Rok výroby:1988Typ motoru:1.6 benzinStav km při koupi:165 000 kmStav km nyní:195 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:11. 12. 2005
Problémy s chlazením - prasklá hadice, vadné čidlo větráku.
Jinak běžná údržba.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Spotřeba 6,5 až 7,5 litru, motor je vyladěn spíše na spotřebu a točivý moment v nižších otáčkách než na velký výkon ve vysokých otáčkách, což je dobré pro běžnou jízdu.
Prostorná karoserie a kufr, nevýhodou je francouzský měkký podvozek, auto se sice v zatáčkách hodně naklání, ale stopu drží dobře
I když se po cestě objevila nějaká závada, šlo s autem vždy dojet do servisu, po opravení pár věcí po koupi auta už jen leju benzín a měním olej
Problémová může být zadní náprava, kde jsou použity torzní tyče, auto stojí venku, takže trochu reziví, hlavně zadní prahy, to lze ale relativně levně opravit.
Najeto 225 000 km - problémy se zadní nápravou - vrzání odstraněno maznicemi, při větším zatížení plavání auta - neodstraněno, repase alternátoru, generálka brzd (kotouče + třmeny zánovní), motor žere olej - asi odešlo těsnění vodítek ventilů - řešeno doléváním oleje, opotřebená spojka - neodstraněno, po úvaze že PAŽOUT bude ještě nějakou dobu používán zakoupena 309 GTI na náhradní díly, moje verze je sice 1.6 GR, ale pod kapotou je přiškrcený motor z GTI (55 kW), podařilo se mi dokonce sehnat auto ve stejné barvě, po srážce srnky plánováno: výměna chladiče a před. nárazníku, časem plánuji výměnu auta ale pouze z důvodu bezpečnosti! nikoliv spolehlivosti na to si v žádném případě nemůžu stěžovat
Nevim co znamena podvozkove to byla kobyla ale 309tka ma oproti konkurencnim vozum te doby kterymi jsem jezdil (Opel Kaddet, Ford Escort) opravdu mekci podvozek a to ma sve vyhody i nevyhody k te korozi - objevuje se hodne jen na mistech po bouracce (nevim kdo a jak kvalitne to opravoval - bourano predchozim majitelem) na jinych mistech vyjimecne
to sa divim,mel jsem 309 skoro tri roky,(bracha ma tu samu dodnes)a musim konstatovat,ze podvozkove to byla kobyla,jak svina,coz mi vyhovovalo,stejne jako neuveritelna odolnost vudci korozi,pravda,dutiny i spodek jsou od 2002 strikany,ale r.v.1990?uzasne!
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 309
Stále jezdí
Najeto 225 000 km - problémy se zadní nápravou - vrzání odstraněno maznicemi, při větším zatížení plavání auta - neodstraněno, repase alternátoru, generálka brzd (kotouče + třmeny zánovní), motor žere olej - asi odešlo těsnění vodítek ventilů - řešeno doléváním oleje, opotřebená spojka - neodstraněno, po úvaze že PAŽOUT bude ještě nějakou dobu používán zakoupena 309 GTI na náhradní díly, moje verze je sice 1.6 GR, ale pod kapotou je přiškrcený motor z GTI (55 kW), podařilo se mi dokonce sehnat auto ve stejné barvě, po srážce srnky plánováno: výměna chladiče a před. nárazníku, časem plánuji výměnu auta ale pouze z důvodu bezpečnosti! nikoliv spolehlivosti na to si v žádném případě nemůžu stěžovat
21.02.2008 | 19:16:42 | Komo Reagovat
Pro Anonym
Nevim co znamena podvozkove to byla kobyla ale 309tka ma oproti konkurencnim vozum te doby kterymi jsem jezdil (Opel Kaddet, Ford Escort) opravdu mekci podvozek a to ma sve vyhody i nevyhody k te korozi - objevuje se hodne jen na mistech po bouracce (nevim kdo a jak kvalitne to opravoval - bourano predchozim majitelem) na jinych mistech vyjimecne
03.01.2007 | 00:57:50 | Komo Reagovat
to sa divim,mel jsem 309 skoro tri roky,(bracha ma tu samu dodnes)a musim konstatovat,ze podvozkove to byla kobyla,jak svina,coz mi vyhovovalo,stejne jako neuveritelna odolnost vudci korozi,pravda,dutiny i spodek jsou od 2002 strikany,ale r.v.1990?uzasne!
10.12.2006 | 20:09:39 | Reagovat