Rok výroby:1997Typ motoru: 1998cm 150HP turboStav km při koupi:108 000 kmStav km nyní:159 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:4. 12. 2008
Po výmene sviečok , sviečkovich káblov , vzduchového aj palivového filtra , oleja mi pri plynulej jazde sporadicky trha motor.Cítiť slabé trhania.Doteraz som si to nevšimol.V jednej recenzii píšu o nekultivovanom chode tíchto motorov.Čo je to nekultivovany chod a ako sa prejavuje?
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autom som zatiaľ veľmy spokojný.Je super pohodlný víkonný.Batožinový priestor je obrovský.Na dovolenku je idealny.Výbava je plná okrem kože.Dovoz z Nemecka.Brzdy sú trocha slabšie.Výkon 150Hp nieje čo dodať.Podvozok je športovo pohodlný.Karoseria je aj po 11tich rokoch dobrá.Jazdné vlastnosti sú až na tie slabšie brzdy dobré.Spotreba je na tak ťažký a silný voz optimálna , priemer 8l/100km.Auto som kúpil v roku 2005.Najviac sami páči sila a elegancia v jednom.Vitkol by som iba tie brzdy a svetlá.Auto sme si vybrali pre jeho batožinovy priestor.Pre túto značku by som sa už nerozhodol z dôvodu zmenšenia batožinového priestoru v 407čkách combi.
Jak píše Luboš, může to být lambda. Ovšem může nastat taková nemilá situace, že vstřikování bude blbnout dál, pokud tam nedáš originál lambdu, což bude asi paleta. Zdůrazňuji, že může nastat, nikoli, že nastane. Obecně však kontrolka vstřikování znamená "problém motoru", čili od pitomého špatného kontaktu až po vstřikovací čerpadlo. Možná bych uvážil, jestli to nesouvisí s tím cukáním. Rozhodně bych doporučil diagnostiku.
ka, môže to znamenať aj slabší katalyzátor, alebo lamda sonda už môže mať niečo za sebou, je ešte pôvodná? Najlepšie na diagnostiku, v pamäti závad Vám nájdu príčinu. Takto sa budete znervózňovať, ale nepodceňujte kontr. vstrekovania!
Ďakujem.Zajtra to skúsim.Na palubovke mi sem tam keď je vonku teplejšie blikne kontrolka vstrekovania počas jazdy.Inač rozbeh je plynuly aj ťah na vyššich otačkach je super.Len pri plynulej jazde to trha.Skúsim radu.
podľa Vašej nízkej spotreby, je veľmi príjemná, asi mu nedávate často zabrať. Nemusíte sa báť, až je motor a auto v dobrom tech. stave, nič sa nu nestane...
správne, ale skúste mu občas "šliapnuť na krk ". Nebojte sa, stačí aj cca 10-15 min., ale okolo 80-90 % maxima. Občas to robia mechanici v Peugeotoch, keď sa sťažujú zákazníci na nepravidelný chod. Riadne ho prevetrajú, na plné pľúca. Jasné, zohriať, potom ochladiť turbo.Vraj sa môžu prejavovať nespálené a usadené zvyšky paliva, ktoré vznikajú, keď motor príliš šetríte a dusíte v nižších otráčkach. Keď sa moja pani sťažuje, že s 1,4 v P 206 nie je niečo v poriadku, tak ju preženiem maximálkou. Po hodine auto ožije, šliape ako má. Nemali by ste tam mať nejakú závadu vstrekovania. To už by sa Vám rozsvietila kontrolka a na diag. by Vám to zistili. Nech sa darí, prevetrajte ho, 220 pôjde ako nič...
Diskuse je k popukání. Mimochodem, víte dobře, že papírové koně jsou podhodnocené, ve skutečnosti mívá průměrně dobře zajetý motor o 5 až 10 procent PS víc. Někdo namítne, že kilowatt...
Ja nie som zakomplexovany, ja si priznam, ze moje auto ma muchy. Ale napr Pelikan a mnoho dalsich to nepripusti ani keby keby mali gule v zveraku a garaz by horela....
Ako mozes byt specialista na koncern???? Ved koncernove auta sa vobec, ale vobec nekazia. Mozes vediet max kde a ako sa meni olej a dolieva voda do ostrekovacov. Specialista nie si ty blyzky pribuzny pelikana????
Tak si ještě jednou přečti ty specialisto co jsem napsal. Auto je z roku 2002, teď je co za rok? Že by 2008? Tak kolik je to let? On to auto jen 2 roky používá, protože ho koupil jako ojetý víš. Další věc je ta, že vnitřním kloubům asi hrabačky v rejdu moc vadit nebudou, ale zas když si specialista, tak to asi vidíš jinak. Víš co to znamená vnitřní a vnější, když si specialista?
Specializuju se na koncern auta a ještě jsem neviděl,že by někdo na Octavce měnil za dva roky klouby poloos,ale pokavad s tim jezdi tak,že hrabe se stočenyma kolama,tak klouby odejdou na každem autě.1,8T neni špatny motor a žere rozhodně memě než 1,8 bez T.Jezdi super,vlastni zkušenost...
1.8T je najhorsi motor koncernu VW..bol to omyl.. hnusny zvuk velka spotreba maly vykon..to radsej 2.3 atmosfera..spotreba je lepsia ide tak isto a hlavne to inak znie ako ten slabucky 4valec
Dobře, já tedy řeknu fakta ohledně Octavie 1.8 T o které vím. Rok 2002, najeto něco kolem 130 000km (serviska). Za asi dva roky vyměněny oba vnitřní klouby poloos, zadní prachovky na tlumiče (slabina), repas alternátoru a startéru a možná ještě něco, ale nevzpomenu si. Z důvodu odchodu alternátoru se stalo auto nepojízdným a to je sakra malér. Motor vesměs hodně dobrý, na dvojku 110 km. na trojku 170 km... Jede zkrátka moc pěkně, ale já bych nechtěl dolejval litr plné syntetiky na 1 000km. Tak a teď řekni ty Pelikáne, jaký máš zkušenosti. Ale nechápu, jak můžeš vychvaloval Oktávku v turbu, protože tyhle auta většinou maj centrál, okna v el., climatronic, el. zrcátka a spoustu dalších vychytávek, který jsou zdrojem velkých poruch. To tobě se se stát nemůže, když máš Fábku social edition.
Pelikáne, Pelikáne. Keď už tvrdíš, že je to nekvalitný žabožrút, mohol by si upresniť, akú máš s týmto autom skúsenosť a čo je na ňom nekvalitné? Ďakujem.
mají se tady uvádět přesná fakta, a ne že někdo nadsazuje svůj výkon. Zavání to totiž výkonem octavie 1,8 T, která má opravdu 110 kW(150ps), ale tento nekvalitní žabožroutí vůz, byť s vyšším objemem válců, se snaží dostat na jeho úroveň, i když výkon je nižší...
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
Jak píše Luboš, může to být lambda. Ovšem může nastat taková nemilá situace, že vstřikování bude blbnout dál, pokud tam nedáš originál lambdu, což bude asi paleta. Zdůrazňuji, že může nastat, nikoli, že nastane. Obecně však kontrolka vstřikování znamená "problém motoru", čili od pitomého špatného kontaktu až po vstřikovací čerpadlo. Možná bych uvážil, jestli to nesouvisí s tím cukáním. Rozhodně bych doporučil diagnostiku.
08.12.2008 | 21:35:03 | Radek Reagovat
Ak Vám blikne kontrol-
ka, môže to znamenať aj slabší katalyzátor, alebo lamda sonda už môže mať niečo za sebou, je ešte pôvodná? Najlepšie na diagnostiku, v pamäti závad Vám nájdu príčinu. Takto sa budete znervózňovať, ale nepodceňujte kontr. vstrekovania!
08.12.2008 | 21:02:12 | ľuboš Reagovat
Ďakujem.Zajtra to skúsim.Na palubovke mi sem tam keď je vonku teplejšie blikne kontrolka vstrekovania počas jazdy.Inač rozbeh je plynuly aj ťah na vyššich otačkach je super.Len pri plynulej jazde to trha.Skúsim radu.
08.12.2008 | 20:24:01 | mario Reagovat
P.S. Usudzujem to
podľa Vašej nízkej spotreby, je veľmi príjemná, asi mu nedávate často zabrať. Nemusíte sa báť, až je motor a auto v dobrom tech. stave, nič sa nu nestane...
08.12.2008 | 19:59:36 | ľuboš Reagovat
Neviem, či Vám poradím
správne, ale skúste mu občas "šliapnuť na krk ". Nebojte sa, stačí aj cca 10-15 min., ale okolo 80-90 % maxima. Občas to robia mechanici v Peugeotoch, keď sa sťažujú zákazníci na nepravidelný chod. Riadne ho prevetrajú, na plné pľúca. Jasné, zohriať, potom ochladiť turbo.Vraj sa môžu prejavovať nespálené a usadené zvyšky paliva, ktoré vznikajú, keď motor príliš šetríte a dusíte v nižších otráčkach. Keď sa moja pani sťažuje, že s 1,4 v P 206 nie je niečo v poriadku, tak ju preženiem maximálkou. Po hodine auto ožije, šliape ako má. Nemali by ste tam mať nejakú závadu vstrekovania. To už by sa Vám rozsvietila kontrolka a na diag. by Vám to zistili. Nech sa darí, prevetrajte ho, 220 pôjde ako nič...
08.12.2008 | 19:55:52 | ľuboš Reagovat
Prosím Vás pekne hoši poraďte mi ohľadom toho trhania.Diky.
08.12.2008 | 19:35:27 | Reagovat
Musím se smát
Diskuse je k popukání. Mimochodem, víte dobře, že papírové koně jsou podhodnocené, ve skutečnosti mívá průměrně dobře zajetý motor o 5 až 10 procent PS víc. Někdo namítne, že kilowatt...
08.12.2008 | 13:30:23 | donald Reagovat
Ja nie som zakomplexovany, ja si priznam, ze moje auto ma muchy. Ale napr Pelikan a mnoho dalsich to nepripusti ani keby keby mali gule v zveraku a garaz by horela....
07.12.2008 | 22:22:41 | Lukas Reagovat
naozaj dobry postreh k Peugeotu406 ma 108kW(147ps)
07.12.2008 | 20:10:56 | mario Reagovat
Co jseš to za blazna????Nikdo tady nic nepsal,že se koncern nekazi,ma svoje mouchy,jako každy jiny auto.Jsi trošku zakomplexovanej,vid...
07.12.2008 | 19:42:08 | Reagovat
Ako mozes byt specialista na koncern???? Ved koncernove auta sa vobec, ale vobec nekazia. Mozes vediet max kde a ako sa meni olej a dolieva voda do ostrekovacov. Specialista nie si ty blyzky pribuzny pelikana????
07.12.2008 | 19:29:29 | Luka Reagovat
Dyť si dělám prdel ne... Specialisto
07.12.2008 | 14:29:01 | Julek Reagovat
sory,špatně jsem si to přečetl,ale nebud s toho tak rozhozeny,ty Julku....
07.12.2008 | 13:08:02 | Reagovat
Tak si ještě jednou přečti ty specialisto co jsem napsal. Auto je z roku 2002, teď je co za rok? Že by 2008? Tak kolik je to let? On to auto jen 2 roky používá, protože ho koupil jako ojetý víš. Další věc je ta, že vnitřním kloubům asi hrabačky v rejdu moc vadit nebudou, ale zas když si specialista, tak to asi vidíš jinak. Víš co to znamená vnitřní a vnější, když si specialista?
07.12.2008 | 12:29:12 | Julek Reagovat
Specializuju se na koncern auta a ještě jsem neviděl,že by někdo na Octavce měnil za dva roky klouby poloos,ale pokavad s tim jezdi tak,že hrabe se stočenyma kolama,tak klouby odejdou na každem autě.1,8T neni špatny motor a žere rozhodně memě než 1,8 bez T.Jezdi super,vlastni zkušenost...
07.12.2008 | 11:09:22 | Reagovat
Pelikan, uz si konecne utri spermie z ust a netrep....
07.12.2008 | 10:59:26 | Lukas Reagovat
1.8T je najhorsi motor koncernu VW..bol to omyl.. hnusny zvuk velka spotreba maly vykon..to radsej 2.3 atmosfera..spotreba je lepsia ide tak isto a hlavne to inak znie ako ten slabucky 4valec
06.12.2008 | 09:52:36 | Reagovat
Dobře, já tedy řeknu fakta ohledně Octavie 1.8 T o které vím. Rok 2002, najeto něco kolem 130 000km (serviska). Za asi dva roky vyměněny oba vnitřní klouby poloos, zadní prachovky na tlumiče (slabina), repas alternátoru a startéru a možná ještě něco, ale nevzpomenu si. Z důvodu odchodu alternátoru se stalo auto nepojízdným a to je sakra malér. Motor vesměs hodně dobrý, na dvojku 110 km. na trojku 170 km... Jede zkrátka moc pěkně, ale já bych nechtěl dolejval litr plné syntetiky na 1 000km. Tak a teď řekni ty Pelikáne, jaký máš zkušenosti. Ale nechápu, jak můžeš vychvaloval Oktávku v turbu, protože tyhle auta většinou maj centrál, okna v el., climatronic, el. zrcátka a spoustu dalších vychytávek, který jsou zdrojem velkých poruch. To tobě se se stát nemůže, když máš Fábku social edition.
06.12.2008 | 07:30:38 | Julek Reagovat
Pelikáne, Pelikáne. Keď už tvrdíš, že je to nekvalitný žabožrút, mohol by si upresniť, akú máš s týmto autom skúsenosť a čo je na ňom nekvalitné? Ďakujem.
06.12.2008 | 00:22:59 | Petrík Reagovat
pozor!!
mají se tady uvádět přesná fakta, a ne že někdo nadsazuje svůj výkon. Zavání to totiž výkonem octavie 1,8 T, která má opravdu 110 kW(150ps), ale tento nekvalitní žabožroutí vůz, byť s vyšším objemem válců, se snaží dostat na jeho úroveň, i když výkon je nižší...
05.12.2008 | 22:39:28 | ING.Pelikán Reagovat
Jenomže ty 4ks oslíků mají podstatný vliv na jízdu, ovšem jestli máš 147PS nebo 150PS, to je fakt jedno.
05.12.2008 | 19:31:59 | Radek Reagovat
Jo a kdybych já napsal že fabia má né 68 PS ale 71 PS, tak se mě hned všichni vysmějete...
05.12.2008 | 19:28:18 | ING.Pelikán Reagovat
to Ing. Pelikán
To je opravdu zásadní informace.
05.12.2008 | 19:22:03 | Radek Reagovat
TCT
2,0TCT nemá 150 ale 147PS (108kW)
05.12.2008 | 19:17:20 | ING.Pelikán Reagovat