Rok výroby:2003Typ motoru:1,7 dtiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:340 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,15 l/100 kmVloženo:18. 1. 2009
Počas 340. 000 KM úplne bežné poruchy ako pri každom aute. Servisované väčšinou v original servise OPEL. Najdrahšia oprava bola pokazená klimatizácia - výmena kompresora. Pokazená páčka smerovky,... Na ľavej strane. Momentálne nefunguje ventilácia vzduchu. Ide len vnútorná cirkulácia. Nesvieti časť stredového panelu ale to je asi choroba oplov. -
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na svoj účel auto postačuje. Je dostatočne robostné a spoľahlivé. -Konkrétne tento model mal celkom dobrú výbavu (klíma ABS, centrál na dialku, posilovač riadenia, el. Okná). Chýbala mi v ňom el nastavovanie spolujazcovho zrkadla. Pre toto auto celkom užitočná vec. -Pruženie auta je dosť tvrdé a na dlhé každodenné cestovanie po slovenských cestách nekomfortné. -Vnútorný priestor je dostatočný ak nemáte nad 190cm.. Posúvanie sedadla je smerom dozadu obmedzené, lebo za chrbtom je mreža. Spolujazdcové sedadlo sa nedá psúvať vobec, dajú sa však sklápať. Za sedalami a nad hlavou sú odkladacie miesta kde sa toho dosť zmestí, ale ak nad hlavami je niečo len tak hodené , priprudšom zríchlení to letí dozadu a je to dosť nebezpečné . Jednuo z predností tohto auta sú predné svetlá. Ale prístup k ním-katastrofa. Treba rozobrať "pol auta" aby sa dala vzmeniť žiarovka -VEĽKM NEDOSTATKOM TOHTO AUTA JE VEĽKÁ VNÚTORNÁ HLUČNOSŤ. Aj od podvozka ale hlavne od motora. Skoro žiadne tmenie len plech a tvrdé plasty. -Spotreba auta je velmi dobrá. Podlľa štlu jazdy 4, 8 - 5, 5l nafty na 100Km, naložené a napriek aerodynamike. Výkon 75k stačí ale ked je naložených 300kg tak to cítiť na zrychlení, -Nákladný priestor je dostatočný, ale oproti felicii pick up malý. Nakladacia hrana je dosť vysoko.
Pár poznámek a zkušeností: 1. Tvrdé odpružení - nebral bych ho jako nevýhodu, je to daň za poměrně dobré jízdní vlastnosti. Přestože je Combo relativně vysoké, perfektně drží stopu v zatáčce při ostřejším průjezdu. Maximální rychlost prázdného auta souvisí i s výbavou vozu - lehké Combo bez výbavy +-180km/h; plná výbava, klima, široké pneu ... kolem 170 km/h. 2. Nastavení sedaček - souhlas - i pro řidiče průměrného vzrůstu zprvu nepohodlné, ale dá se zvyknout. 3. Hluk v interiéru bohužel souvisí s tím, že jde o lehké užitkové vozidlo - vrzání plastů, mříže, aerodynamický hluk, dunění plechů karoserie v nákl. prostoru a samozřejmě nepřeslechnutelný motor. 4. Výměna žárovky - na jedné straně auta je snazší. Rychlost výměny je to otázkou cviku, napoprvé to chvíli trvá ;o) Když to znáš, jde to snáž ... 5. Vysoká nakládací hrana? Jak nízko by měla být? I při nakládání těžších břemen jsem nikdy neměl problémy. Velmi kladně hodnotím odolný masivní zadní nárazník, uzpůsobený pro couvání a nakládání u nižší rampy. 6. Bez ohledu na vnitřní prostor je pro mě jasná volba Combo, když jí srovnám se zmiňovanou Feldou PickUp. 7. Nešťastné umístění rezervy pod autem - rezervní kolo jsem místo toho vozil v nákladním prostoru .. vždycky se tam nějak vešlo. 8. Časté závady (zkušenosti z několika vozů): rychle odcházející brzdové destičky při denní jízdě s naloženým autem, u 2 Comb problém s turbem, nutná výměna po 120 - 150 tkm, odcházející přepínače blikačů, odtrhávající se guma pod předním spojlerem. Jinak auta bez větších závad i při každodenní porci kilometrů kolem 200-300 km. 9. Zrcátka - jejich plusem i mínusem je velikost - při couvání absolutně perfektní. Do myčky lze zajet i s nesklopenýma, vydrží to. Na druhé straně omezují výhled, takže v určitém úhlu na křižovatce snadno přehlédnete třeba cyklistu 10. Omezený výhled z vozu pokud křižovatka není kolmá, ale vedlejší silnice se připojuje v ostrém úhlu. 11. Varianty: Některá starší Comba byla bez bočních dveří, výbava se lišila i úpravou podlážky v nákl. prostoru ... guma, jedno auto tam mělo dokonce jakýsi plast s prolisy - cokoli se tam naložílo, klouzalo jak po másle. Auta se lišila i mříží oddělující nákl. prostor od řidiče. Rozhodně lepší je dělená mříž, kterou je možné částečně otevřít a převážet i delší neforemný náklad. Pro ježdění v létě jednoznačně lepší Combo s klimatizací. Résumé: + jízdní vlastnosti, dynamika spolehlivost provozní náklady spotřeba - hluk v interiéru nastavení sedadel některé kusy problém s turbem
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Combo
Dobrá recenze
Pár poznámek a zkušeností:
1. Tvrdé odpružení - nebral bych ho jako nevýhodu, je to daň za poměrně dobré jízdní vlastnosti. Přestože je Combo relativně vysoké, perfektně drží stopu v zatáčce při ostřejším průjezdu. Maximální rychlost prázdného auta souvisí i s výbavou vozu - lehké Combo bez výbavy +-180km/h; plná výbava, klima, široké pneu ... kolem 170 km/h.
2. Nastavení sedaček - souhlas - i pro řidiče průměrného vzrůstu zprvu nepohodlné, ale dá se zvyknout.
3. Hluk v interiéru bohužel souvisí s tím, že jde o lehké užitkové vozidlo - vrzání plastů, mříže, aerodynamický hluk, dunění plechů karoserie v nákl. prostoru a samozřejmě nepřeslechnutelný motor.
4. Výměna žárovky - na jedné straně auta je snazší. Rychlost výměny je to otázkou cviku, napoprvé to chvíli trvá ;o) Když to znáš, jde to snáž ...
5. Vysoká nakládací hrana? Jak nízko by měla být? I při nakládání těžších břemen jsem nikdy neměl problémy. Velmi kladně hodnotím odolný masivní zadní nárazník, uzpůsobený pro couvání a nakládání u nižší rampy.
6. Bez ohledu na vnitřní prostor je pro mě jasná volba Combo, když jí srovnám se zmiňovanou Feldou PickUp.
7. Nešťastné umístění rezervy pod autem - rezervní kolo jsem místo toho vozil v nákladním prostoru .. vždycky se tam nějak vešlo.
8. Časté závady (zkušenosti z několika vozů): rychle odcházející brzdové destičky při denní jízdě s naloženým autem, u 2 Comb problém s turbem, nutná výměna po 120 - 150 tkm, odcházející přepínače blikačů, odtrhávající se guma pod předním spojlerem. Jinak auta bez větších závad i při každodenní porci kilometrů kolem 200-300 km.
9. Zrcátka - jejich plusem i mínusem je velikost - při couvání absolutně perfektní. Do myčky lze zajet i s nesklopenýma, vydrží to. Na druhé straně omezují výhled, takže v určitém úhlu na křižovatce snadno přehlédnete třeba cyklistu
10. Omezený výhled z vozu pokud křižovatka není kolmá, ale vedlejší silnice se připojuje v ostrém úhlu.
11. Varianty: Některá starší Comba byla bez bočních dveří, výbava se lišila i úpravou podlážky v nákl. prostoru ... guma, jedno auto tam mělo dokonce jakýsi plast s prolisy - cokoli se tam naložílo, klouzalo jak po másle. Auta se lišila i mříží oddělující nákl. prostor od řidiče. Rozhodně lepší je dělená mříž, kterou je možné částečně otevřít a převážet i delší neforemný náklad.
Pro ježdění v létě jednoznačně lepší Combo s klimatizací.
Résumé:
+
jízdní vlastnosti, dynamika
spolehlivost
provozní náklady
spotřeba
-
hluk v interiéru
nastavení sedadel
některé kusy problém s turbem
09.05.2009 | 12:39:17 | Reagovat