Rok výroby:2009Typ motoru:1,0Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:53 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?7 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:14. 7. 2016
ovládání zrcátek po pár použitích nefunkční chybí ukazatel teploty chladící kapaliny řadící páka
Závady a opravy na autě
Zatím nic vážného. Je to takové záchranné auto ve firmě - do počtu - užívá se příležitostně, když je nějaké jiné auto v servisu. Porouchal se zatím jen zámek zavazadelníku a nefungují ovladače zrcátek (manuální).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to opravdu malinké auto pro městké přemisťování. Ta mezera vzadu za druhou řadou sedadel, ta se určitě nedá nazvat zavazadelníkem. Pro zavazadla to není. Tady by lidové označení kufr úplně stačilo. Ono je to velké opravdu jako jeden kufr. Nic, než nějaké dokumenty a notebook nebo nákup z obchodu se tam nevejde. Možná ještě tenisové rakety. Jelikož jsem zvylý jezdit především v kompaktech nižší střední třídy, ani ve snu mě nenapadlo, že ty malá auta, co mě občas míjí, jsou tak jednoduchá - až odbytá. Ale nechci házet do jednoho pytle. Peougeout 107 je vlastně zatím jediné malé auto, ve kterém jsem jezdil. Při usednutí za volant se mi chtělo smát. Ač to nemám rád, používat cizí výrazy, tady si nemohu pomoci. Všechno je prostě takové funny. na pohled zábavné a během používání také spíše pro smích. Řadící páká - ne že bych musel při řazení rychlosti hledat, ale vůle velké a kdybych u stojícího auta zařadil nějaký stupeň a řekl vám, ať uhodnete, co tam je zařazeno, tak neuhodnete co a jestli vůbec. Na palubovce chybí údaj o teplotě motoru, takže jestli jednou začne za jízdy docházet voda v chladiči, poznáte to asi až zastavením vozidla. Zvlášť u auta pro městský provoz bych řekl, že je to právě důležitá ručička na palubovce a prostě tam není. Ukazatele rychlosti a otáčkoměr působí jako převzaté z aut z 30. let 20. století, a tomuto komickému vzhledu kontruje digitální ukazatel množtví benzínu v nádrži. Sedadla jsou tak nevýrazná, že při průjezdu zatáček má člověk skoro strach, že z nich sklouzne. Úzké pneumatiky vám však nedovolí zatáčky projíždět třeba jen trochu rychleji. Je to hodně cítit, jak se autu chce ze zatáčky ven a opravdu nabádám majitele těchto vozů, aby spěchali jen rovně. Ač je to určeno hlavně pro městský provoz, kde se počítá s častýi nerovnostmi, retardéry, kolejemi, tak podvozek na to naladěný není. Budete klepat zubama a bát se, že se auto rozpadne. 20 let staré felicie, které už jsou naskrz prohnilé budou působit jako pevnější a kvalitnější, než toto auto s nájezdem pohých 50tis. km. Má zvláštní zpřevodování. Dlouhá dvojka a neuvěřitelně dlouhá trojka, která vám vystačí až na 150km/h. Když jedete sám, překvapí vás asi pružnost a akcelerace. Když v 50km/h na 3. stupeň šlápnete na plyn, zjistíte, že to má vlastně slušný odpich a s klidným svědomím můžete mít pedál na podlaze a nepřeřazovat. Lehkému autu zkrátka malý objem a pár koní stačí a trojka je tak dlouhá, že nějaký nutný předbíhací manévr zvládnete vždy bez řazení. Čtyřka a pětka už jsou jen na úsporu. NA čtyřku se ještě něco i dějě, ale pětka už je jen na snížení spotřeby a vzhledem tomu, jak motor pracuje a jak je pětka dlouhá, je použitelná vyjímečně. Motor na volnoběh působí nevyváženě. Když lehce přidáte plyn tak mezi 1000-1700 otáčkami máte pocit, že se motor musí rozpadnout a že zůstane ležet pod autem. Ve 2000 otáčkách se zase zklidní. Do těch 2000 ot. to vypadá, že motor bojuje sám se sebou tím strašným vyvážením, pak se zklidní a nabídne slušný zátah, který vrcholí - měl jsem ten pocit - od 3500 do 4500 ot. Tak nějak se mi zdálo že kolem 3000 otáček se motor cítí nejlépe a právě i tím zvukovým projevem a chováním mě vlastně vedl k tomu, že jsem ho i řazením udržoval v tom pásmu 2700-4000. Otázka je, jestli takto postavený motor pak skutečně udrží nízkou spotřebu, když pod 2500ot. má člověk skoro obavu ho používat. No - přiznám se, že bych si hrozně rád užil pár jízd i v jiných malých autech jiných značek, abych si vyzkoušel, zda jsou taky tak spartánské a funny, nebo si jiní výrobci dali více záležet. Je to přibližovadlo. Takové něco, do čeho neprší a doveze vás to do obchodu, ale pod slovem auto si představuji něco jiného. Tohle je opravdu takové něco funny - jako by to dali dohromady nějací kluci ze součástek co se válely v garáži, aby si s tím zablbli na louce.
S tímto prckem jsem dost najel a souhlasil bych s většinou poznatků, se třemi však hrubě nikoliv. P107 má velmi dobré jízdní vlastnosti a zatáčky se s ním dají jet hodně svižně. Opěradlo v zatáčce nepodrží, ale to nesouvisí s agilitou auta. Stará felda na tom bude hůře, no, i nová. Teploměr chladiva zmizel skoro ze všech aut a je to škoda. Jednak výrobce ušetří, neb do vozů dnes musí dát spoustu jiných kravin a teploměry prý stejně byly upraveny, aby neukazovaly skutečné kolísání teplot. Aby to uživatele neznervózňovalo. Takže teď ho nic neznervózňuje. Já jsem měl přesný digitální měřič teploty chladiva na motorce a jeho údaje byly moc zajímavé a poučné.
Podle věty až začne docházet voda v chladiči mám jasno, v jakých neckách recenzent doposavád jezdil. No, hlavně že byly velký a měly velikánský zavazadlový prostor (slovem kufr bych ho nerad urazil).
A když ti prdne palice nebo těsnění a bude ti to Stando vařit rozsvítí se ti alespoň nějaká kontrolka nebo to poznáš až když to zadřeš a zastavíš😄♨️Jako nedat teploměr chladící kapaliny vidím jako šetření na blbým a nesmyslným místě.
Jirko až se narodíš znovu a bude ti dán Bohem do makovice celý mozek, pak budeš vědět, že na toyotách nepraskají palice, a to ani na těch v nejtěšším provozu, těsnění už vůbec ne, ani když vytáčíš studený motor, a proto píčoviny který používaly starý auta a který dnes používají nespolehlivý auta, toyota nepotřebuje. Kontrolky tam samozřejmě jsozu, ale svítit ji uvidíš akorát když otočíš klíčkem, než zhasne. Tomu se říká Jirko spolehlivost. Teploměr, tlakoměr, voltmetr, ampérmetr, startovací klika, ruční pumpička na benzín, otočný kryt vzduchového filtru pro zima - léto, to opravdu toyota odsunula do říše vzpomínek na sedumdesátá léta. Buď v klidu Jirko a vůbec se o tento motor neboj.
Ty seš vážně debil. Už mě unavuješ, podívej se laskavě taky na ty kontrolky, který nemají vynesené označení. Vidíš tam ten teploměr? A vidíš tam tu olejničku? A vidíš tam ten generální stop? Jestli jsi opravdu takovej dement, tak je mi tě líto. A jestli jenom hejtuješ, tak táhni na stránky pro děti a pubetrťáky, kteří se takto baví. Tady se akorát ztrapňuješ. Smajlíku...
😀😀zase nic nechápeš trapáčku s malým autem a mozkem😀Teď si zjistil z návodu co tam vlastně máš a nemáš,proto sem to sem dal.Kdyby si to věděl hned tak mi na první otázku normálně odpovíš a já se tu nemusel dohadovat s bezmozkem o ničem a stejně pochybuju že víš na co ta kontrolka je a normálně diskutovat s tebou je utopie.Nemáš auto nemáš mozek bohužel.👍😂😂
20.03.2021 | 10:59:40 | Jika
| 82.202.120.*Reagovat
RE:
Normálně to odpovídat nejde, protože trollíš. Super, už se tady nic dlouho nedělo, chtěl jsem to tady rozhejbat, a povedlo se mi to. Jen je škoda, že zase s kreténem. Když to není Luboš, tak jsi to ty. To sem už vážně nechodí nikdo normální, kromě mne? Tvoje poslední věta by se měla zasadit do zlata. Vystihuje tě totiž naprosto přesně: Nemáš auto nemáš mozek. Ve tvém případě Bohudík.
Teploměr chladiva dnes nemá skoro žádné běžné auto. Také si nemyslím, že cokoliv je v tom autíčku jako ze 30. let minulého století. Co se týká motoru, je jedním z nejpružnějších a nejvýkonnějších v této kategorii (litrová atmosféra). Jinak bych skoro se vším souhlasil.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 107
Skoro jo, ale s výhradami
S tímto prckem jsem dost najel a souhlasil bych s většinou poznatků, se třemi však hrubě nikoliv. P107 má velmi dobré jízdní vlastnosti a zatáčky se s ním dají jet hodně svižně. Opěradlo v zatáčce nepodrží, ale to nesouvisí s agilitou auta. Stará felda na tom bude hůře, no, i nová. Teploměr chladiva zmizel skoro ze všech aut a je to škoda. Jednak výrobce ušetří, neb do vozů dnes musí dát spoustu jiných kravin a teploměry prý stejně byly upraveny, aby neukazovaly skutečné kolísání teplot. Aby to uživatele neznervózňovalo. Takže teď ho nic neznervózňuje. Já jsem měl přesný digitální měřič teploty chladiva na motorce a jeho údaje byly moc zajímavé a poučné.
22.06.2021 | 14:32:55 | Itall | 37.48.27.* Reagovat
PEOUGEOUT - pán je opravdový znalec.
18.03.2021 | 17:11:03 | | 89.102.148.* Reagovat
Podle věty až začne docházet voda v chladiči mám jasno, v jakých neckách recenzent doposavád jezdil. No, hlavně že byly velký a měly velikánský zavazadlový prostor (slovem kufr bych ho nerad urazil).
17.03.2021 | 15:18:20 | | 89.102.148.* Reagovat
RE:
A když ti prdne palice nebo těsnění a bude ti to Stando vařit rozsvítí se ti alespoň nějaká kontrolka nebo to poznáš až když to zadřeš a zastavíš😄♨️Jako nedat teploměr chladící kapaliny vidím jako šetření na blbým a nesmyslným místě.
18.03.2021 | 17:25:12 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Jirko až se narodíš znovu a bude ti dán Bohem do makovice celý mozek, pak budeš vědět, že na toyotách nepraskají palice, a to ani na těch v nejtěšším provozu, těsnění už vůbec ne, ani když vytáčíš studený motor, a proto píčoviny který používaly starý auta a který dnes používají nespolehlivý auta, toyota nepotřebuje. Kontrolky tam samozřejmě jsozu, ale svítit ji uvidíš akorát když otočíš klíčkem, než zhasne. Tomu se říká Jirko spolehlivost. Teploměr, tlakoměr, voltmetr, ampérmetr, startovací klika, ruční pumpička na benzín, otočný kryt vzduchového filtru pro zima - léto, to opravdu toyota odsunula do říše vzpomínek na sedumdesátá léta. Buď v klidu Jirko a vůbec se o tento motor neboj.
19.03.2021 | 16:28:47 | | 89.102.148.* Reagovat
RE:
No jo Stando a můžu ji vidět?Tomu se říká strohost a šetření na nesprávném místě,ale jako do Lidlu a na pár km kolem komína asi ok.
https://autozine.cz/f/9604/17.jpg
19.03.2021 | 19:38:44 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Vždyť to říkám, máš jen půl mozku. Jinak bys poznal, že zde již polovina kontrolek dávno zhasla. Hele, ty nemáš auto, viď?
20.03.2021 | 08:36:07 | | 89.102.148.* Reagovat
RE:
😄😄😄ty si takovej trouba ,že ani nevíš co na autě nemáš😀😀😀😂👍😂no jo nic novýho pod sluncem😂😂
https://docplayer.cz/docs-images/40/368728/images/page_12.jpg
20.03.2021 | 08:54:25 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Ty seš vážně debil. Už mě unavuješ, podívej se laskavě taky na ty kontrolky, který nemají vynesené označení. Vidíš tam ten teploměr? A vidíš tam tu olejničku? A vidíš tam ten generální stop? Jestli jsi opravdu takovej dement, tak je mi tě líto. A jestli jenom hejtuješ, tak táhni na stránky pro děti a pubetrťáky, kteří se takto baví. Tady se akorát ztrapňuješ. Smajlíku...
20.03.2021 | 10:48:59 | | 89.102.148.* Reagovat
RE:
😀😀zase nic nechápeš trapáčku s malým autem a mozkem😀Teď si zjistil z návodu co tam vlastně máš a nemáš,proto sem to sem dal.Kdyby si to věděl hned tak mi na první otázku normálně odpovíš a já se tu nemusel dohadovat s bezmozkem o ničem a stejně pochybuju že víš na co ta kontrolka je a normálně diskutovat s tebou je utopie.Nemáš auto nemáš mozek bohužel.👍😂😂
20.03.2021 | 10:59:40 | Jika | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Normálně to odpovídat nejde, protože trollíš. Super, už se tady nic dlouho nedělo, chtěl jsem to tady rozhejbat, a povedlo se mi to. Jen je škoda, že zase s kreténem. Když to není Luboš, tak jsi to ty. To sem už vážně nechodí nikdo normální, kromě mne? Tvoje poslední věta by se měla zasadit do zlata. Vystihuje tě totiž naprosto přesně: Nemáš auto nemáš mozek. Ve tvém případě Bohudík.
20.03.2021 | 13:05:54 | | 89.102.148.* Reagovat
RE:
Ani ti nedocvaklo, že ten otáčkoměr má červený pole nějak moc nízko - tak jsi hloupej, ty zoufalče.
20.03.2021 | 13:07:51 | | 89.102.148.* Reagovat
Teploměr chladiva dnes nemá skoro žádné běžné auto. Také si nemyslím, že cokoliv je v tom autíčku jako ze 30. let minulého století. Co se týká motoru, je jedním z nejpružnějších a nejvýkonnějších v této kategorii (litrová atmosféra). Jinak bych skoro se vším souhlasil.
29.11.2016 | 15:42:29 | Ital | 80.188.182.* Reagovat