Rok výroby:2005Typ motoru:1.4Stav km při koupi:30 000 kmStav km nyní:50 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?14 měsícůPrůměrná spotřeba:do 5 l/100 kmVloženo:5. 12. 2010
Předchozí auto: Š100l,Fiat Uno 1.3d,Ford Escort 1.8d a Td,Opel Calibra 2.0 16v,Tatra 613,Skoda Fabia 1.2Htp,Opel Corsa B 1.5d,Praga V3S
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
V zimě nedojede na první pokus z bodu A do B.Vadný spínač brzdových světel a co 14 dní prasklá žárovka předního reflektoru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Z venku i zevnitř je auto vcleku pohledné,má různé cestu zpříjemňující vybavení,např. zrychlování stěračů a zesilování rádia dle rychlosti jízdy atp.Jen doufám,že se to nepokazí.Od cca.90ti je slyšet vítr zvenku.Řízení je podle mého přeposilované a občas něco zavrže.Co je ale horší,v zimě auto většinou nedojede na první pokus.Od cca -10 stupnů sice chytne ale nedojede dál jak 10km.Servis toto svádí na nekvalitní naftu,což je nesmysl jelikož ostatní auta jsem jezdil bez takovýchto problémů.Nepomáže čištění ani výměna pal. filtru.Tento problém nemám bohužel jen já.Další věc je praskání žárovek,jakéhokoliv výrobce snad co 14 dní. Jinak motor jede to divně,pod 2000t ot. nejede vůbec,poté tedy ano,ale jak říkám divný.Holt malý obsah.
ale jó, kdysi ve Světě motorů byl Peugeot 206 s HDI motorem, který kroutil milion najetých kilometrů - vozil po Evropě denní tisk a údajně s ním nebyl větší problém. Na druhou stranu švagrův nevydržel bez problému ani desetinu z tohoto proběhu. A jelikož víc věřím tomu co vidím, než tomu co mi tvrdí v nějakým časopise a o to míň co tvrdí popřípadě tadyhle Luboš, jsem pevně rozhodnutý se těmto vozům vyhnout a prostě si ho nekoupím.
Tak ma napadlo, že to môže byť spôsobené regulátorom tlaku paliva. Je to taký malý ventil pri čerpadle, treba ho vyčistiť, benzínom, najl. kúpiť nový.
Zájsť do servisu a riadne to opraviť. Raz som išiel na 1,4 HDi, ale 66 kw verzii. Normálne žihadlo:))). A na tachometri cez 180.000 km..., Vaša nie je o nič horšia. Keď ch&bu odstránite, pôjdete aj za 3,5 l nafty:))
Tak nevím, jestli by si někdo koupil nafotvé auto, aby najezdil 30000km za 4 roky. Můj kamarád tahá auto z Francie a přivezl 206 SW 1.4 HDI. Je 5 let stará a má 250000km najeto. Tomu věřim spíš.
Moju 206-tku 1,4 benzín r.v.2006 som pred týždňom vymenil za väčšie,nové tej istej značky.Jazdil som ju od nova,tachometer pri predaji 147.000 km.V Peugeote mi ho ocenili,zvyšok doplatok.Auto v pohode,len pravidelný servis po 30.000 km.V meste super,dlhšie trasy tiež nebol veľký problém.
Palivo ako také má na svedomí veľa porúch. U vás v Čechách je to s kvalitou nafty o niečo lepšie, u nás na Slovensku je to stále nelichotivé. Destilačné testy na vzorkách nafty ukazujú, že nafta má veľké limity ťažkých frakcií nafty a veľa síry. Motory si to potom odskáču najmä na vysokotlakej palivovej vetve a aj na samotnom motore (nekultivovaný chod, karbón). Nafta priamo z výroby spĺňa predpísané limity, no dobré meno výrobcov poškodzuje následná distribúcia ( nečisté prepravné cisterny, dolievanie olejmi a vodou pri kradnutí zamestnancami atď...). Bohužiaľ je to realita aj keď sme už nejaký rok v únii. Ja osobne by som nešiel do kúpy nového diesla, ani do ojazdeného common-reilu. Ešte ako tak do starších zachovalých menej výkonných dieselov. Kvalita benzínov je tu ešte ako tak prijateľná. Mám benziňáka a zatiaľ som spokojný.
člověče, cosi kdysi s tou zamrzající naftou proběhlo internetem i TV - borec reklamoval HDI kvůli zimním výpadkům, u dealera ho samozřejmě vyfakovali , tak to pustil do medií. Jinak švagr má 206 1.4HDI. Najeto kolem 70tis. km - měnil 2 vstřiky (jeden novej, jeden repas - stálo ho to desítku, což je dobrá cena, když ofiko stojí jeden kolem 12000). Žárovky mění taky dost často - parkovačky a H v předních světlech, dále již musel 2x měnit čidlo ABS (cca 1800/kus) a řemenici (na volnoběh to klepalo jak sviňa a údajně hrozí, že když se utrhne celá, tak to vlítne do rozvodů) - tak to bylo za 2200kč. Nějak extra spolehlivý mi to teda nepříjde, navíc v zimě to prý nějak moc netopí, aspoň proti felicii, co měl před tím.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206
Stálo 160t,se serviskou po prvním maj.Jezdí stím hlavně sestra,já opravdu nemusím.Teď ji tam dali nějaký snad lepší filtr tak uvidíme.
11.12.2010 | 10:00:52 | Radis Reagovat
ale jó, kdysi ve Světě motorů byl Peugeot 206 s HDI motorem, který kroutil milion najetých kilometrů - vozil po Evropě denní tisk a údajně s ním nebyl větší problém. Na druhou stranu švagrův nevydržel bez problému ani desetinu z tohoto proběhu. A jelikož víc věřím tomu co vidím, než tomu co mi tvrdí v nějakým časopise a o to míň co tvrdí popřípadě tadyhle Luboš, jsem pevně rozhodnutý se těmto vozům vyhnout a prostě si ho nekoupím.
07.12.2010 | 14:33:21 | rolf fuchs Reagovat
Tak ma napadlo, že to môže byť spôsobené regulátorom tlaku paliva. Je to taký malý ventil pri čerpadle, treba ho vyčistiť, benzínom, najl. kúpiť nový.
Zájsť do servisu a riadne to opraviť. Raz som išiel na 1,4 HDi, ale 66 kw verzii. Normálne žihadlo:))). A na tachometri cez 180.000 km..., Vaša nie je o nič horšia. Keď ch&bu odstránite, pôjdete aj za 3,5 l nafty:))
07.12.2010 | 12:52:41 | ľuboš Reagovat
30 000 km
Tak nevím, jestli by si někdo koupil nafotvé auto, aby najezdil 30000km za 4 roky. Můj kamarád tahá auto z Francie a přivezl 206 SW 1.4 HDI. Je 5 let stará a má 250000km najeto. Tomu věřim spíš.
07.12.2010 | 11:00:37 | Reagovat
Presne tak
Moju 206-tku 1,4 benzín r.v.2006 som pred týždňom vymenil za väčšie,nové tej istej značky.Jazdil som ju od nova,tachometer pri predaji 147.000 km.V Peugeote mi ho ocenili,zvyšok doplatok.Auto v pohode,len pravidelný servis po 30.000 km.V meste super,dlhšie trasy tiež nebol veľký problém.
06.12.2010 | 18:12:27 | Reagovat
Nejako málo km, za tie 4 roky....30.000 km. Skôr je to poctivo stočené a búrané. Alebo zatopené.
Riadenie je v 206 presné a pocitovo véééľmi slušné. Ešte má niečo zo starých dobrých génov.
Hodte cenu, za koľko ste kupovali. r.v.2005 majú v BE nabehaných aj cez 200.000 km a viac.
Takže 30.000 km...skôr nie. Alebo možno práve preto má tak málo km...:(
Na ženinej 206 1,4 benzín, pod 30.000 km-2,5 roka... bez závad, ani žiarovka... nič.
06.12.2010 | 16:02:31 | ľuboš Reagovat
nafta
Palivo ako také má na svedomí veľa porúch. U vás v Čechách je to s kvalitou nafty o niečo lepšie, u nás na Slovensku je to stále nelichotivé. Destilačné testy na vzorkách nafty ukazujú, že nafta má veľké limity ťažkých frakcií nafty a veľa síry. Motory si to potom odskáču najmä na vysokotlakej palivovej vetve a aj na samotnom motore (nekultivovaný chod, karbón). Nafta priamo z výroby spĺňa predpísané limity, no dobré meno výrobcov poškodzuje následná distribúcia ( nečisté prepravné cisterny, dolievanie olejmi a vodou pri kradnutí zamestnancami atď...). Bohužiaľ je to realita aj keď sme už nejaký rok v únii. Ja osobne by som nešiel do kúpy nového diesla, ani do ojazdeného common-reilu. Ešte ako tak do starších zachovalých menej výkonných dieselov. Kvalita benzínov je tu ešte ako tak prijateľná. Mám benziňáka a zatiaľ som spokojný.
06.12.2010 | 11:31:50 | neptún Reagovat
člověče, cosi kdysi s tou zamrzající naftou proběhlo internetem i TV - borec reklamoval HDI kvůli zimním výpadkům, u dealera ho samozřejmě vyfakovali , tak to pustil do medií. Jinak švagr má 206 1.4HDI. Najeto kolem 70tis. km - měnil 2 vstřiky (jeden novej, jeden repas - stálo ho to desítku, což je dobrá cena, když ofiko stojí jeden kolem 12000). Žárovky mění taky dost často - parkovačky a H v předních světlech, dále již musel 2x měnit čidlo ABS (cca 1800/kus) a řemenici (na volnoběh to klepalo jak sviňa a údajně hrozí, že když se utrhne celá, tak to vlítne do rozvodů) - tak to bylo za 2200kč. Nějak extra spolehlivý mi to teda nepříjde, navíc v zimě to prý nějak moc netopí, aspoň proti felicii, co měl před tím.
06.12.2010 | 10:27:24 | rolf fuchs Reagovat
Suma sumárum - i ta vejtřaska byla lepší -)))
06.12.2010 | 09:13:51 | Reagovat