Rok výroby:2006Typ motoru:Stav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:63 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7.1 l/100 kmVloženo:19. 6. 2012
dizajn drobne vychytavky v int. celkom dost miesta v predu
Slabé stránky
cena noveho prenikanie hluku ziarovky
Závady a opravy na autě
Predosly majitel menil termostat pri 18tkm.cena n/a Ja som menil rozvody, klinovu kladku-asi sa to tak vola, komplet vsetky filtre, olej,precistenie AC, kontrola podvozku,tlmicov,brzd a pod. na 62tkm. cena 490eur. Teraz budem kupovat novu bateriu (kedze ma stara skoro 6 rokov. Vsetko (okrem filtrov) co sa menilo, sa menit nemuselo, bolo to v dobrom stave, vymenene "pre istotu" viacmenej. predosly majitel servisoval vyhradne vo France-Tech Kosice (vraj aj defekt) :) Vadi mi buchanie 5tych dv. - asi to tam treba obtocit izolackou v zamku. Pravdepodobne predoslemu majitelo odchadzali ziarovky na pred. svetlach - v priehradke ich nechal pozehnane.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Najazdil som na tom 3tkm. Zatial malo. kupene bolo za 5 tisic eur, teda ziaden majland, v perfektnom stave. za taku cenu by som asi nic podobne v podobnom stave nekupil - ked neratam clio a fabku. V predu sa sedi dobre, mam 185cm a 120kg a nemam pocit ze sedim v polskej fiatke. vzadu to bude asi horsie. sedeli sme v tom uz 4 + 2xpes + plny kufor veci, vosli sme sa, aj to celkom slo. Na to ze to je 1.4 16V - 65KW(88HP) je to celkom nenazranec aj ked ideme len dvaja. v meste si to popyta+ - 8L, vonku okolo 6L. zalezi na jazde. Ovladacie prvky su rozmiestnene celkom logicky, ziadne vyhrady nemam. interier je pekny, nic nevrzga-bucha iba zamok 5tych dv. Sedacky su nastavitelne a celkom pohodlne. Na lcd v strede palubovky sa zobrazuju informacie o spotrebe, dojazde, datum a pod. + cas a stanica radia - nepochopitelny je pre mna panel pod tymto LCD, kde to ukazuje kto je pripnuty- zbytocnost. Ma to kadejake vychytavky ako napriklad vstavany osviezovac vzduchu do ktoreho nikde neviem zohnat naplne , skoro vsetky odkladacie priestory maju odnimatelnu spodnu gumu aby sa dala ocistit, neosvetleny popolnik, stojan na flasu do ktoreho sa flasa nevojde :). Ako pisem, za taku cenu je to OK krabica pre mladych aj na dlhsie cesty (ale len pre 2 os.), ako rodinne auto si to predstavit neviem.Ako nove by som si ho asi nekupil vzhladom na pomer cena/kvalita-vykon.
Například v roce 2008-2009. Se prodalo více Renaultů v Německu jako Škodovek. Po Škodovce byl Fiat a pak Toyota. Od první příčky po šestou vedli jejich auta. V roce 2001-2012 se to zase obrátilo..tak to bývá.
Zvláštností je to že ,na co se u nás nadává tak jinde s tím nemají takové problémy. Ono asi ty vyspělejší a ekonomicky silnější Země to berou trochu jinak.
Říkejte si co chcete..ale znám 6lidí.Co dováží auta..a mají autobazary. U nás z 80% se prodávají auta.O kterých je vyhlášeno a je známo že jsou jakoby kvalitnější a lepší. Což bych třeba osobně uvedl Japonské auta. Jenže těch se moc neprodá.protože jsou drahé a mají dražší servis. Takže další možnost koncern..to nikomu neberu. Jenže ona se koupí Škodovka..která je dle některých pořád snad Česká.Ale to že je předražená vůči konkurenci už nevidí. Lákadlo je nízká spotřeba,velký kufr. To že má chudou výbavu..už nějak člověk skousne. A že za lepší člověk zaplatí to co u jiné značky, za auto o třídu výše to taky nevadí. Ale že jsou případy.kdy jsou poruchy mnohem horší jako u třicetiletého FR..auta.To se dá odpustit..ale to že by mohli mít lepší a i více nebo stejně spolehlivé a levnější auto..tak to v tom už nevidí. Ona ta vyspělost těch Západních států dělá hodně,a odráží se to dosti na všem.
Takže slova FR..nebo Italské auto bych nechtěl.Neriskoval bych mě třeba u lidí..co to auto ani neměli dokáže dost naštvat. Protože ze strachu a obav co se říká nevidí, že na tom může i vyjít pak lépe.
Protože když vidím některá auta co dovezou na prodej. A v jakém jsou stavu tak se pak nedivím,že na to lidi nadávají. Jenže kolikrát to člověk prodá protože,ten servis je drahý..tak to auto pošle do bazaru.Aby se ho zbavil..takže pak někdo dojde koupí starého Seata..nebo Peugeota.Ve stavu když s ním někdo jezdil na dojezd.A dle závažnosti poruchy to pak odnáší i třeba více dílů toho auta. Ujede s ním pár tisíc kilometrů..a přijde na opravy.Výfuk,tlumiče atd.No a tím pádem je z toho vlastně krám. Ale to že je auto na tom tak díky předchozímu majiteli.Nebo je dovezeno s Francie nebo jižních států.Kde je stavěno na jiné podmínky.Tak to už ho nezajímá..ale to dělá dost.
Tím nechci zase vyloženě hájit tyto auta.Osobně když bych si někdy kupoval jiné.Tak jdu do Japonce zkusit změnu. Ale ale také díky strachu a nezkušenosti vznikají o těchto autech i takové blbé kecy.
každopádně, cena renaultů je tak dole, že renault je v současné době nejlevnějším autem, je levnější než korejské vozy stejných kategorií. Jeho nekvalita je už obecně tak profláknutá, že si to nikdo soudný nekoupí. Jen neznalec, diletant, nebo vyjímečně někdo, kdo v minulosti ještě trefil na dobrý kus a zůstal věrný. Já osobně peugeot i citroen ano, ale renault nikdy, ani jako dar. A to nejen na základě záporných recenzí a historek jejich majitelů, ale i ze zkušenosti s Kangoo - hrůza.
22.06.2012 | 18:11:11 | pro Luke20
| 94.112.116.*Reagovat
RE:
Tak já osobně bych si Renault už asi taky nekoupil. Měl jsem dva,ale postarší kousky R19 a R19 16v.Pravda že to byla zase auta trochu z jiného těsta než dnešní Renault. Někdo má štěstí někdo zase ne,ale můžu říct že poslední dobou co se týče těch nových to je opravdu tak trochu bída. Stačilo mě vidět jak kamoš na novém měnil žárovku apod. Na jednu stranu si myslím že to je v celku Škoda protože například R21 2.0 Turbo,Clio Williams 2.0,i ten R19 1.8 16V.To byla dobrá auta.Spíše se mě vždy líbili ty starší.Třeba Megane od roku 1995 to už mě nějak nebralo.A pravda že když to vidím dnes tak jsou to pěkná auta,ale sám vidím naživo že kvalita je opravdu slabá.
Ty nějakého z nových renaultů máš osobně ? Když né ,tak dle čeho usuzuješ že to auta dobrá nejsou,podle výměny žárovky,podle keců kamarádů nebo známých ?Když ho nemáš ,to se to kritizuje.Kdyby to byla taková bída ty auta by nikdo nekupoval a značka už dávno neexistuje.
To bylo v legraci, proto je na konci ten smajlík. Marketing si dovede spočítat, že mezi čechy je spousta škodofilů, kteří si myslí, že škoda octavia je to nejlepší auto s levnými díly a levným servisem (hahaha) a proto je u nás levnější golf. Jinde v evropě je to naopak, tam jsou ochcávky levnější, protože škodofilové tady doma je dotují. Řekl to mluvčí škodovky Hrabovský. A pak taky ten kufr :-)
Měl jsi rovnou napsat že auta která nemají zavazadlový prostor min.500l jsou auta bez kufru.Všichni by to pochopili ty chalupáři.Příště si ty Audiny A 4 nekupujte,nemá to kufr a je to předražené.Rozumná úvaha.
Já to nekritizuji Renault jako takový byla moje nejoblíbenější značka.Sám jsem měl dva..a nedal jsem na ně dopustit. Pořád se mě líbí třeba nová Laguna nebo Latitude. Ale vím že některé mají závady,které staré Renaulty měli až po nájezdu 200Tkm a po nevím 15 letech provozu.
Neříkám že všechny jsou krámy...to si zase vyloženě nemyslím.Ale na druhou stranu vím ,že u někoho se z toho stane pojízdná kasička. U Renaultu máš bud štěstí nebo smůlu..pak také záleží na způsobu zacházení atd.Ted mám Peugeot a osobně si myslím že jsou na tom s kvalitou lépe.A tak to nejsou zase kecy kamarádů..tak 7 let se pohybuji mezi lidmi co někteří z nich si dokáží rozebrat a postavit znovu celé auto.Pak další co mají autobazary,dovoz, STK apod. Ovšem sám jsem zastánce toho že pokud člověk to auto nemá,tak nemá moc kecat.Ale na druhou stranu mě, až zklamalo jak některé ty auta na tom jsou.Řekl bych motorově co se týče hlavně benzínu to jsou dobrá auta.Ale některé komponenty odchází strašně rychle...takže když to řeknu,tak po asi 7 letech tu značku začínám brát trochu jinak.Protože rozdíl v kvalitě před 20 lety a ted je v celku velký.Ale bohužel ve většině případech tomu bylo před 20 lety lépe.:)
Já to beru z pohledu toho že kamarád má Megane rok 2003..a za rok vymění tak 3x žárovku u předního světla.Ale dle servisu je vše kolem v pořádku.Od dalšího má Megane 2009...po 14 denním ježdění,nefungoval centrál a nešel zamknout kufr...minulí víkend měnil ženě u Megane z toho roku 2009 osvětlení SPZ. A u staré R19 vydrželo světlo na SPZ 20let..žárovku jsem měnil asi za tu dobu co jsme s tím jezdil což bylo skoro pět let..jednou přední a pak na zadním světle.Celkově auto bylo doma 12 let.Pak jsem měl 16V..a tam fungovala veškerá elektronika bez chyby.I po 20 letech...já jsem nikdy nedával na řeči ostatních co se týče aut,a ani nedávám. Jen mě až překvapilo ,že to už není to co to bývalo. A posoudit to můžu z toho důvodu, že to nejsou známí co vídám jednou za měsíc.Ale několik let jsme se kvůli autům scházeli..a i ted se scházíme také často.A pořád je to tak nějak kvůli autům...takže každý ví o těch jednotlivých autech skoro všechno.:)
Luboš má pravdu. Vyhrála třetí místo ve spolehlivosti v testu ADAC. Je to Německá společnost co prověřuje spolehlivost aut,nabízených na jejich trhu. To samé 308..také třetí místo.
A ve Warranty Direct což je Britská společnost, vyhrála 1.místo. A ti to asi vědí lépe, troufnu si říct jako ty.Který v tom autě asi nikdy ani neseděl:)
A můžu říct že poslední dobou se už jen směji, lidem,co pořád pochybují o spolehlivosti FR.aut.Hlavně Citroenu a Peugeotu.
Nezaspamovávej tady recenze tvejma blábolama o ničem a když na někoho reaguješ piš to pod něj.ADAC jsou německý STK a je to většinou statistika prasklehjch žárovek a ty u 207 praskaj dost často nebo se to už majitelé naučili mněnit takže neotravujou na technický.
Tak za prvé psát mohu v rámci pravidel, absolutně co mě napadne. Za druhé to co jsem psal..bylo o ojetých autech a chtěl jsem z někoho třeba dostat nějaký pádný argument,hlavně třeba od lidí co to auto nikdy neměli nějaký důvod,jak došel na to že je to krám. Já to chápu,že člověk si koupí auto a ono se sype tak si udělá obrázek hned o celé značce. Já jen že tady čtu..i nové recenze.Například u úplně nových autech, třeba nedávno ten Chevrolet a hned je tam spousta chytráků. Co ví mnohem lépe jak majitel,že nemá jeho auto antikorozní ochranu.A jak je pohodlné x nepohodlné a podobné kraviny. Jen by mě zajímalo, jestli ti lidé co o tom autě absolutně nic neví.Jsou tak naivní a věří všemu co se kde píše nebo říká..nic víc.
zbytocne sa tu asi budete natahovat. dnes moze byt naho*no aj novy mercedes ked sa rozhodnu ze do neho budu davat bludy z ciny (to bol len priklad) . auta sa uz nevyrabaju na 15 rokov ako niekedy, vid kvalitu lakov, elktronicke ku*rvitka a podobne. niekomu staci jednoducha thalia, niekto potrebuje mat najnovsiu mazdu , niekomu staci 207. v konecnom dosledku vsetky skoncia na vrakovisku. podla mna FR auta su rovnake ako aj ine auta. vyvaroval by som sa jedine autam ako su TATAmobil a pod. a aj to nemam nejak podlozene.proste pocit. mal som 15 rocnu 106ku a sla jak hodinky, mama ma 11 rocny accent - slape ako hodinky , kolega ma megana- vecne dodrbaneho , dalsi ma toyotu - vecne dodrbana , dalsi ma x5ku - pos*alo sa nieco s xdrive ci co...dnes je v zasade fuk co si kupite.
Je to zbytečné se o tom dohadovat,ale kolikrát mě fascinují recenze u auta nad 10 let.Jaký je to krám a nevím co ještě..hlavně když to vidím jak ty auta vypadají před prodejem apod. Kolikrát se tam musí dodat věcí,jako například kryt motoru,baterie aby se to lépe prodalo. Nedávno tam měl Volvo V40 z roku 1999. Které asi dlouho nezažilo nový olej,svíčky apod. A na férovku tomu upadla přední chromovaná část z masky. Když se do dá trochu do kupy,tak je to pak k nepoznání v porovnání s tím jak to dojelo. Jenže takové Volvo má větší pravděpodobnost na přežití ,jako třeba Renault,Seat,při takovém zacházení. A z mé vlastní zkušenosti vím,že pokud člověk koupí auto o které bylo postaráno.A chová se k němu slušně tak slouží dobře. Mám třetího Francouze..a nikdy jsem neměl potíže. Taky vím že když postavím vedle sebe čtyři stejná auta tak každé bude naprosto jiné. Ono i původ Země odkud je dovezeno dělá hodně,pak zacházení dělá hodně. Navíc taky spousta lidí by měla vzít za to ,že třeba Francouzi mají dělaná auta z podvozkem pro komfort,ale také funguje lépe a déle na kvalitnějších silnicích. Což taková Škodovka je sice tvrdá jako kamen,ale podvozek tyto cesty snáší mnohem lépe. Což by člověk měl taky brát k úvaze.Velký rozdíl je i v Peugeotu co je vyroben ve Francii a třeba v Německu. To samé Fiat..co vím od majitelů apod.Tak je to auto kterému člověk musí dávat,trochu větší pozornost co se týče údržby. Ale není pravidlem že každý Fiat je krám..pokud s tím někdo jezdí hlava nehlava,tak to snáší mnohem hůře jako jiná značka. Ale pokud tomu věnuje pozornost,tak nemusí mít problémy. Potom kvalita dílů,servis celkově záleží na hodně věcech. A přijde mě zvláštní když si někdo koupí za 20 000Kč,nevím 17 let staré auto.A pak řekne že to je plečka,a když je to zrovna Ital nebo Francouz.Tak to potvrdí doslova...přitom to tak není. Znám lidi co dokážou odrovnat běžným ježděním auto do půl roku,stačí to vytáčet za studena.Gumovat dělat s tím nevím co..pak to prodá vzhled celkem OK.Ale po takovém zacházení je to auto už na pokraji životnosti.A může to být VW nebo BMW. Jediná značka co mě přesvědčila opravdu o kvalitě jsou Japonská auta. Taky se najdou špatné zkušenosti ale jejich mnohem méně,jak u ostatních značek.Hlavně co se týče benzinových motorů.
Nemluvím o nových autech!!..ale o ojetých. Není to nějaké zastávání se určitých značek..myslete si o mě co chcete.Ale v tomto mám tak nějak přehled.
Na auto co má 88HP ta spotřeba je v celku normální.Už jen tím že to je 1.4 a má v celku velký výkon.Pořád lepší jak 1.0MPI nebo 1.2HTP. A jim podobné co mají stejnou spotřebu,ale vůbec nejedou.
Fabii 1,0 MPi máme doma (ještě stále) a po 156000 km má průměrnou spotřebu 5,71 L/100 km. Takže je to přecejen o kus méně. Pokud jsem vyzkoušel HTP, spotřeba je také nižší, než těch 7,1 L. Ve smíšeném provozu asi 6,6 - ale mimo město snadno pod 6 L nebo i pod 5,5 L. Míním verzi 50kW, starší verze 40kW je znatelně úspornější a kultivovanější. Podle mě i lépe jede, kritiku jsem slyšel hlavně na dálniční provoz, že už je to slabé, ale tam jsem s tím zas nejel já. Po normální silnici je to spíš lepší, než všechny ostatní verze HTP.
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
majitel je schizofrenik, ale ako tak pozeram netrpi tou diagnozou sam :) to ze je v dobrom stave je sposobene pravidelnym servisom. ako pisem, majitel chodil pravidelne a daval tam robit aj defekt. ja to sice v autorizovanom servise neriesim, ale riadim sa pravidlom ze prevencia je lacnejsia ako odstranovanie nasledkov. frflem ze je ako nove drahe preto, lebo je :) ojazdene som kupil preto, lebo na cisto nove nemam a preto frflem ze je drahe :) . 10 rocne BMW ma zarucene svoje caro, ale nie pre mna. To ze je hluk v kabine je proste fakt. zasa si nemysli ze sa to da porovnat s pristavajucim boingom. ale proste tam je. Neviem kolko zeru ostatne auta, ale uz viac majitelov 207 pisalo na forach ze im to zerie dost. Pred vymenou rozvodu som mal v meste 9.2L, vymenil som rozvod a tankujem na Shellke a spotreba sla dole. A ohladne testov spolahlivosti, ano, viem, videl som, ci je potrebne tomu prikladat az taku vahu to neviem. Zatial som spokojny, dufam ze nenastanu nejake vaznejsie komplikacie. uvidime.
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
Neviem,či niečo majú rozvody spoločné so spotrebou, nejako skoro,nie?
ten istý motorček na ženinej 206 urobí na nádrž vyše 850 km,okolo 50 litrov, v meste je naozaj vyššia spotreba,najmä v zime, okolo 9-10, ale na takom 2,2 HDi mám pri ROVNAKYCH podmienkách 12-14, na 3.0D okolo 15...:)), prvých cca 10-15 km,do zohriatia.
P.S. Itall: Neurážaj poctivých 1,4 s HTP:)), 207 je ťažká kraksňa, ale aspoň sa dá 1,4 prehovoriť aj k práci...
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
...ľ.
21.06.2012 | 17:30:17 | ..oprava: skoro na výmenu?
| 85.237.227.*Reagovat
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
skoro jak skoro. este meneny nebol a france tech odporuca menit myslim na 120tkm alebo po 5-6 rokoch (co nastane skor) . dal som to vymenit pre pokoj v dusi. radsej vymenit ako potom opravovat nasledky. zasa to taka palka nebola a je na 5 rokov pokoj.
RE: Francouz Dnes mi toto isté!! povedal majiteľ v autobazáre, kde som obzeral Toyotu Aygo,
frfľal na holé plechy, vysokú cenu, 2009,tuším 4.900 Eur, ale s klímou, taká hračkárska,dcéra si ide robiť vodičák,ale asi jej radšj prenechám starú 607, bude sw ňou jazdiť pomalšie...,
takže čo povedal ujo bazárnik?
"No viete, toto už nie je čistý Japonec, ani čistá Toyota..., to je Peugeot..., viete aké sú to autá, lacné. ".
A zatváril sa tak skormútene, ako mu je to ľúto..:))
RE: Francouz Dnes mi toto isté!! povedal majiteľ v autobazáre, kde som obzeral Toyotu Aygo,
No tak to byl fakt inteligent. Od takového "znalce" bych si nekoupil ani kolečkové brusle. Jediné, co na tom autě není čistě japonské je dizajn. Ten je bohužel (nebo bohudík) od ferari (konkrétně od šéfdizajnéra ferari Donato Coco). Motor a převodovka je tak japonské, že to už ani japonštější být nemůže. A to, že to montují české ruce, je pro mě pořád lepší, než kdyby to stavěli romové v indii, nebo nějací fanatici v turecku. A že se na toyotu přilepili francouzi, je od nich velice bohulibý počin, možná se naučí něco o kvalitě a spolehlivosti. Bylo už na čase.
Taky mám na tyto vozy názor.Já osobně dobrý není tam co riskovat...z mé zkušenosti lze tohle napsat o těch Němcích.Konkrétně koncern ten mě nepřesvědčil o nějaké extra kvalitě.V některých případech i spíše opaku.Když už Němce tak BMW nebo Mercedes.A nebo Japonce.....
Zdejší recenze také něco vypovídají. Stačí si projít nějaké na NOVÁ auta. O ojetinách se vůbec nebavím, nemá smysl. I když, zase opačně - pokud je spokojenost i s ojetinou, zas to něco vypovídá o kvalitě auta.
teraz som si dal cez vikend trasu Kosice-Ceske Budejovice-Kosice a vsetko v poriadku. Ziaden zadrhel....teda ked neratam tu slavnu dialnicu medzi Brnom a Prahou.. :) takze aj "ojetinka" moze sluzit dobre.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 207
Například v roce 2008-2009.
Se prodalo více Renaultů v Německu jako Škodovek.
Po Škodovce byl Fiat a pak Toyota.
Od první příčky po šestou vedli jejich auta.
V roce 2001-2012 se to zase obrátilo..tak to bývá.
Zvláštností je to že ,na co se u nás nadává tak jinde s tím nemají takové problémy.
Ono asi ty vyspělejší a ekonomicky silnější Země to berou trochu jinak.
Říkejte si co chcete..ale znám 6lidí.Co dováží auta..a mají autobazary.
U nás z 80% se prodávají auta.O kterých je vyhlášeno a je známo že jsou jakoby kvalitnější a lepší.
Což bych třeba osobně uvedl Japonské auta.
Jenže těch se moc neprodá.protože jsou drahé a mají dražší servis.
Takže další možnost koncern..to nikomu neberu.
Jenže ona se koupí Škodovka..která je dle některých pořád snad Česká.Ale to že je předražená vůči konkurenci už nevidí.
Lákadlo je nízká spotřeba,velký kufr.
To že má chudou výbavu..už nějak člověk skousne.
A že za lepší člověk zaplatí to co u jiné značky, za auto o třídu výše to taky nevadí.
Ale že jsou případy.kdy jsou poruchy mnohem horší jako u třicetiletého FR..auta.To se dá odpustit..ale to že by mohli mít lepší a i více nebo stejně spolehlivé a levnější auto..tak to v tom už nevidí.
Ona ta vyspělost těch Západních států dělá hodně,a odráží se to dosti na všem.
Takže slova FR..nebo Italské auto bych nechtěl.Neriskoval bych mě třeba u lidí..co to auto ani neměli dokáže dost naštvat.
Protože ze strachu a obav co se říká nevidí, že na tom může i vyjít pak lépe.
Protože když vidím některá auta co dovezou na prodej.
A v jakém jsou stavu tak se pak nedivím,že na to lidi nadávají.
Jenže kolikrát to člověk prodá protože,ten servis je drahý..tak to auto pošle do bazaru.Aby se ho zbavil..takže pak někdo dojde koupí starého Seata..nebo Peugeota.Ve stavu když s ním někdo jezdil na dojezd.A dle závažnosti poruchy to pak odnáší i třeba více dílů toho auta.
Ujede s ním pár tisíc kilometrů..a přijde na opravy.Výfuk,tlumiče atd.No a tím pádem je z toho vlastně krám.
Ale to že je auto na tom tak díky předchozímu majiteli.Nebo je dovezeno s Francie nebo jižních států.Kde je stavěno na jiné podmínky.Tak to už ho nezajímá..ale to dělá dost.
Tím nechci zase vyloženě hájit tyto auta.Osobně když bych si někdy kupoval jiné.Tak jdu do Japonce zkusit změnu.
Ale ale také díky strachu a nezkušenosti vznikají o těchto autech i takové blbé kecy.
20.06.2012 | 21:33:58 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
každopádně, cena renaultů je tak dole, že renault je v současné době nejlevnějším autem, je levnější než korejské vozy stejných kategorií. Jeho nekvalita je už obecně tak profláknutá, že si to nikdo soudný nekoupí. Jen neznalec, diletant, nebo vyjímečně někdo, kdo v minulosti ještě trefil na dobrý kus a zůstal věrný. Já osobně peugeot i citroen ano, ale renault nikdy, ani jako dar. A to nejen na základě záporných recenzí a historek jejich majitelů, ale i ze zkušenosti s Kangoo - hrůza.
22.06.2012 | 18:11:11 | pro Luke20 | 94.112.116.* Reagovat
RE:
Tak já osobně bych si Renault už asi taky nekoupil.
Měl jsem dva,ale postarší kousky R19 a R19 16v.Pravda že to byla zase auta trochu z jiného těsta než dnešní Renault.
Někdo má štěstí někdo zase ne,ale můžu říct že poslední dobou co se týče těch nových to je opravdu tak trochu bída.
Stačilo mě vidět jak kamoš na novém měnil žárovku apod.
Na jednu stranu si myslím že to je v celku Škoda protože například R21 2.0 Turbo,Clio Williams 2.0,i ten R19 1.8 16V.To byla dobrá auta.Spíše se mě vždy líbili ty starší.Třeba Megane od roku 1995 to už mě nějak nebralo.A pravda že když to vidím dnes tak jsou to pěkná auta,ale sám vidím naživo že kvalita je opravdu slabá.
22.06.2012 | 21:55:58 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
Ty nějakého z nových renaultů máš osobně ? Když né ,tak dle čeho usuzuješ že to auta dobrá nejsou,podle výměny žárovky,podle keců kamarádů nebo známých ?Když ho nemáš ,to se to kritizuje.Kdyby to byla taková bída ty auta by nikdo nekupoval a značka už dávno neexistuje.
22.06.2012 | 22:10:09 | dan | 88.102.67.* Reagovat
RE:
Taky k tomu spěje. Nový megane je levnější než kia... proč asi???
22.06.2012 | 22:36:39 | | 94.112.116.* Reagovat
RE:
Golf je levnější než Octávie,proč asi.
24.06.2012 | 10:51:01 | | 88.102.67.* Reagovat
RE:
protože nemá kufr :-)
24.06.2012 | 19:05:35 | | 94.112.116.* Reagovat
RE:
Že Golf nemá kufr ti někdo poradil ? Proč jsi hned vytočený nad svou neznalostí.
24.06.2012 | 19:43:33 | | 88.102.67.* Reagovat
RE:
golf bez kufru -to jsem taky ještě neslyšel.
24.06.2012 | 20:04:53 | Jan | 88.102.67.* Reagovat
RE:
Chcete snad srovnávat kufr golfu s kufrem octávie? To je fakt k popukání. Proti octávce golf prostě nemá kufr...
25.06.2012 | 15:56:12 | | 94.112.116.* Reagovat
RE:
Proto je levnější?:D
25.06.2012 | 16:28:40 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: pro Luke 20
To bylo v legraci, proto je na konci ten smajlík. Marketing si dovede spočítat, že mezi čechy je spousta škodofilů, kteří si myslí, že škoda octavia je to nejlepší auto s levnými díly a levným servisem (hahaha) a proto je u nás levnější golf. Jinde v evropě je to naopak, tam jsou ochcávky levnější, protože škodofilové tady doma je dotují. Řekl to mluvčí škodovky Hrabovský. A pak taky ten kufr :-)
25.06.2012 | 22:19:35 | | 94.112.116.* Reagovat
RE:
Měl jsi rovnou napsat že auta která nemají zavazadlový prostor min.500l jsou auta bez kufru.Všichni by to pochopili ty chalupáři.Příště si ty Audiny A 4 nekupujte,nemá to kufr a je to předražené.Rozumná úvaha.
25.06.2012 | 21:03:22 | | 88.102.67.* Reagovat
RE:
Já to nekritizuji Renault jako takový byla moje nejoblíbenější značka.Sám jsem měl dva..a nedal jsem na ně dopustit.
Pořád se mě líbí třeba nová Laguna nebo Latitude.
Ale vím že některé mají závady,které staré Renaulty měli až po nájezdu 200Tkm a po nevím 15 letech provozu.
Neříkám že všechny jsou krámy...to si zase vyloženě nemyslím.Ale na druhou stranu vím ,že u někoho se z toho stane pojízdná kasička.
U Renaultu máš bud štěstí nebo smůlu..pak také záleží na způsobu zacházení atd.Ted mám Peugeot a osobně si myslím že jsou na tom s kvalitou lépe.A tak to nejsou zase kecy kamarádů..tak 7 let se pohybuji mezi lidmi co někteří z nich si dokáží rozebrat a postavit znovu celé auto.Pak další co mají autobazary,dovoz, STK apod.
Ovšem sám jsem zastánce toho že pokud člověk to auto nemá,tak nemá moc kecat.Ale na druhou stranu mě, až zklamalo jak některé ty auta na tom jsou.Řekl bych motorově co se týče hlavně benzínu to jsou dobrá auta.Ale některé komponenty odchází strašně rychle...takže když to řeknu,tak po asi 7 letech tu značku začínám brát trochu jinak.Protože rozdíl v kvalitě před 20 lety a ted je v celku velký.Ale bohužel ve většině případech tomu bylo před 20 lety lépe.:)
Já to beru z pohledu toho že kamarád má Megane rok 2003..a za rok vymění tak 3x žárovku u předního světla.Ale dle servisu je vše kolem v pořádku.Od dalšího má Megane 2009...po 14 denním ježdění,nefungoval centrál a nešel zamknout kufr...minulí víkend měnil ženě u Megane z toho roku 2009 osvětlení SPZ.
A u staré R19 vydrželo světlo na SPZ 20let..žárovku jsem měnil asi za tu dobu co jsme s tím jezdil což bylo skoro pět let..jednou přední a pak na zadním světle.Celkově auto bylo doma 12 let.Pak jsem měl 16V..a tam fungovala veškerá elektronika bez chyby.I po 20 letech...já jsem nikdy nedával na řeči ostatních co se týče aut,a ani nedávám.
Jen mě až překvapilo ,že to už není to co to bývalo.
A posoudit to můžu z toho důvodu, že to nejsou známí co vídám jednou za měsíc.Ale několik let jsme se kvůli autům scházeli..a i ted se scházíme také často.A pořád je to tak nějak kvůli autům...takže každý ví o těch jednotlivých autech skoro všechno.:)
22.06.2012 | 23:53:57 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Luboš má pravdu.
Vyhrála třetí místo ve spolehlivosti v testu ADAC.
Je to Německá společnost co prověřuje spolehlivost aut,nabízených na jejich trhu.
To samé 308..také třetí místo.
A ve Warranty Direct což je Britská společnost, vyhrála 1.místo.
A ti to asi vědí lépe, troufnu si říct jako ty.Který v tom autě asi nikdy ani neseděl:)
A můžu říct že poslední dobou se už jen směji, lidem,co pořád pochybují o spolehlivosti FR.aut.Hlavně Citroenu a Peugeotu.
20.06.2012 | 20:38:36 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
Nezaspamovávej tady recenze tvejma blábolama o ničem a když na někoho reaguješ piš to pod něj.ADAC jsou německý STK a je to většinou statistika prasklehjch žárovek a ty u 207 praskaj dost často nebo se to už majitelé naučili mněnit takže neotravujou na technický.
21.06.2012 | 09:42:32 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Tak za prvé psát mohu v rámci pravidel, absolutně co mě napadne.
Za druhé to co jsem psal..bylo o ojetých autech a chtěl jsem z někoho třeba dostat nějaký pádný argument,hlavně třeba od lidí co to auto nikdy neměli nějaký důvod,jak došel na to že je to krám.
Já to chápu,že člověk si koupí auto a ono se sype tak si udělá obrázek hned o celé značce.
Já jen že tady čtu..i nové recenze.Například u úplně nových autech, třeba nedávno ten Chevrolet a hned je tam spousta chytráků.
Co ví mnohem lépe jak majitel,že nemá jeho auto antikorozní ochranu.A jak je pohodlné x nepohodlné a podobné kraviny.
Jen by mě zajímalo, jestli ti lidé co o tom autě absolutně nic neví.Jsou tak naivní a věří všemu co se kde píše nebo říká..nic víc.
21.06.2012 | 10:04:15 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
zbytocne sa tu asi budete natahovat. dnes moze byt naho*no aj novy mercedes ked sa rozhodnu ze do neho budu davat bludy z ciny (to bol len priklad) . auta sa uz nevyrabaju na 15 rokov ako niekedy, vid kvalitu lakov, elktronicke ku*rvitka a podobne. niekomu staci jednoducha thalia, niekto potrebuje mat najnovsiu mazdu , niekomu staci 207. v konecnom dosledku vsetky skoncia na vrakovisku. podla mna FR auta su rovnake ako aj ine auta. vyvaroval by som sa jedine autam ako su TATAmobil a pod. a aj to nemam nejak podlozene.proste pocit. mal som 15 rocnu 106ku a sla jak hodinky, mama ma 11 rocny accent - slape ako hodinky , kolega ma megana- vecne dodrbaneho , dalsi ma toyotu - vecne dodrbana , dalsi ma x5ku - pos*alo sa nieco s xdrive ci co...dnes je v zasade fuk co si kupite.
21.06.2012 | 12:01:35 | LM | 195.80.183.* Reagovat
RE:
Je to zbytečné se o tom dohadovat,ale kolikrát mě fascinují recenze u auta nad 10 let.Jaký je to krám a nevím co ještě..hlavně když to vidím jak ty auta vypadají před prodejem apod.
Kolikrát se tam musí dodat věcí,jako například kryt motoru,baterie aby se to lépe prodalo.
Nedávno tam měl Volvo V40 z roku 1999.
Které asi dlouho nezažilo nový olej,svíčky apod.
A na férovku tomu upadla přední chromovaná část z masky.
Když se do dá trochu do kupy,tak je to pak k nepoznání v porovnání s tím jak to dojelo.
Jenže takové Volvo má větší pravděpodobnost na přežití ,jako třeba Renault,Seat,při takovém zacházení.
A z mé vlastní zkušenosti vím,že pokud člověk koupí auto o které bylo postaráno.A chová se k němu slušně tak slouží dobře.
Mám třetího Francouze..a nikdy jsem neměl potíže.
Taky vím že když postavím vedle sebe čtyři stejná auta tak každé bude naprosto jiné.
Ono i původ Země odkud je dovezeno dělá hodně,pak zacházení dělá hodně.
Navíc taky spousta lidí by měla vzít za to ,že třeba Francouzi mají dělaná auta z podvozkem pro komfort,ale také funguje lépe a déle na kvalitnějších silnicích.
Což taková Škodovka je sice tvrdá jako kamen,ale podvozek tyto cesty snáší mnohem lépe.
Což by člověk měl taky brát k úvaze.Velký rozdíl je i v Peugeotu co je vyroben ve Francii a třeba v Německu.
To samé Fiat..co vím od majitelů apod.Tak je to auto kterému člověk musí dávat,trochu větší pozornost co se týče údržby.
Ale není pravidlem že každý Fiat je krám..pokud s tím někdo jezdí hlava nehlava,tak to snáší mnohem hůře jako jiná značka.
Ale pokud tomu věnuje pozornost,tak nemusí mít problémy.
Potom kvalita dílů,servis celkově záleží na hodně věcech.
A přijde mě zvláštní když si někdo koupí za 20 000Kč,nevím 17 let staré auto.A pak řekne že to je plečka,a když je to zrovna Ital nebo Francouz.Tak to potvrdí doslova...přitom to tak není.
Znám lidi co dokážou odrovnat běžným ježděním auto do půl roku,stačí to vytáčet za studena.Gumovat dělat s tím nevím co..pak to prodá vzhled celkem OK.Ale po takovém zacházení je to auto už na pokraji životnosti.A může to být VW nebo BMW.
Jediná značka co mě přesvědčila opravdu o kvalitě jsou Japonská auta.
Taky se najdou špatné zkušenosti ale jejich mnohem méně,jak u ostatních značek.Hlavně co se týče benzinových motorů.
Nemluvím o nových autech!!..ale o ojetých.
Není to nějaké zastávání se určitých značek..myslete si o mě co chcete.Ale v tomto mám tak nějak přehled.
21.06.2012 | 21:24:52 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Na auto co má 88HP ta spotřeba je v celku normální.Už jen tím že to je 1.4 a má v celku velký výkon.Pořád lepší jak 1.0MPI nebo 1.2HTP.
A jim podobné co mají stejnou spotřebu,ale vůbec nejedou.
20.06.2012 | 19:17:32 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
Fabii 1,0 MPi máme doma (ještě stále) a po 156000 km má průměrnou spotřebu 5,71 L/100 km. Takže je to přecejen o kus méně. Pokud jsem vyzkoušel HTP, spotřeba je také nižší, než těch 7,1 L. Ve smíšeném provozu asi 6,6 - ale mimo město snadno pod 6 L nebo i pod 5,5 L. Míním verzi 50kW, starší verze 40kW je znatelně úspornější a kultivovanější. Podle mě i lépe jede, kritiku jsem slyšel hlavně na dálniční provoz, že už je to slabé, ale tam jsem s tím zas nejel já. Po normální silnici je to spíš lepší, než všechny ostatní verze HTP.
21.06.2012 | 16:42:19 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
ako nové drahé....
Tak si si mal kúpiť za 5000 eur 10 ročné Báwo, aby si nemal hluk a jazdil za 5 litrov...
koľko asi žerú ostatné 1,4?
Iba Ti pošepkám, 207 vyhrala kategoriu "najspoľahlivejšie" auto.
20.06.2012 | 18:39:39 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
Nejspolehlivější?V jaký to bylo anketě?Kdo nejvíckrát za rok navštíví servis vyhraje?
20.06.2012 | 19:34:20 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
skús pohľadať na nette,ja som o tom čítal v moto časopise.
samého ma to prekvaplilo,boli to tuším Angličania,dokonca mal najmenej nákladov na servis.
20.06.2012 | 21:34:27 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
majitel je schizofrenik, ale ako tak pozeram netrpi tou diagnozou sam :)
to ze je v dobrom stave je sposobene pravidelnym servisom. ako pisem, majitel chodil pravidelne a daval tam robit aj defekt. ja to sice v autorizovanom servise neriesim, ale riadim sa pravidlom ze prevencia je lacnejsia ako odstranovanie nasledkov. frflem ze je ako nove drahe preto, lebo je :) ojazdene som kupil preto, lebo na cisto nove nemam a preto frflem ze je drahe :) .
10 rocne BMW ma zarucene svoje caro, ale nie pre mna. To ze je hluk v kabine je proste fakt. zasa si nemysli ze sa to da porovnat s pristavajucim boingom. ale proste tam je. Neviem kolko zeru ostatne auta, ale uz viac majitelov 207 pisalo na forach ze im to zerie dost. Pred vymenou rozvodu som mal v meste 9.2L, vymenil som rozvod a tankujem na Shellke a spotreba sla dole. A ohladne testov spolahlivosti, ano, viem, videl som, ci je potrebne tomu prikladat az taku vahu to neviem. Zatial som spokojny, dufam ze nenastanu nejake vaznejsie komplikacie. uvidime.
21.06.2012 | 10:09:51 | LM | 195.80.183.* Reagovat
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
Neviem,či niečo majú rozvody spoločné so spotrebou, nejako skoro,nie?
ten istý motorček na ženinej 206 urobí na nádrž vyše 850 km,okolo 50 litrov, v meste je naozaj vyššia spotreba,najmä v zime, okolo 9-10, ale na takom 2,2 HDi mám pri ROVNAKYCH podmienkách 12-14, na 3.0D okolo 15...:)), prvých cca 10-15 km,do zohriatia.
P.S. Itall: Neurážaj poctivých 1,4 s HTP:)), 207 je ťažká kraksňa, ale aspoň sa dá 1,4 prehovoriť aj k práci...
21.06.2012 | 17:28:53 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
...ľ.
21.06.2012 | 17:30:17 | ..oprava: skoro na výmenu? | 85.237.227.* Reagovat
RE: Majiteľ je schizofrenik? Kúpi ojazdené, za dobrú cenu, v perfektnom stave, ale frfle, že je
skoro jak skoro. este meneny nebol a france tech odporuca menit myslim na 120tkm alebo po 5-6 rokoch (co nastane skor) . dal som to vymenit pre pokoj v dusi. radsej vymenit ako potom opravovat nasledky. zasa to taka palka nebola a je na 5 rokov pokoj.
17.07.2012 | 09:18:55 | LM | 195.80.183.* Reagovat
Francouz
Tak na auta z této země mám svůj názor, a ne zrovna dobrý,radši němce.
20.06.2012 | 16:04:44 | Mark | 77.104.214.* Reagovat
RE: Francouz
Také bych to neriskoval, i když P 107 doma mám. To ovšem není Peugeot.
20.06.2012 | 16:28:47 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
RE: Francouz Dnes mi toto isté!! povedal majiteľ v autobazáre, kde som obzeral Toyotu Aygo,
frfľal na holé plechy, vysokú cenu, 2009,tuším 4.900 Eur, ale s klímou, taká hračkárska,dcéra si ide robiť vodičák,ale asi jej radšj prenechám starú 607, bude sw ňou jazdiť pomalšie...,
takže čo povedal ujo bazárnik?
"No viete, toto už nie je čistý Japonec, ani čistá Toyota..., to je Peugeot..., viete aké sú to autá, lacné. ".
A zatváril sa tak skormútene, ako mu je to ľúto..:))
25.06.2012 | 23:17:54 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Francouz Dnes mi toto isté!! povedal majiteľ v autobazáre, kde som obzeral Toyotu Aygo,
No tak to byl fakt inteligent. Od takového "znalce" bych si nekoupil ani kolečkové brusle. Jediné, co na tom autě není čistě japonské je dizajn. Ten je bohužel (nebo bohudík) od ferari (konkrétně od šéfdizajnéra ferari Donato Coco). Motor a převodovka je tak japonské, že to už ani japonštější být nemůže. A to, že to montují české ruce, je pro mě pořád lepší, než kdyby to stavěli romové v indii, nebo nějací fanatici v turecku. A že se na toyotu přilepili francouzi, je od nich velice bohulibý počin, možná se naučí něco o kvalitě a spolehlivosti. Bylo už na čase.
26.06.2012 | 20:24:14 | | 94.112.116.* Reagovat
RE: Francouz
Taky mám na tyto vozy názor.Já osobně dobrý není tam co riskovat...z mé zkušenosti lze tohle napsat o těch Němcích.Konkrétně koncern ten mě nepřesvědčil o nějaké extra kvalitě.V některých případech i spíše opaku.Když už Němce tak BMW nebo Mercedes.A nebo Japonce.....
20.06.2012 | 17:03:21 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Francouz
Zdejší recenze také něco vypovídají. Stačí si projít nějaké na NOVÁ auta. O ojetinách se vůbec nebavím, nemá smysl. I když, zase opačně - pokud je spokojenost i s ojetinou, zas to něco vypovídá o kvalitě auta.
21.06.2012 | 08:59:45 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
RE: Francouz
teraz som si dal cez vikend trasu Kosice-Ceske Budejovice-Kosice a vsetko v poriadku. Ziaden zadrhel....teda ked neratam tu slavnu dialnicu medzi Brnom a Prahou.. :) takze aj "ojetinka" moze sluzit dobre.
17.07.2012 | 09:24:35 | LM | 195.80.183.* Reagovat