Rok výroby:1999Typ motoru:1,4 benzinStav km při koupi:45 000 kmStav km nyní:130 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:14. 12. 2008
Auto jsem koupil po sousedovi ve 45.000km a 4 letech. Do té doby neměl velké problémy. Dalších 5 let jsem ho měl já, roční nájezd tak průměrně 15.000km. Polovinu z toho v Praze.
Při tomto způsobu využívání bych charakterizoval spolehlivost asi takto. Může jezdit delší dobu bez problémů, ale když už se začne kazit, tak pořádně a je to hodně drahé.
50.000km výměna cívky zapalování, 6500kč 60.000km běžná údržba, cca 15000kč 65.000km větší bouračka, bylo třeba vyměnit 1/3 plechů a kompletní levou poloosu se vším všudy. Zde bych se zmínil o tehdy začínajícím servisu Peugeot Beroun ( http://www.aaaneon.cz/23.html ). Opravu platila pojišťovna a naúčtovali si nakonec 120.000kč. Zhruba po dvou letech jsem byl upozorněn že spousta dílů není originál, ale druhovýroba nebo z vrakoviště. Přední vyměněný blatník je po3 letech naprosto zrezlý. Neměl jsem sílu se snima dohadovat. 80.000km postupně jsem musel vyměnit kompletně celý výfuk včetně katalizátoru, více než 25.000kč za originál, nové přední kotouče, cca 4000kč Auto v 6 a 8 letech neprošlo emisemi ani s novým katalizátorem 100.000km běžná údržba, mimojiné výměna rozvodů, cca 15.000kč 110.000km postupně se úplně rozpadla přední náprava. Musel jsem vyměnit celá ramena (nejdou vyměnit pouze takové ty gumy jako u jiných aut), stabilizátory (již asi po třetí), homokinetické klouby a všechny 4 tlumiče. cca 20.000kč za použití dílů z druhovýroby 111.000km se ulomila i poslední páčka ovládající přístup na zadní sedadla. cca 800kč za 4. (To spíše pro zajímavost) 115.000km výměna čehosi co řídí volnoběh. Auto chcípalo. 5.500kč 120.000km Již několik let auto někdy (sporadicky) nenastartovalo. Bylo třeba restartovat RJmotoru/odpojit baterii nebo vytáhnout příslušnou pojistku. Vždy se to upravilo, ale nyní už ne. Ještě se k tomu přidalo to, že motor po vyndání klíčku ze zapalování stále běžel a vůbec nezhasl. Přes noc se poté vždy vybila baterie. Dle servisu Peugeot vadná RJ motoru, nová prý 35.000tis + práce!! Musím se zde zmínit o neskutečných cenách náhradních dílů peugeot. Chtít za 10 let starý "počítač" tuto sumu je nehorázné. Našel jsem zručného autoelektrikáře a ten sehnal "novou" na vrakovišti. Je po nich prý velká poptávka, kazí se moc. V mém případě Magneti-Mareli (na vrakovištích cca za 7-8tis kč), kdo má Sagem je na tom ještě hůř (cca 12tis kč). Dále po delším hledání zjistil, že problém se zhasínáním motoru souvisí s druhým počítačem v autě BSI. Ten tedy taky musel vyměnit. Tyto peripetie vyšly na cca 20.000kč včetně moudré "diagnostiky závady" v Peugeotu cca za 5 tis kč, kdy zřejmě naslepo vyměnili relé palivového čerpadla, kterým to nebylo.
Jistě jsem na drobnosti zapoměl, nepíšu zde o výměnách oleje atd.
Toto byla poslední závada, auto jsem prodal. Jen za poslední 2 roky mě stálo 70 tisíc.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo naše první, měli jsme ho rádi, dobře posloužilo. Shodou okolností nás nikde nenechalo. Jeho vzhled mě neomrzel ani po 5 letech. Motor 1,4 je dobrá volba, dá se s ním jezdit svižně. Má své neduhy popsané ve velkých recenzích (řazení, atd..) tím se zde nezabývám.
Velmi stinná stránka je (ne)spolehlivost. Rozhodně ho nemůžu doporučit lidem, kteří si ho koupí jako ojetinu více než 6 let starou, nebo více než 100.000km. Může být krásně naleštěné a vypadat lákavě. I cenu si drží relativně vysokou. Ojeté kupte pouze máte-li dostatečné rezervy na nečekané a drahé opravy.
Při koupi ojetiny se kromě běžných věcí zaměřte na: stav přední nápravy, nesmí nic bouchat, zkuste jízdu při plném rejdu, vyhněte se autu s řídící jednotkou (RJ) motoru SAGEM, zjistěte si, nemá-li auto vyměněnou RJ, zkontrolujte volnoběžné otáčky za studena i za tepla.
Po mě chtěly v origo servise 8000kč kč i s prací.Rozvody na 406 2.0 16v.r.v.2000.Nakonec jsem obvolal ještě pár servisů a pod 6000kč.To nešlo.Za 3000kč se mě to zdá zase moc málo.:)
Napríklad nato, aby sme nepodochli od smradu....A keď tu niekto opäť bude púšťať svoje múdra o tom, že Trabant má menej emisií než nové autá, tak ho na hodinu zavrieť do garáže...P.S. Katalyzátor je drahý, ale určite nie toľko, aby mi stál za poškodzovanie prírody. Potom sa napríklad čudujeme, čo sa to robí s počasím. V Čechách máte asi najhlúpejšieho prezidenta na svete, ktorý nepozná špinavé peniaze a neverí v globálne otepľovanie. Inak nevie povedať nič iné. Ale je pravda, že aj mňa serie, ak tí, čo zacvakajú najnovšie autá s malými emisiami, DFP, FAP a podobne, nemajú žiadne úľavy na daniach. Socializmus z hlavy nevymlátiš ani za 20 rokov...
Nemusí ležet prachy na sedadle spolujezdce..Jestli si tak hlupý, že neprojdeš bez katu emisema, prosím, trubka jsi tu Ty..Já kat na laguně nemám od nepaměti, a emisema projdu vždycky..Kat je zbytečný, žere to stejně, jede to možná o chlup líp..NA CO KAT???
Nečuduj sa cenám originál dielov... To že si kúpiš auto predajcu nevytrhne z biedy, on žije z cien servisu. My sme chceli kúpiť lišty na okná na starú Renault 19 - mysleli sme si že kolko len môže stáť kúsok gumy okolo okna na tak staré auto a nebudeš veriť ale sada iba vonkajších gúm na jedny dvere bola cca 110€ !!!! z vnútornými ani nevravím a vynásob to 4X... Pritom za komplet auto sme dali 210€
No koukám... s P 205 jsem žádné problémy neměl, až do 135000 km, kdy odešlo jehlové uložení zadní nápravy a potenciometr škrtící klapky (prošoupalo se vinutí). Jinak to auto chodilo spolehlivě celé roky, bez jakýchkoli závad. Že by 206 byla horší? Důkaz degenerace moderních výrobků :-(
NJ. Väčšina francúzskych aút po rokou 2000 boli naozaj šroty, jazdenky by som nekupoval.
Ale pre tých, čo kričia "francúzov nikdy viac" mali by ste vedieť, že Peugeot 207, 308 a napr. Renault Clio sú úplne bezproblémové autá. Som zvedavý na nový Megane.
No asi tomu autu dosť dopomohla tá búračka. Kamarát otcovi zobral "cez búdku" Renault Thalia, keď malo nabehaných okolo 30000km. Dovtedy OK a po tejto nehode, aj keď vyzeralo ako nové, tak neustále problémy. A hlavne s prednou nápravou, proste aj keď bolo zrovnané na stolici, už to nikdy nebude presné, len na oko. A tým pádom trpí komplet náprava. Snažil som sa kamarátovi vysvetliť, nech to proste po oprave predajú, vtedy by za to tých 190000-200000Sk dostali a nech kúpia niečo podobné, dva-tri roky staré. Jeho rodičia o tom nechceli ani počuť, lebo je to pre nich "nové auto". Neskôr sa ukázalo, že to bol omyl, auto má teraz nabehané tak okolo 40000-45000km, ale opráv na ňom bolo, ako keby malo za sebou 200000km. A bude horšie. Podblatník už kvitne, samozrejme po zásahu CO-čka potrebného pri oprave a následnému fušerskému ošetreniu a pod. Takže myslím, že recenzia je pravdivá, ale veľa toho má pravdepodobne na vine tá nehoda.
Co tady řešíte? Pelikán prodává svoji Fabii HTP "edition chanov" - tudíž bez oken - klička se může ulomit, motorek pokazit. Jinak zcela bez chyb a poruch. Neváhejte a kupujte.
pozeral Vaše ceny za materiál a opravy. Alebo nehovoríte pravdu, ale zavádzate. Také ceny nie sú ani na 607, 15.000 KČ za prehliadku?!! TOTO JE šistí KLAMSTVO. Ak ste si nechali toto naúčtovať, tak....., bez urážky, Vás oklamali.
ste sa auta nezbavili po nehode. Pri takej šupe, kde treba meniť cca 1/3 plechov sa všeličo stáva s elektrikou a elektonikou všeobecne. Máme v rodine 206 1,4 a zatiaľ v pohode, na 106 z 1997 je všetko pôvodné, okrem predného ramena a zadných ložísk/ cez 100.000 km/. S tými plechmi môže byť pravda. Aj keď si ich kupujete v P, obyčajne bývajú z Poľska, alebo Číny?, PSA ich určite nevyrába. Menil som kapotu na 406, patrične drahú, po 3 rokoch mi zakvitla, pôvodné vydržia v pohode 10-12 rokov bez hrdze. Na stav podvozku môže štýl jazdy a hlavne super cesty po Prahe. Keď sa k Vám vyberiem, vždy som za blba, lebo po niektorých cestách sa nedá ísť viac ako 40 km, aj keď už hlavné magistrály sú OK. Nemyslím, že je to chyba P ako auta. Do mesta ako tankodróm sda snáď oplatí ísť jedine na Subaru..., zase tá spotreba a cena... A ceny v servise máte neskutočne vysoké. Ak je to pravda, nájdite si nejaký malý nezávislý servis, kde Vám všetko urobia o 50 % lacnejšie, lebo za rozvody platiť to čo Vy, tak niekoho asi zahluším. Na 2,2 HDi ma vyjdú aj s prácou + olej+ filtre na cca 4.500 SKK...Vašich 12.000 sa mi zdá neuveriteľných. A čítačku dnes má hocikto. Ak je dobrý mechanik, väčšinou ich nezaujíma...iba pre podporu svojej diagnózy.
Jsou to sračky,mel jsem to samy a ty stejny prolemy,vyfuk shnil po par letech i s katem,problemy se startem,rychle jsem se toho zbavil a po zkušenostech s Renaultem a pak nasledně s Peugeotem už žadneho francouze nechci,JSOU TO SROTY....
Jako autor recenze bych ještě rád reagoval na především posledního pana odborníka. Bohužel nic z mé recenze není vymyšlené.
Neda sa nereagovat na tuto recenziu, je vymyslena od zaciatku az po konec. Vymena cievky po 50 tis km je sice nepravdepodobna, ale mozno. -----> toto se zkutečně tak brzo kazí, viz i jiné recenze p206. Nevymyslel jsem nic jasnovidče to ze si havaroval a nadrbali ti tam vsetko z vrakaca za to si mozes len sam, lebo prebrat to zo servisu moze len slepec. -----> řekni mi, jak je možné, že ve značkovém autorizovaném servise PEUGEOT vůbec na něco takového pomyslí? Jak si potom mohou myslet že jim příště dám něco sebemenšího opravit, nebo si nedej bože něco u nich koupil? K jejich "obhajobě" musím říct že z druhovyroby byla pouze kompletní poloosa a blatník. Motor zůstal po havárii nedotčen To ze si na skoro 10 rocnom aute vymenil vyfuk, to si len gratuluj ze vydrzal tak dlho. ----->nečteš pořádně. výfuk se rozpadl již cca v 5ti letech, copak tlumič, ale kompletní vedení, včetně katalyzátoru a toho kolena co vede z motoru. Taky mě napadlo tam navařit trubku místo katal. ale nejsem blb Netusim ako ti auto mohlo neprest emisiamy. Moja zena ma tento motor v saxe ( 1,4 KFX) a cez emisie to preslo BEZ KATU -----> a neležely nějaké bankovky na sedadle spolujezdce? To nieco co riadi volnobeh sa vola krokovy motorcek a novy stoji od Siemensu tak 3000 Sk. -----> a co práce a diagnostika závady a kontrola po zkončení práce? cena 4500kč se ti zdá vysoká ? V peugeot servise jsem čekal i více.... A RJ odchadza??????? To naozaj pocujem prvy krat. A poviem ti este jednu zaujimavot 206 z roku 1999 nema BSI. BSI maju VW. -----> ok Je mi jasné že něco tak pokrokového jako je bsi mají pouze VW, nejlépe samozřejmě s tédéíčkem. Není důležité znát názvy. V tom autě je prostě jedna elektronická skříňka s čipy která řídí motor, druhá v autě která řídí veškerou ostatní elektroniku. Navzájem spolu komunikují, s nimi ještě imobilizér..... Důležité je, že se opravdu obě museli vyměnit. Ten autoelektrikář již dopředu tušil proč volám když jde o P206. Mimochodem měl tam během těch 10 dní co jsme to řešili další p206. Je vymyslena len preto, lebo mam doma auto s takym istym motorom. S motorom nemam absolutne ziadny problem. Auto je tiez z 99--------> Neříkám problémy s motorem. Motor je povedený a jezdilo se mi s ním dobře. Pouze odešla řídící jednotka motoru. Kdybych ji před každou jízdou restartoval, auto normálně jelo. Prostě nastartovalo vždy jen napoprvé po restartu. Krokový motorek nepočítám, to je běžná závada.
Mimochoden do google jsem zadal slova peugeot a BSI a co nevidím, světe div se, BSI, přesně ta která mi tu jedna nefunkční leží tady ve skříni. A vymontovali ji z PEUGEOT 206 rv99!!viz
Že si investoval do totálky,bola hrubá chyba.Auta si sa mal ihneď zbaviť.Už si užiješ len starosti.Mám aktuálnu skúsenosť s 206-kou.R.v.2006,1,4 benzín.Odjazdil som na nej takmer 90.000 km a nič,len pravidelná údržba po 30.000 km,bez dolievania oleja.Teraz ma čaká na 90.000 km.Auto v pohode.No poznám majiteľov s hlavou v smútku.Bude to asi lotéria.Je možné,že pri kolísajúcej kvalite treba mať šťastie na dobrý kus.
Je vymyslena len preto, lebo mam doma auto s takym istym motorom. S motorom nemam absolutne ziadny problem. Auto je tiez z 99 vymenil, zadne brzdove valceky ( prepustali), tlmice a spojku, kedze na nom jazdi zena. A auto ma cca 140 tis km.
Lukas: Nevím, proč by měla být recenze vymyšlená, já mám silně negativní zkušenosti s Renaulty a Peugeot na tom asi lépe nebude. Prostě frantíci zemědělci nešahají jiným výrobcům ani po kotníky - ale nejvíc mě mrzí, že se k ním poslední dobou hoodně přibližuje Škoda.
Další recenze vyjadřující až ostudnou a nehoráznou poruchovost francouzských aut. Nechápu neustávající naivitu lidí kupujících fr. značky i po těchto varujících recenzích. Vždyť pověst fr. aut je u nás proslulá...
Neda sa nereagovat na tuto recenziu, je vymyslena od zaciatku az po konec. Vymena cievky po 50 tis km je sice nepravdepodobna, ale mozno. To ze si havaroval a nadrbali ti tam vsetko z vrakaca za to si mozes len sam, lebo prebrat to zo servisu moze len slepec. To ze si na skoro 10 rocnom aute vymenil vyfuk, to si len gratuluj ze vydrzal tak dlho. Netusim ako ti auto mohlo neprest emisiamy. Moja zena ma tento motor v saxe ( 1,4 KFX) a cez emisie to preslo BEZ KATU. To nieco co riadi volnobeh sa vola krokovy motorcek a novy stoji od Siemensu tak 3000 Sk. A RJ odchadza??????? To naozaj pocujem prvy krat. A poviem ti este jednu zaujimavot 206 z roku 1999 nema BSI. BSI maju VW.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206
Ceny dilu
Trošku natažené ceny dílů, já dával za originál rozvody v peugeot servisu 3tis i s prací.
18.02.2012 | 17:50:36 | Spacecracker | 85.163.203.* Reagovat
RE: Ceny dilu
Po mě chtěly v origo servise 8000kč kč i s prací.Rozvody na 406 2.0 16v.r.v.2000.Nakonec jsem obvolal ještě pár servisů a pod 6000kč.To nešlo.Za 3000kč se mě to zdá zase moc málo.:)
18.02.2012 | 18:44:55 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Ceny dilu
Tam pracovaly ženy?
18.02.2012 | 19:10:05 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Ceny dilu
Proč ženy??
18.02.2012 | 19:27:34 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Ceny dilu
Protože píšeš že po tobě chtěly v origo servise.Tak to asi byly ženy ne? Kdybys nechápal zeptej se ještě jednou.
18.02.2012 | 20:32:03 | m | 89.111.98.* Reagovat
RE: Ceny dilu
No ano chápu chtěl(i)!!
18.02.2012 | 20:51:34 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Ceny dilu
Jen na netu ,když se člověk podívá tak stojí 5 000-6 000kč.A to bez práce.:)
18.02.2012 | 18:46:43 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Jašinovi: NA CO KAT?,
Napríklad nato, aby sme nepodochli od smradu....A keď tu niekto opäť bude púšťať svoje múdra o tom, že Trabant má menej emisií než nové autá, tak ho na hodinu zavrieť do garáže...P.S. Katalyzátor je drahý, ale určite nie toľko, aby mi stál za poškodzovanie prírody. Potom sa napríklad čudujeme, čo sa to robí s počasím.
V Čechách máte asi najhlúpejšieho prezidenta na svete, ktorý nepozná špinavé peniaze a neverí v globálne otepľovanie. Inak nevie povedať nič iné.
Ale je pravda, že aj mňa serie, ak tí, čo zacvakajú najnovšie autá s malými emisiami, DFP, FAP a podobne, nemajú žiadne úľavy na daniach. Socializmus z hlavy nevymlátiš ani za 20 rokov...
07.07.2009 | 10:10:16 | ľuboš Reagovat
hery autorovi recenze
Nemusí ležet prachy na sedadle spolujezdce..Jestli si tak hlupý, že neprojdeš bez katu emisema, prosím, trubka jsi tu Ty..Já kat na laguně nemám od nepaměti, a emisema projdu vždycky..Kat je zbytečný, žere to stejně, jede to možná o chlup líp..NA CO KAT???
06.07.2009 | 23:36:49 | jašin Reagovat
ceny dielov
Nečuduj sa cenám originál dielov... To že si kúpiš auto predajcu nevytrhne z biedy, on žije z cien servisu. My sme chceli kúpiť lišty na okná na starú Renault 19 - mysleli sme si že kolko len môže stáť kúsok gumy okolo okna na tak staré auto a nebudeš veriť ale sada iba vonkajších gúm na jedny dvere bola cca 110€ !!!! z vnútornými ani nevravím a vynásob to 4X... Pritom za komplet auto sme dali 210€
06.07.2009 | 22:22:07 | Ivan Reagovat
No koukám... s P 205 jsem žádné problémy neměl, až do 135000 km, kdy odešlo jehlové uložení zadní nápravy a potenciometr škrtící klapky (prošoupalo se vinutí). Jinak to auto chodilo spolehlivě celé roky, bez jakýchkoli závad. Že by 206 byla horší? Důkaz degenerace moderních výrobků :-(
06.07.2009 | 21:43:16 | Standa Reagovat
Spokojnost
Myslim, ze autor je velmi zhovievavy k tomu autu, co sa tyka hodnotenia.
06.07.2009 | 17:33:32 | niio Reagovat
Frantíci
NJ. Väčšina francúzskych aút po rokou 2000 boli naozaj šroty, jazdenky by som nekupoval.
Ale pre tých, čo kričia "francúzov nikdy viac" mali by ste vedieť, že Peugeot 207, 308 a napr. Renault Clio sú úplne bezproblémové autá. Som zvedavý na nový Megane.
17.12.2008 | 15:23:44 | Angel_M Reagovat
Svoro
Podla mna isiel len okolo Pelikan.
16.12.2008 | 19:19:36 | Reagovat
No asi tomu autu dosť dopomohla tá búračka. Kamarát otcovi zobral "cez búdku" Renault Thalia, keď malo nabehaných okolo 30000km. Dovtedy OK a po tejto nehode, aj keď vyzeralo ako nové, tak neustále problémy. A hlavne s prednou nápravou, proste aj keď bolo zrovnané na stolici, už to nikdy nebude presné, len na oko. A tým pádom trpí komplet náprava. Snažil som sa kamarátovi vysvetliť, nech to proste po oprave predajú, vtedy by za to tých 190000-200000Sk dostali a nech kúpia niečo podobné, dva-tri roky staré. Jeho rodičia o tom nechceli ani počuť, lebo je to pre nich "nové auto". Neskôr sa ukázalo, že to bol omyl, auto má teraz nabehané tak okolo 40000-45000km, ale opráv na ňom bolo, ako keby malo za sebou 200000km. A bude horšie. Podblatník už kvitne, samozrejme po zásahu CO-čka potrebného pri oprave a následnému fušerskému ošetreniu a pod. Takže myslím, že recenzia je pravdivá, ale veľa toho má pravdepodobne na vine tá nehoda.
16.12.2008 | 06:50:10 | Svoro Reagovat
Co tady řešíte? Pelikán prodává svoji Fabii HTP "edition chanov" - tudíž bez oken - klička se může ulomit, motorek pokazit. Jinak zcela bez chyb a poruch. Neváhejte a kupujte.
15.12.2008 | 21:15:55 | Radek Reagovat
P.S. Ešte raz som si
pozeral Vaše ceny za materiál a opravy. Alebo nehovoríte pravdu, ale zavádzate. Také ceny nie sú ani na 607, 15.000 KČ za prehliadku?!! TOTO JE šistí KLAMSTVO. Ak ste si nechali toto naúčtovať, tak....., bez urážky, Vás oklamali.
15.12.2008 | 21:13:33 | ľuboš Reagovat
No, asi bola chyba, že
ste sa auta nezbavili po nehode. Pri takej šupe, kde treba meniť cca 1/3 plechov sa všeličo stáva s elektrikou a elektonikou všeobecne. Máme v rodine 206 1,4 a zatiaľ v pohode, na 106 z 1997 je všetko pôvodné, okrem predného ramena a zadných ložísk/ cez 100.000 km/.
S tými plechmi môže byť pravda. Aj keď si ich kupujete v P, obyčajne bývajú z Poľska, alebo Číny?, PSA ich určite nevyrába. Menil som kapotu na 406, patrične drahú, po 3 rokoch mi zakvitla, pôvodné vydržia v pohode 10-12 rokov bez hrdze. Na stav podvozku môže štýl jazdy a hlavne super cesty po Prahe. Keď sa k Vám vyberiem, vždy som za blba, lebo po niektorých cestách sa nedá ísť viac ako 40 km, aj keď už hlavné magistrály sú OK.
Nemyslím, že je to chyba P ako auta. Do mesta ako tankodróm sda snáď oplatí ísť jedine na Subaru..., zase tá spotreba a cena...
A ceny v servise máte neskutočne vysoké. Ak je to pravda, nájdite si nejaký malý nezávislý servis, kde Vám všetko urobia o 50 % lacnejšie, lebo za rozvody platiť to čo Vy, tak niekoho asi zahluším. Na 2,2 HDi ma vyjdú aj s prácou + olej+ filtre na cca 4.500 SKK...Vašich 12.000 sa mi zdá neuveriteľných. A čítačku dnes má hocikto. Ak je dobrý mechanik, väčšinou ich nezaujíma...iba pre podporu svojej diagnózy.
15.12.2008 | 21:09:51 | ľuboš Reagovat
ŠROT!!!!!
Jsou to sračky,mel jsem to samy a ty stejny prolemy,vyfuk shnil po par letech i s katem,problemy se startem,rychle jsem se toho zbavil a po zkušenostech s Renaultem a pak nasledně s Peugeotem už žadneho francouze nechci,JSOU TO SROTY....
15.12.2008 | 20:52:19 | Reagovat
sorry
můj poslední přízpěvek je zhola nečitelnný, netušil jsem že jejich systém neumí odstavce ani citaci... škoda
15.12.2008 | 20:42:39 | hery Reagovat
Ho Ho ho
Jako autor recenze bych ještě rád reagoval na především posledního pana odborníka. Bohužel nic z mé recenze není vymyšlené.
Neda sa nereagovat na tuto recenziu, je vymyslena od zaciatku az po konec. Vymena cievky po 50 tis km je sice nepravdepodobna, ale mozno. -----> toto se zkutečně tak brzo kazí, viz i jiné recenze p206. Nevymyslel jsem nic jasnovidče
to ze si havaroval a nadrbali ti tam vsetko z vrakaca za to si mozes len sam, lebo prebrat to zo servisu moze len slepec. -----> řekni mi, jak je možné, že ve značkovém autorizovaném servise PEUGEOT vůbec na něco takového pomyslí? Jak si potom mohou myslet že jim příště dám něco sebemenšího opravit, nebo si nedej bože něco u nich koupil? K jejich "obhajobě" musím říct že z druhovyroby byla pouze kompletní poloosa a blatník. Motor zůstal po havárii nedotčen
To ze si na skoro 10 rocnom aute vymenil vyfuk, to si len gratuluj ze vydrzal tak dlho. ----->nečteš pořádně. výfuk se rozpadl již cca v 5ti letech, copak tlumič, ale kompletní vedení, včetně katalyzátoru a toho kolena co vede z motoru. Taky mě napadlo tam navařit trubku místo katal. ale nejsem blb
Netusim ako ti auto mohlo neprest emisiamy. Moja zena ma tento motor v saxe ( 1,4 KFX) a cez emisie to preslo BEZ KATU -----> a neležely nějaké bankovky na sedadle spolujezdce?
To nieco co riadi volnobeh sa vola krokovy motorcek a novy stoji od Siemensu tak 3000 Sk. -----> a co práce a diagnostika závady a kontrola po zkončení práce? cena 4500kč se ti zdá vysoká ? V peugeot servise jsem čekal i více....
A RJ odchadza??????? To naozaj pocujem prvy krat. A poviem ti este jednu zaujimavot 206 z roku 1999 nema BSI. BSI maju VW. -----> ok Je mi jasné že něco tak pokrokového jako je bsi mají pouze VW, nejlépe samozřejmě s tédéíčkem. Není důležité znát názvy. V tom autě je prostě jedna elektronická skříňka s čipy která řídí motor, druhá v autě která řídí veškerou ostatní elektroniku. Navzájem spolu komunikují, s nimi ještě imobilizér..... Důležité je, že se opravdu obě museli vyměnit. Ten autoelektrikář již dopředu tušil proč volám když jde o P206. Mimochodem měl tam během těch 10 dní co jsme to řešili další p206.
Je vymyslena len preto, lebo mam doma auto s takym istym motorom. S motorom nemam absolutne ziadny problem. Auto je tiez z 99--------> Neříkám problémy s motorem. Motor je povedený a jezdilo se mi s ním dobře. Pouze odešla řídící jednotka motoru. Kdybych ji před každou jízdou restartoval, auto normálně jelo. Prostě nastartovalo vždy jen napoprvé po restartu. Krokový motorek nepočítám, to je běžná závada.
Mimochoden do google jsem zadal slova peugeot a BSI a co nevidím, světe div se, BSI, přesně ta která mi tu jedna nefunkční leží tady ve skříni. A vymontovali ji z PEUGEOT 206 rv99!!viz
http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=peugeot_bsi_body_control_failure
Já to auto nepomlouvám, pouze jsem popsal co s ním za 5 let všechno bylo. Toť vše
15.12.2008 | 20:39:37 | hery Reagovat
Chybná investícia
Že si investoval do totálky,bola hrubá chyba.Auta si sa mal ihneď zbaviť.Už si užiješ len starosti.Mám aktuálnu skúsenosť s 206-kou.R.v.2006,1,4 benzín.Odjazdil som na nej takmer 90.000 km a nič,len pravidelná údržba po 30.000 km,bez dolievania oleja.Teraz ma čaká na 90.000 km.Auto v pohode.No poznám majiteľov s hlavou v smútku.Bude to asi lotéria.Je možné,že pri kolísajúcej kvalite treba mať šťastie na dobrý kus.
15.12.2008 | 20:04:48 | 07 Reagovat
Ze 206 a BSI a ja skapem od smiechu.....
15.12.2008 | 16:38:08 | Reagovat
Je vymyslena len preto, lebo mam doma auto s takym istym motorom. S motorom nemam absolutne ziadny problem. Auto je tiez z 99 vymenil, zadne brzdove valceky ( prepustali), tlmice a spojku, kedze na nom jazdi zena. A auto ma cca 140 tis km.
15.12.2008 | 16:28:38 | Lukas Reagovat
šity
Lukas: Nevím, proč by měla být recenze vymyšlená, já mám silně negativní zkušenosti s Renaulty a Peugeot na tom asi lépe nebude. Prostě frantíci zemědělci nešahají jiným výrobcům ani po kotníky - ale nejvíc mě mrzí, že se k ním poslední dobou hoodně přibližuje Škoda.
15.12.2008 | 16:24:05 | cimik Reagovat
Pelikan drz picu!!!!! Musis byt poriadne prijebany ak veris takemuto vymyslu. Lepsie povedane musis byt uplne dokonaly znalec aut, ved mas social Fabiu.
15.12.2008 | 16:22:09 | Reagovat
pořád dokola
Další recenze vyjadřující až ostudnou a nehoráznou poruchovost francouzských aut. Nechápu neustávající naivitu lidí kupujících fr. značky i po těchto varujících recenzích. Vždyť pověst fr. aut je u nás proslulá...
15.12.2008 | 15:03:31 | Ing. Pelikán Reagovat
HA HA HA HA
Neda sa nereagovat na tuto recenziu, je vymyslena od zaciatku az po konec. Vymena cievky po 50 tis km je sice nepravdepodobna, ale mozno. To ze si havaroval a nadrbali ti tam vsetko z vrakaca za to si mozes len sam, lebo prebrat to zo servisu moze len slepec. To ze si na skoro 10 rocnom aute vymenil vyfuk, to si len gratuluj ze vydrzal tak dlho. Netusim ako ti auto mohlo neprest emisiamy. Moja zena ma tento motor v saxe ( 1,4 KFX) a cez emisie to preslo BEZ KATU. To nieco co riadi volnobeh sa vola krokovy motorcek a novy stoji od Siemensu tak 3000 Sk. A RJ odchadza??????? To naozaj pocujem prvy krat. A poviem ti este jednu zaujimavot 206 z roku 1999 nema BSI. BSI maju VW.
15.12.2008 | 13:45:12 | Lukas Reagovat