Rok výroby:1997Typ motoru:1.8 16VStav km při koupi:88 000 kmStav km nyní:107 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:25. 1. 2008
Předchozí auto:Ford Mondeo Škoda Forman FavoritOpel Kadett Škoda 120
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Zatím ne. Měnil jsem jen stěrače.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem dovezl cca před rokem přes známého, který opravuje auta, především značky Opel. Je dovezeno z Itálie, tudíž nemělo a dodnes nemá známky koroze. Bylo jen malinko odřené na zadním blatníku, ale né na kov, zalakování stálo asi 1000 Kč.
Auto vyšlo s dovozem, přihlášením a výměnou rozvodů, na cca 70 000,-
Jedná se o 3 dveřový hatchback ve výbavě "sport" s poměrně málo najetými kilometry, ve výbavě jsou:
2 airbagy, el.okna, ABS, Kotoučové brzdy na obou nápravách, servo řízení, anatomické sedačky recaro, kožený volant, originální sport. výfuk, 15ti palcová alu kola, přitvrzený podvozek, jako v Astře Gsi, ostatně verze Astra sport je pokračování Gsi.
Auto na svůj věk vypadá pěkně, má pěkný lak a díky 15ti palcovým alu kolám vypadá celkem sportovně.
Měřím 185 cm a uvnitř auta mám relativně dost prostoru, sedadlo řidiče jde výškově seřizovat, nad hlavou, mám ještě dost prostoru, jen volant je poměrně blízko nohám, to by vyřešil seřiditelný volant, ten ve výbavě nemám.
Na zadních sedačkách je také relativně dost prostoru, nicméně je obtížnější nastupování, díky absenci zadních dveří.
Kufr mě opravdu překvapil, oproti felicii mě příjde opravdu velký, páté dveře jdou otevírat hodně vysoko, takže nehrozí zranění hlavy :)
Vybral jsem si motor 1.8 16V 85kW, prý nejlepší cdoceladocelao se do eFkových Aster dával, spotřebou je na tom stejně jako 1.6 16V, ale nežere tak olej a vejde se do stejné skupiny při placení povinného ručení. Dá se s ním jezdit opravdu úsporně a když na to příjde předvede vám svůj výkon. Do 3,5 tisíc otáček je motor tichoučký a ani se nezdá co se v něm skrývá. Jakmile se dostane nad 3,5 tisíce ucítíte jak vás akcelerace zatlačuje do sedadel. z 0 na 100 kmh se dostane do 10 sekund a zkoušel jsem maximální rychlost na dálnici a vytáhl jsem podle GPS rychlost 200 km/h (dle tachometru 220) a auta přesto bylo díky sportovně laděnému podvozku jako přibité a snadno ovladatelné.
4 kotoučové brzdy spolehlivě brzdí i když mají trochu pomalejší nástup, ale člověk si zvykne, na relativně lehké auto krásně stačí.
Řazení rychlostí jde zatím pěkně, u oplů s hodně kilometrama začíná vetšinou zlobit.
Díky tvrdšímu podvozku je na špatných silnicích auto celkem nepohodlné, ale pěkně vede stopu.
Posilovač je o něco tužší než u ostatních aut, uvítal bych lehčí řízení.
Přemýšlím co bych autu ještě vytknul, ale nějak mě nic nenapadá, protože jsem na autě neměl zatím opravdu žádnou závadu a všude mě spolehlivě dovezlo, startuje pěkně.
Doporučoval bych sehnat auto s klimatizací a el. seřiditelnými a vyhřívanými zrcátky, to mě trochu chybí.
Ještě bych radil, nekupovat Astru v bazarech, pokud je dovezená ze zahraničí, vím jaké se dělají podvody, 10 let staré Astry kombi mývají najeto i 300 tisíc km a v bazarech se pak prodávají s tím že mají najeto 120 - 150, jen se vymění ošahaný volant, řadící páka, pedály, ale to už je téma na jiný článek.
Když to shrnu, jsem s autem opravdu spokojený a až budu kupovat další auto, bude to Astra G nebo H.
Za prvé nevím, jak spolu souvisí, že auto je z Itálie, tudíž nejeví známky koroze. Pokud vím, tak naopak na korozi nejvíce trpí auta z přímořských států. (Slaný vzduch). A k tomu pohodlí: Nech se taky někdy svézt jako spolujezdec. A nejlíp s někým za sebou. Pak uvidíš to pohodlí. Hlavně na koleně od debilní palubky. Jak tady někdo již psal, Astra je šmejd, kterej nesahá starýmu kadetu ani po kolena.
Mas naprostou pravdu ! Ja mam 12 let stare auto (passat) ale je vo full vybave a ma silnej motor v dobrem stavu.Urcite lepsi nez nova Fabka a podobni smejdy.
a prečo akože nechápem,11 ročné auto je už akože šrot?ja osobne viem lepšie investovať prachy jak do krabice s plechu a tiež mám podobne staré auto,i ked by som si mohol kludne kúpiť nové a som s ním spokojný,sem tam trochu zainvestujem do dielov ale jazdím,mám tam airbagy,abs,klimu,elektriku a vpohode jazdím,vela ludí si kúpi nove auto aby susedia videli a pritom žijú v plesnivých bytoch a jedia suché rožky
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Za prvé nevím, jak spolu souvisí, že auto je z Itálie, tudíž nejeví známky koroze. Pokud vím, tak naopak na korozi nejvíce trpí auta z přímořských států. (Slaný vzduch). A k tomu pohodlí: Nech se taky někdy svézt jako spolujezdec. A nejlíp s někým za sebou. Pak uvidíš to pohodlí. Hlavně na koleně od debilní palubky. Jak tady někdo již psal, Astra je šmejd, kterej nesahá starýmu kadetu ani po kolena.
27.02.2009 | 14:03:43 | Saša Reagovat
to buggy
Mas naprostou pravdu ! Ja mam 12 let stare auto (passat) ale je vo full vybave a ma silnej motor v dobrem stavu.Urcite lepsi nez nova Fabka a podobni smejdy.
27.02.2009 | 13:29:45 | jamieson Reagovat
a prečo akože nechápem,11 ročné auto je už akože šrot?ja osobne viem lepšie investovať prachy jak do krabice s plechu a tiež mám podobne staré auto,i ked by som si mohol kludne kúpiť nové a som s ním spokojný,sem tam trochu zainvestujem do dielov ale jazdím,mám tam airbagy,abs,klimu,elektriku a vpohode jazdím,vela ludí si kúpi nove auto aby susedia videli a pritom žijú v plesnivých bytoch a jedia suché rožky
10.02.2009 | 12:46:06 | buggy Reagovat
11 let stare auto
pane za 11 let stare auto dat 70000 no to je opravdu bomba
10.02.2009 | 10:38:19 | jojo Reagovat