Rok výroby:2000Typ motoru:2.0 hdi, 66kwStav km při koupi:700 kmStav km nyní:400 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:4,6 l/100 kmVloženo:16. 5. 2008
Pri cca 200000 km sa zo zadnej napravy začali ozývať pazvuky. V servise nevedeli zistiť, že sa jedná o zadne stabilizátory...
V 220000 sa začala strácať chladiaca zmes, tvrdili, že je to hlava, /z princípu nemožné!/, nakoniec šikovný mechanik našiel chybu, odišiel chladič oleja, pri 280000 menený žhavič, každých 80000 km predné stabilizátory, po 140000 tlmiče-komplet s ložiskami, zadné bubny vydržali dodnes, menený chkadič klímy-kanienky, pri normálnom štýle a servise neviete motor zničiť, čerpedlo, trysky -všetko pôvodné, podotýkam, že 390000 km som najazdil za nec.6 rokov, predal som ho sestre, nedal by som ho nik inému.
Teraz aj ľutujem, 607 NEMÁ na 406!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Presadol som z Nissanu Primera, ktorý mi ukradli. Na začiatku to bol šok, auto, aj keď nové sa knísalo ako ťava, mal som strach, že vyletím z cesty...ale: keď si zvyknete, zistíte, že má vynikajúce riadenie, cit vo volante, na rozdiel od Passatu 2001 idete tam, kde chcete.. a viete, čo sa deje pod zadkom.
Brzdy beznádejne slabé, valivosť, spotreba veľmi dobrá, rekord na nádrž som mal 1815 km, pri stave tach.387000 km, veľmi dobré svetlomety a hmlovky, sedadla slabšie, ale chrbát nebolel/na rozdiel od Nissanu/. Ticho božské, tichšie ako WW passat, al. Nissan 2.0 benzín.
V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
tuším, že aj Avensis. je na 5. mieste v poradí v strednej triede. 407 je beznádejne posledná..:)) Takže som asi neskromne mal dobrý tušák, že je to naozaj vynikajúca kára, keď sa o ňu človek normálne stará- Mimochodom, BMW, AUDI, Mercedes... ten je PREPADAK v kvalite.
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
ľuboš viem že peugeot je tvoja obľúbená značka ale zas tu nešír demagogiu žeby 406 predbehla avensis to ku*va ani omylem,schválne som si pozrel stránky tuv report 6-7roč.autá-avensis-5miesto,mazda6-50miesto,p406-75miesto, 8-9roč.autá avensis-8miesto,mazda626-26miesto,P406-36miesto 10-11roč. avensis 7miesto,p406-29miesto.toyoty majú v čele vždy niekoľko modelov a avensis s corolou sú neotrasitelne jedny z najspoľahlivejších áut tak už sa s tým treba konečne zmieriť.
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Niekto tu má problém z pochopením čítaného textu: ešte raz a POMALY: v AUTOCARE, POSLEDNE číslo, majú ho aj na benzínkach, anglický časopis....poprosím prečítať, potom komentovať. Mimochodom, NAJSPOĽAHLIVEJŠIE malé auto je KIA PICANTO, Aygo sa ani nedostalo do 1 desiatky. Mimochodom, naj je HONDA, Suzuki, ďalej neviem.
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Ten žebříček spolehlivosti NEMŮŽEŠ brát vážně. Kia Picanto měla obrovský průser v motoru, kdesi jsme se o tom bavili. Ty auta měly od výroby vadu motoru na klikovce nebo někde už si přesně nepamatuji. Kia motoricky nic nevydrží, ani Ceed, ta nepřekousne ani LPG díky těm trapným ventilům. Je to šmejdovský motor, který se němcům nevyrovná. Výhoda značky Kia je v tom, že umí krom motoru to ostatní, což znamená, že kromě motoru se na tom toho moc nekazí. Ale MOTOR je srdce auta! A ohledně karoserie, to vůbec nemusím ani vytahovat, ale přesto boj s korozí je horší jak u Itala, když už jí trošku chytí, prostě typický asijec. :(
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
mam 406, osemnastrocne auto, ziadna hrdza, motor, vstreky, zhavice, secko povodne, v zime startuje jak blazen, 240000 km.. este jedneho zachovaleho, 66 kw si zhanam..
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Já mám na benzínu 240 tisíc kilometrů a co se týče mechanické stránky tak celkem s touto recenzí souhlasím. Na stabilizátorech mám už skoro 70 tisíc kilometrů kdoví jak dlouho už tam jsou ale zatím žádná známka velkého opotřebení. Tak je to se vším co se týká podvozku.Ovšem jediné co bych tomu vytkl v mém případě je elektrika.Jak začne zimní období tak si někdy hraje po svém.Občas ve velkých mrazech nefunguje DO.centrál,rozsvítí se kontrolka co nemá.Nebo se spustí něco samo jako třeba jednou mě nešlo vypnout stěrače pak se zase zničeho nic zapnuli a podobné srandy.Naštěstí to vždy odejde jak to přijde.Žádná přetrvávající závada:)Ale jak přijde teplo všechny tyto srandy skončí. Takže taková vlhkost nebo chlad je v mém případě někdy velký nepřítel všech těch relátek,čidel,pojistek,řídících jednotek apod.:)
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
moj 406 taha devatnasty rok a.. lepsie auto uz v zivote nekupim, pohodlne, usporne, stale pekne, nehrdzavie, opravy- ked tak raz za cas za stovku, ziadne nemile prekvapenie sahajuce hlboko do penazenky, jazdi a jazdi jak blazen, motor nedotknuty.. ale uz sa nedaju zohnat, do ma slusny kusok doma, si ho nepreda- jak ja, vravim ze to auto so mnou zostarne
02.11.2018 | 19:06:18 | jan
| 185.165.38.*Reagovat
Tedy předchůdce :D 406stka je nástupce 405tky.Ne 306:)
Neviem kde napísať pocity, ale tento týždeň som sedel v novej 508...., vraj nástupcom 407 a 607...:))
Jedným slovom? Oyeb ako sviňa na zákazníkoch..:(
MIZERNA technika, škaredé ako SuperB, dlhé a úzke, prilepený kufor typu Thália, vnútorná šírka- úzka!!, ani teplota oleja!!, iba v GT, MIZERNE nápravy- mizerný podvozok..:((, podvozok zo 407 iba v GT, ale iba automat!!,
Benzínové motory- NEPODARKY z dielne BMW.... 1,6, príp. 1,6 HDi v strednej a vyššej strednej tirede...:((, PODVOD na zákazníkoch!!
Takže: alebo si kúpiť posledné 406 z roku 2003-2004, prípadne posledné 407 po roku 10/2008, alebo nejakú 607.. 407 kvôli TECHNIKE, 607 kvôli priestoru a pohodliu.
508 ? Ani jedno, ani druhé, ešte aj ten dizajn NAŽIVO je zúfalý..:((
Až na to SW... čistý prepadák, alebo nízka cena... Škoda, kopec zbytočne vyhodených prachov.
Asi prejdem na Kóreu... Tí dnes robia najkrajšie autá pomer cena /výkon ...1.liga.
Taky jsem koukal, malý auto , vůbec ho nešetří, a motor s téměř milionem ještě původní, a budou s ním prý jezdit dokud to pojede, takže uvidíme kolik motor udělá.
o nepodarených motoroch HDi od PSA, tak som to hodil na svoju recenziu: V najnovšom čísle Sveta motorov je 206 1,4 HDi, 6 ročná, s cca 1.000.000 km, 1. milión km /ešte jej chýba asi 14.000 km, ale nakoľko jazdia 20-40.000 mesačne, tak to je "coby-dup" Okrem novej prevodovky, v 500.000 km, novej zadnej nápravy a nových alternátorov, každých 400.000 km, VŠETKO JE PôVODNÉ:::: . Naprava odišla, podľa mňa, nakoľko vozia noiny a preťažovali zadok. Týmto zároveň pozdravujem všetkých rozumbradov /aj z Autoojetin, ktorí "zaručene" vedia, že po 100-200.000 km Vás čaká nákladná oprava vstrekovačov, čerpadla akadečoho iného.... takže namiesto HDi radšej odpoúčajú benzíny!!!, ktoré má síce PSA vo vyššej kubatúre naprd, ale sila tlačeného slova je neskutočná... . P.S. Medailu si aj tak zaslúžia viac vodiči, celkovo sa ich strieda 25, takže reči o nejakom šetrnom zaobchádzaní sú ilúziou, ale najazdiť toľko km v malej haraburde..klobúk dole. Takže stále platí, aký pán, taký krám. Teda výnimkou sú isté značky, tam ani nosenie na rukách autu nepomôže...:)). Takže sa to zhoduje s mojou skúsenosťou, že nejakých 400-500.000 km NIE JE ŽIADNA PORCIA pre HDi, pravidelne SERVISOVANÉ.
Já to asi nebudu dlouze komentovat. Ale bavím se nad větou "Okrem novej prevodovky..." Pokud převodovce měníš pravidelně olej, tak převodovka auto přežije, mám na mysli, že se jednoduchý manuál u malého výkonu do 70kW může užívat klidně 100let a čistě teoreticky si můžeš pořizovat jiné auta bez převodovky. Nechápu tvůj pochod myšlenek. Já si osobně v mládí namontoval převodovku z 60.let do auta z konce 80.let(přesněji italský pětikvalt do ruského 4kvaltového auta).
Takže vstřiky vydrží milion km, ale převodovka jen 500tkm? Považ, dokáže motor vydržet 500tkm na jedinou výměnu oleje? Asi ne že, ale převodovce POUZE jedna náplň na 500tkm vystačí, tedy bez toho servisu převodovka přežije NEUVĚŘITELNÝCH 500tkm. To je fakt ironie, ale hlavně tvé doporučení pravidelně SERVISOVAT! Ty nemáš ani páru co se dřív kazí a jakou to má námahu že...:D
Asi to odpovím po tvém, nebo bych se vynervoval. :D
Prosím tě na převodovce, která je zcela nezničitelná, se nemá co zničit! Je to perpetuum mobile. Převodovka je VĚČNÁ mnohem víc než samotný motor! :D
A vůbec, že Hdi motor vydržel milion kilometrů a tomu se Ty divíš? Takové kilometry v dnešní době najedou kdejaké jednolitry také i oblíbené tříhrnky a HTPčka. Nejen, že to vím já, ale jsou o tom přesvědčeni všichni bazaristi. Protože při 300tkm najetí Ty auta prodávají stále kolem poloviční ceny nového auta. A vono se to prodává úplně samo, takže nejsem jen o tom přesvědčen já, bazaristi, ale i ti co to kupují. A lidi to kupují dost. A když se to nekoupí, tak nevadí, stočí se kilometry, střikne lakem škrábance, rozvody, olej, vyčistí se umeje a kdoví co ještě a přihodí se částka 50t z výkupní ceny firemního šrotu(který si odpracoval ve firmě dost) přidá super historie a to by v tom čert nebyl, kdyby se to neprodalo a když né v čechách, tak Slováci maj ještě horší stav ojetin a chudí rusáci(ukrajinci) to je tutovka. Mimochodem západoevropani uvažují úplně stejně jako my, což znamená, že my taky rádi kupujem z reichu to co němci už nekoupí. Nezáleží na tom, jestli jsou u nás Cikáni, v německu Turci atd. nemůžem přeci lidi brát jako že to dělá jen nějaké etnikum. :D
Milion km se dá udělat za 2 roky při nonstop provoze, a nebo třeba nějakých 15t hodin i při pomalé městské či kombinované jízdě. To abych vám připoměl, jak se jezdí v zahraničí s firemními vozy a jaké auta se sem dováží, když nejsou bourané, ony dobře vypadají, ale mají toho celkem dost natočený. Bazarníci určují ceny a když stojí vylítané auto s 350tkm najetými kilometry skoro stejně co dovezený krasavec, tak mi to připadá divné. Ale budiž. Píšu, že mě osobně to nepříjde divné, když jsou ceny takhle nadhodnocené, kde auto s 350tkm stojí stále hrubo přes 150tisíc kč, a vyšší třída daleko více.
A převodovka snese 10x víc co motor, a když je servisovaná, tak je to jasný. Takže jestli vydrží motor milion, asi nějak zdůvodněných, tedy servisovaný motor, tak převodovka snese klidně 10 a více milionů km. A proto mi výměna převodovky připadá zcela nelogická, při testování auta na dlouhou výdrž. :D Budu vaše měřítko považovat za standart tedy motor hdi vydrží milion, pak převodovka 10milionů, no spíš 100milionů km. To je totiž logické... :D
Já jen že převodovka je hodně ovlivněna zacházením! a je hodně případů kdy se mění při nájezdu sotva čtvrt milionu a kolikrát i mnohem dříve.
Jsou případy kdy lidi mění převodovku ještě do 200 tisíc km a například jedna bývalá kolegyně měnila na 206 po 100 tisících a pak na Fábii po 80 tisících tak nakonec si raději pořídila automat protože s tím neuměla jezdit :DD
1 milion za dva roky s malým autem? Víš vůbec co říkáš? To je cca 2000km denně, když nepočítám víkendy, nebo cca 1400km denně včetně sobot a nedělí. Už vidím, jak ten řidič vypadá po týdnu takového maratonu v malém prdinci.
Nehádám se, za jak dlouhou dobu, jen že si z toho dělám prču. Pokud sis nevšim píšu na způsob sarkasmu. Auta určité třídy třeba s 350tkm se stále prodávají jako nové auta jiné (nižší)třídy. A stále se najdou borci, kteří raději koupí to ojeté a doufají, že najede to co uvádíte a ještě si na to půjčí peníze jako kdyby to byla životní investice. :D Ono vlastně u auta je 150tkm úplný prd, to je teprv zajetý auto, že. :D
mam 406 2,0hdi 66kw je to fajn auto s lacnym servisom a malou spotrebou pri normalnej jazde jazdim v meste na 6 litrov nafty.mam ho druhy rok jedine som menil predne a zadne stabilizatori to je vsetko.je tiche pohodlne priestranne.
už zoženiem od nec. 300.000 SKK, ak zoberiem s min. km, tak od 400.000- max. 500.000 SKK -1-ročnú, v úplnej plnke, cca 20-30.000 km, s 2 ročnou plnou zárukou BEZ OBMEDZENIA KM a STRATY VÝKONU MOTORA...
rozvody na 2,2 HDi, vrátane oleja a filtrov za cca 4.200 SKK ? S robotou ?! Jasné, že nie v P servise. Ale s orig. dielmi. Až máte skúsenosť inú, dajte ju sem. P.S. Ale je pravda, že určitý čas trvalo, kým som prišiel k rozumu a prestal sa vydierať ofic. servisom... Predné tlmiče okolo 2.600, zadné okolo 1.900 SKK, tyčky stab. okolo 900-1.200 SKK, spodné čapy od 600-700 SKK, DEMONTOVATEĽNÉ OSOBITNE. Nový FAP 7.000 SKK, pričom už viem, že je ho škoda meniť, stačí vyumývať istým roztokom. A podobne. Najdrahšou položkou boli el. okná, cca 9.000 SKK, inak prkotiny.
"Diely sú smiešne lacné"... ty jsi vtipálek, Oldo Hlaváček by ti dal 100 bodov ! To je buď nakupuješ na vrakáči, nebo laciné kopie z asie? Tomu nevěřím. Nebo máš plat jako Ali-Paša. Ale nikomu tady netvrď takové "sprostosti" o směšně laciných dílech na Peugeot 607 (to biturbo, to bude asi za hubičku). Kecale!
HDi si vážim. Je to posledný "poctivý" Peugeot. Momentálne drvím 607 2,2 HDi, mimochodom, až na el. okná celkom OK / viď recenziu/. Bohužiaľ, Peugeot sa vydal cestou, ktorú asi nepochopím. 407 je výsmech - myslím tým priestorovú ponuku, dizajn, špičková technika v nepraktickom kabáte. Ani len ľavú ruku si nemôžete oprieť o dvere. Do toho extrémny sklon čelného skla, hlboká palubovka, vzadu min. miesta. Ako v Oktávke. 406 a 607 ešte vyvíjali v čase, keď sa nešetrilo za každú cenu. Až dožijem, o rok, dva asi kúpim 2,2 HDi biturbo, 607, ročné, max. 2. Sú to trochu podceňované autá, ale za pár korún sa vozíte v prezidentskej limuzíne a sporebou nižšou než 1,2 HTP..., diely sú smiešne lacné. A napriek povesti vcelku spoľahlivé. 307, 407, 308 a ost. modely ma neuchvátili. Skôr rozosmiali a napálili. Preto ten paradox: 406 super, ale "NOVÝ" Peugeot nie. Ak by vyrobili 407 podľa pôvodných plánov, mala sa podobať na 607, int., aj exter., bola by najpredávanejším autom v strednej triede. Takto 407 je ani ryba, ani rak. 406 chýbala 6 st. prevodovka, xenónové svetlá. A nové motory. Iné nič. P.S. 406 som predal sestre. Dnes má cez 430.000 ? km. Počas 3 rokov mala jedinú chybu: odišlo palivové čerpadlo.Asi 100 EUR. Ostatné OK, klop na drevo. Opäť bola na STK. Opäť bez úplatku do popolníka...
Lacina, 205 se dělal do 1993, ptotm už se vyráběl jen ve Španělsku. Už to nebyl originál, patlali to z různých 205kových dílů, jak kde zbyly. Toho bych nechtěl. Lacino. Lacina.
Vďaka za podporu to Chiquita. 205 patrí do segmentu malých áut. 306 do nižšej strednej triedy, aj keď aj tam len tak tak a 406 je stredná trieda, rovnako ako jej predchodca 405 a nástupca 407
Pleteme jabka a hrušky, víme? 205ka se možná vYráběla do roku 1993. 306ka se možná dělala do roku 2000, ale jejím nástupcem rozhodně nebyla 406ka nýbrž 307ka. Čtyřistašestka je zástupcem jiného segmentu a navíc se vyráběla, tuším, už od roku 1995.
Tých 1815 km je pravda, mam aj svedka,nádrž ma objem cca 76 l/aj keď70v tabuľkách/, došiel som ju do sucha, sám som bol zvedavý.Obyčajne som chodil sám,po SK s ľahkou nohou.Ale pri väčšom zaťažení/ Nemecko v 3 a 140-150 km/h cca 7 l/ .Motor 66 kw je najspoľahlivejší, takmer bez múch. Iba dobrú naftu, v zime zohriať na MIESTE !Turbo dochladiť.Olej NIE! čapovaný v servise/ je spenený. Iba ten, čo je predpísany .
peugeot 205 se viráběl do roku 1993, pak přišla 306 ta se dělala do roku 2000 a v roce 2000 přišlel 406 který se dělal do 2004 pak ho nahradil peugeot 407
To anonym: predchodca 406 bol Peugeot 405 a nie 306 To Misso: Nadrz ma 75litrov. Ja mam silnejsie HDI (80kw) a v priemere 50% mesto a 50 % okreska najazdim 1250-1350 km. Rekord mam 50% dilanica 25% okresky, 25% dediny najazdenych 1500 km. Verim vsak ze tych 1815 km sa da za priaznivych okolnosti dosiahnut. Poznam ludi co najazdili na plni nadrz bez problemov 1650-1700 km do Chorvátska.
asi to malo byť naopak, 406 je nástupcom 405-ky alebo 405 je predchodcom 406-tky :-)
25.04.2012 | 14:45:07 | roman
| 95.102.113.*Reagovat
Mne sa 406ky vzdy strasne pacili,je to pekne a nadcasove auto.Svojho casu som o nom aj trocha rozmyslal,ale bohuzial som neprekusol svoje predsudky voci franc.autam :-) HDI cka su tiez fajn motorizacie. Ale presadnut z Primery do 406ky musel byt co sa tyka podvozka fakt sok :-) Primery a Almery z 90 rokov mali naprosto fantasticke podvozky. Ale 406ka je zase max.pohodlna. Vsetko ma svoje pre a proti.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 406
V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
tuším, že aj Avensis. je na 5. mieste v poradí v strednej triede.
407 je beznádejne posledná..:))
Takže som asi neskromne mal dobrý tušák, že je to naozaj vynikajúca kára, keď sa o ňu človek normálne stará- Mimochodom, BMW, AUDI, Mercedes... ten je PREPADAK v kvalite.
03.11.2011 | 10:36:57 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
ľuboš viem že peugeot je tvoja obľúbená značka ale zas tu nešír demagogiu žeby 406 predbehla avensis to ku*va ani omylem,schválne som si pozrel stránky tuv report 6-7roč.autá-avensis-5miesto,mazda6-50miesto,p406-75miesto, 8-9roč.autá avensis-8miesto,mazda626-26miesto,P406-36miesto 10-11roč. avensis 7miesto,p406-29miesto.toyoty majú v čele vždy niekoľko modelov a avensis s corolou sú neotrasitelne jedny z najspoľahlivejších áut tak už sa s tým treba konečne zmieriť.
03.11.2011 | 16:08:27 | | 91.127.159.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Niekto tu má problém z pochopením čítaného textu: ešte raz a POMALY: v AUTOCARE, POSLEDNE číslo, majú ho aj na benzínkach, anglický časopis....poprosím prečítať, potom komentovať. Mimochodom, NAJSPOĽAHLIVEJŠIE malé auto je KIA PICANTO, Aygo sa ani nedostalo do 1 desiatky. Mimochodom, naj je HONDA, Suzuki, ďalej neviem.
03.11.2011 | 18:20:53 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Ano Luboši. A zimní pneu mají menší valivý odpor než letní. Taky vyčteno z podobného časopisu. Inu kdo zaplatí, má pravdu.
21.04.2013 | 18:44:04 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Stando..., kúp si konečne auto a nerob zo seba hlupáka. Dík.
Ozaj, už aj niektorí tu píšu, že zistili ma zimných pneu NIZSIU spotrebu ako na letných.
21.04.2013 | 20:30:50 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Fedore, i ty si kup pořádný auto, ať se ti rozsvítí v makovici, protože z těch francouzských nepodarků ti už haraší.
22.04.2013 | 15:17:39 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Zaujímavé... a sám máš Peugeota 107...:)), záhada, no.
Jáááj, Ty máš Toyyyoootu!!
22.04.2013 | 16:47:18 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Jenže to je Francouz pod dohledem Japonce..:D a to je jiná liga:D
22.04.2013 | 17:42:06 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Alebo Japonec pod dohľadom Francúza?..:))
22.04.2013 | 19:34:49 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Ten žebříček spolehlivosti NEMŮŽEŠ brát vážně.
Kia Picanto měla obrovský průser v motoru, kdesi jsme se o tom bavili. Ty auta měly od výroby vadu motoru na klikovce nebo někde už si přesně nepamatuji. Kia motoricky nic nevydrží, ani Ceed, ta nepřekousne ani LPG díky těm trapným ventilům. Je to šmejdovský motor, který se němcům nevyrovná. Výhoda značky Kia je v tom, že umí krom motoru to ostatní, což znamená, že kromě motoru se na tom toho moc nekazí. Ale MOTOR je srdce auta! A ohledně karoserie, to vůbec nemusím ani vytahovat, ale přesto boj s korozí je horší jak u Itala, když už jí trošku chytí, prostě typický asijec. :(
18.03.2014 | 06:37:47 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
mam 406, osemnastrocne auto, ziadna hrdza, motor, vstreky, zhavice, secko povodne, v zime startuje jak blazen, 240000 km.. este jedneho zachovaleho, 66 kw si zhanam..
22.01.2018 | 21:29:58 | fofo | 185.165.36.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Tak to už je snad trochu extrém ne? Ta recenze o výdrži specielně o motoru je doslova směšná.Ten kdo má nebo mněl 406,tohle nikdy nesežere.
25.04.2012 | 14:16:30 | Mirek | 90.177.196.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Já mám na benzínu 240 tisíc kilometrů a co se týče mechanické stránky tak celkem s touto recenzí souhlasím.
Na stabilizátorech mám už skoro 70 tisíc kilometrů kdoví jak dlouho už tam jsou ale zatím žádná známka velkého opotřebení.
Tak je to se vším co se týká podvozku.Ovšem jediné co bych tomu vytkl v mém případě je elektrika.Jak začne zimní období tak si někdy hraje po svém.Občas ve velkých mrazech nefunguje DO.centrál,rozsvítí se kontrolka co nemá.Nebo se spustí něco samo jako třeba jednou mě nešlo vypnout stěrače pak se zase zničeho nic zapnuli a podobné srandy.Naštěstí to vždy odejde jak to přijde.Žádná přetrvávající závada:)Ale jak přijde teplo všechny tyto srandy skončí.
Takže taková vlhkost nebo chlad je v mém případě někdy velký nepřítel všech těch relátek,čidel,pojistek,řídících jednotek apod.:)
21.04.2013 | 02:13:50 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
Na 2,2 HDi mám vyše 400, asi 410.000 km a všetko OK, pôvodné vstreky, žhaviče...2004
Na BMW X5, po cca 140.000 km sa dva vstreky porúčali..., 2007, nový model e70.
V F som videl HDi aj s vyše 500, za cca 4 roky, podľa servisu: bez zásahu do motora.
Je to smiešne, ale je to tak.
21.04.2013 | 08:02:13 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: V najnovšom čísle Autocaru je zaujímavá štatistika: 406 v spoľahlivosti predbehla Mazdu 6,
moj 406 taha devatnasty rok a.. lepsie auto uz v zivote nekupim, pohodlne, usporne, stale pekne, nehrdzavie, opravy- ked tak raz za cas za stovku, ziadne nemile prekvapenie sahajuce hlboko do penazenky, jazdi a jazdi jak blazen, motor nedotknuty.. ale uz sa nedaju zohnat, do ma slusny kusok doma, si ho nepreda- jak ja, vravim ze to auto so mnou zostarne
02.11.2018 | 19:06:18 | jan | 185.165.38.* Reagovat
Tedy předchůdce :D 406stka je nástupce 405tky.Ne 306:)
11.08.2011 | 13:09:42 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
jednoduchá odpoved, tak si ji nekupuj.
03.02.2011 | 23:11:07 | martin Reagovat
Neviem kde napísať pocity, ale tento týždeň som sedel v novej 508...., vraj nástupcom 407 a 607...:))
Jedným slovom? Oyeb ako sviňa na zákazníkoch..:(
MIZERNA technika, škaredé ako SuperB, dlhé a úzke, prilepený kufor typu Thália, vnútorná šírka- úzka!!, ani teplota oleja!!, iba v GT, MIZERNE nápravy- mizerný podvozok..:((, podvozok zo 407 iba v GT, ale iba automat!!,
Benzínové motory- NEPODARKY z dielne BMW.... 1,6, príp. 1,6 HDi v strednej a vyššej strednej tirede...:((, PODVOD na zákazníkoch!!
Takže: alebo si kúpiť posledné 406 z roku 2003-2004, prípadne posledné 407 po roku 10/2008, alebo nejakú 607..
407 kvôli TECHNIKE, 607 kvôli priestoru a pohodliu.
508 ? Ani jedno, ani druhé, ešte aj ten dizajn NAŽIVO je zúfalý..:((
Až na to SW... čistý prepadák, alebo nízka cena... Škoda, kopec zbytočne vyhodených prachov.
Asi prejdem na Kóreu... Tí dnes robia najkrajšie autá pomer cena /výkon ...1.liga.
03.02.2011 | 22:39:25 | ľuboš Reagovat
RE:
oprava: teplotu oleja má každá 508, vtedy to ešte predajca nevedel.
ostatné platí.
najviac človeka se..ie presklenená strecha, bez možnosti šíbra.., totálny nezmysel, ktorý už napodobňuje aj taký nissan.., ach jáj:(
18.03.2014 | 04:01:56 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Taky jsem koukal, malý auto , vůbec ho nešetří, a motor s téměř milionem ještě původní, a budou s ním prý jezdit dokud to pojede, takže uvidíme kolik motor udělá.
04.02.2010 | 09:36:08 | Reagovat
Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
o nepodarených motoroch HDi od PSA, tak som to hodil na svoju recenziu:
V najnovšom čísle Sveta motorov je 206 1,4 HDi, 6 ročná, s cca 1.000.000 km, 1. milión km /ešte jej chýba asi 14.000 km, ale nakoľko jazdia 20-40.000 mesačne, tak to je "coby-dup"
Okrem novej prevodovky, v 500.000 km, novej zadnej nápravy a nových alternátorov, každých 400.000 km, VŠETKO JE PôVODNÉ:::: .
Naprava odišla, podľa mňa, nakoľko vozia noiny a preťažovali zadok.
Týmto zároveň pozdravujem všetkých rozumbradov /aj z Autoojetin, ktorí "zaručene" vedia, že po 100-200.000 km Vás čaká nákladná oprava vstrekovačov, čerpadla akadečoho iného....
takže namiesto HDi radšej odpoúčajú benzíny!!!, ktoré má síce PSA vo vyššej kubatúre naprd, ale sila tlačeného slova je neskutočná... .
P.S. Medailu si aj tak zaslúžia viac vodiči, celkovo sa ich strieda 25, takže reči o nejakom šetrnom zaobchádzaní sú ilúziou, ale najazdiť toľko km v malej haraburde..klobúk dole.
Takže stále platí, aký pán, taký krám. Teda výnimkou sú isté značky, tam ani nosenie na rukách autu nepomôže...:)).
Takže sa to zhoduje s mojou skúsenosťou, že nejakých 400-500.000 km NIE JE ŽIADNA PORCIA pre HDi, pravidelne SERVISOVANÉ.
04.02.2010 | 09:03:23 | ľuboš Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Já to asi nebudu dlouze komentovat.
Ale bavím se nad větou "Okrem novej prevodovky..."
Pokud převodovce měníš pravidelně olej, tak převodovka auto přežije, mám na mysli, že se jednoduchý manuál u malého výkonu do 70kW může užívat klidně 100let a čistě teoreticky si můžeš pořizovat jiné auta bez převodovky. Nechápu tvůj pochod myšlenek. Já si osobně v mládí namontoval převodovku z 60.let do auta z konce 80.let(přesněji italský pětikvalt do ruského 4kvaltového auta).
Takže vstřiky vydrží milion km, ale převodovka jen 500tkm?
Považ, dokáže motor vydržet 500tkm na jedinou výměnu oleje? Asi ne že, ale převodovce POUZE jedna náplň na 500tkm vystačí, tedy bez toho servisu převodovka přežije NEUVĚŘITELNÝCH 500tkm.
To je fakt ironie, ale hlavně tvé doporučení pravidelně SERVISOVAT! Ty nemáš ani páru co se dřív kazí a jakou to má námahu že...:D
18.03.2014 | 07:31:56 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Na rozdiel od motora...., tu prevodovku tyralo 25 roznych ludi. A cert vie, ci bol vobec meneny olej. Nexapem, comu nerozumies.
18.03.2014 | 10:08:04 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Asi to odpovím po tvém, nebo bych se vynervoval. :D
Prosím tě na převodovce, která je zcela nezničitelná, se nemá co zničit! Je to perpetuum mobile. Převodovka je VĚČNÁ mnohem víc než samotný motor! :D
A vůbec, že Hdi motor vydržel milion kilometrů a tomu se Ty divíš?
Takové kilometry v dnešní době najedou kdejaké jednolitry také i oblíbené tříhrnky a HTPčka. Nejen, že to vím já, ale jsou o tom přesvědčeni všichni bazaristi. Protože při 300tkm najetí Ty auta prodávají stále kolem poloviční ceny nového auta.
A vono se to prodává úplně samo, takže nejsem jen o tom přesvědčen já, bazaristi, ale i ti co to kupují. A lidi to kupují dost. A když se to nekoupí, tak nevadí, stočí se kilometry, střikne lakem škrábance, rozvody, olej, vyčistí se umeje a kdoví co ještě a přihodí se částka 50t z výkupní ceny firemního šrotu(který si odpracoval ve firmě dost) přidá super historie a to by v tom čert nebyl, kdyby se to neprodalo a když né v čechách, tak Slováci maj ještě horší stav ojetin a chudí rusáci(ukrajinci) to je tutovka.
Mimochodem západoevropani uvažují úplně stejně jako my, což znamená, že my taky rádi kupujem z reichu to co němci už nekoupí. Nezáleží na tom, jestli jsou u nás Cikáni, v německu Turci atd. nemůžem přeci lidi brát jako že to dělá jen nějaké etnikum. :D
18.03.2014 | 11:07:11 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Svlastiku, vies co je to vobec za porciu 1 mil.km?!:):)
A " prevodovka vecna"..., ach jaj, skoda sa rozpisovat.
Uz 300.000 km je velka porcia na male auto, ale Ty samozrejme vies nieco uplne ine...:)
18.03.2014 | 13:37:56 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Milion km se dá udělat za 2 roky při nonstop provoze, a nebo třeba nějakých 15t hodin i při pomalé městské či kombinované jízdě.
To abych vám připoměl, jak se jezdí v zahraničí s firemními vozy a jaké auta se sem dováží, když nejsou bourané, ony dobře vypadají, ale mají toho celkem dost natočený.
Bazarníci určují ceny a když stojí vylítané auto s 350tkm najetými kilometry skoro stejně co dovezený krasavec, tak mi to připadá divné. Ale budiž. Píšu, že mě osobně to nepříjde divné, když jsou ceny takhle nadhodnocené, kde auto s 350tkm stojí stále hrubo přes 150tisíc kč, a vyšší třída daleko více.
A převodovka snese 10x víc co motor, a když je servisovaná, tak je to jasný. Takže jestli vydrží motor milion, asi nějak zdůvodněných, tedy servisovaný motor, tak převodovka snese klidně 10 a více milionů km. A proto mi výměna převodovky připadá zcela nelogická, při testování auta na dlouhou výdrž. :D
Budu vaše měřítko považovat za standart tedy motor hdi vydrží milion, pak převodovka 10milionů, no spíš 100milionů km. To je totiž logické... :D
18.03.2014 | 14:31:30 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Já jen že převodovka je hodně ovlivněna zacházením! a je hodně případů kdy se mění při nájezdu sotva čtvrt milionu a kolikrát i mnohem dříve.
Jsou případy kdy lidi mění převodovku ještě do 200 tisíc km a například jedna bývalá kolegyně měnila na 206 po 100 tisících a pak na Fábii po 80 tisících tak nakonec si raději pořídila automat protože s tím neuměla jezdit :DD
18.03.2014 | 14:56:04 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
1 milion za dva roky s malým autem? Víš vůbec co říkáš? To je cca 2000km denně, když nepočítám víkendy, nebo cca 1400km denně včetně sobot a nedělí. Už vidím, jak ten řidič vypadá po týdnu takového maratonu v malém prdinci.
18.03.2014 | 16:13:53 | | 78.102.189.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Jak jeden, přeci jich má být 25. A jednalo by se o firemní auto. :D
18.03.2014 | 16:32:50 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Řekl bych že tím myslel že se na autě střídalo lidí!..:D
18.03.2014 | 16:41:43 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Jo ty myslíš, že to jezdili jako 24 Le Mans? Jinak by 2000km denně totiž asi nedali.
18.03.2014 | 17:00:39 | | 78.102.189.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
www.topspeed.sk/milion-roka-poruchy/1683
A víte kolik takových aut je na západě? :D
18.03.2014 | 17:16:08 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
svlastik, 1 mil. km neurobíš za 2 roky ani ked sa potento...
TECHNICKY to nie je možné, ešte 3-4 roky, to ešte pochopím a uznám, ale za 2... čistý blud.
19.03.2014 | 08:52:03 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Nehádám se, za jak dlouhou dobu, jen že si z toho dělám prču. Pokud sis nevšim píšu na způsob sarkasmu.
Auta určité třídy třeba s 350tkm se stále prodávají jako nové auta jiné (nižší)třídy. A stále se najdou borci, kteří raději koupí to ojeté a doufají, že najede to co uvádíte a ještě si na to půjčí peníze jako kdyby to byla životní investice. :D
Ono vlastně u auta je 150tkm úplný prd, to je teprv zajetý auto, že. :D
19.03.2014 | 12:46:47 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Nechcelo sa mi hľadať anonymné vybliakovanie
Věčná převodovka to jsi vzal zase kde??
18.03.2014 | 13:57:56 | | 94.112.170.* Reagovat
mam 406 2,0hdi 66kw je to fajn auto s lacnym servisom a malou spotrebou pri normalnej jazde jazdim v meste na 6 litrov nafty.mam ho druhy rok jedine som menil predne a zadne stabilizatori to je vsetko.je tiche pohodlne priestranne.
30.05.2009 | 19:34:24 | Reagovat
A 2 ročnúP 607
už zoženiem od nec. 300.000 SKK, ak zoberiem s min. km, tak od 400.000- max. 500.000 SKK -1-ročnú, v úplnej plnke, cca 20-30.000 km, s 2 ročnou plnou zárukou BEZ OBMEDZENIA KM a STRATY VÝKONU MOTORA...
11.05.2009 | 20:48:43 | Reagovat
Dokážete vymeniť inde
rozvody na 2,2 HDi, vrátane oleja a filtrov za cca 4.200 SKK ? S robotou ?! Jasné, že nie v P servise. Ale s orig. dielmi. Až máte skúsenosť inú, dajte ju sem. P.S. Ale je pravda, že určitý čas trvalo, kým som prišiel k rozumu a prestal sa vydierať ofic. servisom... Predné tlmiče okolo 2.600, zadné okolo 1.900 SKK, tyčky stab. okolo 900-1.200 SKK, spodné čapy od 600-700 SKK, DEMONTOVATEĽNÉ OSOBITNE. Nový FAP 7.000 SKK, pričom už viem, že je ho škoda meniť, stačí vyumývať istým roztokom. A podobne. Najdrahšou položkou boli el. okná, cca 9.000 SKK, inak prkotiny.
11.05.2009 | 20:43:40 | ľuboš Reagovat
Luboš
"Diely sú smiešne lacné"... ty jsi vtipálek, Oldo Hlaváček by ti dal 100 bodov ! To je buď nakupuješ na vrakáči, nebo laciné kopie z asie? Tomu nevěřím. Nebo máš plat jako Ali-Paša. Ale nikomu tady netvrď takové "sprostosti" o směšně laciných dílech na Peugeot 607 (to biturbo, to bude asi za hubičku). Kecale!
11.05.2009 | 20:18:17 | Reagovat
Dodatok: 607 iba preto,
že mám miesto na nohy. V žiadnom inom aute sa mi pohodlnejšie nesedí. Ale nízke je, sakra ťažko sa z neho vystupuje...a už poznám Peugeoty.
11.05.2009 | 20:14:02 | ľuboš Reagovat
Pre Saurusa: Áno, 406
HDi si vážim. Je to posledný "poctivý" Peugeot. Momentálne drvím 607 2,2 HDi, mimochodom, až na el. okná celkom OK / viď recenziu/.
Bohužiaľ, Peugeot sa vydal cestou, ktorú asi nepochopím. 407 je výsmech - myslím tým priestorovú ponuku, dizajn, špičková technika v nepraktickom kabáte. Ani len ľavú ruku si nemôžete oprieť o dvere. Do toho extrémny sklon čelného skla, hlboká palubovka, vzadu min. miesta. Ako v Oktávke.
406 a 607 ešte vyvíjali v čase, keď sa nešetrilo za každú cenu. Až dožijem, o rok, dva asi kúpim 2,2 HDi biturbo, 607, ročné, max. 2. Sú to trochu podceňované autá, ale za pár korún sa vozíte v prezidentskej limuzíne a sporebou nižšou než 1,2 HTP..., diely sú smiešne lacné. A napriek povesti vcelku spoľahlivé.
307, 407, 308 a ost. modely ma neuchvátili. Skôr rozosmiali a napálili.
Preto ten paradox: 406 super, ale "NOVÝ" Peugeot nie. Ak by vyrobili 407 podľa pôvodných plánov, mala sa podobať na 607, int., aj exter., bola by najpredávanejším autom v strednej triede. Takto 407 je ani ryba, ani rak. 406 chýbala 6 st. prevodovka, xenónové svetlá. A nové motory. Iné nič.
P.S. 406 som predal sestre. Dnes má cez 430.000 ? km. Počas 3 rokov mala jedinú chybu: odišlo palivové čerpadlo.Asi 100 EUR. Ostatné OK, klop na drevo. Opäť bola na STK. Opäť bez úplatku do popolníka...
11.05.2009 | 20:09:12 | ľuboš Reagovat
Lacina
Lacina, 205 se dělal do 1993, ptotm už se vyráběl jen ve Španělsku. Už to nebyl originál, patlali to z různých 205kových dílů, jak kde zbyly. Toho bych nechtěl. Lacino. Lacina.
11.05.2009 | 19:00:38 | Reagovat
hmmm
Autor recenzie si tento Peugeot 406 celkom pochvaluje ale na otazku: "Koupili byste další auto od tohoto výrobce?" odpovedal: "ne" ... zaujimave ;)
11.05.2009 | 18:36:42 | saurus Reagovat
RE: hmmm
Co je na tom nelogicke?:), Peugeot uz nevyraba auta, ktore by som " chcel" kupit. Uz je to obycajna konfekcia typu W, ci Skoda.
Veru, skoda...:(
18.03.2014 | 06:24:16 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
Nestacilo by napsat "Lacina" jen jednou ? ???
20.05.2008 | 14:40:52 | Reagovat
Lacina
Lacina: Peugeot 205 se dělal až do dubna roku 1998.Lacina
20.05.2008 | 11:30:00 | LACINA Reagovat
Vďaka za podporu to Chiquita.
205 patrí do segmentu malých áut.
306 do nižšej strednej triedy, aj keď aj tam len tak tak
a 406 je stredná trieda, rovnako ako jej predchodca 405 a nástupca 407
20.05.2008 | 11:04:43 | Reagovat
to anonym s velkým přehledem
Pleteme jabka a hrušky, víme?
205ka se možná vYráběla do roku 1993. 306ka se možná dělala do roku 2000, ale jejím nástupcem rozhodně nebyla 406ka nýbrž 307ka. Čtyřistašestka je zástupcem jiného segmentu a navíc se vyráběla, tuším, už od roku 1995.
20.05.2008 | 10:43:22 | Chiquita Reagovat
dodatok
Tých 1815 km je pravda, mam aj svedka,nádrž ma objem cca 76 l/aj keď70v tabuľkách/, došiel som ju do sucha, sám som bol zvedavý.Obyčajne som chodil sám,po SK s ľahkou nohou.Ale pri väčšom zaťažení/ Nemecko v 3 a 140-150 km/h cca 7 l/ .Motor 66 kw je najspoľahlivejší, takmer bez múch. Iba dobrú naftu, v zime zohriať na MIESTE !Turbo dochladiť.Olej NIE! čapovaný v servise/ je spenený. Iba ten, čo je predpísany .
20.05.2008 | 09:36:27 | Reagovat
peugeot 205 se viráběl do roku 1993, pak přišla 306 ta se dělala do roku 2000 a v roce 2000 přišlel 406 který se dělal do 2004 pak ho nahradil peugeot 407
19.05.2008 | 19:12:21 | Reagovat
To anonym: predchodca 406 bol Peugeot 405 a nie 306
To Misso: Nadrz ma 75litrov. Ja mam silnejsie HDI (80kw) a v priemere 50% mesto a 50 % okreska najazdim 1250-1350 km. Rekord mam 50% dilanica 25% okresky, 25% dediny najazdenych 1500 km.
Verim vsak ze tych 1815 km sa da za priaznivych okolnosti dosiahnut.
Poznam ludi co najazdili na plni nadrz bez problemov 1650-1700 km do Chorvátska.
19.05.2008 | 16:45:50 | Reagovat
1815 km
Hmm to tam mas 100 litrovu nadrz jak v off - roade ked si presiel tolko km? alebo nas tu malicko ojebabravas ?:D
19.05.2008 | 14:27:54 | misso Reagovat
Mě se víc líbí předchůdce Peugeotu 406 peugeot 306 ten s čirými světlami
19.05.2008 | 13:10:32 | Reagovat
Peugeot 406 není předchůdce 306stky ,ale 405tky.:)
11.08.2011 | 13:08:16 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:
asi to malo byť naopak, 406 je nástupcom 405-ky alebo 405 je predchodcom 406-tky :-)
25.04.2012 | 14:45:07 | roman | 95.102.113.* Reagovat
Mne sa 406ky vzdy strasne pacili,je to pekne a nadcasove auto.Svojho casu som o nom aj trocha rozmyslal,ale bohuzial som neprekusol svoje predsudky voci franc.autam :-) HDI cka su tiez fajn motorizacie. Ale presadnut z Primery do 406ky musel byt co sa tyka podvozka fakt sok :-) Primery a Almery z 90 rokov mali naprosto fantasticke podvozky. Ale 406ka je zase max.pohodlna. Vsetko ma svoje pre a proti.
19.05.2008 | 08:32:08 | Roman Reagovat