Rok výroby:2004Typ motoru:1,4 HDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:60 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:8. 10. 2006
Při 50 000Km byl vyměněn stabilizátor předního kola, jinak kromě pravidelné prohlídky v autoservisu do auta dolévám pouze naftu a do ostřikovačů vodu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsme najezdili už 60 000km a zatím nemělo žádnou poruchu (častěji měním žárovky). Spotřeba je naprosto geniální, letos po ujetí trasy Praha-NordCap (najeto v kuse 7500 km) byla spotřeba pouhých 4,5l v plně naloženém autě.
Proti Oktávce 1,6 se spotřebou 7,5l/100km opravdu příjemné. Jinak v kopci po sešlápnutí pedálu necháte tu Oktávku daleko za sebou, krout.moment dělá svoje.
Řazení je ale hrozné. Po dálnici v Německu 160-170km/h. Design nechám na posouzení jiným, je to takový ocucaný bonbón. Pohodlné to vevnitř nějak zvlášť není, ale jsem dost vysoký.
píši protože mám také P206 a jdu do servisu v 60t km kupováno nové. s hodnocením zde musím zatím naprosto souhlasit. Zatím kromě nafty, kapaliny do ostřikovačů a žárovek (a pravidelný servis) jsem nic jiného neinvestoval. Spotřeba parádní, ale tohle auto rozhodně není závoďák. S TDI Octavii jsem chvíli jezdil služebně a je tedy podstatně živější. Jinak ale P206 super auto. Ta spotřeba je opravdu úžasná. Tisíc km na 45 litrovou nádrž jezdím běžně v kombinovaném provozu. Škoda že už ho nedělají. Koupil bych ho znova. Nevím jak jsou na tom s kvalitou nástupci P207 či P208.
Možná Aygo ujede octávce TDI, ale určitě ne s přehledem. Zapomínáš ale, že si octávka Aygo i s osádkou klidně naloží do kufru a s tou zátěží si pohorší zrychlení z 0 na 100 km/h odhadem o jednu sekundu.
Nezapomeňte, že P 206 je malý a lehký automobil. Jestli Octávce ujede nevím, ale moje Aygo 1.0 50kW ujede octávce TDi s přehledem. Až nad 150 má octa navrch a ujede zase mě. Mám to vyzkoušeno s kamarádem, který má onu octu a byly jsme domluveni, že to vyzkoušíme. Na dálnici. Když někde zmíním, že Aygo jede jako z praku, každý mi vmete do tváře, že je lehké. A to právě může být výhodou i toho P 206.
Dovolím si nesouhlasit. Dneska jsem jezdil peugeotem 307sw 1,6 16V-80kW(na urovni 1,6oct.)..a můžu na rovinu říct, že TDi 66kW tomu uplně v pohodě ujede. I 1,6 HDi 66kW jsou živější a to podstatně..80kW u benzínu je lenoch, u TDi je to už dravec.Nemám octavku ani 206, ale 406 2,2HDi, aby někdo neřekl že jsem nějaky škodovkář..
Souhlasím s předešlým komentářem.Se služební Octávi 1 TDI 66kw jezdím hodně po D1.Přesto že to auto nejede buhví jak,jezdím v podstatě z ostra a dá se říct co to dá.Proto taky běžně předjíždím mnohem silnější auta i v kopcích.Proč asi ?. Protože jednoduše řidiči všech těch Audin,Passatů,Mondejí,Mazd ze silnějšími motory kdyby chtěli tak takového blázna v Octávce rozemelou na kaši kdykoliv, a už bych je před sebou asi neviděl.Ale oni očividně nechcou-né všíchni.Ti kteří si to nenechají líbit mi v kopcích ujíždějí.Přiznám se že dobrý pocit jako pán v 1,4 HDI že někomu ujíždím mám i já.Prostě to tak je.Ten člověk v té benzínové Octávce asi nevěděl že tam má převodovku,nebo spiše nepotřeboval závodit Taky si myslím že by ho ta Oktávka dala s přehledem.Možná to byla 1,4 motor.Jak to mohl poznat ve zpětném zrcátku když se jí vzdaloval.Zezadu to jde rozpoznat .Ze předu těžko.
Taky se domnívám že 1,4 HDi neujede Octávii 74 kw.Někdy jsou ridiči nadšeni když se jim podaří někoho předjet nebo mu ujet,ale je třeba si uvědomit že ten" někdo" si jede svojí rychlostí a nemá zrovna zájem se z někým nahánět.Když se ti dva domluví a pojedou do kopce co to dá tak to bude teprve objektivní.Pro příklad -Octávie Tdi 66kw předjede v kopci Octavii 1,8 TSI -neznamená to že Tdi víc jede ale taky například v tom že TSI jen lechtá plyn jede si svých 130 po dalnici a je mu jedno zda mu někdo ujíždí.To byl jen primitívní příklad pro ty kteří si myslí že kde kdo chce závodit a jedině on jim ukaže jak mu to jede.
Mám zkušenost s oběma motorizacemi a se spotřebou u 1.4HDI máte pravdu dá se i lehce pod 4 litry, ale s octavii 1.6 75 kW jezdim do 6,5 a to se nemusim nijak extra hlídat. A to že 1.4 HDI ukáže záda v kopci octavii 1.6 není možné snad ani brát vážně........trochu krouťáku navíc tam je, ale výkonu podstatně méně.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206
to the all
píši protože mám také P206 a jdu do servisu v 60t km kupováno nové.
s hodnocením zde musím zatím naprosto souhlasit. Zatím kromě nafty, kapaliny do ostřikovačů a žárovek (a pravidelný servis) jsem nic jiného neinvestoval. Spotřeba parádní, ale tohle auto rozhodně není závoďák. S TDI Octavii jsem chvíli jezdil služebně a je tedy podstatně živější. Jinak ale P206 super auto. Ta spotřeba je opravdu úžasná. Tisíc km na 45 litrovou nádrž jezdím běžně v kombinovaném provozu. Škoda že už ho nedělají. Koupil bych ho znova. Nevím jak jsou na tom s kvalitou nástupci P207 či P208.
21.02.2012 | 15:56:33 | ladas | 194.149.232.* Reagovat
Jsi stejně inteligentní, seriozní a moudrý, jako tvůj plytký a nesmyslný příspěvek.
26.01.2010 | 19:30:18 | Reagovat
to anonym
Možná Aygo ujede octávce TDI, ale určitě ne s přehledem. Zapomínáš ale, že si octávka Aygo i s osádkou klidně naloží do kufru a s tou zátěží si pohorší zrychlení z 0 na 100 km/h odhadem o jednu sekundu.
26.01.2010 | 19:23:55 | anonym Reagovat
Nezapomeňte, že P 206 je malý a lehký automobil. Jestli Octávce ujede nevím, ale moje Aygo 1.0 50kW ujede octávce TDi s přehledem. Až nad 150 má octa navrch a ujede zase mě. Mám to vyzkoušeno s kamarádem, který má onu octu a byly jsme domluveni, že to vyzkoušíme. Na dálnici. Když někde zmíním, že Aygo jede jako z praku, každý mi vmete do tváře, že je lehké. A to právě může být výhodou i toho P 206.
26.01.2010 | 18:40:31 | Reagovat
Dovolím si nesouhlasit. Dneska jsem jezdil peugeotem 307sw 1,6 16V-80kW(na urovni 1,6oct.)..a můžu na rovinu říct, že TDi 66kW tomu uplně v pohodě ujede. I 1,6 HDi 66kW jsou živější a to podstatně..80kW u benzínu je lenoch, u TDi je to už dravec.Nemám octavku ani 206, ale 406 2,2HDi, aby někdo neřekl že jsem nějaky škodovkář..
26.01.2010 | 18:16:20 | Jirke Reagovat
plané naděje
Souhlasím s předešlým komentářem.Se služební Octávi 1 TDI 66kw jezdím hodně po D1.Přesto že to auto nejede buhví jak,jezdím v podstatě z ostra a dá se říct co to dá.Proto taky běžně předjíždím mnohem silnější auta i v kopcích.Proč asi ?. Protože jednoduše řidiči všech těch Audin,Passatů,Mondejí,Mazd ze silnějšími motory kdyby chtěli tak takového blázna v Octávce rozemelou na kaši kdykoliv, a už bych je před sebou asi neviděl.Ale oni očividně nechcou-né všíchni.Ti kteří si to nenechají líbit mi v kopcích ujíždějí.Přiznám se že dobrý pocit jako pán v 1,4 HDI že někomu ujíždím mám i já.Prostě to tak je.Ten člověk v té benzínové Octávce asi nevěděl že tam má převodovku,nebo spiše nepotřeboval závodit Taky si myslím že by ho ta Oktávka dala s přehledem.Možná to byla 1,4 motor.Jak to mohl poznat ve zpětném zrcátku když se jí vzdaloval.Zezadu to jde rozpoznat .Ze předu těžko.
26.01.2010 | 15:48:20 | Reagovat
Hdi
Taky se domnívám že 1,4 HDi neujede Octávii 74 kw.Někdy jsou ridiči nadšeni když se jim podaří někoho předjet nebo mu ujet,ale je třeba si uvědomit že ten" někdo" si jede svojí rychlostí a nemá zrovna zájem se z někým nahánět.Když se ti dva domluví a pojedou do kopce co to dá tak to bude teprve objektivní.Pro příklad -Octávie Tdi 66kw předjede v kopci Octavii 1,8 TSI -neznamená to že Tdi víc jede ale taky například v tom že TSI jen lechtá plyn jede si svých 130 po dalnici a je mu jedno zda mu někdo ujíždí.To byl jen primitívní příklad pro ty kteří si myslí že kde kdo chce závodit a jedině on jim ukaže jak mu to jede.
26.01.2010 | 14:28:40 | janhdi Reagovat
Polopravda
Mám zkušenost s oběma motorizacemi a se spotřebou u 1.4HDI máte pravdu dá se i lehce pod 4 litry, ale s octavii 1.6 75 kW jezdim do 6,5 a to se nemusim nijak extra hlídat. A to že 1.4 HDI ukáže záda v kopci octavii 1.6 není možné snad ani brát vážně........trochu krouťáku navíc tam je, ale výkonu podstatně méně.
26.01.2010 | 13:31:24 | Will83 Reagovat