím koukat v jakym je to stavu. Co čekat, když to má najeto kolem stodvaceti tisíc. Nebude to jezdit pořád bez poruchy ! Zdar
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Nechápu jak muže být někdo nespokojen já mám na disláku 400000km a jedine co mě těd odešlo je zadní pružiny,jinak bežná udržba mám ještě kabrio stejné značky takže pokud někdy koupim nové auto tak zas opla
01.06.2008 | 00:02:15 | Petr Reagovat
Uz nikdy vice - part 2
Takze auto jsem zdarne v roce 2005 prodal, po celkovych nakladech na opravy cca 60tis. Panove maji pravdu, opel byl opravdu spolehlive auto, ale tato spolehlivost skoncila pri nastupu Ecotec motoru! Jeste abych dodal, napodruhe u vozu odesla klimatizace, byla provedena GO motoru (zjisteny ohnute dva vyfukove ventily, pistni krouzky na sr***u, lambda sonda ukazovala nesmysly, atd.). Mohl bych pokracovat do nekonecna. Ted jsem si poridil japonce Mazdu 323F a jsem velice spokojen. Natocil jsem jiz 60tis. km a auto bez sebemensich problemu!!! Takze, OPLU zdar
01.03.2007 | 21:14:24 | Rako Reagovat
Opel
Kolkrát by mě zajímalo, kolik Opelů, jakého stáří a jakého stavu prošlo rukama lidí, kteří na tuto značku tolik plivou. Mám 2.Opela a nemohu říci křivého slova. Kadetta jsem prodal, když začínal točit 18. rok provozu a měl natočeno ke 1/4 milionu km, a to byla prosím 1.3 s karburátorem. Odešel mi na něm pouze zapalovací modul, který byl původní. O auto jsem se staral, na jaře a na podzim jsem mu věnoval víkend, abych vyměnil potřebné kapaliny a filtry atp a přes rok jsem čas od času koukl pod kapotu. Teď mám Vectru A, poslední ročník, a ta je ještě lepší, tam zatím nebylo vůbec nic po 30000 km. Kadett ještě trpěl na korozi, ale Vectra má kastli netknutou. Teď to Opel sice trochu pokazil s 1.6 16V (a 2.0 DTI) , který žerou olej, ale když se tomu to motoru člověk vyhne a zvolí jiný tak to jistě nebude o nic horší volba než třeba Passat s problematickou a drahou přední nápravou nebo Octa s pokulhávající váhou vzduchu.
21.03.2006 | 14:30:06 | David Reagovat
To je přeci normální...
Tyto opravy jsou naprosto normální, nechápu, jak může vinit výrobce za výměnu baterie, svíček, výfuku apod...to vše u staršího auta?
Bylo by namístě spíš napsat v kolika najetých km se to stalo a jak starý byl vůz.
Tady spíš mělo být napsáno už nikdy auto z bazaru...
03.03.2006 | 13:56:19 | topau Reagovat
já bych to nepovažoval za poruchové auto:
1) normál - to dělají všichni
2) pravidelná výměna každý rok nebo 15000km
3) baterie holt nejsou věčné - 4-5 let a výměna (zánovní nemusíš ji prodat s autem)
4) pneu měníme všichni - to není závada
5) svíčky jsou spotřební zboží - interval cca 30 t. km (záleží na výrobci)
takže to není tak zlý
17.02.2006 | 11:46:46 | mirec Reagovat
???
Nechápu, proč uvádíte výměnu rozvodů, filtrů, svíček, náplní a pneumatik do závad. S tím jste musel už při koupi auta počítat. Také závady na brzdách, čepy a silenbloky na motoru, pokud byly vyloženě špatné, se podle mě daly odhalit ještě před koupí. Na úniky oleje v 1,6 16V Vás upozorní ve kdejaké diskuzi o vozech Opel. Střední a zadní díl určitě taky neodešel najednou, ale jeho loučení se dalo vysledovat už při koupi. (Připomíná mi to film "Marečku, podejte mi pero" - ...a dívali jste se dopodu? Ne. To byste se museli zohout, že?). Myslím si, že kdybyste si auto před koupí řádně prošel, nemusel jste dopadnout tak jak jste dopadl. Uvědomte si, že prodej ojetých aut je u nás dost výnosný job a ne každý prodejce je čestný....
14.02.2006 | 12:31:21 | Davo Reagovat
Hele,ja jsem viděl Opla Astru z roku 96,která má nalítáno 203 700km,a furt je v dobrým stavu.Koroze skoro žádná,kromě:kapoty(trochu),LZ límec blatníku,PP blatník.Prahy vůbec nejsou prohnilí.Na to,že se používá jako užitkový auto,skoro pořát jezdí s přívěsem tak furt má dobrej stav.Ale má jednu závadu prasklej,vypadlej ze zadních silentbloků vejfuk.
17.09.2005 | 13:13:01 | K**a Reagovat
Rád bych napsal kolegovi co psal komentář níže, že ač je zřejmě velký fanoušek značky opel, nemohu s ním souhlasit. Mám zkušenosti s velkým množstvím oplů (nové, služební) a je to opravdu auto neskutečně poruchové. Každé (a to ve firmě nejenom mě) se po nějaké době ( někomu hned, někomu až po roce) začalo neuvěřitelně srát. Pak jsem měl pocit, že jsem víc v servisu než v práci. Každého chci proto varovat - OPEL NEVER
13.02.2005 | 19:32:06 | Reagovat
Vim, že se do auta musí vždy něco investovat a smůla je, že někdy víc než chceme. Ale OPEL je dobrý a kvalitní auto a když si něco kupuju, tak musím koukat v jakym je to stavu. Co čekat, když to má najeto kolem stodvaceti tisíc. Nebude to jezdit pořád bez poruchy ! Zdar
22.12.2004 | 19:22:04 | Franta Reagovat