Rok výroby:2007Typ motoru:998/benzínStav km při koupi:2 kmStav km nyní:153 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?26 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:4.3 l/100 kmVloženo:8. 1. 2010
90000km-přední ložisko u spolujezdce 110000km-přední ložisko u řidiče 120000km-přední čidlo ABS
Hodnocení a zkušenosti s autem
Hlavním důvodem koupi automobilu byla cena,spotřeba a jízdní vlastnosti vozu,které jsem vylepšil montáží pružin -30mm.Tříválcová konstrukce motoru mi nevadí,ani tvrdý podvozek,dám raději přednost jízdním vlastnostem před pohodlím.Výbavu jsem zvolil základní,tzn absence posilovače řízení,centrálního zamykání.
Hlavním kladem vozu je spotřeba.V průměru se pohybuji kolem 4.3l/100km což je méně než udává výrobce.Auto jsem si do města rozhodně nekupoval,jezdím hlavně mimo město a také většinou sám.Ukazatel paliva mi vyhovuje,je rozdělen na šest čárek,rezerva se ozve pípáním.První čárka zmizí kolem 220km.Rezerva se ozve po ujetí osmiset kilometrů.Samozřejmě záleží na stylu jízdy.Nejnižší dosažená spotřeba 3.25l/100km,nejvyšší 6.8l/100km. Při ekonomické jízdě řadím následovně trojku-30kmh,čtyřku-40kmh,pětku-50kmh,nebojím se vytočit motor třeba při předjíždění.Výrobce udáva obsah nádrže 35l,vejde se tam 38l.
Olej měním po 10000km,používám 10w40.Spotřbu oleje mám 0.16l na tisíc kilometrů.
Brzdové obložení mi vydrželo 150000km. Auto hodnotí vcelku kladně.Vadí mi špinění zadního zámku pátých dveří,už je tak akorát na výměnu,dále proseděná sedačka,cvakání motoru za studena.Cvakání se mi začalo projevovat kolem 50000km,na spotřebu to nemá vliv.Proto to neřeším.Motor se zahřívá pomaleji,vina malého ztrátového tepla.Auto topí po zahřátí dobře.
První Kolíně byl Peugeot 107 r.v2007 cvakání jsem zaregistroval až v 500000km postupně se to zhoršovalo.U druhého auta Citroen C1 2010 euro5 jsem slyšel cvakání za studena už prakticky od začátku,než ho odcizili.Teď má Aygo a je to to samé od novoty cvaká motor do nějakých pěti kilometrů,postupně se to zmenšuje.Výrobce Toyota poprvé v manuálu doporučuje seřízení vůle ventilů po 60000km.Před tím v manuálu nebylo zmínky o ventilech a jejich vůle.Je taky pravda že Toyota dává manuál o 360.stránkách.U studeného motoru udává ideální vůle ventilů sací 0,145-,235,výukový0,275-0,365.Dále tento motor upgrade na kompresní poměr 11,0:1-doporučené svíčky Denso SK16HR11-long life výměna po 90000km.
11.06.2013 | 20:18:23 | Anonym II
| 90.178.147.*Reagovat
Pro ANONYM II
Ahoj, psal jsi, že ti ukradli kolíně. Můžeš to víc přiblížit? Mě každej tvrdí, že takovýhle paštiky se nekradou, a když, tak jen nějakej cucák v kšiltovce když se chce projet. Ale ty auta mají imobilizér, to ho dokázal překonat? A nenašlo se?
Ahoj, chápu správně že to cvakání za studena už nějakých 100tisíc km neřešíš a nic se nestalo? Mě to dělá taky, podle jiných recenzí je to asi napínák rozvodovýho řetězu, taxem měl obavu aby se řetěz neopotřeboval či nepřeskočil, to by byla pro motor konečná.. Jinak jak píšeš - na výkon ani spotřebu to nemá vliv, jezdíme pod 4 litry a auto je živé.. Nevim jestli to teda opravovat (cca 2000kč) nebo jezdit dál.. Díky, kolouch
Na tom není co opravovat. Je to normální provozní zvuk tohoto motoru za studena. Taky přitom při akceleraci hrčí jako diesel. Po zahřátí za chvilku tyto zvuky zmizí.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 107
Vybírám z článku recenzenta:
Při ekonomické jízdě řadím následovně trojku-30kmh,čtyřku-40kmh,pětku-50kmh
Ty brďo, to máš motor vylágrovaný během 30 tis km.
24.10.2024 | 21:10:00 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
Peugeot 107 r.v.2008
Mám dotaz ohledně seřízení ventilů a pořadí válců na pegotu 107 3valec.Dik
21.09.2019 | 14:10:04 | Landsman | 185.3.158.* Reagovat
to cvakání
První Kolíně byl Peugeot 107 r.v2007 cvakání jsem zaregistroval až v 500000km postupně se to zhoršovalo.U druhého auta Citroen C1 2010 euro5 jsem slyšel cvakání za studena už prakticky od začátku,než ho odcizili.Teď má Aygo a je to to samé od novoty cvaká motor do nějakých pěti kilometrů,postupně se to zmenšuje.Výrobce Toyota poprvé v manuálu doporučuje seřízení vůle ventilů po 60000km.Před tím v manuálu nebylo zmínky o ventilech a jejich vůle.Je taky pravda že Toyota dává manuál o 360.stránkách.U studeného motoru udává ideální vůle ventilů sací 0,145-,235,výukový0,275-0,365.Dále tento motor upgrade na kompresní poměr 11,0:1-doporučené svíčky Denso SK16HR11-long life výměna po 90000km.
11.06.2013 | 20:18:23 | Anonym II | 90.178.147.* Reagovat
Pro ANONYM II
Ahoj,
psal jsi, že ti ukradli kolíně. Můžeš to víc přiblížit? Mě každej tvrdí, že takovýhle paštiky se nekradou, a když, tak jen nějakej cucák v kšiltovce když se chce projet. Ale ty auta mají imobilizér, to ho dokázal překonat? A nenašlo se?
11.06.2013 | 18:40:54 | | 89.102.162.* Reagovat
Cvakání za studena
Ahoj, chápu správně že to cvakání za studena už nějakých 100tisíc km neřešíš a nic se nestalo? Mě to dělá taky, podle jiných recenzí je to asi napínák rozvodovýho řetězu, taxem měl obavu aby se řetěz neopotřeboval či nepřeskočil, to by byla pro motor konečná.. Jinak jak píšeš - na výkon ani spotřebu to nemá vliv, jezdíme pod 4 litry a auto je živé.. Nevim jestli to teda opravovat (cca 2000kč) nebo jezdit dál.. Díky, kolouch
24.04.2012 | 16:16:14 | Kolouch | 85.162.120.* Reagovat
RE: Cvakání za studena
Na tom není co opravovat. Je to normální provozní zvuk tohoto motoru za studena. Taky přitom při akceleraci hrčí jako diesel. Po zahřátí za chvilku tyto zvuky zmizí.
11.06.2013 | 18:43:38 | | 89.102.162.* Reagovat