Rok výroby:2006Typ motoru:1910Stav km při koupi:123 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:20. 2. 2011
- ve 130 000 km jsem měnil EGR ventil - rozhodoval jsem se mezi vyčištěním, repasovaným dílem a nakonec jsem zakoupil nový. Výměna nového EGR ventilu s prací 6800,-Kč.
- když nepočítám výměnu brzdových destiček, rozvodového řemene, tak žádný jiný problém s autem nebyl.
NAPROSTÁ SPOKOJENOST
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jelikož jsem s vozidlem Opel Corsa 1.7. DI (r.v. 2002) byl spokojen, rozhodl jsem se zakoupit opět od tohoto výrobce novější model Zafira - udělal jsem dobře. Naprostá spokojenost, každou jízdu si vychutnávám, jako kdybych jel s autem poprvé. Vozidlo mám již třetí rok. Do servisu jezdím pravidelně každý rok, kde částka za servis nepřesáhne 6000,-Kč. Vozidlo je nadstandartně vybaveno: - panoramatická střecha - tempomat - vyhřívané sedačky - pakovací asistent - digitální klima - navigace, do které jsem sehnal češtinu včetně českého TMC hlášení s dynamickým naváděním - palubní PC, které rovněž mám počeštěné - a další výbava....
Ve 130000 výměna již zmiňovaného EGR ventilu za nový. Cena 6800,-Kč.
Ve 150000 km jsem měnil rozvodový řemen včetně kladek ve značkovém servisu OPEL a to z důvodů jistoty ujetí dalších 150000 km nebo 10 let životnosti. Cena 7764 Kč.
Jak jsem již se zmínil, vozidlo jsem zakoupil dva roky staré. Dovoz z Německa se servisní knížkou a poctivými najetými kilometry. A hlavně nebourané!!!
Češtinu montuje RomanK v Brně nebo PepaS. Cena je - lokalizace navigace a displeje: 2.000Kč – kompletní proces programování trvá zhruba 1 hodinu. - lokalizace navigace, portálu mobilního telefonu a displeje: 3.000Kč – kompletní proces programování trvá zhruba 1 ¾ hodiny Zde je odkaz na foto a kontakt http://www.pepas.cz/projekty/opel-navi-cz/
No já nevím jak u Zafiry ale já mám 1.9 JTD a egr ventil jsem nechal zaslepit a nic mi nesvítí.zaplatil jsem za to 200KčAuto je rok výroby 2001.Možná že ZAFIRA to má jinak vymyšlené,ale u FIATA to jdeJinak diesly v oplu jsou od fiata.
Jak píše v komentu Anonym, s EGR by jsi takhle "vyběhnout" nemohl. Při zaslepení by ti donekonečna svítila kontrolka motoru na palubce. Tento motor, resp.řídící jednotka, se o EGR "opírá" a pokud s ním nemůže při startu kontrolně zahýbat v plném rozsahu, tak rozsvítí kontrolku :-( Ještě bych ze zkušenosti podotkl, že se blížíš ke kilometrovému proběhu, kdy ti můžou odejít tzv. swirll klapky, "výřivé klapky". Táhlo, které je mezi nimi spřažené, je po letech vyběhané, vyskočí a klapky motor udusí. V lepším případě motor jede v "nouzáku", v horším ani nepůjde nastartovat. Opravit se dají, nicméně to není zrovna jednoduché. Autorizovaný servis s tím již má spoustu zkušenosti, mění celý díl za nový a bude tě to i s prací stát cca 15 - 17 tisíc Kč :-(
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Zafira
Čeština do PC
Češtinu montuje RomanK v Brně nebo PepaS. Cena je - lokalizace navigace a displeje: 2.000Kč – kompletní proces programování trvá zhruba 1 hodinu.
- lokalizace navigace, portálu mobilního telefonu a displeje: 3.000Kč – kompletní proces programování trvá zhruba 1 ¾ hodiny
Zde je odkaz na foto a kontakt
http://www.pepas.cz/projekty/opel-navi-cz/
08.04.2011 | 13:52:37 | Martin Blahetek Reagovat
Čeština.
Dobrý den,
kde lze prosím sehnat češtinu do palubního PC?
Děkuji a zdravím.
R.S.
05.03.2011 | 19:57:34 | giga Reagovat
No já nevím jak u Zafiry ale já mám 1.9 JTD a egr ventil jsem nechal zaslepit a nic mi nesvítí.zaplatil jsem za to 200KčAuto je rok výroby 2001.Možná že ZAFIRA to má jinak vymyšlené,ale u FIATA to jdeJinak diesly v oplu jsou od fiata.
26.02.2011 | 16:39:43 | Reagovat
EGR
Jak píše v komentu Anonym, s EGR by jsi takhle "vyběhnout" nemohl. Při zaslepení by ti donekonečna svítila kontrolka motoru na palubce. Tento motor, resp.řídící jednotka, se o EGR "opírá" a pokud s ním nemůže při startu kontrolně zahýbat v plném rozsahu, tak rozsvítí kontrolku :-(
Ještě bych ze zkušenosti podotkl, že se blížíš ke kilometrovému proběhu, kdy ti můžou odejít tzv. swirll klapky, "výřivé klapky". Táhlo, které je mezi nimi spřažené, je po letech vyběhané, vyskočí a klapky motor udusí. V lepším případě motor jede v "nouzáku", v horším ani nepůjde nastartovat. Opravit se dají, nicméně to není zrovna jednoduché. Autorizovaný servis s tím již má spoustu zkušenosti, mění celý díl za nový a bude tě to i s prací stát cca 15 - 17 tisíc Kč :-(
26.02.2011 | 13:13:36 | Kakamil 4x4 Reagovat
Egr ventil jsi měl zaslepit.Škoda peněz.Jinak super auto.
22.02.2011 | 09:08:13 | Reagovat