Rok výroby:2001Typ motoru:108 kWStav km při koupi:127 000 kmStav km nyní:157 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:27. 10. 2015
Pripeceny EGR ventil pri 127 tis. (e. 2012 pri kupe) - udajne precisteny, otacky stabilizovane Nefunkcna klima kvôli zanedbaniu udrzby (susic) - novy klimakompresor a susic (2013) Prasknuty simmering pri remenici = olej do alternatora = vymena oboch (2013) Porozna serpentinova hadicka paliva v nadrzi = strata tlaku paliva pohroma = vymena (2015)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto kupene na Slovensku od prvého majitela - firmy - udajne len na rodinne vylety. Hned pri kupe "vycistenie" EGR ventilu este povodnym majitelom (v skutocnosti chytri chlapci vystrihli kus hliniku a zablendovali EGRko). Auto s tym zilo roky. Neskor vymena za serioznu nahradu - tvarovana hlinikova zaslepka so softvérom simulujucim cinnost EGR ventilu. Na emisných kontrolach napriek "trestuhodnému precinu proti ekologii" vynikajuce vysledky motora!
Na aute nefungovala klima, pri kupe som to nepreveroval (naco mi je klima, ved mam okna..) a ukazalo sa, ze starostlivy majitel (tymto pozdravujem skrutkara do NR) nemenil susic a ked sa jeho obsah rozpadol, znicil kompresor. V SR mi ocenili vymenu kompresora na 600€ minimum (kupil som cez eBay novy japonsky za 300€ a vymenil sam). Odvtedy rad menim susice klimatizacii na vsetkych nasich autach.
Pri prvej vymene oleja (ako neskuseny oplista som kupil GM original dexos 2)som zistil, ze povodny majitel setril aj na vymene vlozky olejového filtra (opat pozdrav pod Zobor) a vybral som z motora kus cierneho papiera sta by vyzraty mysami. Po rokoch skusenosti s olejmi a autami zasadne odmietam usporu 15€ na oleji (GM original versus Motul X-cess 5w-40). Motor stvorvalec 2,2i 16V je ozaj robustny, ma dva vyvazovacie hriadele, na automatickej prevodovke radi a jazdi medzi 1500 a 2500 otackami, ma nepochopitelny zatah odspodu a od 3-5 tis je zivy ako poctivy 16ventil, 1500 kilovu chladnicku taha ako splasene kone, ackolvek tomuto autu vytacanie nesvedci.
Auto sme prestavali na plyn v 2012 roku (ku kvalite prestavby sa nechcem vyjadrovat - pri dalsej prestavbe si rad priplatim 200€) a rocne najazdili 10000km takmer vylucne mimo mesto a po dialniciach. Spotreba na plyn je oproti benzinu o 2 litre vyssia, motor si vyzaduje top stav zapalovacej sustavy (v 2014 novy VN modul a specialne NGK LPG laserline), filter mam od zaciatku K&N (o jednu starost menej), spotreba na plyne 11-13 litrov mimo mesto podla stylu jazdy, v meste neviem posudit. Koho zaujimaju spotreby aut vsetkych druhov, odporucam nemecku stranku Spritmonitor.
Opel Zafira A je male a uzke auto, vsetku svoju kapacitu ma vdaka svojej vyske, ktora znamena vyssiu spotrebu o cca 2 litre oproti astre kombi alebo porovnatelnemu kombicku a tiez horsiu stabilitu vzhladom na vyssie tazisko (nepomaha ani plna 60 litrova nadrz plynu na mieste rezervy pod autom. LPG a jeho fungovanie je samostatna kapitola, podstatnými orientacnymi bodmi pre LPG zaujemcov je to, ze nikdy nejazdite za 50 ale za 60 percent oproti benzinu, musite castejsie menit olej (rychlejsie "zakyslenie" oleja vplyvom plynu) a necudovat sa priebeznym obcasnym zdochnutiam motora tesne po prepnuti na plyn alebo nerovnomernému chodu pri krátkych vyjazdoch, pripadne iných mensich nepríjemnostiach (typu zas.atie lambda sondy LPG lubrikantom)
Podla mojej jedinej skusenosti s Oplom konstatujem, ze auto je robustne, hrube a neotesane v kazdom smere, poctivo a verne sluzi, ma vynikajuci pozink a kvalitu laku, roky sa podpisali na kvalite chladicov, vyfuku a tlmicoch, zazracne pevne su konstuovane napravy, hlavne predna na ktorej spokojne posedava vacsi motor a tazka automaticka prevodovka. Na aute som odviezol 500 kg nakladu so sklopenymi sedadlami bez poskodenia lozisk ci pruzin zadnej napravy. Je dostatocne velke aby zavodnici z vedlajsich ulic dali povinnu prednost v jazde a netlacili sa do pruhu, odvezie 7 ludi stredne pohodlne a 4-6 velmi pohodlne.
V aute sa dobre cestuje na dlhsie trasy, hlavne na zadnych sedadlách. S automatom, tempomatom a gulou sa to da prezit aj vpredu.
Jezdil jsem hned ze začátku s první generací a byl jsem nadšen. Vyšší posez, dobrý výhled, prostorné Auto mi sedlo Koupil jsem před rokem ojetou Zafiru ve velmi dobrém stavu v AAA. Opel šlape dobře, je to auto s kterým se dá jezdit jak do práce tak s rodinou na dovolenou. jen to chce starat se o spotřební záležitosti včas. Olej, brzdy apod.
Pokud mohu ze své zkušenosti.... prodal a koupil jsem v AAA Auto již celkem 10 aut (5x prodal a 5x koupil). Někteří prodejci na ploše byli velmi ochotní a vstřícní, a jiní zase arogantní a protivní. Jako všude jinde - jsou to jen lidé. A k autům: Vždy se vyplatí vzít si sebou odborníka. To nejen v AAA, ale v každém bazaru. Jde o to, že ojetina je pokaždé zajíc v pytli. Áčka mají tak veliký obrat, že se některé vozy u nich ani neohřejí. Několikrát jsem koupil auto, které právě vykoupili a složili z podvalníku. Nevěřím (po zkušenostech) že by měli vůbec čas na nějaké podvody jako stáčení tachometrů, nebo dokonce opravování havarovaných aut, falšování servisních knížek. To naopak malé bazary na to mají spoustu času. Také jsem řešil problémy, samozřejmě, ale vždy jsem byl spokojen. Jen jednou, když se vykrucovali, napsal jsem přímo paní Topolové, a měli byste vidět ten fofr. Druhý den bylo vše vyřešeno k mé spokojenosti. Takže za mě: AAA nejsou o nic horší než jiný autobazar, naopak, mají obrovský obrat vozidel, nemají čas na podvůdky, a kdo prodá tisíce aut, má samozřejmě vyšší počet průserů, než ten, kdo prodá desítky aut. Ale řešení tu je vždy. Při výkupu se snaží o co nejnižší cenu, a při prodeji o co nejvyšší. To je ale přece podstatou kapitalismu a obchodování. Vždy jsem ale výkupní i prodejní cenu usmlouval ke své spokojenosti. Nesmíte hned na vše přistoupit a souhlasit. Od začátku trvejte na svém, a oni se pohnou. P.S.: Nejsem zaměstnancem AAA :-)
Jsem stejného názoru mám taky auto z AAA a tenkrát ještě ani nebylo pořádně připravené na prodej pár hodin po dovezení takže na nějaké stáčení a podobně čas určitě nebyl nebo rozhodně ne tam.
Jinak jak říkáte je to o lidech někde člověk narazí na ochotné jinde na arogantní a myslím že koupě v AAA není žádný velký rozdíl jako koupě auta kdekoliv jinde naopak vše vyřídí a člověk se nemusí o nic starat což spousta menších autobazarů kolikrát i nedělá.
Do třísráček nechodit.Tam bych nekoupil ani ventilek.Špatně uváděný ceny,v inzerátech volavky který neexistujou,skrytý poplatky např za vyčištění vozu,přistavení vozu,drahý uvěry,za sepsání půjčky poklatek klidně dessítky tisíc atd.Že nemaj čas podvádět?Dobrá naivita.Tam bych max ptodal auto před smrtí abych se ho rychle bez zodpovědnosti Jsou to lozpežníci jako každý jiný.
Přesně tak Jirko máš naprostou pravdu,koukal jsem jako blázen na to co tady lidi píšou.Neříkám že se v áčkách nedá kápnout na dobrej kus,ale proč bych tam chodil když mají o 20-30% vyšší ceny než se auta reálně pohybujou o těch podvodech s cenama ani nemluvě-levněji na splátky než v hotovosti atd.To půjdu raději k dealerovi dané značky a koupím za stejný peníze auto koupený u nich s jasnou historií,servisem atd.Bývalí kolega si koupil v áčkách lagunu dci po dvou dnech mu zaklepal motor a nedostal z nich ani korunu a to se pořád ohání všemožnýma zárukama atd jen aby ovce dostaly tam kam potřebují a ovce kupují-no coment.Klidně mě tady zabijte ale do AAA si chodí kupovat auta lidi co tomu vůbec nerozumí,jinak si to neumím vysvětlit.Hlavně naleštit pneumatiky,polepit-první majitel,důchodce,garážované,servisní knížka,poctivé kilometry a další pohádky.Největší perla je zimní pneu k vozu a donesou ti ojetý šlupky se 4mm ani ne na sezonu(prý nikde nepíšou že dávají nové pneu) to mě dostalo a tak je to u nich se vším.
08.11.2015 | 12:55:06 | pavel e36
| 37.48.49.*Reagovat
RE: Kompaktní
Osobně nemůžu říct nic negativního pravda je to nějaký rok zpět takže se třeba něco změnilo to netuším ale s autem ani prodejem nebyl a ani doposud není žádný problém který by měl na svědomí autobazar.
Jinak s tím podváděním v mém případě auto stálo na výkupním stanovišti při koupi jak jsem psal ani nebylo nachystané a podle čísla protokolu z technické kontroly dle čeho se dá zjistit počet kilometrů nemělo auto méně kilometrů ani stejně ale více jako o půl roku dříve po dovozu ze zahraniční.Takže teoreticky na žádné stáčení nebo spíše v AAA nedošlo a pneu se dalo používat minimálně ještě rok a dokonce tam byla i skoro půlka nádrže což na České autobazary je nevídané.
Navíc AAA auto nedovezlo ze zahraniční ale soukromá osoba co jej za půl roku prodala do AAA dle slov v ten den tam auto dotyčný dovezl ani nebylo vyčištěné ani pořádně umyté takže možná to bylo prostě štěstí ale nevidím v tom žádný rozdíl nebo spíše nevěřím že jiné autobazary jsou nějací svatoušci vydělat chce každý.
Dovozy se stáčej před stk,evidenčkou kvůli Cebii.Ta vidí stk u nás a některý tuv v de.No nekup to,když to má certifikát cebie ikdyž to je smotlý.Lidi jsou fakt hloupí.
Jak jsem psal věřím že se tam dá pořídit dobrej kus a souhlasím že jiné bazary na tom nebudou lépe,ale myslím že kdybys věděl že (to ber jen jako příklad) tvou 406 za kterou si jim tam nechal 100tis vykoupily před chvilkou za 20tis tak možná obchod neuděláš,nebo aspoň mě se tohle chování absolutně příčí a AAA považuju za nejméně důvěryhodnou firmu u nás.
08.11.2015 | 13:57:40 | pavel e36
| 37.48.49.*Reagovat
RE: Kompaktní
Rozdíl mezi výkupní a prodejní cenou je průměrně (a většinou vždy) cca 20 000 Kč. Prosím o zdržení se nepodložených výmyslů (viz předchozí příspěvek. Výkup za dvacet a prodej za sto je právě praktika bazarů "Monte Karlo", nikoli AAA). Zde jsou tabulky a přísná pravidla, s mantinely, ve kterých lze něco usmlouvat, posunout výš nebo níž. Tolik opravdu z mé zkušenosti s 10 vozy z AAA.
ok trochu jsem to nadsadil,chápu že každý bazar musí na něčem vydělávat,ale zkuste si zajet svým autem na výkup do AAA a myslím že vám spadne brada s částky kterou vám nabídnou.A 20000,- na autě?Vždyť auto co vykoupí za 15tis následně prodávají za 49000-59000 tis top stav tak jak to asi bude vypadat ve vyšších cenových hladinách že? :-D Není to ale jen o cenách,ale i o přístupu hlavně při uplatňování reklamací,inzerce,pohádky které povídají před koupí a pak následná realita,atd.. pro mě tedy určitě ne pane.Vždyť je taková nabídka od autorizovaných prodejců na u nich zakoupené,servisované a prověřené vozy že nevidím jediný důvod chodit do AAA.Snad jedině ty sjeté zimní pneu k vozu které u nich dostanu k supervýhodnému financování :-D
08.11.2015 | 22:00:06 | pavel e36
| 37.48.49.*Reagovat
RE: Kompaktní
Musím souhlasit že třeba co se týče mého auta přijdou mě ceny trochu vysoký za auto rok 1997 proti mě ještě soc verze 35 tisíc je docela dost za ty peníze běžně jinde řekl bych z 90% lze pořídit model od roku 2000 v lepší výbavě a za 50-60 lze už koupit 2004 max.výbava ve slušným stavu což v AAA prodávají za tyto ceny i soc verze kolem roku 2000 a kolikrát spíše často takový už kaše.
Dneska souhlasím že to mají docela přemrštěný co se týče cen osobně si myslím že výkupní cena bude max 15 tisíc ale těžko říct.
Co jsem hledal tak mi tam ty ceny přišli zajímavý, jinak bych tam auto v požadovaném tech. stavu za ty peníze nekoupil. Otázkou jestli jde hodnotit dvě auta co měla různé majitele. Moc objektivní to není.
Taky moc nechápu píši cena v hotovosti příklad 100 tisíc a vždy cena v případě platbě na úvěr nižší příklad 90 tisíc ale po spočítání po dobu splácení vychází potom cena ještě vyšší než kdyby člověk zaplatil v hotovosti těch 100 tisíc.
Známí tak kupoval ale mám dojem v Auto ESA auto kde cena na úvěr byla nějak 90 tisíc ale v hotovosti přes 100 tisíc a po spočítání by nakonec přeplatil asi 30 tisíc navíc takže ještě o třicet výše než autobazar uváděl pevnou cenu v hotovosti tak nakonec odstoupil od smlouvy jelikož to nemělo cenu.
Takže příklad na úvěr cena 90 hotovost 120 po splacení na úvěr konečná cena 150 za úroky a až to člověk splatí pak auto prodá tak za 50..
Na stránkách už majì asi sprâvně uvedený ceny v hotovosti a je to větším písmem než to bylo dřív.Zřejmě dostali od Čoi pokutu a v inzercích podvádějí furt.Tzv akční cena tj třeba až polovina tržní hodnoty auta a velká sleva a jsou to samozřejmě volavky u kterejch je účel přilákat hňupa na plac.Nahnat supy se na něj,že nakonec v nějakým tom vraku odjede.Párkrát jsem byl nucenej je taky navštívit kvůli známejm a od tý doby jim říkám největší vrakoviště v čr.Při výkupu to je taky šméčka.Hlavně nedávat z ruky originál techničáku.Jinak tě zpracujou,že slabší jedinec podlehne nátlaku.Maj to vymyšlený pěkně,aby tě odrbali.
Nákup v pohodě. Nemám si nač stěžovat. Věděl jsem do čeho jdu Platil jsem hotově a radši si nechal v zásobě nějaké peníze. Přece jenom ojeté auto ale servisovat nebylo třeba.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Zafira
Kompaktní
Jezdil jsem hned ze začátku s první generací a byl jsem nadšen. Vyšší posez, dobrý výhled, prostorné Auto mi sedlo Koupil jsem před rokem ojetou Zafiru ve velmi dobrém stavu v AAA. Opel šlape dobře, je to auto s kterým se dá jezdit jak do práce tak s rodinou na dovolenou. jen to chce starat se o spotřební záležitosti včas. Olej, brzdy apod.
05.11.2015 | 21:17:32 | oplas | 89.24.181.* Reagovat
RE: Kompaktní
souhlasím, tahle zafira je drzak, pouzivam uz ji spise do lesa pracovne. Je to ale velmi obstojne auto.
06.11.2015 | 07:23:05 | Orfula | 109.81.209.* Reagovat
RE: Kompaktní
A nákup v Áčkách proběhl bez problémů? Plánuju pořídit bazarový auto, na stránkách mají super výběr, ale mám trochu strach...
Díky
06.11.2015 | 15:16:55 | Janča | 83.240.67.* Reagovat
RE: Kompaktní
Pokud mohu ze své zkušenosti.... prodal a koupil jsem v AAA Auto již celkem 10 aut (5x prodal a 5x koupil). Někteří prodejci na ploše byli velmi ochotní a vstřícní, a jiní zase arogantní a protivní. Jako všude jinde - jsou to jen lidé. A k autům: Vždy se vyplatí vzít si sebou odborníka. To nejen v AAA, ale v každém bazaru. Jde o to, že ojetina je pokaždé zajíc v pytli. Áčka mají tak veliký obrat, že se některé vozy u nich ani neohřejí. Několikrát jsem koupil auto, které právě vykoupili a složili z podvalníku. Nevěřím (po zkušenostech) že by měli vůbec čas na nějaké podvody jako stáčení tachometrů, nebo dokonce opravování havarovaných aut, falšování servisních knížek. To naopak malé bazary na to mají spoustu času. Také jsem řešil problémy, samozřejmě, ale vždy jsem byl spokojen. Jen jednou, když se vykrucovali, napsal jsem přímo paní Topolové, a měli byste vidět ten fofr. Druhý den bylo vše vyřešeno k mé spokojenosti. Takže za mě: AAA nejsou o nic horší než jiný autobazar, naopak, mají obrovský obrat vozidel, nemají čas na podvůdky, a kdo prodá tisíce aut, má samozřejmě vyšší počet průserů, než ten, kdo prodá desítky aut. Ale řešení tu je vždy. Při výkupu se snaží o co nejnižší cenu, a při prodeji o co nejvyšší. To je ale přece podstatou kapitalismu a obchodování. Vždy jsem ale výkupní i prodejní cenu usmlouval ke své spokojenosti. Nesmíte hned na vše přistoupit a souhlasit. Od začátku trvejte na svém, a oni se pohnou. P.S.: Nejsem zaměstnancem AAA :-)
06.11.2015 | 21:34:47 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Kompaktní
Děkuju za podrobný popis =). Tak já je půjdu vyzkoušet a uvidím. Manžel se v autech +- vyzná, takže by to mělo být OK
06.11.2015 | 22:01:47 | Janča | 83.240.67.* Reagovat
RE: AAA
Jsem stejného názoru mám taky auto z AAA a tenkrát ještě ani nebylo pořádně připravené na prodej pár hodin po dovezení takže na nějaké stáčení a podobně čas určitě nebyl nebo rozhodně ne tam.
Jinak jak říkáte je to o lidech někde člověk narazí na ochotné jinde na arogantní a myslím že koupě v AAA není žádný velký rozdíl jako koupě auta kdekoliv jinde naopak vše vyřídí a člověk se nemusí o nic starat což spousta menších autobazarů kolikrát i nedělá.
06.11.2015 | 22:54:20 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Kompaktní
Do třísráček nechodit.Tam bych nekoupil ani ventilek.Špatně uváděný ceny,v inzerátech volavky který neexistujou,skrytý poplatky např za vyčištění vozu,přistavení vozu,drahý uvěry,za sepsání půjčky poklatek klidně dessítky tisíc atd.Že nemaj čas podvádět?Dobrá naivita.Tam bych max ptodal auto před smrtí abych se ho rychle bez zodpovědnosti Jsou to lozpežníci jako každý jiný.
08.11.2015 | 10:24:08 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Kompaktní
Přesně tak Jirko máš naprostou pravdu,koukal jsem jako blázen na to co tady lidi píšou.Neříkám že se v áčkách nedá kápnout na dobrej kus,ale proč bych tam chodil když mají o 20-30% vyšší ceny než se auta reálně pohybujou o těch podvodech s cenama ani nemluvě-levněji na splátky než v hotovosti atd.To půjdu raději k dealerovi dané značky a koupím za stejný peníze auto koupený u nich s jasnou historií,servisem atd.Bývalí kolega si koupil v áčkách lagunu dci po dvou dnech mu zaklepal motor a nedostal z nich ani korunu a to se pořád ohání všemožnýma zárukama atd jen aby ovce dostaly tam kam potřebují a ovce kupují-no coment.Klidně mě tady zabijte ale do AAA si chodí kupovat auta lidi co tomu vůbec nerozumí,jinak si to neumím vysvětlit.Hlavně naleštit pneumatiky,polepit-první majitel,důchodce,garážované,servisní knížka,poctivé kilometry a další pohádky.Největší perla je zimní pneu k vozu a donesou ti ojetý šlupky se 4mm ani ne na sezonu(prý nikde nepíšou že dávají nové pneu) to mě dostalo a tak je to u nich se vším.
08.11.2015 | 12:55:06 | pavel e36 | 37.48.49.* Reagovat
RE: Kompaktní
Osobně nemůžu říct nic negativního pravda je to nějaký rok zpět takže se třeba něco změnilo to netuším ale s autem ani prodejem nebyl a ani doposud není žádný problém který by měl na svědomí autobazar.
Jinak s tím podváděním v mém případě auto stálo na výkupním stanovišti při koupi jak jsem psal ani nebylo nachystané a podle čísla protokolu z technické kontroly dle čeho se dá zjistit počet kilometrů nemělo auto méně kilometrů ani stejně ale více jako o půl roku dříve po dovozu ze zahraniční.Takže teoreticky na žádné stáčení nebo spíše v AAA nedošlo a pneu se dalo používat minimálně ještě rok a dokonce tam byla i skoro půlka nádrže což na České autobazary je nevídané.
Navíc AAA auto nedovezlo ze zahraniční ale soukromá osoba co jej za půl roku prodala do AAA dle slov v ten den tam auto dotyčný dovezl ani nebylo vyčištěné ani pořádně umyté takže možná to bylo prostě štěstí ale nevidím v tom žádný rozdíl nebo spíše nevěřím že jiné autobazary jsou nějací svatoušci vydělat chce každý.
08.11.2015 | 13:40:11 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Kompaktní
Dovozy se stáčej před stk,evidenčkou kvůli Cebii.Ta vidí stk u nás a některý tuv v de.No nekup to,když to má certifikát cebie ikdyž to je smotlý.Lidi jsou fakt hloupí.
08.11.2015 | 13:51:43 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Kompaktní
Jak jsem psal věřím že se tam dá pořídit dobrej kus a souhlasím že jiné bazary na tom nebudou lépe,ale myslím že kdybys věděl že (to ber jen jako příklad) tvou 406 za kterou si jim tam nechal 100tis vykoupily před chvilkou za 20tis tak možná obchod neuděláš,nebo aspoň mě se tohle chování absolutně příčí a AAA považuju za nejméně důvěryhodnou firmu u nás.
08.11.2015 | 13:57:40 | pavel e36 | 37.48.49.* Reagovat
RE: Kompaktní
Rozdíl mezi výkupní a prodejní cenou je průměrně (a většinou vždy) cca 20 000 Kč. Prosím o zdržení se nepodložených výmyslů (viz předchozí příspěvek. Výkup za dvacet a prodej za sto je právě praktika bazarů "Monte Karlo", nikoli AAA). Zde jsou tabulky a přísná pravidla, s mantinely, ve kterých lze něco usmlouvat, posunout výš nebo níž. Tolik opravdu z mé zkušenosti s 10 vozy z AAA.
08.11.2015 | 20:22:17 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Kompaktní
ok trochu jsem to nadsadil,chápu že každý bazar musí na něčem vydělávat,ale zkuste si zajet svým autem na výkup do AAA a myslím že vám spadne brada s částky kterou vám nabídnou.A 20000,- na autě?Vždyť auto co vykoupí za 15tis následně prodávají za 49000-59000 tis top stav tak jak to asi bude vypadat ve vyšších cenových hladinách že? :-D Není to ale jen o cenách,ale i o přístupu hlavně při uplatňování reklamací,inzerce,pohádky které povídají před koupí a pak následná realita,atd.. pro mě tedy určitě ne pane.Vždyť je taková nabídka od autorizovaných prodejců na u nich zakoupené,servisované a prověřené vozy že nevidím jediný důvod chodit do AAA.Snad jedině ty sjeté zimní pneu k vozu které u nich dostanu k supervýhodnému financování :-D
08.11.2015 | 22:00:06 | pavel e36 | 37.48.49.* Reagovat
RE: Kompaktní
Musím souhlasit že třeba co se týče mého auta přijdou mě ceny trochu vysoký za auto rok 1997 proti mě ještě soc verze 35 tisíc je docela dost za ty peníze běžně jinde řekl bych z 90% lze pořídit model od roku 2000 v lepší výbavě a za 50-60 lze už koupit 2004 max.výbava ve slušným stavu což v AAA prodávají za tyto ceny i soc verze kolem roku 2000 a kolikrát spíše často takový už kaše.
Dneska souhlasím že to mají docela přemrštěný co se týče cen osobně si myslím že výkupní cena bude max 15 tisíc ale těžko říct.
09.11.2015 | 17:01:53 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Kompaktní
Co jsem hledal tak mi tam ty ceny přišli zajímavý, jinak bych tam auto v požadovaném tech. stavu za ty peníze nekoupil. Otázkou jestli jde hodnotit dvě auta co měla různé majitele. Moc objektivní to není.
09.11.2015 | 17:10:39 | oplas | 89.24.181.* Reagovat
RE: Kompaktní
Jirko já nechápu ty ceny. na stránkách maj normálně cenu v hotovosti a cenu na splátky. cena v hotovosti co jsem platil odpovídala.
09.11.2015 | 17:13:46 | oplac | 89.24.181.* Reagovat
RE: Kompaktní
Taky moc nechápu píši cena v hotovosti příklad 100 tisíc a vždy cena v případě platbě na úvěr nižší příklad 90 tisíc ale po spočítání po dobu splácení vychází potom cena ještě vyšší než kdyby člověk zaplatil v hotovosti těch 100 tisíc.
Známí tak kupoval ale mám dojem v Auto ESA auto kde cena na úvěr byla nějak 90 tisíc ale v hotovosti přes 100 tisíc a po spočítání by nakonec přeplatil asi 30 tisíc navíc takže ještě o třicet výše než autobazar uváděl pevnou cenu v hotovosti tak nakonec odstoupil od smlouvy jelikož to nemělo cenu.
Takže příklad na úvěr cena 90 hotovost 120 po splacení na úvěr konečná cena 150 za úroky a až to člověk splatí pak auto prodá tak za 50..
09.11.2015 | 17:52:58 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Kompaktní
Úvěry nebrat, to je největší průšvih... to raději půjčka od své banky :-) Auto na úvěr (a nejen od AAA) je nejdražší auto.
09.11.2015 | 18:44:09 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Kompaktní
Na stránkách už majì asi sprâvně uvedený ceny v hotovosti a je to větším písmem než to bylo dřív.Zřejmě dostali od Čoi pokutu a v inzercích podvádějí furt.Tzv akční cena tj třeba až polovina tržní hodnoty auta a velká sleva a jsou to samozřejmě volavky u kterejch je účel přilákat hňupa na plac.Nahnat supy se na něj,že nakonec v nějakým tom vraku odjede.Párkrát jsem byl nucenej je taky navštívit kvůli známejm a od tý doby jim říkám největší vrakoviště v čr.Při výkupu to je taky šméčka.Hlavně nedávat z ruky originál techničáku.Jinak tě zpracujou,že slabší jedinec podlehne nátlaku.Maj to vymyšlený pěkně,aby tě odrbali.
09.11.2015 | 19:40:45 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Kompaktní
Dvě měsíce zpátky jsme tam zrovna kupovali VW. Úplně v pohodě, rychle vyřízeno, normální bazar
08.11.2015 | 00:47:42 | Yaron | 188.226.213.* Reagovat
RE: Kompaktní
Nákup v pohodě. Nemám si nač stěžovat. Věděl jsem do čeho jdu Platil jsem hotově a radši si nechal v zásobě nějaké peníze. Přece jenom ojeté auto ale servisovat nebylo třeba.
09.11.2015 | 17:06:01 | oplas | 89.24.181.* Reagovat