Rok výroby:2007Typ motoru:1.4i 65kwStav km při koupi:2 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:23. 6. 2007
Asi po 1500km začelo něco občas klepat od zadní nápravy po dalších 1500km klepání neustálé při přejezdu i menších nerovností. není to nic závažného ale obtěžuje to.
V servise vyměnili zámky zadních dveří ale klepe to pořád. Další návštěva v servise proběhne příští týden tak uvidíme. Vše samozřejmě v rámci záruky. Jinak žádné závady (ani prasklá žárovka)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k tomu že z 90% jezdím po praze jsem chtěl menší vůz ale zároveň jsem potřeboval větší prostor uvnitř (měřím 195cm). Tyto podmínky 207ka splnila na jedničku. Na místě řidiče je prostoru opravdu dostatek i pro mě.. Na zadních sedačkách je to trošku horší ale na kratší vzdálenosti dostatečné. Jezdím sám, maximálně s manželkou, takže prostor vzadu moc neřeším. Co se týče zavazadlového prostoru, ten má sice jen 270l, ve dvou nám stačil i na dovolenou. Pro mé účely by stačil i menší.
Auto je na svoji velikost docela těžké ale motor 1,4 65kw si s ním docela hravě poradí, není to žádný závoďák, ale hravě zvládne sportovnější jízdu, akorát spotřeba je zatím mnohem větší než uvádí výrobce (svou vinu na tom má i téměř neustále zapnutá klimatizace), věřím že po ujetí dalších deseti tisíc půjde trošku dolů.. Podle mě má auto vynikající podvozek, tvrdší a zároveň komfortní. Jízdní vlastnosti jsou nesrovnatelně lepší než u toleda II a podobně ( porovnávám z vlastní skušenosti - 2roky golf 2 a 2roky toledo II)
Při výběru vozu hrál důležitou roli design (do výběru mluvila manželka), peugeot 207 je podle mě i mé ženy nejhezčí vůz kategorie malých vozů vůbec, a velice dobře je spracovaný i interiér zatím nic nevrže, vše je tam kde to řidič potřebuje mít. Peugeot nebyl sice nejlevnější ale za tu cenu má hodně co nabýdnout, a mimochodem jsem po prodejci vyloudil slevu 40 000kč což je slušné ( v době kdy jsem vůz kupoval nebyly žádné akce jako klima zdarma apod.).
V odborných recenzí neustále čtu : gumové řazení, přeposilované řízení apod. Řízení je akorát (tužší než u toleda se servoposilovačem a i spětná reakce je přiměřená), řazení je ůplně stejné jako u většiny konkurence. Závěrem: peugeot 207 víborně splňuje mé nynější nároky na vůz a zatím jsem s ním naprosto spokojený.
Překvapuje mě spotřeba, mám 207ku 1,6 HDI 66 kw. jezdím většinou ve dvou, téměř třetina kilometrů najeta v kolonách po Brně od 5,0 do 5,3 litru, dálnice při rychlosti 130 a více 5,0-5,5 litru a po okreskách do 90 km asi 4,0 - 4,5 litru. Dle počítače spotřeba 4,8 litru na zimníních pneu, na letních klesá na 4,5 litru a méně dle jízdy. Jinak maximální spokojenost - 60000km bez závad až na páté dveře. Stále ze zadu je nějaké vrzání a klepání - poradí někdo co s tím?
nie? Na jednej strane "kvalitne spracovaný..." na druhej už po 1.500 km nieči vŕzga, či búcha... . Raydowe: Asi som tu už raz klepal. Do auta by ste mali dať max. 10% z voľných peňazí, D E S A Ť P E R C E N T . Alebo 2-3 % z celkového majetku. Vtedy máte pokojné spanie a môžu byť všetky krízy a starosti ukradnuté.... . Na doraz je hazard. P.S. Hovorím to z vlastnej mladíckej skúsenosti... . Odkedy som sa poučil, život je gombička. Nech 207 slúži. Síce Peugeot už vyrobil aj lepšie autá.... Škoda, že človek netušil ten prepad cien...
tak male levica uz je doma :-). Musim povedat, ze to auto si ma ziskalo hned prvu jazdu. Po 20 tisic napisem jak si vede. Motor je o nieco slabsi ako u 11 rokov starej toyoty Coroly (rovnaky obsah, az na 16V). Uvidime po zabehu. Zrkadla su naozaj fajn. Akurat ze recenze nelhali, a tu packu na dverach mi spolujazdec naozaj casto posunie. Prvy den som steloval prave zrkadlo hadam trikrat.
Na ty zrcátka se dá esteticky zvyknout. Po ůčelové stránce jsou perfektní. U většiny aut jsou zrcátka výce vepředu tak vzniká tzv mrtvý bod ve kterám se ztratí předjíždějící vozidlo. U 207ky se to nestane. zrcátka jsou více vzadu díky uložení ve dveřích a tak v nich vidíte větší úhel to znamená že předjíždějící auto už vnímáte periferním viděním a pořád je ještě vidět v zrcátku. Co mám 207 tak se nemusím při předjíždění dívat přes rameno jesti tam někoho nemám. Co se týče spotřeby tak šla hodně dolů. Momentálně najeto 28000km a průměr je 7.7 litrů na sto. Ve městě kolem osmi mimo město 6 litrů takže naprostá spokojenost. Peugeot 207 vám můžu z vlastní skušenosti jen doporučit.přeji štastnou volbu při koupi vozu.
Ahoj, taktiez budem mozno majitelom novej 207ky, este sa stale rozhodujem. Je fakt ze je to velmi pekny voz. Esteticky ma len hryzu tie zrkadla na "stracek nozke" a stredny stlpik v interieru. Inac pekna kocka. Mam ale trochu obavy, co to tu citam, tak peugeoty tu povazujete za dost poruchove auta. Idem s financiami dost na doraz, tak by som bol rad s vyberom spolahliveho auta. Tiez my do toho hovori aj priatelka, tak to bude asi cervena 207ka.:)
Inac prajem vela stast. kilometrov. Riadne si to autko v dobrom uzite
Tak o tom se nechci hadat,protože o tom zase tolik nevím.Třeba moje fabie žrala prvních 2000km méně než dnes,pamatuju si první nádrž po vyjetí 4,7,ale to bylo způsobeno tím ,že jsem ji nepřetáčel a jezdil v klidu.Můj kamarád strojař a i odborná literatura tvrdí,že než se trocho vyběhají pístní kroužky a udělají se provozní vůle na všech mechanických spojích,stačí 3000km,během kterých se stane zásadní pokrok,pak už jen velmi pozvolna,motor lze považovat za zajetý ve 20000km.Nakonec uvidíš sám.Můj bratr má předchůdce P 206,alem smotorem 1,1 a proti tomu je i to htp fakt žihadlo.Ted už je to ale jedno.s vedlejší cesty mu tam slepej dědek strčil stodvácu,auto je na odpis,dědek neměl zdrav.prohlídku,technickou ani povinný ručení.Zajímavý bylo,že po nárazu pytel nevystřelil,ale svítí kontrolka porucha řídící jednotky airbagu.Ale to sem odbočil,tak hlavně at slouží,časem dopln,jak je to s tou spotřebou,docela by mne to zajimalo.
Jezdím po praze denně tak od osmi od rána do šesti odpo ( jek kdy - podle práce), takže deně strávim tak dvě hoďky pocukáváním v kolonách v centru. Co se týče jízdy mimo město tak po okreskách se vejdu při předpisové jízdě bezproblémů do šesti litrů i se zaplou klimou. Jednou do měsíce jezdím praha - olomouc a zpět po dálnici při 130 kolem sedmi litrů. Takže si myslím taktéž že uvedená spotřeba je normální. Co se týče zajetí tak dle mých skušeností se snížení spotřeby začne projevovat teprve po 10ti tisících. A fábky nejsou vůbec špatná auta akorát na mě moc malý interiér ( mám v ní málo místa na nohy a ramena).
Při poskakování v centru velkých měst, tedy nikoli při kroužení po městských satelitech, žere 10L kde co. Navíc s klimou. Spotřeba u jiných vozů s technologií V3 je dle výrobce je 7.7L - 7.8L bez klimatizace. Je taky otázkou, co kdo považuje za město. Jestli je to jeden semafor někde na baldově, pro jiné Václavák kolem 17h v pracovní dny. Každopádně mě ta spotřeba nepřekvapuje, z mého hlediska je zcela normální.
Ta spotřeba je fakt drsná,velký naděje už bych si nedělal,největší pokles spotřeby u nezajetého auta je tak do 3000km,pak to klesá už neznatelně,i když může to být u každého motoru jinak.Jen pro srovnání - moje služební htp 47 kw(samozřejmě nikomu jí necpu,než se na mně vrhnou debatéři petrík a spol) - popojíždky po plzni s klima 6,5 - 7l,dálnice do 130 km 6,6 - jezdíme ve dvou lidech trasu plzen - mikulov(beru tachometrových 140),plynulá jízda po státovkách v rámci kraje 50 vesnice,mimo 90 - 120 ,spotřeba 5,1 - 5,5.Auto sem si sám zajel a chovám se k němu slušně,poněvadž budu mít možnost odkupu za odpisovou cenu,pro manželku naprosto dostatečný.Ještě jednou,nikoho nepřesvědčuju o vyjímečnosti tohoto vozu,ale pouze pro srovnání v této kategorii.Otázky designu opomíjím ,co soudruh to názor,francouzi mají interiery vymazlený,toť pravda
Spotřeba je opravdu taková, jek jsem již uvedl jezdím z 90% po praze se zapnutou klimou- výrobce uvádí spotřebu ve městě 8.5l a toho půl litru je klima + nezajeté auto. A silně pochybuju že s 2,5 litrem budete jezdit po praze pod devět litrů!!! viděl bych to tak na 12-14 litrů. měl jsem mercedes 124 230E tedy 2,3 litru - benzin a ve městě to pod jedenáct nejde ani na volnoběh takže takové pohádky vykládejte doma dětem a ne mě. A nemějte obavy jezdil jsem s více auty než s toledem!!
Možná by se to chtělo svézt i v jiných autech než v toledu a následně skočit do pažouta. S tou spotřebou si asi děláte srandu nebo soudruzi ve Francii udělali něco špatně. Mám benzín 2,5 a jezdím za míň než za 9l/100km.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 207
207 - spotřeba
Překvapuje mě spotřeba, mám 207ku 1,6 HDI 66 kw. jezdím většinou ve dvou, téměř třetina kilometrů najeta v kolonách po Brně od 5,0 do 5,3 litru, dálnice při rychlosti 130 a více 5,0-5,5 litru a po okreskách do 90 km asi 4,0 - 4,5 litru. Dle počítače spotřeba 4,8 litru na zimníních pneu, na letních klesá na 4,5 litru a méně dle jízdy. Jinak maximální spokojenost - 60000km bez závad až na páté dveře. Stále ze zadu je nějaké vrzání a klepání - poradí někdo co s tím?
11.03.2011 | 08:21:34 | Pepa Reagovat
RE: 207 - spotřeba
v praze to je dost reálné. S 206 tam dám taky 9litrů v plném provozu, ale mimo město jezdím dálkové trasy ta libových 5.5l svižnou jízdou
26.08.2013 | 13:23:08 | Kuban | 89.24.110.* Reagovat
Hmmm
Ze plnohodnotny P207 skor naopak. Pobavili ste ma.)))
10.05.2010 | 19:08:11 | Igor Reagovat
To Miky: Trochu si odporujete,
nie? Na jednej strane "kvalitne spracovaný..." na druhej už po 1.500 km nieči vŕzga, či búcha... .
Raydowe: Asi som tu už raz klepal. Do auta by ste mali dať max. 10% z voľných peňazí, D E S A Ť P E R C E N T . Alebo 2-3 % z celkového majetku. Vtedy máte pokojné spanie a môžu byť všetky krízy a starosti ukradnuté.... . Na doraz je hazard.
P.S. Hovorím to z vlastnej mladíckej skúsenosti... . Odkedy som sa poučil, život je gombička. Nech 207 slúži. Síce Peugeot už vyrobil aj lepšie autá.... Škoda, že človek netušil ten prepad cien...
17.09.2009 | 18:28:45 | ľuboš Reagovat
Vrzganie
to vrzganie ma kazda 207...staci zamok 5 dveri oblepit izolacnou paskou ..zarucujem pomoze...
17.09.2009 | 17:51:25 | Lukas Reagovat
je fakt zábavné, ak niekto porovnáva"HAŤAPKU" Fábiu s plnohodnotnotným P207,pričomju vychvaľuje do neba. No hold, niekto sadol z voza do koča
04.09.2008 | 22:00:33 | 07 Reagovat
je fakt zábavné, ak niekto porovnáva"HAŤAPKU" Fábiu s plnohodnotnotným P207,pričomju vychvaľuje do neba. No hold, niekto sadol z voza do koča
04.09.2008 | 22:00:28 | 07 Reagovat
tak male levica uz je doma :-). Musim povedat, ze to auto si ma ziskalo hned prvu jazdu. Po 20 tisic napisem jak si vede. Motor je o nieco slabsi ako u 11 rokov starej toyoty Coroly (rovnaky obsah, az na 16V). Uvidime po zabehu. Zrkadla su naozaj fajn. Akurat ze recenze nelhali, a tu packu na dverach mi spolujazdec naozaj casto posunie. Prvy den som steloval prave zrkadlo hadam trikrat.
13.11.2007 | 06:58:50 | Raydowe Reagovat
Na ty zrcátka se dá esteticky zvyknout. Po ůčelové stránce jsou perfektní. U většiny aut jsou zrcátka výce vepředu tak vzniká tzv mrtvý bod ve kterám se ztratí předjíždějící vozidlo. U 207ky se to nestane. zrcátka jsou více vzadu díky uložení ve dveřích a tak v nich vidíte větší úhel to znamená že předjíždějící auto už vnímáte periferním viděním a pořád je ještě vidět v zrcátku. Co mám 207 tak se nemusím při předjíždění dívat přes rameno jesti tam někoho nemám. Co se týče spotřeby tak šla hodně dolů. Momentálně najeto 28000km a průměr je 7.7 litrů na sto. Ve městě kolem osmi mimo město 6 litrů takže naprostá spokojenost. Peugeot 207 vám můžu z vlastní skušenosti jen doporučit.přeji štastnou volbu při koupi vozu.
17.10.2007 | 00:50:54 | miky Reagovat
fakt pekne auto
Ahoj, taktiez budem mozno majitelom novej 207ky, este sa stale rozhodujem. Je fakt ze je to velmi pekny voz. Esteticky ma len hryzu tie zrkadla na "stracek nozke" a stredny stlpik v interieru. Inac pekna kocka. Mam ale trochu obavy, co to tu citam, tak peugeoty tu povazujete za dost poruchove auta. Idem s financiami dost na doraz, tak by som bol rad s vyberom spolahliveho auta. Tiez my do toho hovori aj priatelka, tak to bude asi cervena 207ka.:)
Inac prajem vela stast. kilometrov. Riadne si to autko v dobrom uzite
04.10.2007 | 17:40:16 | Raydowe Reagovat
Tak o tom se nechci hadat,protože o tom zase tolik nevím.Třeba moje fabie žrala prvních 2000km méně než dnes,pamatuju si první nádrž po vyjetí 4,7,ale to bylo způsobeno tím ,že jsem ji nepřetáčel a jezdil v klidu.Můj kamarád strojař a i odborná literatura tvrdí,že než se trocho vyběhají pístní kroužky a udělají se provozní vůle na všech mechanických spojích,stačí 3000km,během kterých se stane zásadní pokrok,pak už jen velmi pozvolna,motor lze považovat za zajetý ve 20000km.Nakonec uvidíš sám.Můj bratr má předchůdce P 206,alem smotorem 1,1 a proti tomu je i to htp fakt žihadlo.Ted už je to ale jedno.s vedlejší cesty mu tam slepej dědek strčil stodvácu,auto je na odpis,dědek neměl zdrav.prohlídku,technickou ani povinný ručení.Zajímavý bylo,že po nárazu pytel nevystřelil,ale svítí kontrolka porucha řídící jednotky airbagu.Ale to sem odbočil,tak hlavně at slouží,časem dopln,jak je to s tou spotřebou,docela by mne to zajimalo.
28.06.2007 | 10:45:54 | plzenák Reagovat
jízda po praze
Jezdím po praze denně tak od osmi od rána do šesti odpo ( jek kdy - podle práce), takže deně strávim tak dvě hoďky pocukáváním v kolonách v centru. Co se týče jízdy mimo město tak po okreskách se vejdu při předpisové jízdě bezproblémů do šesti litrů i se zaplou klimou. Jednou do měsíce jezdím praha - olomouc a zpět po dálnici při 130 kolem sedmi litrů. Takže si myslím taktéž že uvedená spotřeba je normální. Co se týče zajetí tak dle mých skušeností se snížení spotřeby začne projevovat teprve po 10ti tisících. A fábky nejsou vůbec špatná auta akorát na mě moc malý interiér ( mám v ní málo místa na nohy a ramena).
28.06.2007 | 00:24:03 | Miky Reagovat
spotřeba
Při poskakování v centru velkých měst, tedy nikoli při kroužení po městských satelitech, žere 10L kde co. Navíc s klimou. Spotřeba u jiných vozů s technologií V3 je dle výrobce je 7.7L - 7.8L bez klimatizace. Je taky otázkou, co kdo považuje za město. Jestli je to jeden semafor někde na baldově, pro jiné Václavák kolem 17h v pracovní dny. Každopádně mě ta spotřeba nepřekvapuje, z mého hlediska je zcela normální.
27.06.2007 | 13:20:34 | Radek Reagovat
spotřeba
Ta spotřeba je fakt drsná,velký naděje už bych si nedělal,největší pokles spotřeby u nezajetého auta je tak do 3000km,pak to klesá už neznatelně,i když může to být u každého motoru jinak.Jen pro srovnání - moje služební htp 47 kw(samozřejmě nikomu jí necpu,než se na mně vrhnou debatéři petrík a spol) - popojíždky po plzni s klima 6,5 - 7l,dálnice do 130 km 6,6 - jezdíme ve dvou lidech trasu plzen - mikulov(beru tachometrových 140),plynulá jízda po státovkách v rámci kraje 50 vesnice,mimo 90 - 120 ,spotřeba 5,1 - 5,5.Auto sem si sám zajel a chovám se k němu slušně,poněvadž budu mít možnost odkupu za odpisovou cenu,pro manželku naprosto dostatečný.Ještě jednou,nikoho nepřesvědčuju o vyjímečnosti tohoto vozu,ale pouze pro srovnání v této kategorii.Otázky designu opomíjím ,co soudruh to názor,francouzi mají interiery vymazlený,toť pravda
27.06.2007 | 12:37:16 | plzenak Reagovat
Spotřeba je opravdu taková, jek jsem již uvedl jezdím z 90% po praze se zapnutou klimou- výrobce uvádí spotřebu ve městě 8.5l a toho půl litru je klima + nezajeté auto. A silně pochybuju že s 2,5 litrem budete jezdit po praze pod devět litrů!!! viděl bych to tak na 12-14 litrů. měl jsem mercedes 124 230E tedy 2,3 litru - benzin a ve městě to pod jedenáct nejde ani na volnoběh takže takové pohádky vykládejte doma dětem a ne mě. A nemějte obavy jezdil jsem s více auty než s toledem!!
27.06.2007 | 10:54:37 | Miky Reagovat
co je špatně?
Možná by se to chtělo svézt i v jiných autech než v toledu a následně skočit do pažouta. S tou spotřebou si asi děláte srandu nebo soudruzi ve Francii udělali něco špatně. Mám benzín 2,5 a jezdím za míň než za 9l/100km.
25.06.2007 | 13:28:20 | Urban Pivrnec Reagovat