Rok výroby:2001Typ motoru:1,9 DStav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:4,8 l/100 kmVloženo:24. 7. 2008
Som veľmi nespokojny s mojím auto...Od kedy som ho kúpil, každý mesiac musím niečo opravovať. Začalo to výmenou rozvodov, potom spojka, brzdy, pružiny, žhaviče a nakoniec celý agregát....Nikdy viac by som nekúpil značku Peugeot :(
Možno že som len trafil na zlé auto, ale už som z neho veľmi sklamaný a nikomu ho neodporúčam.... Kúpil som 1,9 D bez turba, že vraj je spoľahlivejšie ako HDi, ale bola to chyba.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Čo sa týka výzoru a jazných vlastnosí, som bol veľmi spokojný.Spotreba bola okolo 4,8 l/100km, čiže veľmi slušná.
Tak to jsi koupil asi nějakou narafičenou past. Já jsem koupil 206 1,9D z Francie, byla lehce bouraná. Auto mělo 5 let a najeto 120 000km, nyní má přes 220 000km. Za těch 100 000km žádné problémy! Běžný spotřební materiál jako čepy, brzdy, výměna oleje po 15 000km, nelze počítat. Po motorové stránce perfektní "traktor" na 5ku 50-60km/hod. Jo rok výroby 1999 což je teď 16 let pokud se nepletu :-) Motor pořád ve výborné kondici! Kde jsou dne motory od VW - TDi a TSi? To jsou problémy!!!
02.08.2015 | 17:42:19 | Tomas
| 212.80.67.*Reagovat
ahoj
CO Znamená když mi svítí kontrolka ruční brzdy a oleje
Zdravím všechny, ohledně spolehlivosti motoru mohu jen konstatovat, že rozvody od výrobce nařízená výměna po 120tis km možno i v 90tis km je to tudíž standardní věc. Olej s filtry se mění 15 a 20tis km když ho neměníte tak se nedivím že měníte motor :-)
už Peugeota nikdy viac. Na ostatných autách je všetko večné, žiadne rozvody, tlmiče, spojka a podobne... Jedine u Peugeota. Sú to vraky....a tak ďalej, bla, bla. Zaujímavé je, že chlap, čo má X3, X5 povedal, že nikdy viac Nemca. Tvrdé, skáče to ako koza, servis drahý, nepohodlné sedačky na naše cesty. Peugeot tiež nemusí, ale pohodlnejšie ako v P 607 sa ešte neodviezol. Za spotrebu polovičnú od BMW... A z mäkkých sedačiek žiadna bolesť krížov, 3.500 km za 32 hodín, vrátenie nákupu jazdeniek, večere a tankovania....Nehovoriac o tom, že nás žiadne X5, X3 nepredbehla. S. Nevadí, ešte z Vás hovorí neskúsenosť. Ak niečo navrkáte, z diaľky budete cítiť, či auto je OK...
"Na ostatných autách je všetko večné, žiadne rozvody, tlmiče, spojka a podobne... " To je největší pitomost co jste mohl napsat :-D A s tím BMW : kdo má na opice musí mít i na banány
02.08.2015 | 17:53:58 | Tomas
| 212.80.67.*Reagovat
RE: Ani sa nečudujem, že
sranda, napriek tomu, čo som napísal v 2009, som v 2011? tuším, kúpil x5, posledný model aby som zistil, že som v 2009 mal pravdu.
ach jááj, skúsenost je naozaj neprenosná, kým človek neskúsi, nezistí. bohužiaľ, už aj posledné Peugeoty prešli na modu bez podvozkových aut typu a la rebriniak. Nemčúriska ešte nevedia robiť autá a Francúzi už zabudli...:((
no pruziny som menil preto, lebo mi na pravej strane pruzina praskla....a tak som menil obe.... auto som uz predal tak som spokojny.... mal som pri kupe smolu, trafil som na zle auto a niekto ma oklamal :)
rozvody, brzdy, to je spotrebak, ...pruziny nechapem ale aj to svedci o tom ako s nim predchadzajuci majitel zaobchadzal, mozno s nim vozil tehly na stavbu ..... "pepa z depa", ako vtip dobre, ale ak si to myslel vazne...
Jojo, toto je hrozný motor. Měl jsem tu čest, a představte si , taky jsem hned po koupi musel měnit rozvody a dokonce olej v motoru!!!Následně mě čekaly veškeré filtry, na zimu chladící kapalina a dokonce svíčky!!! Nikdy tento motor nekupovat, čekají vás šílené investice!!!
Pro klid na duši je lepší vyměnit preventivně rozvody! S tím by se mělo do koupě auta jít s olejem to platí stejně. To je vše ale jen spotřební materiál proboha :-D
02.08.2015 | 17:56:44 | Tomas
| 212.80.67.*Reagovat
suhlasim stebou
nie su to spatne motory,ale mal som taky isty problem ako ty.tiez rozvody kompletna go prednej napravy.brzdy.zadna naprava musel som nadrz vyhodit von.motor si nevladal naftu potiahnut.zapchate.ja uz neviem co ma najblizsie caka.dufam ze uz nic.neviem co sa typom tychto peugeot stava.jednu vec spravis hned druha nasleduje narad na opravu
asi uz suhlasim s vami dala som vymenit rozvody pritom sa zistilo nieco na naprave a teraz mi pod zhavicomm co je druhy symbol po nastartovani sa nachvilku roźsvieti a pred tym nie
Měl jsem tohle auto s tím samým motorem r.v.00 nové až do prodeje při 110000km přes 6 let, a to co tu píšeš, není objektivní.Ten motor vydrží víc, než si myslíš.
to je teda recenze...výměna rozvodů, brzd, spojky...hele seš si jistej s tim počtem najetejch km? 2001 a 90000 při koupi? pokud to nemá plněnou servisku tak těžko...počítám že s tim motorem to měl někdo jako spotřebák na práci...jinak ty věci sou běžnej spotřební materiál to neni porucha...IMHO..
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206
KONTROLKA
Po zhruba 50 Km se rosvití kontrolky mazání a ruční brzdy.Náplně jsou OK
05.03.2017 | 15:06:15 | PEPA | 77.48.176.* Reagovat
206 1.9D 51kw
Tak to jsi koupil asi nějakou narafičenou past. Já jsem koupil 206 1,9D z Francie, byla lehce bouraná. Auto mělo 5 let a najeto 120 000km, nyní má přes 220 000km. Za těch 100 000km žádné problémy! Běžný spotřební materiál jako čepy, brzdy, výměna oleje po 15 000km, nelze počítat.
Po motorové stránce perfektní "traktor" na 5ku 50-60km/hod.
Jo rok výroby 1999 což je teď 16 let pokud se nepletu :-)
Motor pořád ve výborné kondici!
Kde jsou dne motory od VW - TDi a TSi? To jsou problémy!!!
02.08.2015 | 17:42:19 | Tomas | 212.80.67.* Reagovat
ahoj
CO Znamená když mi svítí kontrolka ruční brzdy a oleje
04.07.2012 | 13:23:24 | | 90.183.25.* Reagovat
RE: ahoj ...len jazdi ďalej a zbadáš:))
P.S. Ak to nie je myslené ako vtip, tak treba pýtať peniaze za školné/ myslím základnú školu/
04.07.2012 | 18:28:43 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
spolehlivost 206 1,9D
Zdravím všechny,
ohledně spolehlivosti motoru mohu jen konstatovat, že rozvody od výrobce nařízená výměna po 120tis km možno i v 90tis km je to tudíž standardní věc. Olej s filtry se mění 15 a 20tis km když ho neměníte tak se nedivím že měníte motor :-)
29.05.2010 | 22:23:57 | sam2016v Reagovat
čo to píšete
Ja som celkom spokojný,aj ked som tiež menil rozvody,olej,ložisko kolesa-to sú štandardne veci,
19.08.2009 | 21:52:50 | leshor Reagovat
Ani sa nečudujem, že
už Peugeota nikdy viac. Na ostatných autách je všetko večné, žiadne rozvody, tlmiče, spojka a podobne... Jedine u Peugeota. Sú to vraky....a tak ďalej, bla, bla.
Zaujímavé je, že chlap, čo má X3, X5 povedal, že nikdy viac Nemca. Tvrdé, skáče to ako koza, servis drahý, nepohodlné sedačky na naše cesty. Peugeot tiež nemusí, ale pohodlnejšie ako v P 607 sa ešte neodviezol. Za spotrebu polovičnú od BMW... A z mäkkých sedačiek žiadna bolesť krížov, 3.500 km za 32 hodín, vrátenie nákupu jazdeniek, večere a tankovania....Nehovoriac o tom, že nás žiadne X5, X3 nepredbehla. S. Nevadí, ešte z Vás hovorí neskúsenosť. Ak niečo navrkáte, z diaľky budete cítiť, či auto je OK...
01.04.2009 | 18:14:23 | ľuboš Reagovat
RE: Ani sa nečudujem, že
"Na ostatných autách je všetko večné, žiadne rozvody, tlmiče, spojka a podobne... " To je největší pitomost co jste mohl napsat :-D
A s tím BMW : kdo má na opice musí mít i na banány
02.08.2015 | 17:53:58 | Tomas | 212.80.67.* Reagovat
RE: Ani sa nečudujem, že
sranda, napriek tomu, čo som napísal v 2009, som v 2011? tuším, kúpil x5, posledný model aby som zistil, že som v 2009 mal pravdu.
ach jááj, skúsenost je naozaj neprenosná, kým človek neskúsi, nezistí.
bohužiaľ, už aj posledné Peugeoty prešli na modu bez podvozkových aut typu a la rebriniak.
Nemčúriska ešte nevedia robiť autá a Francúzi už zabudli...:((
03.08.2015 | 09:29:11 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
no pruziny som menil preto, lebo mi na pravej strane pruzina praskla....a tak som menil obe....
auto som uz predal tak som spokojny....
mal som pri kupe smolu, trafil som na zle auto a niekto ma oklamal :)
01.04.2009 | 16:44:03 | albertleon Reagovat
po 90000km
rozvody, brzdy, to je spotrebak, ...pruziny nechapem ale aj to svedci o tom ako s nim predchadzajuci majitel zaobchadzal, mozno s nim vozil tehly na stavbu ..... "pepa z depa", ako vtip dobre, ale ak si to myslel vazne...
10.02.2009 | 13:27:08 | pepa2 Reagovat
aušus
Jojo, toto je hrozný motor. Měl jsem tu čest, a představte si , taky jsem hned po koupi musel měnit rozvody a dokonce olej v motoru!!!Následně mě čekaly veškeré filtry, na zimu chladící kapalina a dokonce svíčky!!! Nikdy tento motor nekupovat, čekají vás šílené investice!!!
14.12.2008 | 15:28:19 | Pepa z depa Reagovat
RE: aušus
Pro klid na duši je lepší vyměnit preventivně rozvody! S tím by se mělo do koupě auta jít s olejem to platí stejně. To je vše ale jen spotřební materiál proboha :-D
02.08.2015 | 17:56:44 | Tomas | 212.80.67.* Reagovat
suhlasim stebou
nie su to spatne motory,ale mal som taky isty problem ako ty.tiez rozvody kompletna go prednej napravy.brzdy.zadna naprava musel som nadrz vyhodit von.motor si nevladal naftu potiahnut.zapchate.ja uz neviem co ma najblizsie caka.dufam ze uz nic.neviem co sa typom tychto peugeot stava.jednu vec spravis hned druha nasleduje narad na opravu
14.12.2008 | 13:05:18 | Reagovat
peugeot 206
asi uz suhlasim s vami dala som vymenit rozvody pritom sa zistilo nieco na naprave a teraz mi pod zhavicomm co je druhy symbol po nastartovani sa nachvilku roźsvieti a pred tym nie
25.11.2008 | 10:36:49 | luba Reagovat
Martin
Měl jsem tohle auto s tím samým motorem r.v.00 nové až do prodeje při 110000km přes 6 let, a to co tu píšeš, není objektivní.Ten motor vydrží víc, než si myslíš.
22.10.2008 | 20:56:58 | Reagovat
Vymena motora
len tak pre zaujimavost, preco si menil cely motor? Tym pruzinam tiez nerozumiem. Menit tlmice OK ale pruziny? To sa tak casto nevidi....
03.10.2008 | 15:44:42 | Robert Reagovat
to je teda recenze...výměna rozvodů, brzd, spojky...hele seš si jistej s tim počtem najetejch km? 2001 a 90000 při koupi? pokud to nemá plněnou servisku tak těžko...počítám že s tim motorem to měl někdo jako spotřebák na práci...jinak ty věci sou běžnej spotřební materiál to neni porucha...IMHO..
24.07.2008 | 23:34:21 | Reagovat