Recenze Peugeot 206 1.4i
“206ku nikdy viac”

Autor recenze: peugeot všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:1.4 Stav km při koupi:124 000 km Stav km nyní:205 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 let Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 3. 4. 2015

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.6

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: kolobeka

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

-častá výmena manžiet poloosy
-prasknuté tesnenie hlavy motora
-lambda sonda
-stabilizátory
-homokynetické kľby
-spojka
-termostat
-chladič
-katalyzátor


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto sa kúpilo na bežné vozenie sa po meste , nákupy atď.
Voz bol vo veľmi dobrom stave čo sa týka karosérie , interiéru, pravidelne servisované v Nemecku. Boli vymenené rozvody, všetky kvapaliny, filtre, sviečky, 1. majiteĺ.

Jazdné vlastnosti auta sú pre nenáročného začiatočníckeho mladého jazdca postačujúce. Auto je dosť lenivé, už pri malom kopci na dialnici musíte podradiť. Vyhovuje mu skôr jazda po meste a okrsky do 85 km/h. Pri predbiehaní treba dôsledne matematicky počitať vzorce aby nenastal kolabs a tým ste nezaplnili správy tvnovín na celom Slovensku. Po dialnici do tých 110km/h je ešte hluk od motora a kolies celkom tolerovateľný, ale akonáhle prekročíte 130-ku, musíte dať nahlas hudbu + dokúpiť subwoofer.
S autom by som bol celkom spokojný (keďže ho používam len na presun z bodu A do bodu B a nie na frajerovanie), keby ho vedeli aspoň opraviť. No v servisoch im bohuźial ani diagnostika nepomáha, keďže peugeot mal svoj štandard do roku x a nikto iný nemohol diagnostikovať ich vozy len oni(Pc im vela toho proste neukáže). Momentálne chodím už 2 rok po servisoch a nitko mi nevie opraviť auto(Popíšem v poslednom bode).


Prvý problém nastal asi po prejdení 20 000 km keď pretiekol olej do chladiacej kvapaliny - prasknuté tesnenie hlavy motora - oprava 350€

Neustále mi ukazovalo zvýšenú teplotu chladiacej kvapaliny aj 100 stupňov keď som šiel do kopca. Výmena snímača nepomohla. V servise povedali, ževraj je zanesený chladič, tak som ho dal vymeniť. Nepomohlo..

Pri 150 000km som dal vymeniť spojku, homokynetický kĺb, manžety. Manžety vymieňam každý polrok lebo praskajú - neviem prečo. Poloos mi už opäť búcha - 200 000km.

Výfuková sústava stále praská pri tlmiči(cca kažé 3-4 mesiace.), mám pocit ako keby sa to celé hýbalo viac ako by malo, no servisy nič nevedia ako vždy..Keď som im vravel že cítim nadmerné vybrácie od motora a prevodovky tak kukali namňa ako keby v škole chýbali keď sa o tom učili.

Najväčšia, nevyriešiteľná záhada trvá už 2 rok. Auto proste zdochýna kedy sa mu zachce, šklbe motor počas jazdy, pri preraďovaní, v neutrále, pri akcelerácii. Najprv sa menila lambda, filtre. prešiel som 1000km a znova. Auto už po čase vôbec nešlo naštartovať, nevedeli zdiagnostikovať poruchu ani v peugeote. Počítač nič neukázal. Nakoniec niekto poradil že to bude pravdepodobne senzor polohy kľukového hriadeľa, lebo je to častá závada. Auto znova jazdilo no po čase zas šklbalo, zdochýnalo resp. šklbe a zdochýna dodnes..

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206

Vložit komentář

Motory TU

Pokud servis neumí opravit velmi jednoduché řízení motoru TU, který je tu od roku 1987, potom to není dobrý servis. Měl jsem 1.1i 16 let/230t km a nic jsem nemusel vyměnit! Vynikající motor.
Kontrola všech akčních členů (snímač polohy škrtící klapky, MAP senzor, lambda ..) to často ani autorizovaný servis prostě neumí oměřit a najít příčinu.
Co se manžet týká, nechejte ty původní z výroby, mění se až praskne. A za originál, který koupíte u dealera Peugeot v orig. krabici s logem lva. Jinak budute kupovovat manžety pořádk dokola a přijde to s prací dráž, než koupit drahou orig. manžetu. Osobní zkušenost.

26.12.2018 | 12:24:56 | peu  | 185.138.44.* Reagovat

Neschopnost servisov

Sry ale auto nemoze za to ze tam kupujes neake smejdacke manzety, ako je mozne ze na inych autach preziju 300tkm?
UNI diagnostiky stoja za prd vseobecne, peugeot nema ziadny vlastny standard, v roku 98 uz bol zavedeny EOBD standard a ma ho aj 206. Jedina liečba pre tvoje auto je dobrý servis, skus mhlavaty v zamkoch, to je pan mechanik. Nie ty akoze mechanici v peugeote ktory citaju a mazu chybove kody.

31.07.2016 | 21:14:22 | AutoSpecial  | 92.105.251.* Reagovat

rada

měl jsem podobný problém - byl to potenciometr škrtící klapky.

07.04.2015 | 19:18:29 |   | 89.102.162.* Reagovat

rada

měl jsem podobný problém - byl to map senzor

07.04.2015 | 10:53:19 | radce  | 88.100.93.* Reagovat

Zkuste prohlídnout svíčky, zapalovací kabely, cívky...

Zkuste proměřit kabely ke svíčkám. Zkouknout svíčky, takový problém mívá také zapalovací systém.

03.04.2015 | 14:32:09 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: Zkuste prohlídnout svíčky, zapalovací kabely, cívky...

Ok , dakujem vyskusam to dat pozriet

04.04.2015 | 12:41:59 | peugeot  | 5.28.101.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 206