Rok výroby:2006Typ motoru:1,4 benz.Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:5 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:14. 5. 2007
Zakoupené nové auto špatně startuje za "studena". Kromě toho byla velká spotřeba benzínu, jelo jakoby na 3 válce, při startování silně zapáchal benzín,"prskání do výfuku". Kolísání otáček.
Prodejce uvádí, že závada je způsobena softwarem počítače motoru, na jehož vývoji se pracuje. Závada nebrání užívání věci.Proto je reklamace neoprávněná.A navíc zákazník nejezdí autem podle návodu!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak nevím, dát do prodeje auto s nevyvinutým softwarem je třeba jako prodat dveře bez kliky.
A navíc podle návodu by i tyto dveře měly mít kliku se kterou by se daly.
Cha-chá, dobre som sa pobavil, na 20 ročnom motore ktorého počiatky majú asi 40 a nejaký "softwéééér".
Je to blbosť, alebo dusíte motor, al. máte fakt mizerný servis, treba napísať spôsob jazdy, ako ste ho zabehávali a pod. manželka má ten istý, vyše 30.000 km a až na 1 parkovačku nič, žiadna závada.
Já to auto mám taky a lituji, že jsem si ho koupil tankuji na benzine OMV shell a nic nepomáhá, je to tím motorem a peugot od toho dává ruce pryč raději!!BUdu to řešit právně
hele je to pravda když nekdo šetři na paliv nevyplaci se mu to když chce jezdit levně ma si koupit nejakou dizlovou 1,6 z turbem nebo 1,4 nebo 2,0 no neco takeho pač takoveto motory mají přibližne stejnou spotřebu kolem 5 litrů a nafty jsou obecne spolehlivější levna paliva mohou zalepyt vstřikovače čerpadlo rozežrat těsnení zalepit ventyly atd mohou a nemusí ale když nekdo napíše že najel 150000 z autem na levne palivo tak bych mu řek at z tym stejnym najede stejně KM a lije do toho kvalitni paliva a pak rozebere motor a uvidi rozdil na vlastni oci jasem viucen autoklempirem a ucim se automechanikem ale toto nas uci us od 1 roč. furt že na palivě se nema šetřit obvzlašt u novych motorech
Vidí, to jsou ty servisy Peugeot. Říkal jsem, pryč od nich. :-) Jinak je to samozřejmě blbost, že vyvíjejí software. 206 se dělá tak dlouho, že už na ní nemají co vyvíjet. leda zlepšovat.
Povídání o nekvalitním levném benzínu, který způsobuje různé závady - vesměs takové, jež se u všelijakých značek a typů aut opakují častěji - to jsou z větší části žvásty (většinou) značkových servisů, které se snaží přišít vady vozu zákazníkovi. A to tím nejjednodušším způsobem, který jim navíc vyhovuje - svedou to na něco, co se dá u většiny uživatelů snadno předpokládat a případně to spojí s nízkou cenou (kterou u nich nepoznáte) .
ja som sice peugeot nemal, ale mal som renault a to thaliu, auto nabehalo 150 000km bez jedinej motorickej vady, tankoval som uplne nahodne na znackovych a aj neznackovych pumpach, absolutne som necitil rozdiel. Auto startovalo v momente na prve otocenie klucikom.
Také jsem měl P206 1.4 benzín (75PS), od nova. Při prodeji měl najeto přes 90.000 km. Po celou dobu žádné zásadní problémy nebyly až na to, že odešel jeden (krajní) vstřik. Kolegovi v práci odešel taky krajní, ale to bylo asi ještě rok před tím mým. Oba jsme měli smůlu, bylo to již po záruce. Porucha se samozřejmě projevovala škubaním, chodem motoru na 3 válce a zvýšenou spotřebou. Čili jsem byl nucen vstřik vyměnit - koupil jsem na vrakovišti celou lištu se vstřiky, takže mi ještě tři zbyly doma. U Českých Budějovic jsou šikovní bráchové-automechanici, kteří mají doma dílnu a zabývají se Peugeoty. Ti mi řekli, že je to běžná závada způsobená nekvalitním levným palivem (jestli prý náhodou netankuji u Makra, Globusu, Tesca... - což jsem tankoval). Dnes mám jiné auto, tankuji pouze u Shellu nebo Essa a je to znát, auto jede lépe a zatím bez problému. Jinak na 206 odešly stabilizační tyčky už po 60.000 km a to ta 206 jezdila vesměs dálky. Drahé jsou také garanční prohlídky u autorizovaného dealera. Když jsem si po záruce měnil olej sám a dával jsem tam stejný Shell 10W40 jako u aut. dealera, vyšla mě celá výměna na půlku i s filtry. Jízdní vlastnosti hodnotím kladně, na auto vzpomínám rád.
Moje nové auto je na tom podobne.Predajca ani importér na slovensku neuznáva reklamácie.Schovali sa za vetu zo serv.knižky,vraj opotrebenie užívaním vozidla nie je reklamovateľné.Pritom záruka 2 roky bez obmedzenie km.Auto neštartuje,ložiska v predu hučia,spojka pred koncom,predná náprava vybitá.Auto má 18 mesiacov a 60.000 km.Možno ak by stálo na klátikoch v garáži vydrží viac.
¨ at´ ta paní co má problém s 206 se informuje na její problém u odborného opraváře a ne u vola. její problém je ,že má na 1 válci motoru špatný vstřik.
Přesně to už napsal někdo jednou,akorát bych si troufnul tvrdit,že při "střílení" nespálené směsi do výfuku nemusí,ale MUSÍ odejít katalyzátor.Pokud nevyměnit rychle auto,rychle vyměnit servis !!Kvality značkových servisů jsou hodně rozdílné,nakonec na těchto diskusích se to probírá dnes a denně....tak hlavu vzhůru a pořádně zaklepat se servisem než bude škoda 15 táců (nejmíň)
sice vim, ze si zneratelim zastance francouskych aut,
ale smysl v 206 vidim, jen pokud chcete rychel a svizen auto na @blbnuti@ a mate jeste hooooodne penez na tuning.
p206 se mi libil moc, do okamziku, nez jsme snim poprvy jel:)
byt vama, tak na rekalmaci trvam, uzivani veci brani, protoze roshodne nebude mit dekalrovay vykon, specifikace a uzitne vlastnosti. pohrozte soudem a myslim, ze se vse celkem brzo spravi:) hodne stesti
Já bych na reklamaci trval, jen z toho důvodu, že tou závadou může odejít např. katalyzátor. Díky vyfukování benzínu do výfuku se spálí. A co děláte špatně oproti návodu,jak jste zmínil v neuznání reklamace?
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 206
Cha-chá, dobre som sa pobavil, na 20 ročnom motore ktorého počiatky majú asi 40 a nejaký "softwéééér".
Je to blbosť, alebo dusíte motor, al. máte fakt mizerný servis, treba napísať spôsob jazdy, ako ste ho zabehávali a pod. manželka má ten istý, vyše 30.000 km a až na 1 parkovačku nič, žiadna závada.
A to ho naozaj nešanuje...
16.10.2011 | 20:45:50 | ľuboš | 213.81.135.* Reagovat
problémy které jsi popsal nemusí být softwarem jak tvrdi fervis ale řok bych že jestli jsi do auta lil levné phm. tak si za to mužeš sam
24.09.2010 | 09:24:59 | huf Reagovat
RE: blbos
Já to auto mám taky a lituji, že jsem si ho koupil tankuji na benzine OMV shell a nic nepomáhá, je to tím motorem a peugot od toho dává ruce pryč raději!!BUdu to řešit právně
16.10.2011 | 14:26:58 | bevern | 188.175.126.* Reagovat
hele je to pravda když nekdo šetři na paliv nevyplaci se mu to když chce jezdit levně ma si koupit nejakou dizlovou 1,6 z turbem nebo 1,4 nebo 2,0 no neco takeho pač takoveto motory mají přibližne stejnou spotřebu kolem 5 litrů a nafty jsou obecne spolehlivější levna paliva mohou zalepyt vstřikovače čerpadlo rozežrat těsnení zalepit ventyly atd mohou a nemusí ale když nekdo napíše že najel 150000 z autem na levne palivo tak bych mu řek at z tym stejnym najede stejně KM a lije do toho kvalitni paliva a pak rozebere motor a uvidi rozdil na vlastni oci jasem viucen autoklempirem a ucim se automechanikem ale toto nas uci us od 1 roč. furt že na palivě se nema šetřit obvzlašt u novych motorech
21.09.2010 | 23:48:45 | Reagovat
Itall
Vidí, to jsou ty servisy Peugeot. Říkal jsem, pryč od nich. :-)
Jinak je to samozřejmě blbost, že vyvíjejí software. 206 se dělá tak dlouho, že už na ní nemají co vyvíjet. leda zlepšovat.
10.02.2009 | 14:32:06 | Standa Reagovat
Radek
V tom se naprosto shodujeme, Radko .
10.02.2009 | 13:28:28 | Itall Reagovat
Povídání o nekvalitním levném benzínu, který způsobuje různé závady - vesměs takové, jež se u všelijakých značek a typů aut opakují častěji - to jsou z větší části žvásty (většinou) značkových servisů, které se snaží přišít vady vozu zákazníkovi. A to tím nejjednodušším způsobem, který jim navíc vyhovuje - svedou to na něco, co se dá u většiny uživatelů snadno předpokládat a případně to spojí s nízkou cenou (kterou u nich nepoznáte) .
10.02.2009 | 13:21:05 | Itall Reagovat
V servisu je podstatné být patřičně důrazný, jelikož se snaží nejprve něco nakukat, aby to nemuseli platit ze "své" kapsy. Logické, leč nemravné.
10.02.2009 | 13:09:28 | Radek Reagovat
Na pumpě nesejde, podstatný je pumpař, jelikož Shell, Agip atd. berou ze stejného kohoutu, jako Tesco, Globus.... .
10.02.2009 | 13:07:21 | Radek Reagovat
ja som sice peugeot nemal, ale mal som renault a to thaliu, auto nabehalo 150 000km bez jedinej motorickej vady, tankoval som uplne nahodne na znackovych a aj neznackovych pumpach, absolutne som necitil rozdiel. Auto startovalo v momente na prve otocenie klucikom.
10.02.2009 | 12:54:13 | peter Reagovat
Zkušenosti s P206 1.4
Také jsem měl P206 1.4 benzín (75PS), od nova. Při prodeji měl najeto přes 90.000 km. Po celou dobu žádné zásadní problémy nebyly až na to, že odešel jeden (krajní) vstřik. Kolegovi v práci odešel taky krajní, ale to bylo asi ještě rok před tím mým. Oba jsme měli smůlu, bylo to již po záruce. Porucha se samozřejmě projevovala škubaním, chodem motoru na 3 válce a zvýšenou spotřebou. Čili jsem byl nucen vstřik vyměnit - koupil jsem na vrakovišti celou lištu se vstřiky, takže mi ještě tři zbyly doma. U Českých Budějovic jsou šikovní bráchové-automechanici, kteří mají doma dílnu a zabývají se Peugeoty. Ti mi řekli, že je to běžná závada způsobená nekvalitním levným palivem (jestli prý náhodou netankuji u Makra, Globusu, Tesca... - což jsem tankoval). Dnes mám jiné auto, tankuji pouze u Shellu nebo Essa a je to znát, auto jede lépe a zatím bez problému. Jinak na 206 odešly stabilizační tyčky už po 60.000 km a to ta 206 jezdila vesměs dálky. Drahé jsou také garanční prohlídky u autorizovaného dealera. Když jsem si po záruce měnil olej sám a dával jsem tam stejný Shell 10W40 jako u aut. dealera, vyšla mě celá výměna na půlku i s filtry. Jízdní vlastnosti hodnotím kladně, na auto vzpomínám rád.
20.08.2008 | 09:38:43 | Richi Reagovat
Podobné skúsenosti
Moje nové auto je na tom podobne.Predajca ani importér na slovensku neuznáva reklamácie.Schovali sa za vetu zo serv.knižky,vraj opotrebenie užívaním vozidla nie je reklamovateľné.Pritom záruka 2 roky bez obmedzenie km.Auto neštartuje,ložiska v predu hučia,spojka pred koncom,predná náprava vybitá.Auto má 18 mesiacov a 60.000 km.Možno ak by stálo na klátikoch v garáži vydrží viac.
12.05.2008 | 21:32:35 | Michal Reagovat
206
¨
at´ ta paní co má problém s 206 se informuje na její problém u odborného opraváře a ne u vola. její problém je ,že má na 1 válci motoru špatný vstřik.
03.02.2008 | 08:06:09 | míra Reagovat
Oprava
Pardon, čekala.
15.05.2007 | 17:41:27 | Neri Reagovat
Vždyť je to Peugeot co si čekal?
15.05.2007 | 17:40:43 | Neri Reagovat
rychle pryč
Přesně to už napsal někdo jednou,akorát bych si troufnul tvrdit,že při "střílení" nespálené směsi do výfuku nemusí,ale MUSÍ odejít katalyzátor.Pokud nevyměnit rychle auto,rychle vyměnit servis !!Kvality značkových servisů jsou hodně rozdílné,nakonec na těchto diskusích se to probírá dnes a denně....tak hlavu vzhůru a pořádně zaklepat se servisem než bude škoda 15 táců (nejmíň)
15.05.2007 | 17:12:27 | zima24 Reagovat
206 nebrat
sice vim, ze si zneratelim zastance francouskych aut,
ale smysl v 206 vidim, jen pokud chcete rychel a svizen auto na @blbnuti@ a mate jeste hooooodne penez na tuning.
p206 se mi libil moc, do okamziku, nez jsme snim poprvy jel:)
byt vama, tak na rekalmaci trvam, uzivani veci brani, protoze roshodne nebude mit dekalrovay vykon, specifikace a uzitne vlastnosti. pohrozte soudem a myslim, ze se vse celkem brzo spravi:) hodne stesti
15.05.2007 | 14:31:25 | poldauf Reagovat
Já bych na reklamaci trval, jen z toho důvodu, že tou závadou může odejít např. katalyzátor. Díky vyfukování benzínu do výfuku se spálí. A co děláte špatně oproti návodu,jak jste zmínil v neuznání reklamace?
15.05.2007 | 13:53:39 | Luboš Reagovat