Rok výroby:2008Typ motoru:1360/1.4 8V 54KwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:5. 7. 2009
Vůz jsem kupoval 21.10.2008 a už v dubnu jsem musel měnit stěrače,protože byly špatné gumičky stěračů.Asi po 8 měsících užívání nového auta se mi doslova roztrhnulo gumové těsnění mezi zadním bočním oknem a zadními dveřmi u kufru.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Do dnešního dne nemám odstraněnou závadu s vadným těsněním,protože v Litoměřicích v originálním servisu peugeot mi sdělili,že nové těsnění mi nemůžou dát,že se musí vyměnit celé zadní boční okno,ale že prý nemají vyškolené pracovníky, kteří by mi okno nalepili.Prý si ale můžu nechat opravit těsnění v jiném servisu peugeot.V současné době řeším závadu s jiným servisem Peugeot v Praze, kde byli ke mě mnohem vstřícnější a narovinu mi řekli, že určitě v Litoměřicích se jim závadu nechtělo dělat,protože to pro ně není finančně zajímavé(dodávám,že závada byla v rámci dvou leté záruky bezplatná).Takže jsem pěkně zklamaný s prodejcem a servisem Peugeot v Litoměřicích, protože při prodeji vozu jsou velice milí a ochotní, ale v případě závady už vás pomalu neznají a už najednou nemají vyškolené pracovníky jak uvádějí na svých internetových stránkách prodejny Peugeot.Jinak jsem s vozidlem velmi spokojený,vůz má výborné jízdní vlastnosti,dobře sedí v zatáčkách na silnici.Motor 1.4 8V 54kw rozhodně není žádný závodník na tak těžký vůz,ale na klidnou jízdu je ideální.Jenom mě překvapila nemile spotřeba,protože výrobce uvádí 6,5l/na 100km kombinovanou spotřebu,ale bohužel tato spotřeba je velmi vzdálená realitě,já mám kombinovanou spotřebu cca 7,5l.Ještě bych chtěl dodat, že přední silné boční sloupky dost brání ve výhledu do stran a rovněž je špatný výhled při couvání, protože zadní okno je malé a do kopce,takže výhled do zadu je velmi špatný.
Všiml jsem si, že většina negativních recenzí na 207 je uváděna ve spojitosti se servisem Peugeot Litoměřice... Asi to nebude náhoda, nemyslíte?? Já jsem využíval autorizovaný servis v Brně a Hodoníně a byl jsem překvapen nadstandardními službami a kvalitou servisu a auto nikdy nezklamalo...
Vozidlo Peugeot 207 1,4 SW 54 kw vlastním pět let. SW je docela cvalda co do hmotnosti. S plnou nádrží je to téměř 1 300 kg.Je to znát hlavně při rozjezdu. Nic méně spotřebu - průměrnou výrobce uvádí 6,4 l/100 km. Mám najeto 52 000 km. Spotřeba se pohybuje od 5,2 l do 6,2 l. Při běžném smíšeném provozu. Automobil je garážovaný. Počet závad - jedna. Sákla hadička u čerpadla ostřikovačů.
18.10.2017 | 09:24:27 | Zdeněk
| 178.255.168.*Reagovat
P207
I já tento vůz velice dobře znám, je taktéž mého kolegy. Nedávno jsme porovnávali naše vozy a moc rozdílů jsme nenašli, tudíž nemůže být tak špatný. Výkon téměř stejný, jízdní vlastnosti měl kolega s 207ou sice o něco horší, nicméně další body navíc získal na několika drobných odlišnostech ve výbavě. Měl nepatrně lepší, ale jen nepatrně. Jediny vyrazny rozdil byl v ceně. Me nestál tenhle krám nekolik stovek tisic, ale flasku vodky. Mám totiz favorita...:D
Vůz také dobře znám,je mého kolegy. O závadách není nutno se zmiňovat,je jich nespočet.Auto má po záruce,takže teď už jen tvrdá realita - za své.V dnešní době už majitel mluví jinak o spolehlivosti Peugeotu.Vůz jsem samozřejmě řídil,takže tady mé postřehy: Historický motor 1,4i 8V 54kw je zcela nedostačující (předjet se dají doslova jen cyklisté - z kopce),obvzláště při vyšším počtu pasažérů než pouze řidič.Vůz se v zatáčkách nepřirozeně naklání a defacto vůbec "nesedí".Na tento malovýkonový motor je spotřeba zcela neodpovídající, kvalita zpracování celého vozu velice "pofidérní".Celkový dojem z vozu - naklánějící se,líné,ošklivý interier i exterier,vysoká poruchovost.
Tak to auto v recenzi zrovna náhodou znám, a múzu akorat konstatovat, ze vetsí srot si muj kolega nemohl koupit. K tomu, co psal, tak po dvouletem provozu se mu ztraci voda, tece mu z toho olej a zere mu to jako tank. A to ma najeto asi 25000km. No od novyho auta bych tohle asi necekal. Jo a pri pokusu o reklamaci ho v Litomericich poslali k sipku ani zadnej protokol nedostal. Takze ted uz ma cerstve po zaruce, a je to tak akorat to nekomu dat zadarmo na slepicarnu...
Uvažoval jsem o něm také, ale po reakcích těch co se napálili nemám zájem a odcházím raději ke škodovce.
21.11.2011 | 10:35:26 | Karel
| 82.100.3.*Reagovat
To: Itall: Veď práve, ľudí
na chvíľu oklamali, zopár optimistických rečí a hneď poniektorí dávali do zberu dobré autá a ZALOŽILI dom kvôli novému autu, ktoré aj tak bude o chvíľu skoro bezcenné . V bazároch sa už objavujú nové autá, ktoré ľudia nedokázali utiahnuť. Ani auto, ešte aj exekútor, dom v prdeli... Normálne by som dal popraviť "ministrov financií", ktorí dopustili nezmysel ako šrotovné na podporu ekonomiky. Toto ešte budeme dlho splácať. A východisko je v nedohľadne. Prepad ekonomík nás ešte čaká, toto je iba začiatok krízy... . A keď už aj Toyota hlási starosti, ktora mala voľakedy hotovosť cez 100 mld. USD.., sit. je vážna. Aj preto mi je veľmi ľúto ľudí, ktorí ohlúpnutí reklamou, dajú všetky životné úspory, len aby mali NOVÉ, lebo NOVÉ je NOVÉ.... U nás konkrétne, párik pred dôchodkom darovali Felíciu do šrotu, vzali si Fábiu 1,2 combi, vo výbave.../ bez klímy, veď nejazdia veľa..,/ na úver od banky. Auto stálo cez 10.000 EUR, vrátane šrotovného, s úverom na 6 rokov ich vyjde na vyše dvojnásobok!!! Teraz pani prišla o prácu, starký je v predčasnom dôchodku, chodí si už požičiavať peniaze.../ NOVÉ auto stojí v garáži, keď ho skúšal predať, tak by v momente stratil cez 2.500-3.000 EUR,+ poplatky za predč. ukončenie úveru. K tomu poplatkyza notára/ musel založiť dom!!!!!, tak teraz dúfa, že pani si nájde rýchlo prácu, aj on, len aby mohol ísť v nedeľu do kostola. Lebo tááááákáá hanba, ak by išiel pešo...a susedia by ho vysmiali. Kurwa život...
Zasa tak ťažko nie :-) Po skončení šrotovného nastane propad, který bude nutno kompenzovat snížením cen. Ukázkou toho byly ceny např. Fábií před zavedením šrotovného v Německu. Viděl jsem v základu Fábii i za 187200,- Kč v hotovosti. Mám za to, že tam někam to půjde v základu a za 200000,- např. s klimou, apod. Totéž i u ostatních značek, kromě Toyoty. Ta radši krachne :-)
pokiaľ sa ekonomiky nepozviechajú, ešte to môže min. 2-3 roky trvať. Ceny áut dole, viac ľudí na úrade práce..., do toho zvyšovanie úrokov a drahší leasing..., tých cca 10-20% bohatých, ktorým je to jedno, predaj malých áut nezdvihne. Tí chudobnejší budú šetriť, takže kupovať nové pomenej. Skôr pôjdu mladé jazdenky, 1-3 ročné, za super ceny. Už terazna Západe krachujú v slušnom počte. . Aspoň skončila ďalšia bublina. Pretože ceny za železo, meď, plasty a podobne padli, NOVÉ autá budú mať lacnejšie vstupy, budú mať priestor. Inak, známy kúpil pred rokom O2 2.0 TDi 4x4 za cca 1,1 mil. SKK. Skoro ma vystrelo, keď sa chválil, že dostal ešte zľavu....Tak predražené autá si môžu dovoliť predávať iba v krajinách poznačených komunizmom. U nás pred časom istý pán Ujhély, nedopatrením stojí na čele dovozcov nových áut a Seatov na SK, strašil pred vstupom do ÚNIE, že "AUTÁ, už nemôžu, ale NAOZAJ nemôžu klesnúť, lebo sú u nás tááákéééé lacné a predajcovia robia za min. rabaty...bla-bla-bla...." Ak by tí skurvysynovia nepožadovali po každom predajcovi sklenený palác a 3 pipky v ňom, tak NOVÉ autá by si človek mohol dovoliť kúpiť každé 3-4 roky... ...
Mám 207SW rok a pol. Motor 1,6 120k. Najazdené niečo cez 20tis. km. Priemerná spotreba len 6,1l !!! Je to skutočne skvelý motor. Výborne ťahá a moc nežerie.
No, budu jen doufat, že má žena by nepožádala o rozvod, kdybych jí koupil "jen" fabii, ale na druhou stranu, věřím, že takové existují. Ale ten peugeot nakonec asi i u mě vyhraje.
sarkasticky, ale autá na budúci rok budú len a len lacnejšie. Na 99 %. Už teraz sú prepchaté skladiská. Na budúci rok si kúpite BMW 3 za cenu lepších O2.... Až skončí šrotovné, skončia stimulačné balíčky od vlád a rozhadzovanie peňazí do ekonomiky, tak autá a všetok nepotrebný tovar k životu bude frčať dole... Otázka je, či sa tomu radovať, alebo obávať...
Je to s nadsázkou, ale jsou i manželky co se s tebou po koupi nové Fabie rozvedou:D takže zvážit jak moc ji miluješ a jak moc ona chce pažouta nebo souseda, kterej jí ho koupí:D
Ano je pravda že cena je proti fábce classic jinde, ale jinde je i motor, pohledová stránka věci, což neni uplně málo důležité, když jde o ženu, že?:D a vůbec celé zpracování auta od paty až k mnohem vyššímu pohodlí.
Ten Auris by taky nebyl špatnej, ale pokud nové auto tak na něj zapomeň nebo se vrať rovnou k myšlence 207CC:D
manželka má 206 1,4, od nova, 2007, stála v akcii 330.000 SKK, s klímou, ABS a podobne. Riadenie je fajn, radenie prevodovky hrozné, spotreba po meste okolo 8 l. Mimo možno 6-7 l. V CZK 230.000 je cca 9.200 EUR, z hlavy. Za tútú cenu už kúpite Aurisa 2007, s 30-40.000 km, 2.0D, 124 koní, alebo O2, 2006-2007 v TOP stave. 206+ je pekná, klame telom, ale je to už zastaralý model. O 3-5 rokov sa budete ľahko zabvovať, za lacnú cenu.... Zoberte svoju pani na skúšobnú jazdu, nech prejde zo 200-300 km, potom nech si vyskúša ine autá. Moja je síce akože spokojná s 206, ale oproti 106 je 206 žrút, menej obratná, s horším výhľadom na cestu. Jazdné vlastnosti už podpriemerné. Akurát komfort je OK. Osobne oceňujem kontrolku teploty vody a oleja, ale pre ženu to aj tak nič neznamená... A keďže máme v rodine viacej áut, nikdy neodmietne možnosť zajazdiť si na inom aute..., tak snáď nech sa aspoň niekto poučí...
Jo, je tam např. P206+ pětidvéřový s klimou za 229900,-. To je ovšem informace z internetové strany Peugeot, jestli takové auto někde u prodejce je, to ví Bůh. U škodovky také mají Octavia I Trumf za akční cenu, ale v nabídce nových vozů - alespoň na netu - žádné takové auto zatím není. Podobná zkušenost u Renaulta atd. Takže spíš - co má který prodejce zrovna na skladě.
Taky si osobně myslím, že Fabia je pro ženu (alespoň než získá zkušenosti) ideální. Je robustní, bezpečná, blbuvzdorná :-), a opraví ji v každém městě. Servis není nejlevnější, ale ani z těch nejdražších. Jenže vysvětluj jí něco, když pažout se jí prostě líbí. Když ji miluješ, není co řešit...
ta fabia je taky dobrá za tu cenu a nemá teď i peugeot nějaký akční ceny? Pořád slyším, jak jsou teď auta nejlevnější... A cc, to už asi má lepší polovička nedostane :) To si radši koupím sám pro sebe :)
Stando, když uvažuje o P207SW, tak z toho hned plyne (podle mě), že neuvažuje o Sanderu. i20 také není combi, tak ta Fabia je nejblíže. Anonym: Pokud zůstaneme u toho combi, tak dnes jsou Fabie combi prudce zlevněné. Je tam např. nová červená Classic+klima a centrál za 227900,-. Tam se, myslím, oproti P207SW ušetří nejen pár korun, ale pekných pár desítek tisíc. Je sice ošklivější, než P207SW a motor je slabší, ale takové ceny byly ještě nedávno zcela nemyslitelné.
DObrý den, s 207SW mám jen dobré zkušenosti, dostatek místa pro celou rodinu, při lepší motorizaci jde i o svižné autíčko. CC je o stylu a kráse, opravdu spíš pro ženu pokud jsou zlaťáčky navíc:D Jinak to tý fábky ani hyundai bych nešel, to je kvalita 207 přeci jen dál a jestli se v nějaké motorizaci ušetří pár kaček tak to má své háčky.
Dobrý den, to SW by pro ní bylo moc velké to asi souhlas pokud se jí nechcete zbavit:D ale je k dispozici celá modelová řada a pokud vám nevadí dát pár kaček navíc tak se dá šáhnout o po CC, ale budou se vám za ní otáčet pak cizí chlapy:D
Podle toho, co píše v recenzi pisatel, to asi nebude pro ženu nic moc. Zvláště pro takovou, která jezdí "nic moc" :-)) Zaprvé neuvidí dozadu při couvání, dopředu díky sloupkům taky moc ne (ale to je bolest většiny současných aut) a bude mít spotřebu 9 litrů (minimálně), než se vyjezdí. Můj názor je, koupit jí nějaké (když už nové) levnější, kterého nebude taková škoda, když ho někde picne, ale zároveň nepříliš ostré, aby se jí nesplašily pastelky až zazmatkuje. Co taková Fabka HTP (trochu víc žere), Dacia Sandero (asi taky), nebo Hyundai I 20... Aut je dost, záleží jak bezpečné, komfortní a velké auto bys pro ni chtěl. Ale krása opravdu není všechno.
Protože servisy se takto chovají často, určitým řešením je kupovat auta, která jsou poměrně bezproblémová. Moc jich asi není, ale zdá se, že se najít dají. Dnes už bych si dal tu práci, zvláště, kdybych uvažoval o P207SW, který asi nepatří úplně mezi nejlevnější. Design není na autě ta nejpodstatnější věc, to už ví mnozí zákazníci a stále další se to učí.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 207
Servis Litoměřice
Všiml jsem si, že většina negativních recenzí na 207 je uváděna ve spojitosti se servisem Peugeot Litoměřice... Asi to nebude náhoda, nemyslíte?? Já jsem využíval autorizovaný servis v Brně a Hodoníně a byl jsem překvapen nadstandardními službami a kvalitou servisu a auto nikdy nezklamalo...
31.05.2018 | 08:02:47 | Viki | 194.228.86.* Reagovat
Skutečná spotřeba
Vozidlo Peugeot 207 1,4 SW 54 kw vlastním pět let. SW je docela cvalda
co do hmotnosti. S plnou nádrží je to téměř 1 300 kg.Je to znát hlavně při rozjezdu. Nic méně spotřebu - průměrnou výrobce uvádí 6,4 l/100 km.
Mám najeto 52 000 km. Spotřeba se pohybuje od 5,2 l do 6,2 l. Při běžném
smíšeném provozu. Automobil je garážovaný. Počet závad - jedna. Sákla
hadička u čerpadla ostřikovačů.
18.10.2017 | 09:24:27 | Zdeněk | 178.255.168.* Reagovat
P207
I já tento vůz velice dobře znám, je taktéž mého kolegy. Nedávno jsme porovnávali naše vozy a moc rozdílů jsme nenašli, tudíž nemůže být tak špatný. Výkon téměř stejný, jízdní vlastnosti měl kolega s 207ou sice o něco horší, nicméně další body navíc získal na několika drobných odlišnostech ve výbavě. Měl nepatrně lepší, ale jen nepatrně. Jediny vyrazny rozdil byl v ceně. Me nestál tenhle krám nekolik stovek tisic, ale flasku vodky. Mám totiz favorita...:D
10.01.2011 | 19:24:33 | Flory Reagovat
RE: P207
Podle toho co jsi napsal a k čemu jsi to přirovnal věřím,že tu flašku vodky máš denně!
26.04.2013 | 08:20:08 | | 88.83.169.* Reagovat
RE: P207
No tady zřejmě někdo vypil tu flašku vodky před tím něž začal auta porovnávat!
26.04.2013 | 15:20:40 | | 62.245.124.* Reagovat
Realita po 2 letech
Vůz také dobře znám,je mého kolegy. O závadách není nutno se zmiňovat,je jich nespočet.Auto má po záruce,takže teď už jen tvrdá realita - za své.V dnešní době už majitel mluví jinak o spolehlivosti Peugeotu.Vůz jsem samozřejmě řídil,takže tady mé postřehy: Historický motor 1,4i 8V 54kw je zcela nedostačující (předjet se dají doslova jen cyklisté - z kopce),obvzláště při vyšším počtu pasažérů než pouze řidič.Vůz se v zatáčkách nepřirozeně naklání a defacto vůbec "nesedí".Na tento malovýkonový motor je spotřeba zcela neodpovídající, kvalita zpracování celého vozu velice "pofidérní".Celkový dojem z vozu - naklánějící se,líné,ošklivý interier i exterier,vysoká poruchovost.
09.01.2011 | 09:07:05 | Cupr Reagovat
rady
Tak to auto v recenzi zrovna náhodou znám, a múzu akorat konstatovat, ze vetsí srot si muj kolega nemohl koupit. K tomu, co psal, tak po dvouletem provozu se mu ztraci voda, tece mu z toho olej a zere mu to jako tank. A to ma najeto asi 25000km. No od novyho auta bych tohle asi necekal. Jo a pri pokusu o reklamaci ho v Litomericich poslali k sipku ani zadnej protokol nedostal. Takze ted uz ma cerstve po zaruce, a je to tak akorat to nekomu dat zadarmo na slepicarnu...
08.01.2011 | 22:27:15 | Reagovat
RE: rady
Uvažoval jsem o něm také, ale po reakcích těch co se napálili nemám zájem a odcházím raději ke škodovce.
21.11.2011 | 10:35:26 | Karel | 82.100.3.* Reagovat
To: Itall: Veď práve, ľudí
na chvíľu oklamali, zopár optimistických rečí a hneď poniektorí dávali do zberu dobré autá a ZALOŽILI dom kvôli novému autu, ktoré aj tak bude o chvíľu skoro bezcenné .
V bazároch sa už objavujú nové autá, ktoré ľudia nedokázali utiahnuť. Ani auto, ešte aj exekútor, dom v prdeli...
Normálne by som dal popraviť "ministrov financií", ktorí dopustili nezmysel ako šrotovné na podporu ekonomiky. Toto ešte budeme dlho splácať. A východisko je v nedohľadne. Prepad ekonomík nás ešte čaká, toto je iba začiatok krízy... . A keď už aj Toyota hlási starosti, ktora mala voľakedy hotovosť cez 100 mld. USD.., sit. je vážna.
Aj preto mi je veľmi ľúto ľudí, ktorí ohlúpnutí reklamou, dajú všetky životné úspory, len aby mali NOVÉ, lebo NOVÉ je NOVÉ....
U nás konkrétne, párik pred dôchodkom darovali Felíciu do šrotu, vzali si Fábiu 1,2 combi, vo výbave.../ bez klímy, veď nejazdia veľa..,/ na úver od banky. Auto stálo cez 10.000 EUR, vrátane šrotovného, s úverom na 6 rokov ich vyjde na vyše dvojnásobok!!! Teraz pani prišla o prácu, starký je v predčasnom dôchodku, chodí si už požičiavať peniaze.../
NOVÉ auto stojí v garáži, keď ho skúšal predať, tak by v momente stratil cez 2.500-3.000 EUR,+ poplatky za predč. ukončenie úveru. K tomu poplatkyza notára/ musel založiť dom!!!!!, tak teraz dúfa, že pani si nájde rýchlo prácu, aj on, len aby mohol ísť v nedeľu do kostola. Lebo tááááákáá hanba, ak by išiel pešo...a susedia by ho vysmiali. Kurwa život...
21.09.2009 | 18:17:31 | ľuboš Reagovat
luboš:
Zasa tak ťažko nie :-) Po skončení šrotovného nastane propad, který bude nutno kompenzovat snížením cen. Ukázkou toho byly ceny např. Fábií před zavedením šrotovného v Německu. Viděl jsem v základu Fábii i za 187200,- Kč v hotovosti. Mám za to, že tam někam to půjde v základu a za 200000,- např. s klimou, apod. Totéž i u ostatních značek, kromě Toyoty. Ta radši krachne :-)
21.09.2009 | 16:18:16 | Itall Reagovat
Itall: Hm, to je ťažko predvídateľné,
pokiaľ sa ekonomiky nepozviechajú, ešte to môže min. 2-3 roky trvať. Ceny áut dole, viac ľudí na úrade práce..., do toho zvyšovanie úrokov a drahší leasing..., tých cca 10-20% bohatých, ktorým je to jedno, predaj malých áut nezdvihne. Tí chudobnejší budú šetriť, takže kupovať nové pomenej.
Skôr pôjdu mladé jazdenky, 1-3 ročné, za super ceny. Už terazna Západe krachujú v slušnom počte. .
Aspoň skončila ďalšia bublina. Pretože ceny za železo, meď, plasty a podobne padli, NOVÉ autá budú mať lacnejšie vstupy, budú mať priestor.
Inak, známy kúpil pred rokom O2 2.0 TDi 4x4 za cca 1,1 mil. SKK. Skoro ma vystrelo, keď sa chválil, že dostal ešte zľavu....Tak predražené autá si môžu dovoliť predávať iba v krajinách poznačených komunizmom.
U nás pred časom istý pán Ujhély, nedopatrením stojí na čele dovozcov nových áut a Seatov na SK, strašil pred vstupom do ÚNIE, že "AUTÁ, už nemôžu, ale NAOZAJ nemôžu klesnúť, lebo sú u nás tááákéééé lacné a predajcovia robia za min. rabaty...bla-bla-bla...."
Ak by tí skurvysynovia nepožadovali po každom predajcovi sklenený palác a 3 pipky v ňom, tak NOVÉ autá by si človek mohol dovoliť kúpiť každé 3-4 roky... ...
21.09.2009 | 13:58:03 | ľuboš Reagovat
spotreba
Mám 207SW rok a pol. Motor 1,6 120k. Najazdené niečo cez 20tis. km. Priemerná spotreba len 6,1l !!! Je to skutočne skvelý motor. Výborne ťahá a moc nežerie.
21.09.2009 | 13:05:22 | dancul Reagovat
fabia=rozvod
No, budu jen doufat, že má žena by nepožádala o rozvod, kdybych jí koupil "jen" fabii, ale na druhou stranu, věřím, že takové existují. Ale ten peugeot nakonec asi i u mě vyhraje.
15.09.2009 | 10:58:32 | Martin Reagovat
luboš:
Samozřejmě to myslím zcela vážně. Auta určitě budou levnější. A pokud se dostanou na přístupné ceny, prodej půjde nahoru, alespoň u malých aut.
11.09.2009 | 21:09:14 | Itall Reagovat
Itall: Neviem, či to myslíte
sarkasticky, ale autá na budúci rok budú len a len lacnejšie. Na 99 %. Už teraz sú prepchaté skladiská.
Na budúci rok si kúpite BMW 3 za cenu lepších O2....
Až skončí šrotovné, skončia stimulačné balíčky od vlád a rozhadzovanie peňazí do ekonomiky, tak autá a všetok nepotrebný tovar k životu bude frčať dole...
Otázka je, či sa tomu radovať, alebo obávať...
11.09.2009 | 20:47:50 | ľuboš Reagovat
Martin:
Jo, tyhle slevy se objevily krátce po tom, co jsme slyšeli, že auta už levnější nebudou :-) A co teprve, až všude skončí šrotovné :-)
11.09.2009 | 20:37:54 | Itall Reagovat
Fabie=rozvod:D
Je to s nadsázkou, ale jsou i manželky co se s tebou po koupi nové Fabie rozvedou:D takže zvážit jak moc ji miluješ a jak moc ona chce pažouta nebo souseda, kterej jí ho koupí:D
Ano je pravda že cena je proti fábce classic jinde, ale jinde je i motor, pohledová stránka věci, což neni uplně málo důležité, když jde o ženu, že?:D a vůbec celé zpracování auta od paty až k mnohem vyššímu pohodlí.
Ten Auris by taky nebyl špatnej, ale pokud nové auto tak na něj zapomeň nebo se vrať rovnou k myšlence 207CC:D
Držim palce, láska stojí peníze:D
11.09.2009 | 19:31:36 | Petr Reagovat
Ak môžem so svojou troškou,
manželka má 206 1,4, od nova, 2007, stála v akcii 330.000 SKK, s klímou, ABS a podobne. Riadenie je fajn, radenie prevodovky hrozné, spotreba po meste okolo 8 l. Mimo možno 6-7 l.
V CZK 230.000 je cca 9.200 EUR, z hlavy. Za tútú cenu už kúpite Aurisa 2007, s 30-40.000 km, 2.0D, 124 koní, alebo O2, 2006-2007 v TOP stave.
206+ je pekná, klame telom, ale je to už zastaralý model. O 3-5 rokov sa budete ľahko zabvovať, za lacnú cenu....
Zoberte svoju pani na skúšobnú jazdu, nech prejde zo 200-300 km, potom nech si vyskúša ine autá.
Moja je síce akože spokojná s 206, ale oproti 106 je 206 žrút, menej obratná, s horším výhľadom na cestu. Jazdné vlastnosti už podpriemerné. Akurát komfort je OK.
Osobne oceňujem kontrolku teploty vody a oleja, ale pre ženu to aj tak nič neznamená...
A keďže máme v rodine viacej áut, nikdy neodmietne možnosť zajazdiť si na inom aute..., tak snáď nech sa aspoň niekto poučí...
11.09.2009 | 15:24:16 | ľuboš Reagovat
Martin:
Jo, je tam např. P206+ pětidvéřový s klimou za 229900,-. To je ovšem informace z internetové strany Peugeot, jestli takové auto někde u prodejce je, to ví Bůh. U škodovky také mají Octavia I Trumf za akční cenu, ale v nabídce nových vozů - alespoň na netu - žádné takové auto zatím není. Podobná zkušenost u Renaulta atd. Takže spíš - co má který prodejce zrovna na skladě.
11.09.2009 | 14:39:46 | Itall Reagovat
Itall
Taky si osobně myslím, že Fabia je pro ženu (alespoň než získá zkušenosti) ideální. Je robustní, bezpečná, blbuvzdorná :-), a opraví ji v každém městě. Servis není nejlevnější, ale ani z těch nejdražších. Jenže vysvětluj jí něco, když pažout se jí prostě líbí. Když ji miluješ, není co řešit...
11.09.2009 | 14:31:45 | Standa Reagovat
P207 SW
ta fabia je taky dobrá za tu cenu a nemá teď i peugeot nějaký akční ceny? Pořád slyším, jak jsou teď auta nejlevnější... A cc, to už asi má lepší polovička nedostane :) To si radši koupím sám pro sebe :)
11.09.2009 | 14:29:23 | Martin Reagovat
A je to cena za hotové,možná, že na leasing je to i méně, nevím.
11.09.2009 | 14:14:10 | Itall Reagovat
Anonym, Standa, Martin
Stando, když uvažuje o P207SW, tak z toho hned plyne (podle mě), že neuvažuje o Sanderu. i20 také není combi, tak ta Fabia je nejblíže. Anonym: Pokud zůstaneme u toho combi, tak dnes jsou Fabie combi prudce zlevněné. Je tam např. nová červená Classic+klima a centrál za 227900,-. Tam se, myslím, oproti P207SW ušetří nejen pár korun, ale pekných pár desítek tisíc. Je sice ošklivější, než P207SW a motor je slabší, ale takové ceny byly ještě nedávno zcela nemyslitelné.
11.09.2009 | 13:33:06 | Itall Reagovat
SW vs. CC
DObrý den, s 207SW mám jen dobré zkušenosti, dostatek místa pro celou rodinu, při lepší motorizaci jde i o svižné autíčko. CC je o stylu a kráse, opravdu spíš pro ženu pokud jsou zlaťáčky navíc:D
Jinak to tý fábky ani hyundai bych nešel, to je kvalita 207 přeci jen dál a jestli se v nějaké motorizaci ušetří pár kaček tak to má své háčky.
11.09.2009 | 12:16:05 | Reagovat
Re: 207 SW
Dobrý den, to SW by pro ní bylo moc velké to asi souhlas pokud se jí nechcete zbavit:D ale je k dispozici celá modelová řada a pokud vám nevadí dát pár kaček navíc tak se dá šáhnout o po CC, ale budou se vám za ní otáčet pak cizí chlapy:D
11.09.2009 | 08:13:46 | Reagovat
Martin
Sorry, úplně jsem zapoměl na Peugeot 206+, který má předek jako 207, ale je pro ženu asi uživatelsky příjemnější.
10.09.2009 | 19:47:28 | Standa Reagovat
Martin
Podle toho, co píše v recenzi pisatel, to asi nebude pro ženu nic moc. Zvláště pro takovou, která jezdí "nic moc" :-)) Zaprvé neuvidí dozadu při couvání, dopředu díky sloupkům taky moc ne (ale to je bolest většiny současných aut) a bude mít spotřebu 9 litrů (minimálně), než se vyjezdí. Můj názor je, koupit jí nějaké (když už nové) levnější, kterého nebude taková škoda, když ho někde picne, ale zároveň nepříliš ostré, aby se jí nesplašily pastelky až zazmatkuje. Co taková Fabka HTP (trochu víc žere), Dacia Sandero (asi taky), nebo Hyundai I 20... Aut je dost, záleží jak bezpečné, komfortní a velké auto bys pro ni chtěl. Ale krása opravdu není všechno.
10.09.2009 | 14:30:24 | Standa Reagovat
Martin:
Jestli se jí líbí, tak není co řešit, ne? Hlavně nějakou barvu, která by jí šla k pleti, jinak to nebude ono.
10.09.2009 | 11:46:50 | Itall Reagovat
pro ženu?
Můžete mi poradit, jestli se toto auto hodí i pro ženu? Moc se jí líbí, ale žádná extra řidička to taky není :) Díky.
10.09.2009 | 11:38:30 | Martin Reagovat
Protože servisy se takto chovají často, určitým řešením je kupovat auta, která jsou poměrně bezproblémová. Moc jich asi není, ale zdá se, že se najít dají. Dnes už bych si dal tu práci, zvláště, kdybych uvažoval o P207SW, který asi nepatří úplně mezi nejlevnější. Design není na autě ta nejpodstatnější věc, to už ví mnozí zákazníci a stále další se to učí.
08.09.2009 | 15:52:07 | Itall Reagovat