Rok výroby:1988Typ motoru:1,6Stav km při koupi:191 000 kmStav km nyní:194 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:21. 5. 2007
Prasátko v zadní brzdě, jedna destička na předku (nutnost koupě celé sady). Obě závady na pravé straně. Jinak zatím nic,když nepočítám pár spálených žárovek v interiéru a pár spálených pojistek.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Výborné auto, spolehlivé, nenáročné, dostatečně výkonné. Zklamalo mě pouze jednou: jako pokaždé přijdu k autu-startuju, ale nic. Benzín tam byl, žádná zvláštní kontrolka nesvítila,startér se normálně točil, ale auto prostě nechytlo. Druhý den jsem to zkusil znovu a auto krásně chytlo, od té doby startuje bez problému. Vůbec nevím čím to mohlo být. Jinak si nemůžu stěžovat. Auto má výbornou karoserii, která asi nikdy neshnije,horší je to s lakem,už jsem viděl několik třistadevítek s ošklivíma vybledlíma flekama, jako mám já.
Vzhled karoserie je myslím celkem konzervativní,auto je pohodlné,podvozek dobrý. Moc se mi nelíbí tvar palubovky kolem hodin, ale přístrojovka je vinikající, naprosto přehledná, jednoduchá, přitom obsahuje všechno co člověk potřebuje vidět a ještě něco navíc (tlak oleje, teplota oleje) Kontrolky jsou uspořádané geniálně. Výtku si možná zaslouží hlučnější řazení a horší kvalita elektroinstalace. Auto také výborně topí, zimní starty jsou bezproblémové.
Elektrické stahování oken je trošku pomalejší,ale to mám asi už unavené motorky.
No já mám třeba smůlu na kus... netopí, nedrží volnoběh, chyb v ŘJ nepočítaně, zadní náprava zoufalství... jednu jedinou věc chválím - nerezne, ovšem palubní deska je ze zoufalého plastu...praská sotva se ji člověk dotkne, natož chtít něco rozebrat....gumy kolem oken, věškerý hadice, všechny těsnění o manžetách raději ani nemluvím všechno popraskaný... nevím, myslím, že favorit je lepší...sice nejede, ale rozhodně je to lepší auto
Nic proti vazeni, vim ze v techto recenzich jde i o spolehlivost, snadnost obsluhy, naklady a tak... Samozrejme. To je v poradku. Ale u verze GTi jde o neco jineho Myslim, ze kdyz se do ni trosku "zainvestuje" , tak to muze byzt velice zajimavy svezeni. To pak ale zase postrada kouzlo auta za par supu co? No kdybych mel vic penez tak do ni jako auta pro zabavu asi du
Chlapče, v čem jsi dělal autoškolu, že jsi tak nadšený z tohoto "vozu"??? Překopíruj si někam to, co jsi napsal, a garantuju ti, že se tomu budeš za nedlouhý čas smát!!! Teda pokud v tom nebudeš jezdit do smrti...
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 309
309 SX 1992
No já mám třeba smůlu na kus... netopí, nedrží volnoběh, chyb v ŘJ nepočítaně, zadní náprava zoufalství... jednu jedinou věc chválím - nerezne, ovšem palubní deska je ze zoufalého plastu...praská sotva se ji člověk dotkne, natož chtít něco rozebrat....gumy kolem oken, věškerý hadice, všechny těsnění o manžetách raději ani nemluvím všechno popraskaný... nevím, myslím, že favorit je lepší...sice nejede, ale rozhodně je to lepší auto
12.01.2009 | 23:24:06 | Reagovat
Nic proti vazeni, vim ze v techto recenzich jde i o spolehlivost, snadnost obsluhy, naklady a tak... Samozrejme. To je v poradku.
Ale u verze GTi jde o neco jineho
Myslim, ze kdyz se do ni trosku "zainvestuje" , tak to muze byzt velice zajimavy svezeni. To pak ale zase postrada kouzlo auta za par supu co? No kdybych mel vic penez tak do ni jako auta pro zabavu asi du
22.05.2007 | 09:59:59 | reihensechszylinder Reagovat
8-)
Chlapče, v čem jsi dělal autoškolu, že jsi tak nadšený z tohoto "vozu"??? Překopíruj si někam to, co jsi napsal, a garantuju ti, že se tomu budeš za nedlouhý čas smát!!! Teda pokud v tom nebudeš jezdit do smrti...
22.05.2007 | 00:12:46 | Honza Reagovat