Rok výroby:2006Typ motoru:1,4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:33 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?18 měsícůPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:16. 10. 2008
Po týždny sa mi pri pocuvani radia z ničoho nič rozsvietili všetky kontrolky na palubnej doske.Aj tie čo nemali.Vyriesil som to odpojeným baterky.Po 10000 km začala zavíjat prevodovka.Závadu ževraj odstránili - haha.
Za studena kolísali otáčky motora.Časté zdochínanie motora pri pohínaný.Prasknutý obal vodnej pumpy.Pokazený zámok vodičových dverý.Pri asi 25000 km začala hrkať spolujazdcova poloos.A samozrejme vrzgajúci interiér.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto od tochto výrobcu? Určite nie!Neviem si predstaviť že by som to všetko musel opravovať - financovať a ktovie čo by ma ešte neminulo.Auto som predal kým malo akú takú hodnotu.Bola to velmi nevýhodná kúpa.
Ja mam 206 uz 16 rokov. Menim brzdy olej sem tam nejake rameno za 5 rokova menil som 2x zadnu napravu co je bezna vec ak clovek nechce jazdit ako rumun. Auto mam od nova dnes ma nabehane takmer 300 000 bez problemov. Je to original francuz. 206 vyrobene na SR boli na tom horsie. ale aby niekomu zacala hrkat poloosa do 33 000 km to by som zvazoval psychotesty majitela :D
Tak to já bych zvažoval psychotesty u člověka, který vymění 2x po sobě během 300 000 km zadní nápravu, a ještě to auto chválí. A měnit sem tam nějaké rameno? K smíchu!
Záleží jaká ta náprava je ale myslím že u 206 bude torzní.Třeba u 406 je zadní náprava složitější je tam víceprvková a je tam více silentbloků tyček stabilizátorů a ramen.Ale i tak u své 406 z 97 jsem měnil vzadu jen dvě tyčky stab.bráno jako ramínka šteluje se s tím geometrie zadní nápravy jinak možná vše ještě původní najeto přes 250.Asi to nechce vymlet každej kanál a díru na silnici :D
Ano, jsou tam torzky, jejichž renovace není nejlevnější, nemají v uložení výměnná ložiska, ale běhají tam hřídele přímo po jehlách. A tím kýváním (protože nedochází k otáčení, ale jen kývání na krátké dráze) se vyběhají. Ale to není podstatné. Jde o to, že když někdo dvakrát vyměnil nápravu, to znamená, že odrovnal celkem tři (původní, pak výměna za druhou a druhá výměna za třetí) a takové auto chválí, tak si ještě nejezdil normálním autem. Já bych teda takové auto nikomu nedoporučoval, spíš bych ho varoval.
Strucne: predni i zadni naprava v hajzlu, brzdy v hajzlu tece me olej do hajzlu nemam na to prachy a jsem v hajzlu-jedine plus mala spotreba
29.09.2014 | 06:36:21 | Petr
| 85.119.89.*Reagovat
no no no
synovi jsme koupily 206 1,4 asi před 2 měsíci,r.v.99 115 000km 3 dv. poruchy spíš blbosti kapal olej ze spoje na servu,o-kroužek 7 kč,zadřenej ventilátor sahary-500kč -vrakáčvyměnil si olj vyluxoval vnitřek a jen jezdí, pazvuky to jsou pro malá auta klasika,s tím intervalem na olej,jak tady někdo píše to je trochu jinak, na palubce je odpočet do service-cntrol,a strop je 30 000 km,ale dá se nastavit na libovolný interval výměny oleje,kdo to neumí ať si na nettu najde návod k obsluze,ale k věci,206 je prrůměr,lepší než ošklivá felda,a pro mladýho kluka nebo ženskou postačující,jezdíme kolm 6,5-spíš 7 na sto,výbava abs,central-dálka,2 abg,el.okna radi s ovl. pod volantem,stav.volant,dešťový senzor,aktivní předpínačepásu řidiče spolujezdce,zkrátka lepší základ,ja bych to zase tak nehanil,jezděj po celém světě,tak proč by to měly bejt cajky zrovna tady u nás, poslední věc NEPIŠTE sem recenze a zkušenosti TI,co jste o 206 jenom něco slyšeli Nazdar
Pište sem česky, jinak to pro mě nemá smysl když nerozumím každému druhému příspěvku:((((((((( To už sem klidně pište bulharsky nebo rovnou turecky a výsledek bude skoro stejný a slovník si k recenzím brát fakt nebudu!!(už spíš bych tomu rozuměl v ENG než SVK)
Pre Jája95 Rád by som ti pomohol, ale vôbec nerozumiem textu, ktorý si sem vložil, píš prosím ťa rečou ktorej porozumieme (t.j. tí, ktorých chceš osloviť), aby sme sa vedeli zariadiť a potešiť tvoju velebnosť.
sneh v zime, taký podraz som od prírody naozaj nečakal, tak musím trošku popreháňať manželkyn P 206 1,4 i, 2007 . Na letných gumách 175/14 sedí auto lepšie ako na zimných 225, takže zatiaľ si dávam načas, už na bud. mesiac je jar..., tak to nejako doklepem. . Spotreba po vyjazdení cca 3 nádrží v priebehu 10 dní klesla na 6,05 l, v tom sú aj státia v kolónach, snehová kaša, dlhé chody na voľnobeh. Orientačne 70% mimo mesta. Tak 0d 70-130 km/h, podľa snehu. Nič nevrzga, radenie otrasné, RIADENIE príjemné, v tomto je P stále vééľmi dobrý. Aj keď od riadenia takej 405 je na svetelné roky vzdialený.... . Prekvapujúco veľmi dobré svetlomety, stierače a ostrekovača slabé, aerodymamika slabá- veľmi rýchlo sa zašpiní. Inak OK. Cca 20-21.000 km. Na poruchu nemá nárok.
... Po cca roku dopĺňam dojmy a skúsenosti: Mojej manželky 206, 1,4, 2007, kupovaná nová na SK, v súč. najazdených cca 17.000 km?, tak nejako, stále bez závad. Nemá nárok. Žiadne vrzganie, smrad nového stále cítiť. Niekde som písal, skoro ma porazilo, keď som sa dozvedel, že do 1,4 sa dáva olej každých 30.000 km, al. 2 roky...., no, radšej nekomentujem. . Výmena cca 100 EUR. Keďže som sa cez rok na pár autách povozil, musím oceniť na Peugeotoch stále gény "starých" dobrých Peugeotov. Od famózneho v 405, cez vynikajúce riadenie v 406, 306, veľmi dobré, až nadpriemerné v 206 a 106... Je naozaj sranda, ako cítiť radosť a kontakt cez kolesá do volantu... . Gumy veselo pískajú, nesmiete v tej chvíli zložiť nohu z plynu, lebo Vás to bude tlačiť do pretáčavého šmyku... Spotreba od 6,5, do nejak. 7,5 - max. 8,5, ale to už ste bez vodičského... Škoda veľmi slabej prevodovky, ale dá sa zvyknúť. Taký priemer, slabší. Spracovanie veľmi slušné, interiér ako nový, parkuje vonku, pod prístreškom, teraz, keď sú mrazy, ráno 2-5 minút necháva žena poklepkať, nech sa zohreje... .
Zdravím vás motoristi, neviem či si tu vsetci tie kometáre cucaju s prstu, ale suhlaism s chlapom co pisal predomnoou fakt niektore veci su tu dristy len tolko, a mimochodom peugeot 206 je hodnoteny ako megaspolahlive auto, teislo ma
kdyby to šlo, tyto stránky bych zrušil.člověk napíše recenzi na seriozní auto s kterým i jezdil a a ty de.menti to nezveřejní.A přitom pseudorecenzí na různá auta, která volají o to, že je to nesmysl, je tady hafo...(škoda 100 super kára apod...)Správce kdybych potkal, tak mu snad rozbiju hu.bu.Dnes jsem tu asi podesátě a naposled.Ať se na mě nezlobí autor recenze na peugeota, byl to poslední příspěvek...
Nevím, bylo by mě podivné, kdyby originál peugeoťácké rádio vám dali při koupi vozu zvlášť, ať si ho tam namontujete sami..Btw. nevím jestli je to stejné jak u renaultů, ale rádia jsou kódovaná, a montáž zákazníkem(amatérem) je téměř nesmysl!!!Originál rádio je originál a je namontováno z výroby, žádné dodělávání.
Vlastnil som už 3 206-tky-firemné.Prvá bola s motorom 1,1.Tento motor je pre toto vozidlo nedostatočný.Tesne po záruke zblbla elektronika,bolo potrebné meniť riadiacu jednotku,suma za opravu+výmenu dosiahla takmer 40.000 Sk-nepotešila.Vozidlo bolo po odjazdení 180.000km predané.Predná náprava buchotala už od 30.000km,no vydržala do konca.Druhá 206-tka bola 1,4.Lepšie jazdné vlastnosti,no náprava sa rozhrkotala tiež po cca 30.000km.Tá tretia s Al doplnkami na prekvapenie aj po odjazdení 80.000km drží.Hlavne predná náprava ma príjemne prekvapuje.AL doplnky som nechal vymeniť.Na pedáloch som mal diery od opotrebenia a radiaca páka v lete pálila,v zime studila.Auto je vhodné do mesta a kratšie vzdialenosti.Kupovať ho na dlhšie cesty nie je dobrá voľba.Spotreba v priemere 7-7,5 l pri jazde 50/50 /mesto,vonku/.
sice o par rokov neskor, ale ked vidim tuto diskusiu nedalo mi to nereagovat :) mozno si to precita niekto aj teraz.... vo firme mam jednu p206 1.4i. je to rocnik 2007 do dnesneho dna bola 4x rozbita, za tu dobu to uz bolo 4r stope vozidlo, mala roztaty kus elektroinstalacie, rozbite v predu snad vsetko co sa rozbit da... ku dnesnemu dnu ma najazdene 120tis km (kupovali sme nove). Za celu dobu okrem oprav buraciek sa nemenilo nic, len sa meni olej kazdych 20tis km a capuje benzin. Spotreba skor okolo 7/100 ale to sa od firemneho auta na ktorom jazdi x ludi da cakat. Podla mojho nazoru na to co je to za auto (rozhodne to nieje pocitane na dlhe trasy), to sedi na ceste velmi dobre, nic na nom nebuchoce ani predna ani zadna naprava a to napriek tomu ze ho technici nesetria ak treba beha sa s nim aj po roliach ci inom nie zrovna vhodnom terene... Ano kazde auto ma svoje muchy (napriklad tato 206 ma odidenu lambdu a vdaka tomu obcas za studena zdochne ale zatial to nik neriesil - nebolo kedy) ale nemyslim si, ze by to obecne vzate bola zla volba... sikovne male a do mesta primerane zive auto ktore mozem len odporucit.
mne to tiež sem tam za studena zdochne, a neviem cim to je,..bude to lambda?? alebo..ma toto auto vobec palivovy filter?? nevieme ho najst (P 206 1,4e 2007, ma necelych 100 000 km)
má P 206 1,4 benzín, rok výroby 2007, najazdené cca 9.000 km, recenzia by bola priskorá, ale na to, že jazdí po meste väčšinou studeným motorom.... spotreba si už sadla, ale okolo 7,2-7,5 môže byť. Je pravda, že 206 nedosahuje stupeň zábavy ako 106, ale ako relatívne lacné približovadlo stačí. Bolo síce s klímou v základe,lepšie sedačky, športový volant v koži a pod..., hliníkové dekorácie / totálna hlúposť je hlavica riadiacej páky, v zime sa jej nedá chytiť, taká je ľadová/, ale rádio nemala...zato má teplomer oleja, čo považujem za dôležitejšie než nejaké ozdôbky. Radenie je otrasné, pri preradení vždy počuť tiahla, počuť kovové buchotanie, riadenie je celkom príjemné, o niečo tuhšie a cítiť čo to pod kolesami. V zákrute si rado kľakne, zo začiatku ma to párkrát vystrašilo, vo vyššej rýchlosti od 130-160 na okreskách je nervózne a skáče ako koza, na dobrej ceste OK. Čo je veľmi príjemné, je vzdušnosť interiéru. Pri 186 cm a 100 kg mám miesta na nohy viac aj pohodlnejšie sedím než v 407, alebo W Passate, nehovoriac o 207. Prístrojovka leží nižšie, je už síce hlbšia, ale nie je extrémne hlboká ako 407, al. 207, 308 a podobne, kde to už vyzerá na minivany...Svetlomety sú v pohode, aj na neznámej ceste si môžete ísť svižne.Diaľkové taktiež obstojné, hmlovky skôr na ozdobu. Ventilátor je pomerne hlučný už na 1 stupni, na maxime jedine pri odhmlievaní. Na trasy do max 100 km stačí, dlhšie sú už otravné. Spotreba oproti 106 o cca 2 litre vyššia /1,1 l bol dostačujúci a podozrievam PSA, že aj spoľahlivejší než 1,4.../ Zatiaľ bez porúch. Na čo ani nemá nárok, pri 14 mesiacoch a 9.000 km by to bola hanba. Aj auta, aj manželky...Ale 106 bola lepšia, ľahšia, vrtkejšia, zábavnejšia...a až taký rozdiel/okrem miesta na ľavé chodidlo nebol../
podčiarkujem to čo je napísané aj to radenie rýchlostí je fakt katastrófa, inak je to tzv.ľudové vozítko, ktoré plní poslanie pre ktoré bolo skonštruované.
ale no raffo neohovaraj tak to auto vsak ho nikto nebude kupovat a peugeot skrachuje :D nebolo az tak zle okrem toho vrzgajuceho interieru, smrtonosneho zrychlenia, nebezpecneho naklania v zakrutach uz pri 80km/h a toho pysneho motora :D ale fakt jedine co bolo na tom aute dobre boli tie dokupene JBL repraky a ten vyfuk :D Ale nakoniec si sa toho zbavil a kupil poriadne auto. A mala rada na zaver Chcete usetrit peniaze nekupujte peugeota :D
Asi vám na Slovensko dováží jiné modely s blbou výbavou. U nás v ČR byly peugeoty 206 vybaveny originál rádiem na CD s ovládáním pod volantem. Myslím modely 2006/2007.Dříve to nebylo zase úplně běžné.Ale i tak to většina těchto aut měla.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206
Ja mam 206 uz 16 rokov. Menim brzdy olej sem tam nejake rameno za 5 rokova menil som 2x zadnu napravu co je bezna vec ak clovek nechce jazdit ako rumun. Auto mam od nova dnes ma nabehane takmer 300 000 bez problemov. Je to original francuz. 206 vyrobene na SR boli na tom horsie. ale aby niekomu zacala hrkat poloosa do 33 000 km to by som zvazoval psychotesty majitela :D
28.09.2017 | 15:45:15 | Majky | 10.141.3.* Reagovat
RE:
Tak to já bych zvažoval psychotesty u člověka, který vymění 2x po sobě během 300 000 km zadní nápravu, a ještě to auto chválí. A měnit sem tam nějaké rameno? K smíchu!
29.09.2017 | 14:29:24 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Záleží jaká ta náprava je ale myslím že u 206 bude torzní.Třeba u 406 je zadní náprava složitější je tam víceprvková a je tam více silentbloků tyček stabilizátorů a ramen.Ale i tak u své 406 z 97 jsem měnil vzadu jen dvě tyčky stab.bráno jako ramínka šteluje se s tím geometrie zadní nápravy jinak možná vše ještě původní najeto přes 250.Asi to nechce vymlet každej kanál a díru na silnici :D
30.09.2017 | 08:33:01 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
RE:
Ano, jsou tam torzky, jejichž renovace není nejlevnější, nemají v uložení výměnná ložiska, ale běhají tam hřídele přímo po jehlách. A tím kýváním (protože nedochází k otáčení, ale jen kývání na krátké dráze) se vyběhají. Ale to není podstatné. Jde o to, že když někdo dvakrát vyměnil nápravu, to znamená, že odrovnal celkem tři (původní, pak výměna za druhou a druhá výměna za třetí) a takové auto chválí, tak si ještě nejezdil normálním autem. Já bych teda takové auto nikomu nedoporučoval, spíš bych ho varoval.
01.10.2017 | 16:35:56 | | 89.176.46.* Reagovat
Hrozny vuz
Strucne: predni i zadni naprava v hajzlu, brzdy v hajzlu tece me olej do hajzlu nemam na to prachy a jsem v hajzlu-jedine plus mala spotreba
29.09.2014 | 06:36:21 | Petr | 85.119.89.* Reagovat
no no no
synovi jsme koupily 206 1,4 asi před 2 měsíci,r.v.99 115 000km 3 dv. poruchy spíš blbosti kapal olej ze spoje na servu,o-kroužek 7 kč,zadřenej ventilátor sahary-500kč -vrakáčvyměnil si olj vyluxoval vnitřek a jen jezdí, pazvuky to jsou pro malá auta klasika,s tím intervalem na olej,jak tady někdo píše to je trochu jinak, na palubce je odpočet do service-cntrol,a strop je 30 000 km,ale dá se nastavit na libovolný interval výměny oleje,kdo to neumí ať si na nettu najde návod k obsluze,ale k věci,206 je prrůměr,lepší než ošklivá felda,a pro mladýho kluka nebo ženskou postačující,jezdíme kolm 6,5-spíš 7 na sto,výbava abs,central-dálka,2 abg,el.okna radi s ovl. pod volantem,stav.volant,dešťový senzor,aktivní předpínačepásu řidiče spolujezdce,zkrátka lepší základ,ja bych to zase tak nehanil,jezděj po celém světě,tak proč by to měly bejt cajky zrovna tady u nás, poslední věc NEPIŠTE sem recenze a zkušenosti TI,co jste o 206 jenom něco slyšeli Nazdar
05.09.2010 | 22:02:41 | miras Reagovat
Prostě klasická frantícká hnojka.Šit,bullšit a hnojšit.
18.04.2010 | 17:33:54 | Reagovat
Pežot 206 byl všeobecně o mnoho horší než P 106, ale i než P 205. Prostě - nepovedený typ.
18.04.2010 | 17:15:01 | Reagovat
For Jája95
Pokiaľ si naozaj Čech a rozumieš lepšie Anglicky ako Slovensky, tak sa daj vyšetriť :-C.
18.04.2010 | 16:51:34 | Matúš Reagovat
Pište sem česky, jinak to pro mě nemá smysl když nerozumím každému druhému příspěvku:((((((((( To už sem klidně pište bulharsky nebo rovnou turecky a výsledek bude skoro stejný a slovník si k recenzím brát fakt nebudu!!(už spíš bych tomu rozuměl v ENG než SVK)
18.04.2010 | 16:04:17 | Jája95 Reagovat
RE:
Pre Jája95 Rád by som ti pomohol, ale vôbec nerozumiem textu, ktorý si sem vložil, píš prosím ťa rečou ktorej porozumieme (t.j. tí, ktorých chceš osloviť), aby sme sa vedeli zariadiť a potešiť tvoju velebnosť.
16.08.2018 | 22:27:39 | pepsodent | 178.143.25.* Reagovat
gramatika!
rob niečo s tou tvojou gramatikou, je to fakt bieda...
18.04.2010 | 15:15:18 | Vlad_Dracula Reagovat
Keďže ma nemilo prekvapil
sneh v zime, taký podraz som od prírody naozaj nečakal, tak musím trošku popreháňať manželkyn P 206 1,4 i, 2007 .
Na letných gumách 175/14 sedí auto lepšie ako na zimných 225, takže zatiaľ si dávam načas, už na bud. mesiac je jar..., tak to nejako doklepem. .
Spotreba po vyjazdení cca 3 nádrží v priebehu 10 dní klesla na 6,05 l, v tom sú aj státia v kolónach, snehová kaša, dlhé chody na voľnobeh. Orientačne 70% mimo mesta. Tak 0d 70-130 km/h, podľa snehu.
Nič nevrzga, radenie otrasné, RIADENIE príjemné, v tomto je P stále vééľmi dobrý.
Aj keď od riadenia takej 405 je na svetelné roky vzdialený.... . Prekvapujúco veľmi dobré svetlomety, stierače a ostrekovača slabé, aerodymamika slabá- veľmi rýchlo sa zašpiní.
Inak OK. Cca 20-21.000 km. Na poruchu nemá nárok.
31.01.2010 | 16:06:09 | ľuboš Reagovat
Ako ten čas uteká...
...
Po cca roku dopĺňam dojmy a skúsenosti:
Mojej manželky 206, 1,4, 2007, kupovaná nová na SK, v súč. najazdených cca 17.000 km?, tak nejako, stále bez závad. Nemá nárok.
Žiadne vrzganie, smrad nového stále cítiť.
Niekde som písal, skoro ma porazilo, keď som sa dozvedel, že do 1,4 sa dáva olej každých 30.000 km, al. 2 roky...., no, radšej nekomentujem. . Výmena cca 100 EUR.
Keďže som sa cez rok na pár autách povozil, musím oceniť na Peugeotoch stále gény "starých" dobrých Peugeotov.
Od famózneho v 405, cez vynikajúce riadenie v 406, 306, veľmi dobré, až nadpriemerné v 206 a 106...
Je naozaj sranda, ako cítiť radosť a kontakt cez kolesá do volantu... .
Gumy veselo pískajú, nesmiete v tej chvíli zložiť nohu z plynu, lebo Vás to bude tlačiť do pretáčavého šmyku...
Spotreba od 6,5, do nejak. 7,5 - max. 8,5, ale to už ste bez vodičského...
Škoda veľmi slabej prevodovky, ale dá sa zvyknúť. Taký priemer, slabší.
Spracovanie veľmi slušné, interiér ako nový, parkuje vonku, pod prístreškom, teraz, keď sú mrazy, ráno 2-5 minút necháva žena poklepkať, nech sa zohreje... .
17.12.2009 | 22:03:07 | ľuboš Reagovat
že má spolujezdec poloosu to jsem ještě neslyšel
17.12.2009 | 20:26:43 | Reagovat
blbosti
Zdravím vás motoristi, neviem či si tu vsetci tie kometáre cucaju s prstu, ale suhlaism s chlapom co pisal predomnoou fakt niektore veci su tu dristy len tolko, a mimochodom peugeot 206 je hodnoteny ako megaspolahlive auto, teislo ma
17.12.2009 | 20:16:30 | JULO Reagovat
kdyby to šlo, tyto stránky bych zrušil.člověk napíše recenzi na seriozní auto s kterým i jezdil a a ty de.menti to nezveřejní.A přitom pseudorecenzí na různá auta, která volají o to, že je to nesmysl, je tady hafo...(škoda 100 super kára apod...)Správce kdybych potkal, tak mu snad rozbiju hu.bu.Dnes jsem tu asi podesátě a naposled.Ať se na mě nezlobí autor recenze na peugeota, byl to poslední příspěvek...
06.11.2008 | 22:54:18 | N.asranej Reagovat
rádio
Nevím, bylo by mě podivné, kdyby originál peugeoťácké rádio vám dali při koupi vozu zvlášť, ať si ho tam namontujete sami..Btw. nevím jestli je to stejné jak u renaultů, ale rádia jsou kódovaná, a montáž zákazníkem(amatérem) je téměř nesmysl!!!Originál rádio je originál a je namontováno z výroby, žádné dodělávání.
06.11.2008 | 22:18:59 | jašin Reagovat
co myslis kto my ho mohol namontovat ked som ho kupoval nove?peugeot servis
06.11.2008 | 20:48:54 | Reagovat
Radio
To že radio bolo v cene auta je ok,no zabudol si odpovedať na otázku, kto ti ho do auta namontoval.
06.11.2008 | 11:17:25 | 07 Reagovat
3x P206
Vlastnil som už 3 206-tky-firemné.Prvá bola s motorom 1,1.Tento motor je pre toto vozidlo nedostatočný.Tesne po záruke zblbla elektronika,bolo potrebné meniť riadiacu jednotku,suma za opravu+výmenu dosiahla takmer 40.000 Sk-nepotešila.Vozidlo bolo po odjazdení 180.000km predané.Predná náprava buchotala už od 30.000km,no vydržala do konca.Druhá 206-tka bola 1,4.Lepšie jazdné vlastnosti,no náprava sa rozhrkotala tiež po cca 30.000km.Tá tretia s Al doplnkami na prekvapenie aj po odjazdení 80.000km drží.Hlavne predná náprava ma príjemne prekvapuje.AL doplnky som nechal vymeniť.Na pedáloch som mal diery od opotrebenia a radiaca páka v lete pálila,v zime studila.Auto je vhodné do mesta a kratšie vzdialenosti.Kupovať ho na dlhšie cesty nie je dobrá voľba.Spotreba v priemere 7-7,5 l pri jazde 50/50 /mesto,vonku/.
04.11.2008 | 08:41:21 | 07 Reagovat
RE: 3x P206
sice o par rokov neskor, ale ked vidim tuto diskusiu nedalo mi to nereagovat :) mozno si to precita niekto aj teraz.... vo firme mam jednu p206 1.4i. je to rocnik 2007 do dnesneho dna bola 4x rozbita, za tu dobu to uz bolo 4r stope vozidlo, mala roztaty kus elektroinstalacie, rozbite v predu snad vsetko co sa rozbit da... ku dnesnemu dnu ma najazdene 120tis km (kupovali sme nove). Za celu dobu okrem oprav buraciek sa nemenilo nic, len sa meni olej kazdych 20tis km a capuje benzin. Spotreba skor okolo 7/100 ale to sa od firemneho auta na ktorom jazdi x ludi da cakat. Podla mojho nazoru na to co je to za auto (rozhodne to nieje pocitane na dlhe trasy), to sedi na ceste velmi dobre, nic na nom nebuchoce ani predna ani zadna naprava a to napriek tomu ze ho technici nesetria ak treba beha sa s nim aj po roliach ci inom nie zrovna vhodnom terene... Ano kazde auto ma svoje muchy (napriklad tato 206 ma odidenu lambdu a vdaka tomu obcas za studena zdochne ale zatial to nik neriesil - nebolo kedy) ale nemyslim si, ze by to obecne vzate bola zla volba... sikovne male a do mesta primerane zive auto ktore mozem len odporucit.
13.11.2011 | 16:26:00 | asdfghjkl | 62.168.66.* Reagovat
RE: 3x P206
mne to tiež sem tam za studena zdochne, a neviem cim to je,..bude to lambda?? alebo..ma toto auto vobec palivovy filter?? nevieme ho najst (P 206 1,4e 2007, ma necelych 100 000 km)
16.12.2011 | 21:25:28 | jirka | 85.248.46.* Reagovat
Nuž neviem, manželka
má P 206 1,4 benzín, rok výroby 2007, najazdené cca 9.000 km, recenzia by bola priskorá, ale na to, že jazdí po meste väčšinou studeným motorom.... spotreba si už sadla, ale okolo 7,2-7,5 môže byť. Je pravda, že 206 nedosahuje stupeň zábavy ako 106, ale ako relatívne lacné približovadlo stačí. Bolo síce s klímou v základe,lepšie sedačky, športový volant v koži a pod..., hliníkové dekorácie / totálna hlúposť je hlavica riadiacej páky, v zime sa jej nedá chytiť, taká je ľadová/, ale rádio nemala...zato má teplomer oleja, čo považujem za dôležitejšie než nejaké ozdôbky. Radenie je otrasné, pri preradení vždy počuť tiahla, počuť kovové buchotanie, riadenie je celkom príjemné, o niečo tuhšie a cítiť čo to pod kolesami. V zákrute si rado kľakne, zo začiatku ma to párkrát vystrašilo, vo vyššej rýchlosti od 130-160 na okreskách je nervózne a skáče ako koza, na dobrej ceste OK. Čo je veľmi príjemné, je vzdušnosť interiéru. Pri 186 cm a 100 kg mám miesta na nohy viac aj pohodlnejšie sedím než v 407, alebo W Passate, nehovoriac o 207. Prístrojovka leží nižšie, je už síce hlbšia, ale nie je extrémne hlboká ako 407, al. 207, 308 a podobne, kde to už vyzerá na minivany...Svetlomety sú v pohode, aj na neznámej ceste si môžete ísť svižne.Diaľkové taktiež obstojné, hmlovky skôr na ozdobu. Ventilátor je pomerne hlučný už na 1 stupni, na maxime jedine pri odhmlievaní. Na trasy do max 100 km stačí, dlhšie sú už otravné. Spotreba oproti 106 o cca 2 litre vyššia /1,1 l bol dostačujúci a podozrievam PSA, že aj spoľahlivejší než 1,4.../ Zatiaľ bez porúch. Na čo ani nemá nárok, pri 14 mesiacoch a 9.000 km by to bola hanba. Aj auta, aj manželky...Ale 106 bola lepšia, ľahšia, vrtkejšia, zábavnejšia...a až taký rozdiel/okrem miesta na ľavé chodidlo nebol../
02.11.2008 | 20:52:28 | ľuboš Reagovat
RE: Nuž neviem, manželka
podčiarkujem to čo je napísané aj to radenie rýchlostí je fakt katastrófa, inak je to tzv.ľudové vozítko, ktoré plní poslanie pre ktoré bolo skonštruované.
01.12.2012 | 16:59:11 | FERO | 78.99.17.* Reagovat
ale no raffo neohovaraj tak to auto vsak ho nikto nebude kupovat a peugeot skrachuje :D nebolo az tak zle okrem toho vrzgajuceho interieru, smrtonosneho zrychlenia, nebezpecneho naklania v zakrutach uz pri 80km/h a toho pysneho motora :D ale fakt jedine co bolo na tom aute dobre boli tie dokupene JBL repraky a ten vyfuk :D Ale nakoniec si sa toho zbavil a kupil poriadne auto. A mala rada na zaver Chcete usetrit peniaze nekupujte peugeota :D
02.11.2008 | 18:13:55 | Reagovat
206
isiel som v tomto aute a stacilo mi, najmensia nerovnost na ceste a interier hrkal ak blazen
27.10.2008 | 07:17:19 | Reagovat
len tak pre zaujimavos.do kazdej krajny sa dovazaju auta s inymi vybavami.napr. auta z talianska maju uple inu vybavu ako z ceska
24.10.2008 | 22:46:31 | Reagovat
Asi vám na Slovensko dováží jiné modely s blbou výbavou. U nás v ČR byly peugeoty 206 vybaveny originál rádiem na CD s ovládáním pod volantem. Myslím modely 2006/2007.Dříve to nebylo zase úplně běžné.Ale i tak to většina těchto aut měla.
23.10.2008 | 22:25:04 | jašin Reagovat
radio
Radio bolo v cene auta - sony.Ziadny original!Stalo sa mi to len raz
23.10.2008 | 22:06:39 | raffo Reagovat
ráádio
Modely 2006,2007 měly z 99% originál vestavěné rádio na CD s ovládáním pod volantem.
20.10.2008 | 11:01:16 | pan Kadlec Reagovat
Kto inštaloval radio?
Môžem otázočku. Aktuálne modely P206 nie sú vybavené radiami.Kto Vám doinštaloval radio?
20.10.2008 | 09:38:50 | 07 Reagovat